89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 listopada 2018 10:02
Salon - samochody nowe
Świetny serwis, dobra obsługa, profesjonalne podejście
Użytkownik sieci
6 listopada 2018 22:06
Salon - samochody nowe
Chcesz mieć dobre ...
... niezawodne i nie rzucające się w oczy auto, spróbuj.
Użytkownik sieci
31 października 2018 19:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 października 2018 15:11
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 października 2018 14:55
Salon - samochody nowe
Pani młoda blondynka ...
... ze sklepu kia bardzo mila i kompetentna w tym co robi.
Użytkownik sieci
26 października 2018 12:53
Salon - samochody nowe
Niestety nie będzie ...
... to hymn pochwalny na cześć pracowników stacji. Jakiś czas temu zostałem szczęśliwym użytkownikiem modelu RIO ostatniej generacji. Auto wyposażone fabrycznie w aluminiowe felgi o średnicy 15”. Kupując opony zimowe zapragnąłem założyć je również na alufelgi. W tym celu zasięgnąłem języka u pracownika serwisu w Gdyni na temat średnicy otworu centralnego oraz offsetu. W odpowiedzi usłyszałem: otwór centralny 50,1 mm, osadzenie ET 44. Niestety podane dane maja się do rzeczywistości tak, jak dzień do nocy. Pomyłka dotyczy zarówno średnicy otworu jak i offsetu, a to podsuwa nastepujące pytanie. Czy pracownicy serwisu autoryzowanego mają odpowiednią wiedzę na zajmowanym stanowisku? Jak w takim przypadku zaufać ludziom, którym oddaje się samochód na obsługę okresową? Jaki jest sens autoryzacji stacji, skoro w tak fundamentalnych sprawach jak dane techniczne pracownicy nie potrafią czytać dostępnych danych i podawać sprawdzonych i wiarygodnych informacji? Wniosek jaki się nasuwa to: powinienem wiedzieć więcej od pracownika stacji, aby nie dać się oszukać lub wprowadzić w błąd (bez znaczenia, świadomie lub nie).
Użytkownik sieci
25 października 2018 15:33
Salon - samochody nowe
Jak to typowa ...
... kobieta samochód byle jeździł, a jak się zepsuje to najlepiej do profesjonalistów, bo ja nie mam pojęcia co tam się pod maską dzieje... Tutaj na pewno profesjonaliści są :) Panowie wiedzą co robić i wytłumaczą to w ludzkim języku dla tak nierozgatniętej osoby jak ja :)
Użytkownik sieci
25 października 2018 08:59
Salon - samochody nowe
Szypka I solidna obsluga mila oraz ciekawe doradctwo
Użytkownik sieci
22 października 2018 22:19
Salon - samochody nowe
Bardzo bogata oferta ...
... 3 marek. Niestety jest zbyt ciasno. ASO na dobrym poziomie.
Użytkownik sieci
8 października 2018 15:57
Salon - samochody nowe
Odkad kupilismy nasze ...
... mitsubishi serwujemy je tylko tam. Panowie pomocni i zawsze udzielaja wyczerpujacych wypowiedzi. Stosunek cena-jakosc tez okej. Polecam
Użytkownik sieci
8 października 2018 12:24
Salon - samochody nowe
Przyjechałem do serwisu ...
... z kilkoma problemami: wyciek oleju z silnika, stukotanie dochodzące z silnika przy przyśpieszaniu oraz sklejanie się zacisku na tylnym hamulcu. Jedynie pierwsza sprawa została załatwiona, ale na uszczelkę musiałem czekać ponad tydzień oraz sam musiałem dzwonić do salonu i się dowiadywać czy uszczelka już jest na miejscu... Brak profesjonalizmu. Ponadto wymiana uszczelki silnika trwała trochę dłużej niż założył Pan w obsłudze klienta, więc skasowali mnie więcej, ale żeby to "ukryć" doliczyli do faktury 1 litr oleju silnikowego, bo rzekomo brakowało... A na pewno nie brakowało, bo dzień wcześniej sprawdzałem poziom oleju. Zresztą co to za praktyka, żeby dolewać nie pytając o to klienta? Grzechotanie silnika nie zostało nawet prawidłowo zdiagnozowane, pan mechanik nawet nie przejechał się samochodem aby to sprawdzić, a jest to słyszalne tylko podczas jazdy. Stwierdził, że to zawory silnika trochę głośniej pracują na nierozgrzanym silniku i nie trzeba z tym nic robić. Błędna diagnoza. Znajomy mechanik stwierdził, że hałasuje łańcuch rozrządu. Hamulce zostały jedynie przeczyszczone, problem nie ustąpił a jedynie trochę się zmniejszył. Tak naprawdę do wymiany są okładziny cierne. Błędna diagnoza nr 2. W samym salonie jest dość przyjemnie i ogólnie obsługa jest miła. Gdyby nie to dałbym jedną gwiazdkę. Nie będę się wykłócać o pieniądze, na które mnie naciągnęli (1 litr oleju oraz zbędne czyszczenie hamulców). Po prostu do nich więcej nie przyjadę i będę odradzać innym.
Użytkownik sieci
8 października 2018 09:38
Salon - samochody nowe
Bardzo porzadny gdynski ...
... salon.regularnie serwisuje tam swoją KIA i jeszcze nigdy sie nie zaciąłem.zdecydowanie warto pryjechac nawet z Gdanska :) Polecam
Użytkownik sieci
5 października 2018 12:23
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 września 2018 17:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 września 2018 17:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 września 2018 13:42
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 września 2018 11:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 września 2018 13:05
Salon - samochody nowe
Sprawnie wykonany serwis
Użytkownik sieci
28 września 2018 10:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 września 2018 18:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek