89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 14:05
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprofesjonalna i ...
... niekulturalna obsługa. Serwis miga się od kontaktu i informacji na temat faktycznego stanu pojazdu oraz kosztów naprawy. 2 miesiąc czekam na wycenę uszkodzenia i nie jest to pierwszy raz. Gdy oddawałem tam auto za pierwszym razem w ogóle nie można się było z nikim skontaktować przez 2,5 tygodnia. Jednym słowem masakra, nie polecam nikomu.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2024 14:02
Salon - samochody nowe
serwis notorycznie mówi, ...
... że oddzwoni i nigdy nie oddzwania. Nie ma żadnej możliwości aby dowiedzieć się co się dzieje z naprawianym pojazdem.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2023 19:33
Salon - samochody nowe
Not a very ...
... good experience, no car to substitute when driving from far away, not much of the help, repair done after 12 days, after going through different dealers to help. After all, it was a very disappointing experience. By the way car was 2 days old, but since purchased in different place, so... figure it out.
Użytkownik sieci
20 listopada 2023 13:55
Salon - samochody nowe
Okropna obsługa!
Użytkownik sieci
25 września 2023 09:42
Salon - samochody nowe
Serdecznie nie polecam ...
... ani salonu, ani serwisu ani KIA. Przy odbiorze proponuje wziąć rzeczoznawcę. Auto nie było do końca przygotowane i miało rysy gdzieniegdzie. Niedawno też odkryłem, że cześć dachu i górna część bagażnika była nieumiejętnie polerowana co dopiero widać w świetle lamp. Dwa proces rejestracji tablic indywidualnych jest nie jasny i w KIA wytłumaczyli mi, że po prostu zapłacę za rejestrację i tablice indywidualne, potem podjadę do salonu i założą. Okazało się, że po pierwsze sam się musiałem do urzędu wozić, dwa najpierw zarejestrowali auto normalnie a potem przerejestrowali, przez co policzyli mi za przerejestrowanie auta! Serwis twierdzi, że brzęczenie silnika i rzucanie czymś metalowym to normalne działanie (luźne cięgno zaworu turbiny). Niestety nie jestem jedyny poszkodowany w tej kwestii. Czekam jeszcze na innych jak sobie poradzą (bo też atakują inne ASO), i sam też chce uderzyć do innych ASO. Jak tego nie naprawią będę otwierał pozew przeciwko nim. Na domiar złego ostatnio przy "przeglądzie" przywalił mi jeden z tych niekompenentusów czymś w kierownicę. Kontakt z KIA to też porażka. I spychają wszystko na ASO, którzy są monterami a nie mechanikami.
Użytkownik sieci
18 września 2023 13:01
Salon - samochody nowe
Jeden z serwisówi ...
... salonów z którego korzystałem.Brak zainteresowania pałętającym się klientem, smutne to!!!
Użytkownik sieci
30 czerwca 2023 19:07
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem ten serwis ...
... 2 razy. Oba skończyły się nie miło. Kompletnie nie polecam. Pierwszy raz po zakupie auta, aby "przywitać" się z serwisem w którym chciałem robić naprawy i przeglądy auta (gwarancyjne i eksploatacyjne). Zostałem spławiony bo nie posiadałem przy sobie książeczki serwisowej. Pan z okienka obsługi klienta powiedział, że bez książeczki nie mam gwarancji. Jak się później okazało w Sopocie - książeczka nie jest potrzebna bo Kia ma bazę danych online. Drugi raz - kontrolka "check engine". Skasowali błędy i powiedzieli że to nic takiego. U konkurencji (tym razem w Gdańsku) wyszło, że to czujnik temperatury spalin do wymiany.
Użytkownik sieci
18 maja 2023 23:10
Salon - samochody nowe
Niestety jestem zawiedziony. ...
... Doradca serwisowy kłamał,że nie słyszał stukania w zawieszeniu mimo tego, że Mechanik w czasie każdy testowej wszystko potwierdził. Mierny serwis jak i salon sprzedaży. Nie polecam tam wizyty nikomu.
Użytkownik sieci
26 marca 2023 19:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 lipca 2022 16:29
Salon - samochody nowe
Zamawiając samochód kia ...
... w tym salonie miałem świadomość aktualnej sytuacji na rynku i faktu, że wybuchła wojna. Gdyby nie słowa doradcy w salonie dotyczące tego, że to koreańska marka i problemy z dostawami komponentów jej nie dotyczą, wybrałbym samochód marki Cupra, gdzie jasno ostrzegli, że może być różnie. W porównaniu do Cupry, kia, mimo zapewnień, anulowała tysiące zamówień samochodów, w tym moje. Przez celowe bądź nie, ale na pewno błędne zapewninia sprzedawcy z tego salonu, jestem dzisiaj bez samochodu gdyż różnice w cenie po kilku miesiącach oczekiwania są zbyt duże bym uważał, że opłaca mi się kupować nowe auto. Oferta ze strony salonu żebym w zamian zamówionego samochodu kupił gorzej wyposażoną wersję w wyższej cenie niż zamówiony, jest zwyczajnie śmieszna i stanowi obrazę dla jakiegokolwiek klienta. Odradzam ten salon jak i markę kia.
Użytkownik sieci
8 lipca 2022 18:27
Salon - samochody nowe
Od października czekałem ...
... na samochód i w połowie czerwca następnego roku otrzymałem telefon i maila z odstąpieniem od umowy. Samochód nie zostanie wyprodukowany i mogę dostać gorsza wersję...... Nie polecam!
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2022 15:47
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa. Nie polecam tego salonu.
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2022 10:39
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła obsługa, ...
... zwłaszcza, że człowiek chce tu zostawić swoje pieniądze. Nie polecam, w innych salonach sprzedaz jest prowadzona z większym szacunkiem do klienta.
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2022 14:40
Salon - samochody nowe
Miałam dziś wymieniane ...
... opony. Zazwyczaj jestem zadowolona z tego salonu, ale dziś poczułam się tutaj jak intruz. Obsługiwał mnie pan Zembik, który zajęty był wszystkim innym tylko nie moją sprawą: prowadził rozmowę przez telefon przy mnie z innym klientem i negocjował z nim szczegółowo zniżki przez dobre 10 minut, rozmawiał też z klientem siedzącym w fotelu obok, mówiąc że zaraz się nim zajmie. Może powinnam wysłać męża następnym razem, bo najwyraźniej kobiety to klienci drugiej kategorii.
Użytkownik sieci
25 listopada 2021 17:25
Salon - samochody nowe
Chcialam skorzyatac z ...
... toalety. Czekalam chyba z 15 minut az sie zwolni. W koncu wyszedl ze srodka jeden z pracownikow. W pomieszczeniu bylo gesto od dymu papierosowego. Myslalam ze zwroce co zjadlam wczesniej....
Użytkownik sieci
11 listopada 2021 16:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 listopada 2021 20:48
Salon - samochody nowe
Miałem dzisiaj okazję ...
... obserwować pracę mechaników podczas serwisu. Serwis po roku uzytkowania samochodu, co prawda maly przebieg, ale przy aucie nie zrobiono nic poza wymiana oleju i filtra olejowego(aa no akumulator sprawdzili). Nie sprawdzono klockow, tarcz, nie wymieniono filtra powietrza ani kabinowego. Prace przy aucie na kamerach w poczekalni ogladalem przez 24 min. a policzono prawie 2 godziny robocze. Zaplacilem ponad 900 zl. Podsumowujac strasznie wyglada praca serwisu a pieniadze kosmiczne!
Użytkownik sieci
8 października 2021 09:49
Salon - samochody nowe
Serwis Mitsubishi to ...
... jakaś porażka. Jedyne co wychodzi to wymiana oleju. Ale już podłączenie MUT-III, obsługa oprogramowania serwisowego samochodu itp. się po prostu nie uda. Podejście do klienta też ciekawe - "nie wiem jak to zrobić, więc nawet nie wystawiam zlecenia".
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2021 22:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2021 09:59
Salon - samochody nowe
Dnia 21.08.2021 podjechałem ...
... o godz. 8,00 (sobota) do serwisu KIA ul. Kcyńska. Zostałem potraktowany jak "intruz". Po zgłoszeniu i prośbie o pomoc z drobną awarią tj. palącej się na stałe kontrolki hamulca ręcznego. Po rozmowie , prosiłem o mechanika-elektryka czy mógł podejść do auta i sprawdzić awarię i coś doradzić , zaproponować ! Flagowy "mistrz serwisu" zaproponował mi wizytę w serwisie za 10 dni tj. 31 sierpnia 2021 r. To jest profesjonalizm " mistrza obsługi serwisu " i podejścia do klienta !!! Ręce opadają !!! Po dalszej rozmowie prosiłem żeby sprzedał mi płyn hamulcowy DOT-4. Po dolaniu przeze mnie płyn hamulcowy usterka natychmiast ustąpiła tj. kontrolka zgasła. I to jest profesjonalny "serwis KIA " i podejścia do klienta ???????? " Mistrz obsługi klienta serwisu Kia !!! ŻENADA !!! Zapamiętałem tylko z tej wizyty wytatuowane ręce - palce tego "FLAGOWEGO MISTRZ SERWISU" Fachowość tego " MISTRZA SERWISU" równa się zero !!!!!!!