93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Agnieszka Sier
25 marca 2025 17:25
Salon - samochody nowe
Kia Picanto
Ostatnio miałam okazję skorzystać z usług salonu Kia i jestem niezwykle zadowolona! W szczególności polecam Pana Marcina Janczara- dzięki jego profesjonalnej obsłudze, przyjaznej atmosferze oraz ogromnemu zaangażowaniu cały proces zakupu samochodu przebiegł w sposób niezwykle komfortowy i bezstresowy. Otrzymałam szczegółowe informacje na temat wybranego modelu, a pan Marcin chętnie odpowiadał na wszystkie moje pytania. Zdecydowanie polecam ten salon każdemu, kto szuka niezawodnego auta i fachowej obsługi!
Użytkownik sieci
28 stycznia 2025 08:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 12:10
Salon - samochody nowe
Serdecznie nie polecam, ...
... byliśmy w salonie dwa razy chcąc pooglądać i dowiedzieć się czegoś na temat konkretnego samochodu. Za pierwszym razem okazano nam bardzo nikłe zainteresowanie. Pan na pytania odpowiadał jakby z przymusu. Samochodu nie mogliśmy zobaczyć od środka, ponieważ nie było do niego kluczyków. Kompletnie zmarnowany czas. Jednak daliśmy salonowi drugą szansę, gdyż zależało nam na tym samochodzie. Druga wizyta okazała się gorsza od poprzedniej. Gdy Pan tylko dowiedział się, że wycenę przygotował nam kolega, który nie jest obecny, praktycznie kompletnie nas olał. Zamknął samochód i powiedział żebyśmy pooglądali sobie inną wersję, którą nie byliśmy zainteresowani. Szkoda czasu i lepiej odwiedzić salon Kia w Tychach lub Katowicach.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 11:27
Salon - samochody nowe
Niestety muszę zmienić ...
... moją pozytywną opinię ze względu na skandaliczne zachowanie, którego doświadczyłam w dziale serwisu. Pomimo umówionego spotkania (14.01.2025), nie przyjęto samochodu na przegląd, twierdząc, że firma, z którą zawarłam umowę (Arval), ma zaległości finansowe. Mnie - klienta Kia Korczyk i Arval, w ogóle taka sytuacja nie powinna interesować, to sprawa między Wami, Szanowni Państwo! Płacę za wynajem REGULARNIE, więc bojkotowanie firmy Arval za pomocą klientów przez firmę Kia Koryczk jest absurdalne i niedopuszczalne! Nie szanujecie Państwo ani czasu, ani pieniędzy klientów. Wystarczyło ZADZWONIĆ i wyjaśnić sytuację telefonicznie - ot takie cywilizowane zachowanie, którego tutaj nie doświadczyłam. Wyraz "przepraszam" również nie istnieje w Państwa słowniku. Prosiłam także o potwierdzenie odmówienia mi usługi zagwarantowanej w umowie na piśmie, tego też nie otrzymałam. Brak jakiejkolwiek chęci rozwiązania sprawy.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 16:14
Salon - samochody nowe
Wielkie Dzięki w ...
... doradztwie przy kupnie Kia Sportage P. Marcinowi. Pełny profesjonalizm. 10/10. DOZOBACZENIA za 3 lata ( coś dla żony trzeba doradzić :) )
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 15:52
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2025 09:37
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 18:05
Salon - samochody nowe
Miło i sympatycznie. Profesjonalne podejście do każdego klienta.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2025 20:22
Salon - samochody nowe
Z czystym sumieniem ...
... polecam salon Kia KORCZYK. Bardzo miła obsługa i przede wszystkim profesjonalne podejście do klienta przez Pana Marcina Janczara . Wszystko wytłumaczone jak należy , blyskawiczny kontakt telefoniczny jak I mailowy . Caly proces zakupu był szybki i udany . Polecam !
Użytkownik sieci
9 stycznia 2025 08:31
Salon - samochody nowe
W dniu 07.01.2025 ...
... r. odebrałem nowy samochód KIA X-CEED w salonie KIA Korczyk Bielsko-Biała. Polecam dział sprzedaży, a w szczególności osobę Pana Marcina Janczara. Od momentu wyboru modelu samochodu, aż po jego odbiór Pan Marcin wykazał się fachowym, rzetelnym podejściem. Na każdym etapie dopełniania formalności służył pomocą, co pozwoliło szybko zrealizować zamówienie. Z pełną odpowiedzialnością wystawiam 5 gwiazdek.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2025 19:39
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, chciałem ...
... podzielić się wrażeniami ze skorzystania ze sprawdzenia samochodu przed zakupem w ASO Kia Korczyk. Samochód serwisowany w ASO z tegoż salonu, rocznik 2018. Pod względem umówienia się, punktualności etc brak zarzutów. Koszt usługi wraz ze sprawdzeniem klimatyzacji oraz jazda próbna mechanika (pakiet rozszerzony) to 600 zł. Trwa ok 3- 4 godziny. Nie można być obecnym przy sprawdzeniu samochodu, ze względów bhp. Wyniki sprawdzenia, które otrzymałem to: pomiar lakieru, wykaz przeglądów oraz 2 zdjęcia z uwag ( poziom oleju oraz brak 1 śruby przy oslonie silnika). Nic więcej. Nie otrzymuje się żadnego dokumentu swiadczacego że auto jest OK, ani żadnej listy kontrolnej z podpisem, którą mial robić mechanik. Jedynie do wglądu dostałem kartkę a4 odręcznie pisanego przez mechanika sprawozdania, którego nawet nie mogłem zeskanować. Krótko mówiąc sprawdzimy Ci auto ale żadnej podpisanej check listy przez mechnika, który robił przegląd nie dostaniesz-słabo. Co do wykazu przeglądów, to nie wiem czy to jest odosobniony przypadek czy nie, ale przebiegi przy których miały być robione przeglądy wraz z wymianą oleju są wpisywane chyba losowo. Przegląd rok po roku miał ten sam zapisany przegląd, natomiast ostatni był wpisany z przebiegiem ok 5 tys. wyższy niż faktycznie jest na drogomierzu. (w Cepiku oczywiście był ten niższy). Dodam tylko ze mechanik lub diagnosta który uzupełniał fomularz z grubościami lakieru również nie sprawdził przebiegu z samochodu tylko wpisał ten zawyzony przebieg. Jeśli jest taki problem ze sprawdzeniem przebiegu w aucie to nie chce myśleć jak są sprawdzane te wszystkie podzespoły. Dodatkowo wskazywałem że przy ruszaniu i powolnej jeździe na wybojach z prawego przodu wydobywają się dziwne dźwięki. Serwis stwierdził że wszystko jest ok. Jak się okazało, po zakupie samochodu, u znajomego mechanika w ciągu 10 minut wspólnie znaleźliśmy źródło - poduszka pod silnikiem. Czy warto wydać te pieniądze na takie sprawdzenie samochodu - pozostawiam Wam czytelnicy tego komentarza.
Użytkownik sieci
24 grudnia 2024 10:58
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalnie podejście ...
... do klienta , zostaliśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 12:49
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa nie ...
... szanuje sie nowego klijenta jakby ludzie tam pracowali za kare opuściłem salon bez zainteresowania aż wybrałem Toyote i nie żałuje😉🙃
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 07:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 grudnia 2024 12:39
Salon - samochody nowe
Dział części. Pełen ...
... profesjonalizm. Wszystko wg umówionych terminów. Dodam, że jestem z Krakowa i w swoim mieście nie dostałem tak dobrych ofert jak tutaj. Także kto rozmawia z klientem ten sprzedaje. Dziękuję i pozdrawiam
Użytkownik sieci
15 grudnia 2024 21:38
Salon - samochody nowe
Polecam wszystkim serwis ...
... KIA Korczyk. Miałem poważną usterkę silnika, naprawa została wykonana darmowo na gwarancji. Zostało mi udostępnione nowe auto zastępcze również za darmo. Szczególne podziękowania dla Pana Marka z serwisu za fachowe podejście do klienta,duże zaangażowanie w sprawę oraz pełen profesjonalizm.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2024 21:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 14:14
Salon - samochody nowe
Wrażenia z obsługi ...
... i kontaktu z salonem jak najbardziej pozytywne. Pan Marcin Janczar bardzo profesjonalnie przeprowadził nas przez cały proces zakupu od początku aż do wydania samochodu. Mam nadzieję, że autko będzie się dobrze sprawować. Salon godny polecenia.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 12:14
Salon - samochody nowe
Witam, kupiłem nową ...
... Kia Sprtage w salonie w Bielsko-Biała super obsługa P.Marcin sprzedawca bardzo uprzejmy i merytoryczny jest profesjonalistką w tym co robi zawsze służy pomocą i radą polecam.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 08:49
Salon - samochody nowe
Dał bym nawet ...
... 6 !!!!. Jako jedyny serwis podszedł profesjonalnie do mojej sprawy 💪. Zakupiłem Kia Sorento 2021 po kradzieży dużo rzeczy do zrobienia aby autko wyprostować niestety serwis Katowice oraz Łaziska grubiaństwo. Natomiast w BB natrafiłem na Panią Anetę która zajmuje się kontaktem z klientem przez telefon i to było moje szczęście. W BB nie mają żadnych problemów z dziwnymi przypadkami na mój problem usłyszałem „ jak czegoś nie robili to musi być ten pierwszy raz i dadzą radę „ Autko profesjonalnie naprawione, wszystko na wysokim poziomie. Na koniec ceny hmmm 🤔 cennik jak w każdym salonie Kia lecz rzeczy które wymagały osobnej wyceny powiem tak potraktowali mnie chyba z litości przez uszkodzenia po kradzieży i prawie za darmo, myślę że każdy Janusz z garażu wziął by podobnie. Dziękuję jeszcze raz Kia BB za profesjonalną obsługę a w szczególności P. Anecie 😍