92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2025 09:35
Salon - samochody nowe
Odbierając samochód po ...
... naprawie gwarancyjnej , samochód został wydany na parkingu przysypany półmetrową warstwą śniegu , parking nie odśnieżony , brak dojścia do samochodu. Na moją uwagę że samochód jest nie przygotowany do wydania, pracownik w arogancki sposób odpowiedział " Nie nasza wina że spadł śnieg". Pracownicy sprawiają wrażenie jakby pracowali tam za karę. Odradzam korzystanie z tego serwisu.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 12:04
Salon - samochody nowe
Chciałam zapisać się ...
... na wymianę przednich klocków w mojej KIA. Pani w informacji podała mi cenę łączną za części + montaż, cytuję: "około 800 zł na częściach oryginalnych, około 700 zł na zamiennikach, w tym usługa montażu to 220 zł". Inny mechanik sprawdził mi cenę klocków i podał 162 zł za bosch i TRW. Gdy oddzwoniłam ponownie do Komfi zapytać się skąd taka wysoka cena, to Pani najpierw podała cenę około 500 zł (bo podobno poprzednim razem mówiła tylko cenę "z głowy, orientacyjnie" - (no to dużo się pomyliła), a gdy jej powiedziałam za ile faktycznie mogę kupić takie klocki czyli, że proponowane przez nich zamienniki bosch kosztują w rzeczywistości 162 zł, to cena z ich montażem zmieniła się do 382 zł. TAK OSZUKUJĄ LUDZI! Szukają jeleni.
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 16:54
Salon - samochody nowe
Skala niekompetencji i ...
... ignorancji pracowników zarówno salonu sprzedaży, działu finansowania jak i serwisu jest piorunująca. Nie odpisująna maile, nie odbierają telefonów i nie wiedzą co sprzedają i co serwisują. Z takim podejściem nie wróżę im sukcesów. Klienta traktują jako zło konieczne, a każde elementarne pytanie ich przersata i nie potrafia udzielić odpowiedzi lub opowiadają totalne głupoty. Zdecydowanie cała kadra to nieodpowiedni ludzie na nieodpowiednich miejscach. Nie polecam
Użytkownik sieci
18 września 2024 23:00
Salon - samochody nowe
Personel całkowicie niedouczony ...
... na temat sprzedaży samochodów marki KIA. Dowiedziałem się że w Kia Stonic 1,2 który dopuszcza montaż instalacji LPG należy regulować tz. Szklanki oraz serwis po 3 latach kosztuje 6,5 tys wliczając regulację tych szklanek. Drodzy Państwo silnik 1,2 jest silnikiem wolnossącym starego typu i ma zawory samoregulujące się. Proszę się douczyć bo to ogromny wstyd mówić klientowi takie brednie, dotyczy to Pana z obsługi który na każde zadane pytanie biegał do serwisu, a serwis mówił mu takie pierdoły które on przekazywał klientowi. Pała ze znajomości budowy pojazdów dla Pana z obsługi oraz Mądrych Panów z serwisu, co jedynie potrafili mi wciskać na siłę hybrydę której nie chce. Proszę się przeszkolić w dziedzinie budowy sprzedawanych samochodów. Pojazd zamówiłem u dilera kilka km dalej, na szczęście tam Pani z obsługi nie mówiła już takich bredni, tylko wiedziała co stoi u niej w salonie.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2024 10:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2024 13:44
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... nich to graniczy z cudem, próbuje od 4 dni sie dodzwonić, w każdym normalnym salonie sami oddzwaniają - samo mówi za siebie jak traktują klienta. Podziękuje.
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 11:42
Salon - samochody nowe
Odradzam stanowczo. Próba ...
... wyłudzenia pieniędzy za naprawę która nie była konieczna. Dosyć spora kwota w tysiącach złotych. Koszt diagnozy również bardzo wysoki ! Omijać z daleka ! pozdr
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 16:52
Salon - samochody nowe
Potwierdzam opinie poprzedników. ...
... To najgorszy serwis Kia, z jakim miałem do czynienia. Nieuprzejmi ludzie w serwisie, przechodzą samych siebie w odpychającej obsłudze klienta. Jeżeli do nich przyjdziesz, gwarantuję, że będziesz czuł się jak intruz. A ceny zwalą Cię z nóg. Widocznie mają taki obrót, że jakiś tam zwykły klient, po prostu im przeszkadza. Zdecydowanie odradzam wizytę w tym miejscu.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2023 00:04
Salon - samochody nowe
Żenująca obsługa klienta. Zdecydowanie NIE POLECAM
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 10:50
Salon - samochody nowe
Korzystałem z serwisu ...
... i szczerze nie polecam. Sam nigdy już nie skorzystam z jego usług. Naprawy trwały bardzo długo, kontakt telefoniczny fatalny brak informacji odnośnie samochodu, sam musiałem się dopraszać o jakieś wieści mimo zapewnień, że będzie informacja. Brak auta zastępczego przez większość naprawy gwarancyjnej. Ogólnie najgorszy z serwisów kia z których miałem okazję korzystać.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2023 10:28
Salon - samochody nowe
Niestety zawiodłam się ...
... na serwisie Problem z samochodem na gwarancji termin badania za 14 dni brak auta zastępczego , brak chęci pomocy ( jak stanie to wzywać assistance )
Użytkownik sieci
17 lutego 2023 11:32
Salon - samochody nowe
Porażka, trafiłem do ...
... serwisu ponieważ radio zaczęło samo się włączać i fale zmieniać oraz rozłączać telefon, pan z serwisu po obejrzeniu samochodu zalecił że mam wykonać reset radia i zaktualizować mapy i radio (sam mam to zrobić a auto ma 5 miesięcy), dostałem adres strony internetowej skąd pobrać aktualizację i informację że to będzie z 80GB więc zakupiłem taki pendrive i okazało się że to nie zadziała ponieważ radio w tym aucie można zaktualizować tylko w serwisie, po telefonie do serwisu powiedzieli że oni zawsze tak robią i to działa, dowiemy się i oddzwonimy, mineły dwa tygodnie i telefonu brak a radio dalej nie działa
Użytkownik sieci
27 października 2022 11:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lipca 2022 14:25
Salon - samochody nowe
Telefonicznie przekazano mi ...
... błędne informacje co do przeglądu auta i klimatyzacji w ramach gwarancji. Konsultant udzielił też ogólnych informacji, nie dotyczących konkretnie mojego pojazdu, bez sprawdzenia mnie jako klienta w systemie, mimo podania przeze mnie danych klienta (Proszę sprawdzić poprzednie rozmowy telefoniczne, poza ostatnią, o której Państwo wspominają w swoim komentarzu). Kiedy zgodnie z uzyskanymi informacjami zjawiłam się dzisiaj w serwisie, poinformowano mnie, że powinnam tam spędzić nie planowane 1-1,5h, ale 3h+ (poinformowałam Państwa, że jest to niemożliwe z powodów osobistych) i że mogę utracić gwarancję. Jeśli tak się faktycznie stanie, będzie to moja ostatnia wizyta w tym miejscu. Update: Nie zamierzam zmieniać komentarza. Państwa odpowiedź (czyli przedstawienie sytuacji w innym, korzystnym dla Państwa świetle) tylko utwierdziła mnie w mojej negatywnej opinii o Państwa firmie.
Użytkownik sieci
8 października 2021 09:10
Salon - samochody nowe
Odmowa napraw gwarancyjnych. ...
... Kiedy już po 30 min doszliśmy do tego, że naprawy powinny być wykonane, panowie zaczęli szukać innych problemów. Nieprofesjonalnie, odradzam.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2021 22:52
Salon - samochody nowe
Ceny z kosmosu
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2021 21:16
Salon - samochody nowe
Obiekt fajny ale ...
... obsługa serwisu hmmm nie przyjemna, polecam odwiedzić inny serwis
Użytkownik sieci
24 listopada 2020 15:25
Salon - samochody nowe
Niby jest takie ...
... miejsce. W dziale sprzedaży 1 Pan jest ale jakby go nie było. Wyjechał na jazdę próbną a ty kliencie możesz czekać.
Użytkownik sieci
5 października 2020 11:17
Salon - samochody nowe
Byłem w serwisie ...
... w środę, obsługa miła, ale pan mechanik powinien dostać porządną naganę!!!! Jak można wydać samochód klientowi bez dokręconych śrub we wszystkich kołach!!!!!!!!!!!! Nakrętki można było odkręcić palcami!!!! Tylko po jednej nakretce każde koło było trochę mocniej dokrecone. Całe szczęście że nigdzie daleko nie jechałem. Chyba więcej tam już nie pojadę.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2020 11:07
Salon - samochody nowe
Mój samochód więcej ...
... się tam nie pokaże. Wykonują swoją pracę bardzo brudno. Bez jakiegokolwiek zaangażowania. Samochód po serwisie niby umyty a wydawał się bardziej brudny niż przed. Beżowa tapicerka z odbitymi paluchami. Po wymianie opon pojawiło się bicie w czasie chamowania ale serwis niczego takiego nie widzi pomimo jazdy próbnej przez serwisanta. Po trzech tygodniach zauważyłem obicie przy zaczepie tylnych prawych drzwi gdy myłem samochód. Nie może to być od pasów bo nie ma na skrzydle drzwi śladu a poza tym od czasu odebrania stał nie jeżdżony. Uważajcie na serwis. Nasze koło tam nigdy już nie wjedzie.