93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 12:10
Salon - samochody nowe
Serdecznie nie polecam, ...
... byliśmy w salonie dwa razy chcąc pooglądać i dowiedzieć się czegoś na temat konkretnego samochodu. Za pierwszym razem okazano nam bardzo nikłe zainteresowanie. Pan na pytania odpowiadał jakby z przymusu. Samochodu nie mogliśmy zobaczyć od środka, ponieważ nie było do niego kluczyków. Kompletnie zmarnowany czas. Jednak daliśmy salonowi drugą szansę, gdyż zależało nam na tym samochodzie. Druga wizyta okazała się gorsza od poprzedniej. Gdy Pan tylko dowiedział się, że wycenę przygotował nam kolega, który nie jest obecny, praktycznie kompletnie nas olał. Zamknął samochód i powiedział żebyśmy pooglądali sobie inną wersję, którą nie byliśmy zainteresowani. Szkoda czasu i lepiej odwiedzić salon Kia w Tychach lub Katowicach.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 11:27
Salon - samochody nowe
Niestety muszę zmienić ...
... moją pozytywną opinię ze względu na skandaliczne zachowanie, którego doświadczyłam w dziale serwisu. Pomimo umówionego spotkania (14.01.2025), nie przyjęto samochodu na przegląd, twierdząc, że firma, z którą zawarłam umowę (Arval), ma zaległości finansowe. Mnie - klienta Kia Korczyk i Arval, w ogóle taka sytuacja nie powinna interesować, to sprawa między Wami, Szanowni Państwo! Płacę za wynajem REGULARNIE, więc bojkotowanie firmy Arval za pomocą klientów przez firmę Kia Koryczk jest absurdalne i niedopuszczalne! Nie szanujecie Państwo ani czasu, ani pieniędzy klientów. Wystarczyło ZADZWONIĆ i wyjaśnić sytuację telefonicznie - ot takie cywilizowane zachowanie, którego tutaj nie doświadczyłam. Wyraz "przepraszam" również nie istnieje w Państwa słowniku. Prosiłam także o potwierdzenie odmówienia mi usługi zagwarantowanej w umowie na piśmie, tego też nie otrzymałam. Brak jakiejkolwiek chęci rozwiązania sprawy.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2025 19:39
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, chciałem ...
... podzielić się wrażeniami ze skorzystania ze sprawdzenia samochodu przed zakupem w ASO Kia Korczyk. Samochód serwisowany w ASO z tegoż salonu, rocznik 2018. Pod względem umówienia się, punktualności etc brak zarzutów. Koszt usługi wraz ze sprawdzeniem klimatyzacji oraz jazda próbna mechanika (pakiet rozszerzony) to 600 zł. Trwa ok 3- 4 godziny. Nie można być obecnym przy sprawdzeniu samochodu, ze względów bhp. Wyniki sprawdzenia, które otrzymałem to: pomiar lakieru, wykaz przeglądów oraz 2 zdjęcia z uwag ( poziom oleju oraz brak 1 śruby przy oslonie silnika). Nic więcej. Nie otrzymuje się żadnego dokumentu swiadczacego że auto jest OK, ani żadnej listy kontrolnej z podpisem, którą mial robić mechanik. Jedynie do wglądu dostałem kartkę a4 odręcznie pisanego przez mechanika sprawozdania, którego nawet nie mogłem zeskanować. Krótko mówiąc sprawdzimy Ci auto ale żadnej podpisanej check listy przez mechnika, który robił przegląd nie dostaniesz-słabo. Co do wykazu przeglądów, to nie wiem czy to jest odosobniony przypadek czy nie, ale przebiegi przy których miały być robione przeglądy wraz z wymianą oleju są wpisywane chyba losowo. Przegląd rok po roku miał ten sam zapisany przegląd, natomiast ostatni był wpisany z przebiegiem ok 5 tys. wyższy niż faktycznie jest na drogomierzu. (w Cepiku oczywiście był ten niższy). Dodam tylko ze mechanik lub diagnosta który uzupełniał fomularz z grubościami lakieru również nie sprawdził przebiegu z samochodu tylko wpisał ten zawyzony przebieg. Jeśli jest taki problem ze sprawdzeniem przebiegu w aucie to nie chce myśleć jak są sprawdzane te wszystkie podzespoły. Dodatkowo wskazywałem że przy ruszaniu i powolnej jeździe na wybojach z prawego przodu wydobywają się dziwne dźwięki. Serwis stwierdził że wszystko jest ok. Jak się okazało, po zakupie samochodu, u znajomego mechanika w ciągu 10 minut wspólnie znaleźliśmy źródło - poduszka pod silnikiem. Czy warto wydać te pieniądze na takie sprawdzenie samochodu - pozostawiam Wam czytelnicy tego komentarza.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 12:49
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa nie ...
... szanuje sie nowego klijenta jakby ludzie tam pracowali za kare opuściłem salon bez zainteresowania aż wybrałem Toyote i nie żałuje😉🙃
Użytkownik sieci
24 listopada 2024 13:31
Salon - samochody nowe
Serwis kia Korczyk ...
... Bielsko-Biała - zdecydowanie Nie polecam. Przegląd roczny druga wymiana oleju (pierwsza była po dotarciu około 2000km) Zaproponowane lub informacja pracownika przyjmującego samochód i wypełniającego zlecenie o możliwość umycia auta - nie wykonana. Auto przyjmowane w pomieszczeniu- hali na wyznaczonym miejscu po weryfikacji nadwozia (uszkodzenia itd), a oddane na zewnątrz 05.11.2024 po godzinie 18-ej(ciemno) Następnego dnia w południe zdziwienie, samochód nie umyty mało co na paragonie pobrana opłata pozycja 113, Przegląd Nadwozia - 156 zł - za przegląd na nie umytym aucie???, jednym słowem złodziejstwo. Jakość wymian - tragedia jak u druciarza w szopie, paproctwo. Nowy samochód przebieg 8000tyś km Kia X-CEED oddany z upapranym bokiem deski rozdzielczej olejem przy wymianie filtra pyłkowego, Miska olejowa oraz filtr zalane olejem, osłona silnika cała w oleju to jest Nie do przyjęcia. Bardzo szkoda że nie można załączyć zdjęcia lub filmiku - aż strach się bać większej naprawy w tej szopie z paprokami. Przestrzegam. Jeszcze jeden fakt - przy odbiorze samochodu w ten wielki dzień było robione zdjęcie które miałem otrzymać, minoł rok i dalej czekamy Pozdrowienia dla pana Marcina Janczar
Użytkownik sieci
18 października 2024 07:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam podjeżdżać ...
... do tego salonu w sprawie aut używanych. W aukcji jedno, w realu drugie. Można powiedzieć, "Janusz biznesu". Pan "specjalista" Łukasz T. pracuje tam z przymusu. Tacy ludzie odstraszają a nie zachęcają do zakupu, w odczuciu zbyt duże mniemanie o sobie, a klient to "biedak" bo chce wydać tylko niecałe 70 tysięcy złotych. Co do auta, w opisie wszystko cacy, siadać i jeździć. W realu, auto nawet nie wyczyszczone w środku, brudne białe skóry, tapicerka zmazana z czegoś białego. Natomiast z zewnątrz elementy do malowania, co nie było nawet napisane w ofercie. NIE POLECAM, może przy nowych autach jest inaczej, jednakże już tam mnie nie zobaczą.
Użytkownik sieci
3 października 2024 20:07
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia ,nie ...
... polecam i jeśli chcecie mieć sprawne auto i fachową obsługę proponuje poszukać innego serwisu lub mechanika ,zero podejścia do klienta a za uszkodzone auto które wjechało sprawne na serwis ,proponują sobie wykupić autocasco i z niego sobie to naprawić ,a oni umywają ręce Także nie polecam ,jedna gwiazdka bo niżej się nieda ,A Pan kierownik serwisu powinien bardziej być do ludzi ,a nie olewajaco,a jeżeli uważa że auto jest szemrane i niema gwarancji to dlaczego naciąga ludzi na serwis i dlaczego robią akcje serwisowa skoro nie powinni
Użytkownik sieci
3 września 2024 13:31
Salon - samochody nowe
serwis tragedia, potrafią ...
... skutecznie zachęcić klienta do zmiany marki. omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 20:15
Salon - samochody nowe
Zawiedliśmy się na ...
... obsłudze z serwisu (szanowny Pan Kierwonik) Kia Korczyk Bielsko-Biała. Jeżeli chodzi o zakup samochodu to wszyscy skaczą i robią wszystko,żeby ten samochód sprzedać - kupiony samochód za ponad 200tys w tamtym roku. Niestety jak pojawia się problem,to umywają ręce, próbują wmówić,że to wina klientów i 'proszę radzić sobie samemu'.... Ustalenia telefoniczne nie mają żadnego znaczenia,a nawet doszło do kłamstw i oszczerst w naszą stronę przez Pana kierownika serwisu. Pan kierownik nie miał ochoty w ogóle przeprowadzić ze mną rozmowy, mówiąc że nie ze mną ustalał przez telefon tylko z mężem. Dzięki Bogu jeszcze rozmawiam z mężem i byłam we wszystko wtajemniczona. Pomijam fakt,że byłam umówiona na przegląd,który miał trwać 2.5h,a spędziłam tam 5.5h z dwójką dzieci. Pozdrawiamy Panią Magdalenę (dział serwisu) bardzo pozytywna osoba w tym całym bałaganie. Czeka nas zmiana salonu Kia,a ta sytuacja nie przejdzie bez echa.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2024 07:49
Salon - samochody nowe
Sprzedają zepsute samochody ...
... nowe! nie widzą problemu.Kierownik twierdzi trzeba było kupić sobie droższy zachowanie żenujące jest jego .Brak możliwości naprawy samochodu na gwarancji niestety inne ASO to potrafią.Sprzedaja samochody mimo że mają zgłoszenia o wadach fabrycznych i jeszcze mało tego widzę usuwanie komentarzy nie wygodnych ale niestety prawdziwych i komuś to przekszadza oraz boli Odradzam zakup i serwis bo usłyszycie że cechą pojazdu jest wasza usterka Poznali więcej szczegółów informujac ich to olali temat .
Błażej Kozioł
2 lipca 2024 15:00
Serwis
Wymieniona szyba
Mamy kia xcee'd, w serwisie wymieniono nam szybę. Po jakimś czasie ( 10 miesięcy ) szyba pękła, od dolnej uszczelki, na samym środku. Podjechaliśmy do kia korczyk, właściwie bez jakichkolwiek oględzin zakwalifikowano naprawę poprzez auto casco. Pani w deszczu popatrzyła na samochód z odległości dwóch metrów, poszła do biura i stwierdziła że manager podjął decyzję o usunięciu usterki naszego AC... Bez ruszania się z biura, bez obejrzenia szyby, skubiąc w nosie podjął taką decyzję. Widoczność tego dnia, jak na zdjęciu, szyba mokrusieńka, nikt się nie pofatygował żeby ją zobaczyć ( na zdjęciu cześć szyby przetartej, Pani nie miała przetartej, nie nachyla się też nad samochodem, odległość dwa metry). Z mojej strony szacun , że ktoś z biura widzi przez ściany jak powstała usterka.
Użytkownik sieci
1 lipca 2024 17:37
Salon - samochody nowe
Zakupiliśmy samochód kia ...
... xcee'd. Po około 3 latach rozbiliśmy szybę przednią i wymieniliśmy ją w serwisie ( wrzesień 2023 ), tydzień temu w samochodzie woda, leje się do środka ( zdjęcie ). Pani przemiła z serwisu powiązała wymianę szyby z wodą w środku, pojechaliśmy usunąć usterkę. Pani oddając samochód stwierdziła, że usterka nie wiadomo skąd, skądś się leje, ale nie wiadomo skąd, samochód mokry w środku, mokra tapicerka i stwierdziła: proszę sobie wysuszyć wnętrze. Wnętrze wysuszyliśmy. Już nie wspominam, że usterki nie znaleziono, ale wnętrze całe mokre i się leje do wnętrza woda zza deski rozdzielczej. Po trzech dniach od wizyty w serwisie szyba prach na pół . Nie w czasie jazdy, po prostu stojąc na podjeździe, zero jakichkolwiek śladów uderzenia. Pojechaliśmy dzisiaj do kia i Pani po oględzinach samochodu z odległości 2 metrów i konsultacji z osobami na wyższych stanowiskach, które nawet nie raczyły obejrzeć samochodu stwierdziła że dyrektor ( czy ktoś wyżej ) podjął decyzję o usunięciu szkody z auto cosco. Szyba na gwarancji, wymiana wykonana w ASO a tu naprawa z mojego auto casco. No ja rozumiem, że tak jest najprościej i najtaniej dla salonu, niech zapłaci ubezpieczyciel, a ja stracę zniżki. Jedna gwiazdka bo mniej się dać nie da. Na zdjęciach miejsce od którego biegnie pęknięcie. Swoją drogą ciekawa praktyka: konieczność napraw w ASO, bo inaczej brak gwarancji, a jak naprawa jest w ASO... to brak gwarancji. Czapki z głów.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2024 13:48
Salon - samochody nowe
Gorąco nie polecam ...
... współpracy z Kia Korczyk w Bielsku. Zamówiłem samochód Kia Proceed który po 5 miesiącach oczekiwania został anulowany. Salon oczywiście nie jest w stanie się zreflektować i zrekompensować straty poniesionej przez klienta. Dostałem śmieszną ofertę na proceeda w manualu ze śmiesznym rabatem który jest osiągalny bez problemu w innym salonie (Poza tym, konfiguracja tego manuala i tak wyszła by mnie drożej niż cena z zamówienia wersji GT). Mało tego, tłumaczą się wojną i covidem, i że jest to powód zaprzestania produkcji samochodu co jest bzdurą, ponieważ w Niemczech można spokojnie zamówić Proceeda w GT z automatem. Co straciła Kia na takim podejściu? Miałem zamawiać po odbiorze Proceed dla żony Rio, a po jakimś czasie na pewno proceeda wymieniał bym na inny samochód z Kia, po prostu tego nie zarobie. Dodatkowo, komu mogę to odradzam współpracę z Kia, już dwóch znajomych skreśliło Kia jako wybór kolejnego nowego samochodu.Typowe polskie podejście do biznesu. Edit po odpowiedzi Kia: Szanowni Państwo, zamówiłem samochód w Kia Korczyk, i to od Państwa oczekiwałem realizacji zamówienia, nie doktoryzując się z układów jakie panują wewnętrznie i kto za co odpowiada a za co nie. Dla mnie liczy się efekt, i to na co umówiłem się z Kia Korczyk, nie z producentem, importerem czy kimkolwiek po drodze. To w gestii Kia po otrzymaniu zamówienia jest zabezpieczenie łańcucha dostaw, nie po stronie osoby która zamawia. Przez 5 miesięcy tego nie zrobiliście i tyle czasu straciłem na oczekiwaniu na samochód, takie coś stawia Was jako firmę niegodną zaufania.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 07:36
Salon - samochody nowe
Klapa😥
Użytkownik sieci
12 marca 2024 08:43
Salon - samochody nowe
Sprzedają zepsute samochody ...
... nowe nie widzą problemu.Kierownik twierdzi trzeba było kupić sobie droższy zachowanie żenujące jest i brak możliwości naprawy samochodu na gwarancji niestety inne ASO to potrafią.Sprzedaja samochody mimo że mają zgłoszenia o wadach fabrycznych i jeszcze mało tego widzę usuwanie komentarzy nie wygodnych ale niestety prawdziwych i komuś to przekszadza . Odradzam zakup i serwis bo usłyszycie że cechą pojazdu jest wasza usterka
Użytkownik sieci
7 marca 2024 13:01
Salon - samochody nowe
Czytając zamieszczone opinie ...
... wychodzi na to że miałem pecha. W dniu 7.03.2024 przybyłem do salonu z zainteresowaniem KIA Sportage. Fakt obejrzałem oba wystawione egzemplarze i tyle. Nie miałem śmiałości przerywać pracy panom zatopionym w laptopach oraz serdecznie roześmianym paniom stacjonującym na środku salonu pod napisem KIA. Poszedłem sobie, przecież jest tyle innych samochodów.
Użytkownik sieci
5 marca 2024 12:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 marca 2024 12:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 13:01
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiły Pan, ...
... wyszedł z salonu, zwrócił uwagę, że samochodu się nie otwiera (samochodu na sprzedaż), zamknął i poszedł.
Użytkownik sieci
24 lutego 2024 23:16
Salon - samochody nowe
Zawidłam mnie obsługa, ...
... która po opiniach mnie zachęciła. Dostałam propozycje w zasadzie jednego samochodu w jednym kolorze. Miałam wrażenie, że gdybym sama nie zasugerowała że są inne modele w tej marce to bym nie dostała ich propozycji. Miałam wytyczne: cena oraz mniej więcej wielkość samochodu. Naprawdę tylko jeden model jest w tych ramach ? Wychodząc zobaczyłam samochód, który w sumie mnie zainteresował. Ale sprzedawca chwile przed 13.00 w sobotę chyba był już myślami w innym miejscu. Rozumiem wiele i jednak są miejsca gdzie można dostosować auto do klienta, ale po dziś wiem że nie tutaj. 2 gwiazdki, bo jednak dostałam jakąś propozycję.