80%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 maja 2023 11:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 grudnia 2022 19:15
Salon - samochody nowe
Mieszkam niedaleko i ...
... co noc i wieczór wyje alarm. Nie do wytrzymania. Nikt z tym nic nie robi
Użytkownik sieci
30 grudnia 2022 19:13
Salon - samochody nowe
Mieszkam niedaleko i ...
... co wieczór i co noc alam wyje po kilka razy na noc człowiek nie może w spokojnie pójść spać.
Użytkownik sieci
12 września 2022 17:50
Salon - samochody nowe
Szkoda, że muszę ...
... dać jedną gwiazdkę. Firma nawet na to nie zasługuje. Kłamstwa, próby wyłudzania pieniędzy za niewykonane usługi to jest ich sposób działania. Ostatni przykład-auto odstawione na lawecie trzeci raz z takimi samymi objawami jak wcześniej t.j problem ze skrzynią biegów. Nadmienię tylko, że za każdym razem samochód trafiał tam mając gwarancje a serwis samochód oddawał z adnotacja iż awaria nie występuje. Trzy tygodnie żadnej informacji ze strony serwisu. Dziś postanowiłem sam zadzwonić i się dowiedzieć co się dzieje. Co się okazuje sprzęgło w automatycznej skrzyni biegów tym razem jest zepsute i naprawa już nie podlega gwarancji. Zachęcam wszystkich niezadowolonych do poinformowania importera Kia Polska co się wyprawia w tym pseudo serwisie co ja dziś niniejszym czynie.NIE POLECAM I PRZESTRZEGAM!
Użytkownik sieci
1 maja 2022 09:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 lutego 2022 14:21
Salon - samochody nowe
Patrząc na opinie ...
... Google podchodzilem sceptycznie bo przecież ocena poniżej 3.9 to już słabo ale mówię ok spróbuję....i żałuję podejście do klienta serwisu dramat. Postawiłem auto po wstępnej weryfikacji na której miałem czekać w jakimś malutkim pomieszczeniu z zepsutym ekspressem do kawy i jeszcze jakiś stary jegomość który przechodził w oddali zwraca mi uwagę o maseczkę gdzie siedziałem sam w pomieszczeniu to komu ja zagrazalem? Po ekspertyzie umówiliśmy się na serwis wymiany rozrządu ( Kia Sportage 2015 benzyna 2.0) i tłumacze że potrzebuje auto zastepcze bo to auto żony i mam dzieciaki do ważenia niech będzie w miarę sprawne. Ok w dzień przyjazdu Pan kierownik serwisu nie potrafił prawidłowo wypełnić dokumentów przekazania zostawiając puste luki (pytanie w jakim celu?) Dali mi z łaska jakąś stara brudna smierdzaca Kie i kazali cieszyć się że wogole coś dostałem. Ok mówię że to chyba żart ale dobra jadę. Po przejechaniu 2 km tam coś mocno rzezilo w silniku jakby miał się rozpasc więc dzwonie mówię że boję się tym jechać a kierownik że to normalne i wszystko gra. Dojechałem do stacji paliw zapanować patrzę a ta kia to 2012r cała poobijana opony z tego samego roku popękane dramat! Następnego dnia dzwoniłem wszędzie tam do nich by się dogadać żeby zabrali sobie to auto bo ja wynajalem inne bo boję się tym jechać. Sprawa ostatecznie obila się o samego Pana Wojtanowicza który powiedział mi wprost że klient się nie liczy że będzie następny, że przyjechałem starym zdezelowanym autem i żebym cieszył się że wogole jakieś auto zastępcze dostałem. Przekazał mi że auto z lakierni trafiło do mnie i że jest w trakcie naprawy....No kurde żart porostu to tak się reprezentuje salon?! Myślałem że za to co mnie spotkało dadzą mi jakiś rabat albo dodatkowa usługę aby mnie zadowolić ale tu zonk kazali mi spadać że się nie podejmą tego zadania bo to auto jest zlomem. Ok. Szybki telefon do salonów Kia Bydgoszczy Torunia oraz do Starogard Gdański HADM i proszę wszyscy chętnie mnie zapraszają i odcinaja się gruba kreska od poziomu Pana Wojtanowicza jednogłośnie twierdząc że to niedopuszczalne wobec przyszłych klientów. Podsumowując kierownictwo to brzydko mówiąc buractwo i cwaniactwo którzy gdzieś maja klientów. Wyrazy szacunku dla Pana Sebastiana pracownika serwisu naprawdę wysoka kultura wiedzą i obycie z klientem.
Użytkownik sieci
20 listopada 2021 12:42
Salon - samochody nowe
Obsługa bardzo niemiła. ...
... Nawet jakby mieli najlepszą ofertę, to i tak nic bym tam nie kupił.
Użytkownik sieci
11 listopada 2021 15:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 lipca 2021 18:28
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Umawiałem ...
... się telefonicznie na serwis samochodu. Konsultant normalnie przyjął zgłoszenie, kazał przyjechać. Tymczasem gdy przyjechałem na umówioną wizytę okazało się, że mojego auta nie ma wśród tych umówionych i odesłali mnie z niczym.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2021 21:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu KiA w Wejherowie.
Użytkownik sieci
11 września 2020 13:44
Salon - samochody nowe
Pierwszy i ostatni ...
... raz byłem w tym salonie. Handlowiec gdy w końcu zainteresował się moją osobą i zaczął przedstawiać Vitarę i Sx4 cross (z za biurka) odebrał telefon i prowadził konwersację telefoniczną z klientem pozostawiając mnie na przynajmniej 10 min. Przynajmniej bo opuściłem salon. Chcesz kupić samochód za 100tys zł u Wojtanowicz w Wejherowie licz się z tym że potraktują Ciebie jak petenta. Szkoda.
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 14:14
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Nieszczęśliwy (Wersja oryginalna) Not happy
Użytkownik sieci
11 maja 2020 23:43
Salon - samochody nowe
K&K Wejherowo - ...
... Sama obsługa sprzedażowa jak najbardziej OK. Niestety przestrzegam przed serwisowaniem tam samochodu. Samochód serwisowałem tam dwa razy - i to były ostatnie dwa: 1. Przy 3500 kilometrów poprosiłem o wymianę oleju + filtra - teraz auto ma 12000 przejechane, olej czarny - zdziwiło mnie to więc oddałem na wymianę do innego serwisu , który potwierdził mi, że żadna wymiana wcześniej nie mogła mieć miejsca. Po dokładnych oględzinach nie widać aby ktoś ściągał pokrywę dolną, a tym bardziej filtr... Brak jakichkolwiek śladów na śrubach itp. 2. Przechowywałem tam koła letnie, co też odradzam - przy wymianie na zimówki w październiku poprosiłem, by naprawili jedną z opon bo powolutku zaczęło ściekać powietrze. Teraz przy wymianie na letnie okazało się że nie naprawili, dodatkowo koła wróciły brudne, nieumyte + zostawili klej po starych ciężarkach na felgach... po tej akcji zabrałem stamtąd koła i stwierdziłem że sprawdzę także tą wymianę oleju - nie pomyliłem się. Za tą cenę powinni chociaż wyczyścić felgi po sobie... Żałuję tylko, że wcześniej nie poczytałem opinii na temat serwisu, szkoda nerwów.
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 16:10
Salon - samochody nowe
Uwaga, chciałbym przestrzec ...
... wszystkich ludzi przed oddaniem samochodu do serwisu w Kia w Wejherowie. Jestem bardzo zawiedziony, gdyż oddałem tydzień temu samochód do naprawy. Padł mi akumulator w automacie. Niestety po wycenie tej naprawy zdecydowałem się zabrać samochód z powrotem i tu zaczęły się problemy. Zaczęto wprowadzać mnie w błąd raz dostawalem taka informacje a raz taką, obsługa serwisu jest tam na poziomie dramatycznym . Wyceniono za diagnostykę 700 zł do zapłaty i w tej cenie obiecano naładować akumulator abym mógł dojechać z Wejherowa do Gdańska. Niestety przy odbiorze odpowiedź uzyskałem iż nie wiadomo czy dojadę oraz dano mi do podpisania oświadczenie ze wracam na własną odpowiedzialność i biore ja na siebie gdyby cokolwiek się stało bo zabrałem samochód z powrotem( ludzie to był akumulator a nie rozpadajacy się samochód, po prostu Kia w Wejherowie umywa ręce bo nie dałem im zarobić tyle co by chcieli i pytanie za co wzięli 700 zł ? ). Uwaga dojechalem do Gdyni Grabowka i samochód padł. Teraz Kia w Wejherowie straciła klienta gdyż z moją kobietą kupowalismy tam samochody a oni niedośc że ukradli 700 zł bo nic kompletnie nic nie zrobili to jeszcze zamiast wyjść na przeciw stałego klienta to zrobili pod górkę. Szczerze ? My tam więcej nie skorzystamy z usług i będziemy przestrzegać znajomych aby nie dali się okraść... Salonie Kia w Wejherowie bardzo nieładnie zrobiliście może dla Was 700 zł za nic to nie dużo ale dla innych może być to dużo !
Użytkownik sieci
13 marca 2019 14:19
Salon - samochody nowe
Zawsze naprawiałam samochód ...
... w k&k i byłam zadowolona, również tam ubezpieczam auto. Miałam stluczkę, oddałam więc do naprawy z pełnym zaufaniem do profesjonalizmu. Jakie było moje zdziwienie przy odbiorze. Od razu zasugerowałam, że chyba maska jest niedomknięta, ale okazało się że jest zamknięta. Na moje obiekcje, że jest nie tak, odesłano mnie do blacharza, który na moje uwagi stwierdził, że to nie Mercedes i musi tak być i usłyszałam jeszcze, że auto po stłuczce nie może wyglądać jak przed. Firma k&k reklamuje się pełnym profesjonalizmem, zapewniając najlepszych specjalistów i naprawę na najwyższym poziomie, licznymi certyfikatami, najwyższymi standardami i że klient nie musi się o nic martwić. Też tak myślałam oddając auto do profesjonalnego serwisu, że nie będę miała żadnego problemu, ale niestety okazało się odwrotnie i jeszcze argumenty są po prostu żenujące. Nie wiem, czy maska została wymieniona, czy tylko wyklepana i źle spasowana, ale można to sprawdzić (nie dostałam żadnego kosztorysu zakresu wykonanych prac, może poproszę u ubezpieczyciela). Mam wrażenie, że firma garażowa poradziłaby sobie lepiej niż autoryzowany serwis. Miałam komfort wyboru, ale chyba źle wybrałam. Oddałam samochód z pełnym zaufaniem do profesjonalizmu, ale jestem rozżalona, przecież ja za to płacę i nie chcę, żeby mi wciskano ciemnotę. Oddałam samochód i czekam na efekty. Dzisiaj odebrałam po reklamacji i jest tak, jak powinno być. Jestem zadowolona i nieprawdą jest, że auto po stłuczce nie może wyglądać jak sprzed stłuczki. A JEDNAK MOŻNA
Użytkownik sieci
4 września 2018 21:39
Salon - samochody nowe
Obsługa sprzedażowa oraz ...
... obsługa klienta Ok. Ale jeżeli chodzi o sprawy dotyczące naprawy po wypadkowej na poziomie dramatycznym do tego stopnia, że około misiąca trwało wysłanie dokumentów. Tak więc zmieniliśmy punkt serwisu. Na Elbląg Gołębiewski tam w godzinę załątwiłem sprawę. Sprzedaż 3+ Serwis Likwidacja szkody -2.
Użytkownik sieci
2 maja 2018 18:15
Salon - samochody nowe
Serwis okresowy Suzuki ...
... Swift 5 wykonany w taki sposób, że płyn do chłodnicy po przyjechaniu do domu poniżej poziomu minimum. Klimatyzację tak sprawdzili, że czynnika chłodzącego było mniej niż 1/4 prawidłowej ilości - skasowali za pełne ilości tych płynów, a okazało się że po tej niby usłudze miałem ich mniej niż przed. NIEDOPUSZCZALNE ZANIEDBANIA, ZA TE PIENIĄDZE OCZEKUJE SIĘ PROFESJONALIZMU!!! SZCZERZE ODRADZAM.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2017 18:12
Salon - samochody nowe
Zlecilem diagnostyke bo ...
... nie działała mi abs. Serwis stwierdził żeby zdiagnozowac usterke musze przyjechac ze sprawnym systemem😂.Poprosilem przy okazji o sprawdzenie kodu lakieru, to podobno im system nie działał, powiedzialem zeby wyslali mi sms jak bedzie działał, do tej pory zero odzewu.
Użytkownik sieci
10 marca 2017 16:54
Salon - samochody nowe
Firma nie kompetentna ...
... współpracowałem z tym salonem zostałem oszukany na kwotę około 20.000zl oczywiscie posiadam dowody w postaci nie oplaconych przez salon faktur oraz dokumentacji zdjeciowej nie polecam
Użytkownik sieci
1 marca 2017 16:35
Salon - samochody nowe
Hamulce - wymiana ...
... klocków i tarcz, źle zrobione. Hamulce piszczą. Nie po to człowiek płaci więcej za ASO aby mieć dodatkowy kłopot. Nie polecam.