91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2025 16:03
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, Napiszę ...
... parę słów jak sieć serwisowa marki Kia ma klienta gdzieś,.tzn w czterech literach Auto zaczęło szarpać i wyskoczył check silnika, dzwoniąc na infolinię firmy Marvel Pani poinformowała mnie że jak podjadę do ich salonu z zapaloną kontrolką silnika to bez umawiania auto w ciągu dwóch godzin będzie zdiagnozowane, niestety nie, mimo że informowałem Pana że w najbliższych dniach mam trasę i potrzebuję pomocy to zaproponował mi termin za 2 tygodnie, nigdy więcej aut tej marki, nie dosyć że same problemy z ich produktem to jeszcze serwis dramatyczny. Odpowiedzi do komentarza: Na ten moment podziękuję już za Państwa Usługi, w tej chwili auto jest diagnozowane i naprawiane w konkurencyjnej firmie Kia Landcar Starowa Góra gdzie nie mieli problemu z obsługą praktycznie od ręki.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2024 18:39
Salon - samochody nowe
Naprawa wykonana profesjonalnie, ...
... ale 1 część w cenie 3 sztuk, a wymiana jej policzona za 400 zł. Czyli łącznie części za 2000 zł, a drugie tyle - robocizna. Nie wspominam o prawie 2 tygodniach czekania i braku odpowiedzi na kontakt telefoniczny. 7-letnia gwarancja nie warta niczego.
Użytkownik sieci
11 października 2024 12:39
Salon - samochody nowe
Nie polecam omijać ...
... szerokim łukiem obsługa tragedia, jak ja bym miała takich ludzi w swojej firmie to długo by nie popracowali tylko kawusia ploteczki i eh ah....Szkoda opisywać mojej sytuacji o co dokładnie chodzi ale w innych salonie sprawa załatwiona od ręki.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2024 10:53
Salon - samochody nowe
Zgłosilismy telefonicznie sprawe ...
... wypalonych złączek od halogenów w Kia jakiej za kilka dni konczy sie gwarancja i która zawsze przez 7 lat była serwisowana tylko w tym ASO. Obsługa telefoniczna uprzedziła najpierw że może to zweryfikwować ale to kosztuje ponad 400 zł (??!!!) zł jeżeli okaże się, że Kia tego nie uzna. A poza tym mogą się tym zając dopiero 10 dni po koncu tej gwarancji (bo takie mają terminy) i ich nie interesuje że wtedy naprawa będzie odpłatna (bo już po gwarancji). Piekne podziękowanie za 7 lat lojalności, kolejna Kia (jeżei już) na pewno nie będzie w Marvelu (inny dealer bez probemu podjął sprawę od ręki) , firmowemu Jaguarowi serwisowanemu też w Marvelu tez poszukamy lepszego miejsca na obsługę.1 PS. Złączki finanie naprawiono na gwarancji (po zauważeniu tego wpisu) za co dziekujemy. NIemniej procedury, których złamaniem tłumaczyła się pracowniczka ASO są ale ... do wdrożenia. ASO obiecało kontakt w poniedziałek lub wtorek w sprawie statusu sprawy, który oczywiscie trzeba było samemu ustalić kilka dni potem. A pracownik obsługi przy przyjmowaniu auta wskazał, że takie rzeczy trzeba załatwiać ... osobiście a nie przez infolinię (sic!). Czyli dla realizacji naprawy gwarancyjnej włascicielka prowadząc firmę w Łęczycy (co łatwo było sprawdzić rzucając okiem w system) powinna wykonac 100km kurs w ciemno aby osobiście stawić się w ASO i ustalić czy ktoś łaskawie zajmie się sprawą z jaką spuściła ją na drzewo infilinia. Po co w takim razie sami tę infonią "zorganizowaliście" ? Mam nadzieję, że poza nowymi marmurami i panienkami parzącymi kawę pójda jednak jakieś działania aby nowe miejscie kojarzyło sie tak dobrze jak dawny Marvell, gdzie człowiek czuł się jednak zdecydowanie lepiej zaopiekowany.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2024 19:34
Salon - samochody nowe
Autoryzowany serwis nie ...
... jest w stanie znaleźć usterki, zalecił wymianę części po omacku, co nie pomogło więc proponowali wymieniać kolejne części. Których wymiana nic nie dała ( straciłem $$ auto dalej nie jest sprawne). Na czuja to można wymienić całe auto i dalej nie znaleźć problemu! Skończyła się gwarancja i się męcz. Nie polecam serwisu i nigdy więcej tej marki!
Użytkownik sieci
2 maja 2024 19:26
Salon - samochody nowe
Firma Marvel to ...
... kompletny żart, kupić auto u nich ok, ale jak się popsuje na gwarancji to radź sobie sam , dziś dzwoniłem do nich do głównej siedziby z prośbą o przełączenie do serwisu , pierwsze pytanie :po co!,drugie pytanie proszę przyjechać do nas, chociaż komputer pokazuje 5 błędów i w każdej chwili w trasie mogę ryzykować swoje życie, raczej nie polecam serwisu, Pani która odebrała telefon powiedziała że ktoś się ze mną skontaktuje ,jest 19.30 ,nikt do mnie nie dzwonił
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2024 11:25
Salon - samochody nowe
Pojechaliśmy zamówić część ...
... do auta pan powiedział że nie mają takiej części i trzeba jechać do drugiego salonu
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2024 19:05
Salon - samochody nowe
Niestety ale jestem ...
... bardzo rozczarowany… Poszedłem spełnić swoje motoryzacyjne marzenie pełny entuzjazmu natomiast po chwili od wejścia do salonu zderzyłem się ze ścianą… Uważam, że ludzie którzy wyrażają chęć zakupu nowego samochodu i koniec końców go zamawiają za nie małe pieniądze zasługują chociażby na odrobinę uwagi oraz jakiejś empatii do klienta niezależnie od jego wieku. Przez cały proces zakupu samochodu ( oglądanie, podpisywanie umowy, rozmowy itp) miałem wrażenie jakby obsługująca mnie osoba robiła mi łaske a był to zastępca kierownika salonu… W dużym skrócie atmosfera była tragiczna…Chyba mają za dobrze :) Koniec końców zrezygnowałem z zakupu w tym salonie i pojechałem do Kia landcar w Starowej Górze. Powiem tyle, niebo a ziemia. Od samego początku profesjonalna obsługa a dodatkowo miła atmosfera. Kia Marvel na Piłsudskiego nie polecam. KIA LANDCAR STAROWA GÓRA POLECAM! Odpowiedź do komentarza: Nie, nie jest to spowodowane nie udzieleniem rabatu tylko nie podobało mi się podejście do mnie i daje zarabiać osobom, które na to zasługują… pomijając już, że samochód zakupiłem za tą samą kwotę ( BEZ RABATU NA GRUPĘ ZAWODOWĄ ) we wspomnianym wyżej salonie
Użytkownik sieci
11 lutego 2024 23:41
Salon - samochody nowe
Jeden z najgorszych ...
... serwisów marki Kia jaki dotychczas spotkać było mi dane… szukaj innej lokalizacji na serwis swojego auta jeśli chcesz mieć tzw…święty spokój…. kierownictwo firm DNO
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 09:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 grudnia 2023 17:02
Salon - samochody nowe
Byłem w salonie ...
... około 20 minut nikt z obsługi nie zainteresował się moją osobą
Użytkownik sieci
17 listopada 2023 17:37
Salon - samochody nowe
. Nie polecam
Użytkownik sieci
19 października 2023 17:26
Salon - samochody nowe
żałosne, chłopy w ...
... mojej Kiajnce GT nie potrafią zlokalizować co stuka w wydechu, jadę do Wrocławia, a tu nagle się okazuje ze trzeba śrubki dokręcić, gratuluje
Użytkownik sieci
25 września 2023 13:50
Salon - samochody nowe
Salon to jakiś ...
... dramat. Człowiek przychodzi pokazuje zainteresowanie samochodem, chce zostawić duże pieniądze, ale nikt nie raczy nawet podejść do klientka. Takim otóż podejściem stracili klienta.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2023 17:48
Salon - samochody nowe
Byłem już kilka ...
... razy w tym serwisie i szczerze nie polecam a nawet odradzam. Obsługa mam wrażenie że robi wszystko zeby nie pomóc z usterka czy problemem. Zgłoszone usterki nie wystąpiły w serwisie a wiec serwis odrzucił naprawę i nawet pokazany film podczas jazdy autem z usterką nie skłonił Pana zeby choc troche zmusić się do próby znalezienia problemu. Za pierwszym razem pomyślałem że takie podejście jest zwykłym zbiegiem okoliczności ale w kolejnym przypadku juz poczyniłem kroki zeby więcej nie musieć korzystac z tego serwisu. Na szczęście pod Łodzią jest drugi serwis i podejście zupełnie inne, bardzo pozytywne. Jeszcze raz wielki negatyw za podejście do klienta z autem służbowym.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2023 14:19
Salon - samochody nowe
Brak szacunku dla czasu klienta
Użytkownik sieci
26 czerwca 2023 18:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 lutego 2023 11:56
Salon - samochody nowe
Czułem się intruzem ...
... przeszkadzajacym w pracy.Zdecydowanie negatywna ocena.W tym samym dniu odwiedziłem salon w Starowej Górze I tam miła i kompetentna obsluga
Użytkownik sieci
4 grudnia 2022 09:13
Salon - samochody nowe
Do tej pory ...
... korzystałam z usług serwisu bez zastrzeżeń. Po dwukrotnych próbach umówienia wizyty w serwisie i zapewnieniom że oddzwonimy w celu sporządzenia kosztorysu i wyznaczenia terminu byłam zmuszona umówić wizytę w innym serwisie KIA. Minął tydzień a odpowiedzi zwrotnej jak nie było tak nie ma.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2022 11:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka