90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 lipca 2021 12:06
Salon - samochody nowe
Nikomu się z ...
... niczym nie spieszy. Nawet na Panią, która powinna stać bez przerwy przy wejściu trzeba czekać 10min. Nie ma to znaczenia, że klienci czekają w kolejce. Pani ma to gleboko gdzieś, bo akurat teraz zachciało jej sie zrobić kawę. Wiem, że w tych czasach ciężko o normalnego pracownika, ale kogoś lepszego odpowiedzialnego tylko za witanie klientów i przyjmowanie płatności serwis autoryzowany mógłby znaleźć.
Użytkownik sieci
2 maja 2021 19:00
Salon - samochody nowe
Ostatni bardzo słabo. ...
... Po serwisie i40 nadali za mało płynu hamulcowego (zapalił się wskaźnik) w krótkim czasie tylne hamulce do zrobienia... Przeglądy są co 30tys. Km właśnie po to żeby dokładnie sprawdzić... Sygnalizacja awarii silnika okresowo miga drugi rok i nic z tym nie zrobili (auto u nich kupione i na gwarancji). Nie polecam... Sprzedaż jeszcze gorzej... Chcieliśmy zamówić Santa Fe na firmę, była jazda próbna, auto demonstracyjne. Deklarowalismy chęć zakupu jak będzie dostępne... Sprzedawczyni sprzedała w międzyczasie bo trafił się klient... Zamówiliśmy u konkurencji w lepszej cenie Nowe nie demonstracyjne. Śmieszne bo jak już zamówiliśmy Pani zadzwoniła że tamten klient się rozmyślił i auto stoi... :-) Tak czy owa nie polecam. Ogólnie stwierdzam że poziom obsługi dealer'ów Hyundai w Łodzi jest niestety NISKI... ... Sami prowadzimy firmy i wiemy, że różnie bywa... Niestety jednak w poniższej odpowiedzi mój interlokutor minął się nieco z prawdą - Masterlease (leasing auta) nie odnotował żadnej informacji na temat stanu hamulców. Użytkownik także nie został o czymś takim poinformowany. No cóż, potwierdza to zatem, że przegląd wykonany był nierzetelnie i opinia moja nie jest 'krzywdząca'. De facto wygląda to jeszcze gorzej... Odnośnie zaś procesu sprzedaży, to informowaliśmy Panią Sprzedawczynię, że do końca marca chcemy fakturę... Ale w porządku, gratuluję podejścia i życzę powodzenia. W tym roku kończy się leasing auta, o którym mowa... Na pocieszenie dodam, że u konkurencji 3 tygodnie czekaliśmy na rejestrację... Dlatego ogólnie nisko oceniam przedstawicieli handlowych Hyundai M.P. w Łodzi - gdzie indziej nie wiem jeszcze...
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2021 13:04
Salon - samochody nowe
Bardzo przyjaźnie. Otwarcie ...
... i w ogóle ok. Ale nie zawsze traktują poważnie. Tak było w moim przypadku. Brak kontaktu, o który prosiłem spowodował, że to co mógłby zarobić Hunday zarobił Nissan. Ale ogólnie naprawdę spoko
Użytkownik sieci
9 marca 2021 22:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 lutego 2021 15:09
Salon - samochody nowe
Słabo . Szczególnie czas oczekiwania na obsługę.
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 22:59
Salon - samochody nowe
Nie no tragedia.Na ...
... zapytania email wogole nie odpowiadają a na telefony .....szok
Użytkownik sieci
12 grudnia 2020 11:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 listopada 2020 19:04
Salon - samochody nowe
Usługi serwisu są koszmarnie drogie a fachowość żadna.
Użytkownik sieci
9 listopada 2020 12:57
Salon - samochody nowe
Duże rozczarowanie postępowaniem ...
... handlowca. Po 30 minutach rozmowy ze sprzedawcą warunki negocjacji zakupu znikome prawie żadne. Po uzgodnieniu ceny zakupu zarezerwowałem auto otrzymuje telefon tego dnia z salonu wieczorem że muszę zapłacić wyższą cenę i na taką się zgodziłem. Następnego dnia oglądamy samochód w salonie. W trakcje oględzin sprzedawca informuje mnie że samochód został sprzedamy innemu klientowi. W następnym dniu telefonicznie pytam czy samochód jest dostępny i tu zaskoczenie otrzymałem informację iż auto jest dostępne?. Zostałem potraktowany jak klient gorszej kategorii.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2020 09:10
Salon - samochody nowe
Wizyta w salonie ...
... w sprawie zakupu samochodu. Brak zainteresowania klientem, krótko i lekceważąco, na zasadzie: chcesz to kupuj, nie to spadaj. W żadnym salonie samochodowym nikt nas nigdy tak nie potraktował. Wizyta trwała 5 minut. Odradzam.
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 18:26
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu z ...
... serwisem. Telefon tylko do centrali, która umawia i tak nikt nie oddzwania. Czekam trzeci dzień na kontakt. Chyba, że chciałabym kupić kolejny samochód. O! tak, wówczas mogę liczyć na szybki kontakt. Chyba kupię, ale nie w tym salonie.
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 08:57
Salon - samochody nowe
Wszystkim odradzam to ...
... miejsce!!!!!! Nie ma tam ludzi tylko roboty. NIKOMU NIE POLECAM TEGO MIEJSCA!!!! OMIJAJCIE WIELKIM LUKIEM!!! NACIĄGACZE I OSZUSCI
Użytkownik sieci
29 maja 2020 18:09
Salon - samochody nowe
Kupowałem chlapacze do ...
... swojego hyundaja. Starszy pan z ktorym.przez telefon rozmawialem wspominał o jakims rabacie przy ich zakupie. Na miejscu jednak policzył co do grosza. Końcówkę 3 zl i 7 groszy mogl juz darować chamidło.
Użytkownik sieci
12 marca 2020 15:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 stycznia 2020 19:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 stycznia 2020 15:51
Salon - samochody nowe
Hyundai i20 z ...
... silnikiem 1.2 to totalna porażka auto z 2016 roku a drugi raz juz silnik wymieniam. Pierwszy padł przy 110tys km (gwarancja jest tylko na 100tys tak wiec dobrze obliczone). Smieją sie z Alfy Romeo czy z Laguny ale chyba jest nowy król awaryjności. Gratulacje dla koreańczyków.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 18:00
Salon - samochody nowe
Długi czas oczekiwania ...
... w serwisie, trudna obsługa likwidacji szkód.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 15:21
Salon - samochody nowe
Terminy tragiczne sprzęgło wytrzymalo 50 000. Nie polecam
Użytkownik sieci
28 września 2019 14:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 września 2019 15:00
Salon - samochody nowe
Porażka brak komunikacji ...
... między serwisem a biurem obsługi. Byłem tam ze swoim autem ostatni raz nie polecam