92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2024 23:36
Salon - samochody nowe
Miałam okazję odwiedzić ...
... salon i szczerze mówiąc nie polecam. 1. Słaba organizacja - przy wjeździe wisi plakat ze strzałką na plac i napisem auta używane idziesz na plac nikogo tam nie ma, nie ma też żadnego punktu gdzie ktoś siedzi i może odpowiedzieć na pytania, więc wracasz przez cały plac do salonu aut nowych 2. Obsługa Klienta - wchodzisz do środka, trafiła się duża ilość innych chętnych kupujących niestety nie wiesz kto czym sie zajmuje i nie wiesz do kogo podejść - nic nie jest oczywiste 3. Podejscie do klienta - zaczepia mnie Doradca, mówię o co chodzi w odp. usłyszałam ze te marki to do Pana X zaczepia mnie inny Doradca powtarza to samo, po czym jak juz mial chwilę Pan X(obsługiwał cały czas jednego klienta) poinformował, że owszem moge zobaczyć auto ale to drugie co chce zobaczyc to jednak do drugiego Doradcy Finalnie obejrzałam jedno auto, po 20 min czekania na drugiego Doradce (bo w koncu jak juz przyjechałam chcialabym zobaczyc to drugie auto) zaczepilam Pana X czy moze jednak uda sie cos zdziałać bo drugi Doradca tez ma klienta słyszę, ze dzis maja ruch i trzeba sie umawiac na godzine. Co najważniejsze (!) przed przyjazdem dzwoniłam pytałam czy jest możliwość zobaczenia auta i porozmawiania o nim, otrzymałam odpowiedź, że oczywiście że tak (!) serio?
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 14:27
Salon - samochody nowe
Mam nadzieję, że ...
... przyda się komuś z serwisu końcówka do blokady przy felgach. Dramat. Żeby coś takiego w biały dzień zrobić. Nie polecam serwisu jeśli chodzi o naprawę szkody z AC, traktują temat po macoszemu. Oczywiście również brak dotrzymania terminu.
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 06:49
Salon - samochody nowe
Serwis i kontakt ...
... to jakaś porażka. NIE POLECAM. próbowałem zamówić części 03/12 do dziś zerowy kontakt, zrywanie połączenia, jak dzwonie to nikt nic nie wie.... porażka. Zamówiłem w innym mieście w innym serwisie (2-3 dni i wszystko załatwione bez problemu)
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 17:34
Salon - samochody nowe
Po oddaniu auta ...
... na przegląd, przy wymyslnej stawce godzinowej zacnych mechaników, okazuje się, że oddali je z niezamontowaną osłoną silnika, która leżała sobie luźno. Podzielam zdanie poprzednika - tez mialam auto kupione w Lee w poprzedniej dekadzie - serwis super, obsługa na najwyższym poziomie, a teraz ewidentnie coś się popsuło. Totalny brak relacji jakości do ceny.
Użytkownik sieci
18 października 2024 19:53
Salon - samochody nowe
Z salonem&serwisem Kia ...
... Lee Motors miałam styczność od 2019 r. Pierwszy samochód na plus - miła obsługa w salonie i bezproblemowe coroczne wizyty w serwisie. Przy zakupie drugiego w 2023 r. natknęłam się na „sprzedawcę” Panią Hannę i tutaj pierwszy problem - pracownica niekompetentna, nie znała oferty, na pytania związane z danym modelem musiałam odpowiadać sobie sama… Co do serwisu jeśli konieczne jest coś więcej niż bezproblemowy przegląd to trzeba się liczyć z brakiem auta przez ok miesiąc. Traktują klienta jak wrzód na d… na moją prośbę o informację ile czasu będę bez auta i co się z nim dzieje zostałam poinformowana, że to ja mam się odzywać i dopytywać. Dodatkowo kontakt mocno utrudniony - odpisywanie na wiadomości SMS z wielkim niezadowoleniem + odrzucanie połączeń telefonicznych. Samochód był oddany do naprawy po stłuczce, dodatkowo zgłosiłam 3 odrębne sprawy, aby zostały zrobione/naprawione a jak się okazało przy odbiorze auta nie zostało to wykonane a nawet w serwisie nie wiedzieli o tym dodatkowym zgłoszeniu. Jeśli już ktoś przez wielkiego pecha trafi do tego serwisu zdecydowanie odradzam, aby zgłoszeniem zajmowała się Pani Katarzyna.
Użytkownik sieci
7 października 2024 16:45
Salon - samochody nowe
Radzę omijać to ...
... miejsce szerokim łukiem. Zdecydowaliśmy się na zakup nowego samochodu z tego salonu ponieważ cena była o kilka stów niższa niż u konkurencji i bardzo żałuję tej decyzji. Kupno pierwszego nowego samochodu dla mojej żony miało być spełnieniem jej marzeń, okazało się koszmarem. Już na samym początku osoba która nas obsługiwała sprawiała wrażenie, że nie do końca zna ofertę bo nie poinformowała nas o promocjach, o których nawet była mowa w reklamach w telewizji. Jeszcze przed odbiorem samochodu Pani zadzwoniła i proponowała ubezpieczenie, pomimo tego, że aktywna była oferta z pierwszym rokiem pełnego ubezpieczenia w cenie samochodu. Ciężko uwierzyć w to, że można nie widzieć o czymś takim i dzwonić do Klienta i proponować mu wydanie 3 tysięcy na ubezpieczenie pomimo tego, że może je mieć gratis. Wybraliśmy samochód dostępny na placu, niestety dopiero podczas oględzin przy odbiorze samochodu stwierdziliśmy wadę fabryczną, pod lampą nieprawidłowo został wykonany zgrzew i blacha w tym miejscu jest nieco wybrzuszona. Zostało to wpisane do protokołu i zostaliśmy zapewnieni, że takie uszkodzenie usunie firma, która naprawia wgnioty i że nie będzie z tym problemu. Umówiliśmy się, że przyjedziemy za tydzień, zostawimy samochód i zostanie to zlikwidowane. Jechałem po odbiór samochodu z myślą, że odbiorę samochód w pełni wartościowy, tak jak było to ustalone, niestety nikt w międzyczasie nie raczył mnie poinformować, że firma odstąpiła od naprawy tego samochodu po konsultacjach z osobą która miała to robić. Przy okazji został jedynie usunięty problem z hałasującą szybą pasażera z tyłu. W ramach rekompensaty za wadę samochodu został zaproponowany darmowy pierwszy przegląd, więc po najmneijszej linii oporu. Oprócz tego w samochodzi zostały dołożone czujniki z przodu samochodu, które nie zawsze działają. Czasami dojeżdża się do przeszkody i czujniki milczą, jak potem odpala się samochód to nagle widzą przeszkodę. Przy okazji montażu czujników elektryk zostaił po sobie ślad w postaci wtopionej cyny w dywanie. Firma zaproponowała naprawę wady pojazdu, lecz po mojej propozycji, aby wzięła na siebie odpowiedzialność za poprawne jej wykonanie kontakt się urwał. Od miesiąca nie otrzymałem odpowiedzi na maila, telefon nie odpowiada.
Użytkownik sieci
13 września 2024 15:17
Salon - samochody nowe
Trzeci tydzień czekam ...
... za telefonem by móc obejrzeć auto które jest wystawione w ofercie sprzedaży( jest ale nie ma bo jeździ). Żenada
Użytkownik sieci
20 czerwca 2024 17:59
Salon - samochody nowe
Uwaga na nieuczciwy ...
... serwis Kia!!!!! Dzisiaj (20.06.24) podczas naszej trasy z Warszawy do Berlina Kia Stinger wyrzucił błąd "check engine". Z racji gwarancji, postanowiliśmy udać się do najbliższego, otwartego “Autoryzowanego Serwisu Kia - KIA Lee Motors” przy ul. Poznańskiej 156 w Komornikach Już na wstępie spotkaliśmy się z bardzo niemiłą obsługą. Mimo zgłoszenia problemu i prośby o podpięcie auta do komputera, pracownik serwisu przyjmujący zgłoszenie odmówił wykonania usługi, informując, że diagnostyka komputerowa kosztuje 400 zł. Uważam takie postępowanie za skandaliczne! Serwis, mając obowiązek udzielenia pomocy w ramach gwarancji, żądał absurdalnej kwoty za podstawową czynność diagnostyczną. Chciałabym przestrzec wszystkich użytkowników Kia przed korzystaniem z usług tego serwisu. Ich nieprofesjonalne podejście do klienta jest niedopuszczalne. Zamiast KIA Lee Motors polecam AP Serwis - mechanika pojazdowa w Poznaniu (Węglowa 9/11) Tam spotkaliśmy się z życzliwością i rzetelną pomocą.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2024 17:55
Salon - samochody nowe
Chamska obsługa. 0 ludzkiego podejścia. Polecam inne ASO
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 12:08
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... w tym salonie. Przełożyli mi opony na letnie, bez podłączenia czujników ciśnienia, o czym przekonałem się, jak zeszło powietrze do zera w jednym z kół. Niemiła obsługa, mam czekać aż ktoś łaskawie się odezwie, kiedy niewiadomo. Poczułem się jak intruz, chcąc wyjaśnić tą sytuację.
Użytkownik sieci
31 maja 2024 15:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 maja 2024 14:47
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa to ...
... dramat. Prędzej się dojedzie 200km niż ktokolwiek odbierze tam telefon. Dramat.
Użytkownik sieci
30 września 2023 17:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 września 2023 12:17
Salon - samochody nowe
Wielki minus dla ...
... tego salonu. Źle dobrana oferta na początku. Na jazdy testowe byłem umówiony z 2tyg wyprzedzeniem. Podstawiono mi samochód z najwyższym pakietem i złą skrzynią biegów, gdzie ustalane było w jakiej konfiguracji chcę przetestować. Wycena samochodu nie zrobiona, dodatkowo okłamano mnie o wycieku oleju. Tego samego dnia przegląd zrobiłem w innym salonie, brak defektów, usterek a przede wszystkim stwierdzonego wycieku. Nie polecam i już nie wrócę.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2023 18:57
Salon - samochody nowe
Serdecznie nie polecam tego "serwisu"
Użytkownik sieci
9 czerwca 2023 11:01
Salon - samochody nowe
Niestety moja przygoda ...
... z tym salonem zakończyła się bardzo nieprzyjemnie. W maju zgłosiłem usterkę w aucie które jeszcze jest na gwarancji co prawda do końca gw. pozostalo 1,5mc ale gwarancja była aktywna. 15 maja zostałem umówiony na wymianę gwarancyjną która miała się odbyć 6 czerwca. 6 czerwca auto odstawione do serwisu nawet zostały mi pokazane części jakie będą wymieniane, dostałem auto zastepcze. Ku mojemu zdziwieniu 7 czerwca z samego rana dzwoni Pan Patryk który umawiał mnie wcześniej na wizytę że jednak nie zrobią auta na gwarancji no po prostu ręce opadają. Planowałem zakup nowego auta w tym salonie ale po tym jak zostalem potraktowany zmieniłem całkowicie chęć współpracy z tym salonem.
Użytkownik sieci
8 maja 2023 16:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Ponad ...
... dwie godziny czekam na odbiór auta. Umowiony byłem na 14. Godzinę temu przyszedł mój "opiekun" i oznajmił że jeszcze 20 minut. W tej chwili Pan oznajmił że od godziny wgrywają aktualizację oprogramowania... Nie powiedział mi ze robia to od godziny, bo średnio zaintetesowany jest tą sprawą i o tym nie wie. Jeśli nie szanuje się czasu klienta, nie powinno się z klientami współpracować. Boje sie odjechac bo jesli jakoc swiadczonych usług jest adekwatna do obsługi klienta to czeka mmie chyba laweta
Użytkownik sieci
5 marca 2023 13:29
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu jeździłem 4 razy i cały czas błędna diagnoza.tragedia panowie wymieniacze
Użytkownik sieci
28 stycznia 2023 08:58
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 października 2022 00:03
Salon - samochody nowe
Nie wiem jak ...
... z samochodami nowymi, ale podzielę się moim doświadczeniem na temat zakupu samochodu używanego: ściemniają jak typowi szrociarze. Sprzedają jako samochód „używany sporadycznie przez emeryta” auto klepane. Nie ufać, unikać.