87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 21:36
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM tego ...
... Servisu i radzę omijać szerokim łukiem. Obsługa to jedna wielka żenada, zastanawiam się jak można takich ludzi zatrudnić do obsługi klientów. Pani obsługująca servis niemiła, chamska. Nigdy więcej nie przyjadę tam oddac swój samochód, który jest jeszcze na gwarancji. Jedna gwiazdka to i tak za dużo. Zdecydowanie nie polecam. Stracili kolejnego klienta..
Użytkownik sieci
14 marca 2024 20:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu!!!! ...
... Lekceważące podejście do klienta, Dealer zamówił auto, którego faktycznie nie było i do którego nie należało się finansowanie, co uniemożliwiło nam zakup. Wpłaciliśmy zaliczkę, po czym otrzymaliśmy telefon, że samochód jest dostępny i gotowy do odbioru, po czym za kilka dni kolejny, że samochód jest już z produkcji 2024 i nie kwalifikuje się do finansowania. Byliśmy zbywani i zapewniani, że KIA Polska rozpatrzy pozytywnie całą sprawę. Finalnie nie mamy ani zamówionego samochodu, ani finansowania i czekamy na zwrot zaliczki, który też odciąga się w czasie. ,,Salon na miarę XXI wieku”
Użytkownik sieci
7 marca 2024 16:08
Salon - samochody nowe
Salon wystawia na ...
... OtoMoto samochody elektryczne w cenach z dofinansowaniem. Proszę zaprzestać takich praktyk, gdyż posiadając kwotę z ogłoszenia w gotówce nie mogę kupić auta za tą cenę.
Użytkownik sieci
6 marca 2024 22:48
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis w ...
... jakim byłem. Taki przegląd elementów nadwozia i oswietlenia, że nie zauważyli rozbitego klosza tylnej lampy i wyrwanego z jednej strony z zaczepów tylnego zderzaka. Wspomnę, że uwagę zwrocić mogło to, że są wyraźne ślady uszkodzenia na zderzaku i poza wyraźnymi otarciami może aż tak wiele nie odstawał.. ale lampa w zderzaku jest cofnięta tak, że w połowie nawet nie jest w otworze w ktorym być powinna - a na przeciwko jest taka sama, wię różnica może rzucić się w oczy. Po za tym sprawdzając usterkę o której przypomnialem sobie odbierając samochód Pan z serwisu (nie mechanik), sprwdził to tylko na postoju, po czym wyszedł i bez słowa poszedł do biura. Zdezorientowany poczekalem chwilę pod samochodem, a później w środku, bo mysłałem, że po coś poleciał. Zapłacone to wyrąbane. Przegląd gwarancyjny, więc sprawdzane wszystko, do tego czyszczenie nawiewów i wymiana filtróm.. mam nadzieję, że chociaż to zostało zrobione, bo w sprawdzenie pojazdu nie wierzę. Przyzwyczaiłem sie też, że w ramach serwisu mój samochód był orzynajmniej z zewnątrz myty. Tutaj tego nie było, gdyby wszystko inne było jak trzeba, trochę bym się zawiódł, a tal zawiodłem się na całej lini. Koszt przeglądu serwisu + czyszczenie "nawiewu" to prawie 1500 zł. Btw.. ocena stamu blacharskiego samochodu, który nie widział myjni od kilku tygodni to też niezłe jaja.
Użytkownik sieci
13 listopada 2023 15:45
Salon - samochody nowe
Samochody w salonie ...
... są powypadkowe posiadam nagranie jak oszukują klientów , miernik udostępniany w salonie jest błędnie skalibrowany w celu zaniżenia grubości lakieru. Sprzedawcy a szczególnie Dariusz arogancki. Uzgodniony termini dwutygodniowy na odbiór auta wydłużył się do 8 miesięcy bez żadnych informacji.Nie polecam. Dla chętnych osób udostępnienie nagranie z oszustem sprzedawcą.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 14:05
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam ...
... dno i dwa kilometry mułu. Pracowników traktują jeszcze gorzej niż klientów.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2023 22:51
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Obsługa ...
... tragedia, serwis notorycznie ma problem z diagnozowaniem usterek. Proceed więcej stoi na serwisie niż jeździ, mało tego wymienia części które nie są uszkodzone, albo usterki stwierdza organoleptycznie i miga sie od uznawania gwarancji co znaczy ze za wszystkie wymiany trzeba płacić. Uważajcie!! Najgorsza obsługa z jaką miałem do czynienia.
Użytkownik sieci
28 lipca 2023 19:06
Salon - samochody nowe
Z przykrością, po ...
... kilku satysfakcjonujących serwisach, mam problem z komunikacją z firmą i jestem zmuszona wystawić bardzo niską ocenę. Po serwisie 26 czerwca i zgłoszonej przeze mnie reklamacji, nie mogę się doprosić terminu. Miesiąc utrudnionego podróżowania, niepotrzebnego zdenerwowania i stresu. Rozumiem sezon urlopowy, ale trzykrotne obiecywanie, że się oddzwoni, po czym następuje kilka tygodni ciszy. Sugeruję szefostwu przyjrzeć się jakości obsługi klienta.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2023 15:36
Salon - samochody nowe
Dawno nie spotkałem ...
... się z taką arogancją jak w tym salonie. Najwyższy poziom niekompetencji i brak profesjonalizmu. Żadnej ze zgłoszonych usterek nie usunęli ale według nich auto jest sprawne i gotowe do wydania. Ludzie z serwisu nie mają pojęcia jak działa system keyless w autach które sprzedają i które mają serwisować. Zobaczą jak to działa w innym egzemplarzu a ja mam przyjechać później. Źle spasowanego zderzaka nawet nie ruszyli.
Użytkownik sieci
10 marca 2023 14:51
Salon - samochody nowe
1 gwiazda bo ...
... 0 się nie da. Okna tak brudne, że da się po nich rysować ślaczki, a fotele ? Strach usiąść , jeszcze człowiek się przyklei do tego.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2023 09:06
Salon - samochody nowe
Jak czytam te ...
... komentarze to nie wiem czy to pracownicy sami sobię wystawiają czy faktycznie tak jest. Obsługa powinna pójść na doszkolenie z zakresu kultury osobistej oraz podejścia do czlowieka.Jeśli chodzi o sprzedaż to mili, ponieważ zarabiają co do serwisu... Nie Pozdrawiam!
Użytkownik sieci
9 stycznia 2023 17:25
Salon - samochody nowe
Byłam dziś w ...
... salonie celem wymiany wadliwej części w aucie i naprawa trwała dwukrotnie dłużej w stosunku do czasu, o którym zostałam poinformowana podczas rozmowy telefonicznej, kiedy umawiałam się na wizytę. Szanujmy swój czas... Niestety jest to kolejna sytuacja, kiedy otrzymałam nierzetelne informacje w punkcie obsługi klienta. Stąd też pozwoliłam sobie zostawić opinię. Pozdrawiam serdecznie.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2023 14:19
Salon - samochody nowe
Serwis samochodowy woła ...
... o pomstę do nieba. Brak kultury i fachowego wyjaśnienia usterki. Kobieta przyjmująca zlecenia na serwis zachowuję się tak jakby za kare tam siedziała. Najgorszy serwis z jakim się spotkałem.
Użytkownik sieci
28 listopada 2022 12:25
Salon - samochody nowe
Witam, dziś zadzwoniłam ...
... do serwisu w celu zgłoszenia reklamacji i dowiedział się, że nie mam przeglądu w systemie po 15 tys co za tym auto nie podlega gwarancji i powinnam pojechać zgłaszać reklamacje tam gdzie robiłam wcześniej przeglądy.. Zadzwoniłam do serwisu w Kalinowce i tam personel widzi w systemie przegląd po 15 tys.. To nie pierwsza taka sytuacja gdzie wydaje się, że po wyjeździe samochodu z salonu, który kupiłam na ul. Warszawskiej tak zwany serwis nie istnieje ...
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 16:41
Salon - samochody nowe
Dla tych co ...
... mają za dużo czasu i akceptują totalną zlewkę Klientów. Choćbys nie wiem jak bardzo chciał kupić auto nikt się tu tobą nie zainteresuje. Szkoda kasy na te nachalne reklamy
Użytkownik sieci
20 listopada 2022 17:39
Salon - samochody nowe
Szczerze odradzam. Niesłowni ...
... , niekompetentni, nieobowiązkowi , opryskliwi, lekceważący klientów. Omijajcie z daleka
Użytkownik sieci
22 października 2022 15:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 października 2022 15:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 października 2022 09:20
Salon - samochody nowe
Serwis posiada kompetencje ...
... w zakresie wymiany oleju i wycieraczek. Z pozostałymi problemami polecam się udac do innego serwisu.
Użytkownik sieci
7 września 2022 13:06
Salon - samochody nowe
Witam. Chciałbym podzielić ...
... się swoimi odczuciami na temat ostatniego serwisu po kolejnych 15 tys km. To było 22.07.2022r. Wizyta umówiona telefonicznie. Pani powiedziała że będzie to trwało godz. Do wymiany olej i filtr. Przy okazji poprosiłem o sprawdzenie przewodu od zbiorniczka z płynem chłodzącym bo był podciek, regulacje dysz od spryskiwaczy oraz o posprzątanie i umycie auta. Na czas serwisu udałem się w tym że serwisie na kawkę. Mija godzina, mija druga godzina i cisza. Postanowiłem zejść i zapytać dlaczego tak długo się schodzi. Pan powiedział że jest akcja serwisowa o której mi nie powiedziano. Mija kolejna godz czyli trzecia. Pan dzwoni że auto gotowe. Stwierdzono że podciek był przez źle dokręcony korek. Ok zapłaciłem za serwis i do samochodu. A tam samochód nie posprzątany nie umyty, dysze nie zostały ustawione jak prosiłem. Po powrocie do domu zajrzałem pod maskę a tam co? Z przewodu się leje płyn i widoczna jest gołym okiem dziura. Pytam się co ten mechanik robił przez te trzy godziny??? Dzwonię do serwisu ale niestety przez dwie godziny nikt nie raczył odebrać tel. Rano poraz kolejny próbuję dodzwonić się do serwisu - cisza. Więc w samochód i do serwisu. A i przy uruchomieniu wyskakuje komunikat że przegląd za kilka dni. Pan nawet nie wprowadził nowych danych co do kolejnego przeglądu. Widocznie trzy godz to było za mało czasu. Po przyjeździe do serwisu i po moich żalach na temat wczorajszej obsługi Pan zabrał kluczyki celem sprawdzenia podcieku. Stwierdził że faktycznie jest dziura w przewodzie ale niestety nie mają nowego i okleili taśmą izolacyjną. Nowy zamówią i dadzą znać. Tak jak we wcześniejszej opinii od Tomasza u mnie sytuacja podobna a mianowicie zero przeprosin jak gdyby nic się nie stało. Do dziś czyli już półtora miesiąca minęło nie dostałem żadnej informacji co z tym przewodem. Nie wiem czy zamówili czy może zapomnieli? Ręce opadają. Przed kupnem samochodu miało być tak pięknie ale jak się zaczęły serwisy to jesteś traktowany już nie powiem jak. Dramat