90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 14:10
Salon - samochody nowe
Przyjechałem obejrzeć jedyny ...
... w Łodzi egzemplarz i30 fastback, ale okazało się, że kierownik wziął sobie auto na długi weekend. Obsługa też jakby w letargu - być może to skutek wyjazdu kierownika... W odpowiedzi na komentarz właściciela Marvel: gdyby jednak chciał Pan głębiej zbadać temat, a nie zbywać potencjalnych klientów informuję, że był to 2.05 około południa. Informacji przeze mnie przytoczonej udzieliła mi Pańska pracownica. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2019 20:40
Salon - samochody nowe
Ceny za części maja z kosmosu
Użytkownik sieci
11 maja 2019 04:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2019 18:44
Salon - samochody nowe
Średnia jakość obsługi klienta
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2019 07:41
Salon - samochody nowe
Zakup nowego auta to kara z przeszkodami.
Użytkownik sieci
31 marca 2019 13:04
Salon - samochody nowe
Nikt nie podszedł ...
... przez kilkanaście minut....totalne olanie klienta...nie polecam
Użytkownik sieci
28 marca 2019 11:18
Salon - samochody nowe
Dno
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 07:53
Salon - samochody nowe
Niestety totalna porazka, ...
... oddałem samochód do naprawy z ubezpieczenia sprawcy, samochód zastępczy sam musiałem sobie łatwić. Odbiór samochodu ustalili na godzinę 17 (grudzień) kiedy było ciemno. Następnego dnia złapałem się za glowe- samochód jest w dwóch kolorach, elementy jakie były uszkodzone to drzwi, blotnik,słupek i obie felgi. Niestety felgi jedna została wymieniona druga natomiast wyprostowane, opony zostały wgnkecione przez felgi to już nie zostały wymienione, za naprawę drzwi,błotnik,słupka zaśpiewali 12tys !!!!!!! Prosiłem o wyrównanie kolorów niestety zostałem olany przez osobę która przyjmowała samochód do naprawy. Na dzień dzisiejszy sprawa została skierowana do ubezpieczyciela, oraz do sądu, ponieważ nie mam możliwości jakiej kolejek rozmowy z firma Marvel. Ja już na pewno tam się nie pojawię. Za 12tys takie podejście do klienta to skandal !!!!!
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 12:22
Salon - samochody nowe
Miły i pomocny ...
... to jest tylko pan od aut zastępczych i pani od serwisu. A gdy zepsuje się auto to reszta panów od serwisu gbury i mało pomocni. Aż nie chce się do nich podchodzić. Dramat . Gwiazdka tylko dla Pana od aut zastępczych i pani siedzącej przy samych drzwiach .
Użytkownik sieci
12 stycznia 2019 07:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 grudnia 2018 13:32
Salon - samochody nowe
Pani z obsługi ...
... była nie zadowolona z mojego odmiennego od jej zdania. To się nie powinno zdążyć.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2018 18:00
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 grudnia 2018 14:29
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... profesjonalna obsługa. Kawa i ciasteczka w poczekalni. Niestety od zawsze rozładunek samochodów z lawet odbywał się w godzinach porannych blokując jeden pas ruchu na Śmigłego-Rydza. Wasz kierowca ma gdzieś zakaz parkowania i postoju, włącza awaryjne i utrudnia drogę do pracy. Za to -3 :)
Użytkownik sieci
8 listopada 2018 14:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 listopada 2018 23:29
Salon - samochody nowe
Umówiona wizyta na ...
... montaż czujników parkowania przód i tył z wyświetlaniem odległości na wyświetlaczu i sygnałem dźwiękowym + odcięcie zapłonu. Wizyta na wtorek, z odbiorem we wtorek. Efekt: 1) odbiór w środę bo jednak we wtorek nie było odpowiednich części 2) brak odcięcia zapłonu - bo się nie da ¯\_(ツ)_/¯ (dotychczas myślałem, że ASO to jedyne miejsce, gdzie można mieć pewność, że coś zostanie zrobione tak jak należy) 3) czujniki parkowania bez wyświetlania odległości na wyświetlaczu Dodatkowo: - w samochodzie nie posprzątane - nie chodzi o dokładne czyszczenie, tylko o to, że musiałem po serwisie usunąć i wyrzucić folię - nie zaproszono mnie na odbiór z oględzinami w normalnych warunkach np. w oświetlonym garażu, tylko gdy przyszedłem po auto to stało już wyprowadzone na zewnątrz, więc samodzielne oględziny po ciemku z użyciem latarki w telefonie 1 pozytyw: Pan z obsługi poczuł się do odpowiedzialności i za tę żenadę nie policzył robocizny, tylko zafakturował same czujniki.
Użytkownik sieci
12 października 2018 11:11
Salon - samochody nowe
Masakra, zero obslugi!!!
Użytkownik sieci
21 września 2018 11:03
Salon - samochody nowe
Obsluga do bani
Użytkownik sieci
18 lipca 2018 12:10
Salon - samochody nowe
Pomijając dość wysokie ...
... koszty, niestety diagnoza że turbina się zatarla zupełnie błędna. Koszt regeneracji turbiny jaki poniosłem był niepotrzebny, bo tylko była jakaś przepustnica zardzewiala co mogło mnie kosztować tylko 50 zł. Niestety w tym serwisie komputerowa i mechaniczna diagnostyka Błędna!
Użytkownik sieci
14 lipca 2018 08:38
Salon - samochody nowe
Uważałam ten salon ...
... za godny polecenia... niestety zmieniłam zdanie ... Obiecano mi auto w abonamencie (jak mówi reklama co roku nowe auto...), co potwierdzono telefonicznie, ze na 100 %, jak się okazało były to puste obietnice
Użytkownik sieci
25 czerwca 2018 08:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka