93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 09:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 stycznia 2023 20:19
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam ten ...
... salon !! Miła, a przede wszystkim profesjonalna obsługa. A autko jak marzenie :)
Użytkownik sieci
28 listopada 2022 12:18
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry salon ...
... Kia.Miła i profesjonalna obsługa, dbająca o klienta. Szczególne podziękowania dla Pani Kingi w zaangażowanie przy realizacji całego szybkiego procesu zakupu Kia Stonic. Polecam ten salon i liczę na dalszą współpracę na tak wysokim poziomie przy serwisowaniu auta.
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 16:43
Salon - samochody nowe
Z pośród kilku ...
... salonów KIA na Śląsku, wybrałem właśnie "KOMFI" w Bytomiu, podejście do klienta, odpowiedzi na "trudne" pytania, wszystko dostałem właśnie tutaj. Jeżeli zastanawiasz się nad zakupem nowego samochodu a masz zawachania i wiele pytań, to dealerzy w KOMFI na pewno na nie odpowiedzą i poprowadzą cię od a do z w zakupie twojej kijanki 💪😎
Użytkownik sieci
18 listopada 2022 05:51
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam. Bardzo ...
... miła obsługa, życzliwi,znający się na swojej pracy.
Użytkownik sieci
5 listopada 2022 15:23
Salon - samochody nowe
Polecam jest ok.
Użytkownik sieci
4 listopada 2022 09:30
Salon - samochody nowe
Jak zacząłem w ...
... lipcu jeździć Sportage to całkiem zapomniałem polecić salon w którym go kupiłem dzięki wspaniałej obsłudze całego działu sprzedaży zarówno w salonie jak i na jazdach próbnych z panem Michałem. Profesjonalna i miła obsługa w czasie całego krótkiego jak na dzisiejsze czasy etapu od zamówienia do spraw związanych z odbiorem Sportage pozwala mi wystawić najlepszą ocenę dla tej ekipy.
Użytkownik sieci
28 października 2022 17:26
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm - polecam.
Użytkownik sieci
28 października 2022 09:08
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 października 2022 11:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 października 2022 08:07
Salon - samochody nowe
Zmieniając miejsce zamieszkania ...
... musiałem również zmienić serwis Kia. Wybrałem punkt KIA w Bytomiu i nie żałuję, przegląd i naprawa samochodu przebiegła profesjonalnie, samochód otrzymałem naprawiony i czysty za co bardzo dziękuję. Wchodząc do Państwa salonu klient czuje się jak człowiek a nie jak intruz. + Wysoki poziom obsługi + Czystość pracy mechaników + Profesjonalne podejście i naprawa do zgłoszonych usterek + Przyjazna atmosfera od samego wejścia do Salonu Chciałbym też podziękować Panu Piotrowi za bardzo wysoki poziom obsługi klienta.
Użytkownik sieci
23 października 2022 22:11
Salon - samochody nowe
Szybko i sprawnie auto przyjęte na serwis polecam
Użytkownik sieci
10 października 2022 11:22
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
3 października 2022 07:38
Salon - samochody nowe
Miła super obsluga
Użytkownik sieci
22 września 2022 14:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2022 16:00
Salon - samochody nowe
Kompetentny pracownik salonu sprzedaźy
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2022 11:30
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2022 14:45
Salon - samochody nowe
Miła i kompetentna obsługa, przyjazne podejście do klienta!
Użytkownik sieci
30 lipca 2022 18:07
Salon - samochody nowe
Polecam salon samochodowy ...
... .Pani Kinga sprzedająca samochody to bardzo rzetelna osoba .Zna swój fach…Potrafi doradzić .Wiedzę na temat oferowanych modeli ma w jednym palcu.Sam salon przestronny jasny.Jeśli ktoś szuka samochodu to naprawdę POLECAM !!!
Użytkownik sieci
26 lipca 2022 14:25
Salon - samochody nowe
Telefonicznie przekazano mi ...
... błędne informacje co do przeglądu auta i klimatyzacji w ramach gwarancji. Konsultant udzielił też ogólnych informacji, nie dotyczących konkretnie mojego pojazdu, bez sprawdzenia mnie jako klienta w systemie, mimo podania przeze mnie danych klienta (Proszę sprawdzić poprzednie rozmowy telefoniczne, poza ostatnią, o której Państwo wspominają w swoim komentarzu). Kiedy zgodnie z uzyskanymi informacjami zjawiłam się dzisiaj w serwisie, poinformowano mnie, że powinnam tam spędzić nie planowane 1-1,5h, ale 3h+ (poinformowałam Państwa, że jest to niemożliwe z powodów osobistych) i że mogę utracić gwarancję. Jeśli tak się faktycznie stanie, będzie to moja ostatnia wizyta w tym miejscu. Update: Nie zamierzam zmieniać komentarza. Państwa odpowiedź (czyli przedstawienie sytuacji w innym, korzystnym dla Państwa świetle) tylko utwierdziła mnie w mojej negatywnej opinii o Państwa firmie.