89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 19:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lipca 2019 15:28
Salon - samochody nowe
Drogo i mam ...
... wrażenie, że mają nas za frajerów.
Użytkownik sieci
28 maja 2019 09:02
Salon - samochody nowe
Uważam że jako ...
... dealer Mitsubishi powinno się bardziej profesjonalniej podchodzić do klienta który (!) nie chce akurat kupić auta tylko potrzebuje informacji na temat rzeczy tak błachej jak ustalenie generacji modelu
Użytkownik sieci
25 maja 2019 22:20
Salon - samochody nowe
Niestety zarówno zakup ...
... jak i serwis auta przebiegał z problemami. Serwis nadciąga i jest mało profesjonalny
Użytkownik sieci
21 maja 2019 09:13
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa. Człowiek ...
... cały tydzień czeka aż pracownik salonu zgodnie z obietnicą odzwoni i przekaże jakie dokumenty trzeba przedstawić dosłać do załatwiania leasingu i nie może się doczekać a kiedy dzwoni to słyszy - przecież to państwo mieli się z nami kontaktować.
Użytkownik sieci
18 maja 2019 00:19
Salon - samochody nowe
Masakra 5.04.19 zgłosiłem ...
... perforację nadkola w KIA RIO .Uszkodzenie obejrzało trzech panów robiąc zdjęcia i mierząc grubość lakieru.Zostałem poinformowany że muszą to z kimś skonsultować bo jest to naprawa gwarancyjna i mam czekać na telefon.Po dwóch tygodniach udałem się do serwisu z pytaniem jak sprawa wygląda.Otrzymałem wiadomość że jeszcze nie wiadomo i mam czekać na telefon.W dniu 10.05.19 udałem się ponownie i usłyszałem że sprawa jest załatwiona pozytywnie .Pan Dominik prowadzący sprawę był zdziwiony że jakiś kolega nie zadzwonił do mnie i poinformował mnie że mam odstawić samochód rano w dniu 13.05.19 co też uczyniłem zlecając jednocześnie przegląd okresowy z zapewnieniem że zostanę poinformowany telefonicznie o terminie odbioru samochodu.Po pięciu dniach oczekiwania na wiadomość zadzwoniłem .Dostałem wiadomość że nie mają informacji z blacharni ,a przegląd zrobią jak samochód wróci do nich.W tym samym dniu pojechałem do serwisu osobiście przekonać się o co chodzi,gdyż jako mechanik wiem że tego typu naprawa nie jest żadnym problemem i w każdym zakładzie blacharskim zrobili by to w 2 góra3 dni za około 300 zł.I tu nastąpiła konsternacja pan Dominik prowadzący sprawę całkowicie nie zorientowany wzywa kolegę.Okazuje się że w pobliżu perforacji jest wgniecenie po uderzeniu ,podejrzewam że na parkingu drzwiami innego pojazdu i że to stanowi poważni problem bo trzeba będzie dopłacić za naprawę ,bo to też zostanie zaszpachlowane.Odległość od perforacji 3 do 5 cm.Koszt naprawy 200zł.Zgadzam się bo samochód potrzebny jest mi do pracy.Przez 5 dni nikt nie zadzwonił do mnie i nie poinformował o tym poważnym dla firmy Wojtanowicz problemie.Po niemal 12 latach współpracy chyba zrezygnuję z ich usług.Dziwne że gdy chciałem wpisać opinię pojawiło się imię mojej córki a nie mogłem wpisać swojego.Czekam na odbiór płacąc za samochody na minuty.
Użytkownik sieci
14 marca 2019 18:48
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy nie wykazują żadnego zainteresowania potencjalnym klientem
Użytkownik sieci
26 lutego 2019 19:56
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 stycznia 2019 10:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 stycznia 2019 15:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 13:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 grudnia 2018 08:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 listopada 2018 14:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 listopada 2018 09:07
Salon - samochody nowe
Polecam część salonu z modelami Mitsubishi
Użytkownik sieci
26 października 2018 12:53
Salon - samochody nowe
Niestety nie będzie ...
... to hymn pochwalny na cześć pracowników stacji. Jakiś czas temu zostałem szczęśliwym użytkownikiem modelu RIO ostatniej generacji. Auto wyposażone fabrycznie w aluminiowe felgi o średnicy 15”. Kupując opony zimowe zapragnąłem założyć je również na alufelgi. W tym celu zasięgnąłem języka u pracownika serwisu w Gdyni na temat średnicy otworu centralnego oraz offsetu. W odpowiedzi usłyszałem: otwór centralny 50,1 mm, osadzenie ET 44. Niestety podane dane maja się do rzeczywistości tak, jak dzień do nocy. Pomyłka dotyczy zarówno średnicy otworu jak i offsetu, a to podsuwa nastepujące pytanie. Czy pracownicy serwisu autoryzowanego mają odpowiednią wiedzę na zajmowanym stanowisku? Jak w takim przypadku zaufać ludziom, którym oddaje się samochód na obsługę okresową? Jaki jest sens autoryzacji stacji, skoro w tak fundamentalnych sprawach jak dane techniczne pracownicy nie potrafią czytać dostępnych danych i podawać sprawdzonych i wiarygodnych informacji? Wniosek jaki się nasuwa to: powinienem wiedzieć więcej od pracownika stacji, aby nie dać się oszukać lub wprowadzić w błąd (bez znaczenia, świadomie lub nie).
Użytkownik sieci
8 października 2018 12:24
Salon - samochody nowe
Przyjechałem do serwisu ...
... z kilkoma problemami: wyciek oleju z silnika, stukotanie dochodzące z silnika przy przyśpieszaniu oraz sklejanie się zacisku na tylnym hamulcu. Jedynie pierwsza sprawa została załatwiona, ale na uszczelkę musiałem czekać ponad tydzień oraz sam musiałem dzwonić do salonu i się dowiadywać czy uszczelka już jest na miejscu... Brak profesjonalizmu. Ponadto wymiana uszczelki silnika trwała trochę dłużej niż założył Pan w obsłudze klienta, więc skasowali mnie więcej, ale żeby to "ukryć" doliczyli do faktury 1 litr oleju silnikowego, bo rzekomo brakowało... A na pewno nie brakowało, bo dzień wcześniej sprawdzałem poziom oleju. Zresztą co to za praktyka, żeby dolewać nie pytając o to klienta? Grzechotanie silnika nie zostało nawet prawidłowo zdiagnozowane, pan mechanik nawet nie przejechał się samochodem aby to sprawdzić, a jest to słyszalne tylko podczas jazdy. Stwierdził, że to zawory silnika trochę głośniej pracują na nierozgrzanym silniku i nie trzeba z tym nic robić. Błędna diagnoza. Znajomy mechanik stwierdził, że hałasuje łańcuch rozrządu. Hamulce zostały jedynie przeczyszczone, problem nie ustąpił a jedynie trochę się zmniejszył. Tak naprawdę do wymiany są okładziny cierne. Błędna diagnoza nr 2. W samym salonie jest dość przyjemnie i ogólnie obsługa jest miła. Gdyby nie to dałbym jedną gwiazdkę. Nie będę się wykłócać o pieniądze, na które mnie naciągnęli (1 litr oleju oraz zbędne czyszczenie hamulców). Po prostu do nich więcej nie przyjadę i będę odradzać innym.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2018 19:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 lipca 2018 13:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 marca 2018 08:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lutego 2018 15:53
Salon - samochody nowe
Zero profesjonalizmu, Pan ...
... Andrzej Górski z KIA to pracuje tam chyba za kare. Wielka łaska, że klienta obsłuży i jeszcze trzeba wydzwaniać i się upominać bo Pan Andrzej jest bardzo zapracowany i nie pamięta żeby do klienta zadzwonić. Naprawa trwała miesiąc czasu bo częsci nie było, a samochodu zastępczego niby nie mają żeby na stanie dać tak Pan Andrzej twierdził (to u Kowalskiego na wsi w garażu na warsztacie mają samochód zastępczy). Żenada w porówniu do serwisu AUDI czy BMW to totalne dno...nigdy więcej tam nie pojadę a właścielowi proponuje znaleźć nowego, młodego i rzetelnego pracownika który z uśmiechem będzie przyjmował klientów. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM