92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2025 17:41
Salon - samochody nowe
2024.04 kupiłam w ...
... salonie używany 6 letni samochód Kia Optima. samochód posiada do kwietnia tego roku gwarancję. W grudniu 2024 samochód raz odpalił raz nie, kazali aby podjechać do nich na diagnostykę. Zrobili diagnostykę i wyczyścili czujnik kolektora ssącego abym mogła pojechać do domu, koszt 450 zł. Samochód ma jeszcze gwarancję a ja musiałam zapłacić 362 zł + 84 zł czyszczenie czujnika. Diagnoza wykazała PONOĆ aby wyczyścić kolektor ssący - nagar na kolektorze oraz czujniku w kolektorze ssącym. Diagnostyka była zrobiona na - odpierdol się i zapłać. Wskazane wady zrobiłam w innym serwisie, w Cendal. cena nie mała bo ponad 2 tyś. Samochód po naprawie nie zawsze odpala. Diagności z Cendal stwierdzili że pompa paliwa jest do wymiany. Kia Optima w dieslu tak ma, to jest wada fabryczna o której nie zostałam poinformowana. Po przejechaniu tysiąca km będzie to samo. Za samochód zapłaciłam 60 tyś. BARDZO NIE POLECAM TEGO SALONU, KIEROWNIK NIE RACZY ODEBRAĆ TEL. SPRAWĘ ZGŁASZAM DO PROKURATURY, NIE ZOSTAWIE TEGO TAK
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 15:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 22:30
Salon - samochody nowe
Serwis gwarancyjny- porażka. Nie polecam.
Użytkownik sieci
26 października 2024 15:11
Salon - samochody nowe
Cóż serwis ma ...
... jeszcze nad czym pracować. Z umówionej wizyty wymiany opon odesłano mnie z kwitkiem po 30 minutach, bo jak cytuję: "nie umiemy wstrzelić Pani opon na felgi". Żeby nie było, nie udało się zgonić problemu na klientkę, gdyż opony zachwalane przez tutejszego sprzedawcę, były kupione razem z samochodem na miejscu- na nich samochód opuścił salon, więc się jakoś udało wstrzelić :-), usługa przechowywania opon świadczona na miejscu, więc nie da się zgonić na złe przechowywanie przez klienta- pytanie czy serwis dobrze je przechowuje? Przy kolejnej wizycie honor firmy Landcar ratuje Pan Maciej G, pod jego okiem jakoś się daje :-) szkoda tylko, że trzeba pokonać ponownie kilkadziesiąt kilometrów i dostosować swój cenny czas do mało przyjaznych godzin pracy serwisu. Przedmiotowy incydent przydarzył się już drugi raz w jakże krótkim żywocie tych opon ...
Użytkownik sieci
14 października 2024 11:28
Salon - samochody nowe
Notorycznie opóźnienia przy ...
... rutynowych rzeczach serwisowych. To jeszcze jestem jakoś w stanie zrozumieć. Ale czekać na wymianę opon ponad 1,5h gdzie jestem umówiony na konkretną godzinę. Serwis jeszcze zaznacza, żeby być 15 minut wcześniej. Po co mam być 15 minut wcześniej jak zawsze są znaczące opóźnienia. Ogarnijcie lepiej planowanie serwisu rutynowego bo dramat.
Użytkownik sieci
6 września 2024 13:43
Salon - samochody nowe
Pan od obsługi ...
... klienta w sprawie części bardzo nie miły i ciężko z nim się rozmawia jak by siedział tam za kare
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2024 16:22
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2024 13:42
Salon - samochody nowe
witam daję 0 ...
... pan na serwisie Krzysztof cham zero podejście do klienta odradzam ten serwis
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2024 17:23
Salon - samochody nowe
Kupiłam auto, okazuje ...
... się że nigdy nic w tym aucie nie było robione. Wszystko się rozwala. Podobno gwarancja miała być na rok ale nic nie podlega pod gwarancję. Też 0 gwiazdek.
Użytkownik sieci
29 lipca 2024 11:34
Salon - samochody nowe
Ludzie to są ...
... żarty auto na gwarancji miesiąc temu przegląd 1600 zł pełny serwis. Dziś mi się skończył przegląd jadę na pewniaka z dowodem a gość do mnie światła do ustawienia, hamulec ręczny do podciągnięcia . Mówię, że co przecież był na serwisie gość no tak serwisują. Tragedia auto 3 godziny było w serwisie a podstawowe rzeczy nie zrobione. Zero gwiazdek!!!!
Użytkownik sieci
29 lipca 2024 08:51
Salon - samochody nowe
Starszy pan (po ...
... głosie) z działu części na początku rozmowy telefonicznej opryskliwie pytał o numer Vin, gdzie sam niedosłyszał, a później gdy za dpf do kia z 2012 r powiedział 13 tysięcy, na moje zdziwienie na cenę podsumował „to przecież nowy samochód”. Rozumiem części oryginalne są drogie. Natomiast poziom obsługi i uprzejmość drze o podłogę. Nie wypada tak się zachowywać i docinać klientom.
Użytkownik sieci
3 lipca 2024 13:27
Salon - samochody nowe
Kupione autko kia ...
... xceed 2021 ,miał być dodatkowy zestaw ogumienia okazal się błąd w ogłoszeniu i owego nie ma ,śmiech na sali kupujac autko za prawie 100k.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2024 15:08
Salon - samochody nowe
Daje gwiazdkę bo ...
... nie ma zera. Salon obsługi na bardzo niskim poziomie. Przyjeżdżam do salonu o 17:20 salon czynny do 18:00. Handlowiec sam jeden obsługuję klienta ok. to rozumiem, druga osoba w salonie to Pan, który zajmuje się serwisem. W zw. z powyższym czekam cierpliwie po 20 minutach nadal wraz z partnerem jesteśmy „ niewidzialni” dla handlowca (wg. ogólnie przyjętych standardów obsługi mógł Pan nas poinformować, że tak ma świadomość naszej obecności i zajmie się nami gdy skończy obsługę). Po 30 minutach przepraszając przerywam rozmowę i pytam czy jest sens czekać bo salon czynny do 18:00, usłyszałam że nie bo Pan handlowiec jest dzisiaj sam. Wystarczyło więc powiedzieć to 30 minut wcześniej by nie tracić czasu czekając bez celu. Dzwonię następnego dnia rano by umówić się na jazdę testową by znowu nie czekać, Pan informuje że oczywiście ok. maja pusty grafik na popołudnie ale by być pewnym za 5 minut oddzwoni by mi potwierdzić. Czekam cierpliwie ale po 40 minutach dzwonię ponownie, odbiera Pan ( nie wiem kto bo się nie przedstawia) i słyszę, że nie ma opcji umówić się dzisiaj bo wszystko mają już zajęte 😂 Ocenę obsługi pozostawiam czytającemu opinię.
Użytkownik sieci
25 maja 2024 15:43
Salon - samochody nowe
Serwis lakierniczy to jakaś porażka …
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2024 21:15
Salon - samochody nowe
Ludzie, patrzcie na ...
... montaż haka przez autoryzowane centrum obsługi ASO. Wnioski proszę wyciągnąć samemu. Montaż haka ponad 2k..
Użytkownik sieci
6 marca 2024 11:55
Salon - samochody nowe
Drugi kontakt z ...
... salonem i już ostatni. Kilka miesięcy temu prosił o wycenę z opcją jazdy próbnej. Po 2 tygodniach czekania sam zadzwoniłem do salonu i po kilku minutach rozmowy odebrałem, iż sprzedawca nie jest zainteresowany współpracą przy zakupie auta. Dałem szansę w ostatnią sobotę. Przyjechałem osobiście, porozglądałem się po salonie, wsiadłem do aut, które mnie interesowały i... ? Nic. Sprzedawca wolał podejść do klientów świeżo wchodzących do salonu niż podejść do człowieka, który był zainteresowany autem. Stanąłem kilka chwil spojrzał na mnie i poszedł. Jakość obsługi równa zero. Polecam wizytę w salonie Nissana oddalonego o kilometr i sprawdzenie jakości obsługi, bo dzięki wam mają klienta na nowego Qashhaia zamiast Niro.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 08:16
Salon - samochody nowe
Uważajcie na ten ...
... serwis. Nie zlecajcie tam żadnych napraw ani przeglądów nowych aut. Poziom niekompetencji naprawdę wysoki. Dodatkowo ceny usług bywają 4-krotnievwyzsze niż w innych autoryzowanych serwisach. Dlatego ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z usług Landcar.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2023 16:23
Salon - samochody nowe
Kompetencje kierownika serwisu ...
... są na zerowym poziomie. Od 2tygodni proszę o wydanie decyzji w sprawie wymiany akumulatora w samochodzie na gwarancji. Brak jakiegokolwiek odzewu, potrafią tylko spławiać klienta. Nie polecam
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 13:54
Salon - samochody nowe
Serwis nie chce ...
... uznać gwarancji na zepsuty termostat tłumacząc, że przyczyną jest spóźniony jeden termin na wymianę oleju przez poprzedniego właściciela auta, cyrk. Do tego problem był zgłaszany i występował zaraz po zakupie auta, serwis bagatelizował sprawę. Odradzam.
Użytkownik sieci
11 listopada 2023 10:25
Salon - samochody nowe
Po zadowoleniu z ...
... zakupionego tam całkiem sprawnego samochodu przy jego sprzedaży przyszło ogromne zdziwienie... Sprawdzajcie samochody bardzo dokładnie, BARDZO, bo można się mega zdziwić... A wydawałoby się, że u autoryzowanego dealera nie powinno być aż TAKICH niespodzianek... A tu rozczarowanie, gdyż obsługa albo sama była nieświadoma co sprzedaje, co świadczy o braku profesjonalizmu, albo celowo ukryła informacje o faktycznym stanie auta. Niestety, gdy auto było kupowane, nie było jeszcze zaawansowanego systemu sprawdzania historii, bo nigdy bysmy go nie kupili...