91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 11:56
Salon - samochody nowe
Do właściciela Kia ...
... Marwel Poznań,usunąłem opinie ze względu,na człowieka(handlowca ),czy ja piszę nieprawdę, mija trzeci tydzień i dalej brak zwrotu zaliczki,nazwał mnie pan kłamcą to ja Pana podam do sądu za oszczerstwa
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2024 23:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2024 21:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 20:26
Salon - samochody nowe
Opinia do wyrobienia ...
... na podstawie faktów: auto, Kia ceed, rocznik 2021, 1,5 benzyna, przegląd na 60 tyś przyśpieszony z uwagi na szarpanie silnika 04.07, zgloszone na serwis. Nie ma czegoś takiego jak recepcja, dajesz kluczyki i idziesz, jak w garażu u Wieśka. Diagnoza: zrobilismy wszystko (bez potwierdzenia papierowo co), reszta to wina paliwa, ale przeprogramowane jakieś sterowniki, czyszczenie świec etc, auto oddane po przeglądzie nie umyte, pan obserwuje, jeździ... nie wykasowany licznik następnego przeglądu. Reklamacja, auto dalej szarpie, next wizyta 25.07 miała być... ale auto nie dojechało. 18.07 padło w trasie, odwolana wizyta u klienta, laweta, serwis, zgloszone oprócz awarii kasowanie licznika, Pan przyjmujący jak dobrze zrobiony wizualnie, tak milczący i niekompetentny, ale garnitur fajny... odbiór 19.07, wymienione cewki, bo jednak nie paliwo, licznik bez korekty, nadal, cewki poza gwarancją. Brakuje gwiazdek? To ja wracam do Pol Car
Użytkownik sieci
10 lipca 2024 11:47
Salon - samochody nowe
Serwis przeprowadzony pozytywnie, ...
... ale po co to oszukiwanie klienta, że dajecie rabat. Wykonywałem usługę serwisu (w ramach niej jest tez umycie auta) i dodatkowo - czyszczenie klimatyzacji i wymiana filtrów. Auto nie zostało umyte, bo niby nie działała myjnia, w ramach tego dostałem niby rabat na dodatkową usługę. Tydzień później taka sama dodatkowa usługę wykonywałem w salonie KIA POL CAR i zapłaciłem tyle samo, co niby z usługą po rabacie. Pan z serwisu kłamał mi prosto w oczy!!!! Nie polecam tego serwisu!!!! Polecam za to konkurencyjny POL CAR, bardzo miła obsługa, szybko i sprawnie. Odpowiesz na Państwa komentarz: Nikt od Państwa z salonu nie kontaktował się ze mną, a druga sprawa nie mam na imię Piotr, tylko Patryk, warto by było zwrócić uwagę odpisując na komentarze klientów.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 18:44
Salon - samochody nowe
20 minut spędziłem ...
... w salonie, byłem zainteresowany dwoma modelami. Dokładnie je obejrzałem w środku i na zewnątrz. W tym czasie nikt z obsługi nawet nie wstał za biurka mimo, że nikt nie był obsługiwany.
Użytkownik sieci
27 maja 2024 16:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 maja 2024 19:14
Salon - samochody nowe
Podjeście do klienta ...
... przez Pana Filipa z serwisu to jest jakieś nieporozumienie...
Użytkownik sieci
5 maja 2024 13:46
Salon - samochody nowe
Zerowe zainteresowanie klientem. ...
... Widocznie nie wyglądałem na "kasiastego" człowieka.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 15:00
Salon - samochody nowe
Kontakt przez infolinię ...
... do serwisu to jakiś dramat, 4 rozmowy by umówić jedną prostą naprawę - katastrofa. ma to negatywny wpływ na opinię serwisu (który tez nie jest do końca rzetelny ale błędy się zdarzają). Tego „managera” teoretyka od decyzji co do centralizacji rozmów zgłoszeń serwisowych zapraszam by ruszył się od biurka i był bliżej klienta. Czyste marnowanie czasu klientów i ekipy obsługującej serwis. Zdejmuje kolejną gwiazdkę za marnowanie mojego czasu. Ankieta po wizycie w serwisie na 36 pytań … naprawdę… ? Wstańcie od biurek i zacznijcie pracować z klientem i swoimi pracownikami sami wyciągnięcie wnioski lepsze niż z tej ankiety…
Użytkownik sieci
19 marca 2024 14:58
Salon - samochody nowe
Jestem niemiło zaskoczony ...
... piątkową wizytą w serwisie Kia Marvel. Młoda dziewczyna pracująca na serwisie udawała, że mnie nie widzi aby mnie nie obsłużyć, następnie zaczęła coś jeść przy swoim stanowisku pracy. Wielokrotnie serwisowałem tam auto i nigdy nie spotkałem się z tym żeby ktoś z pracowników jadł przy stanowisku. Dodatkowo Pani nie raczyła nawet powiedzieć mi dzień dobry. Brak kultury osobistej i profesjonalizmu ze strony tej pracownicy. Sytuacja została uratowana przez Pana, który przyszedł po paru minutach i od razu poprosił mnie do swojego stanowiska.
Użytkownik sieci
16 marca 2024 09:25
Salon - samochody nowe
Właśnie wyszłam z ...
... salonu. W dniu poprzednim składałam rezerwację na zakup konkretnego modelu auta za gotówkę .. byliśmy umówieni na podpisanie dokumentów na godzinę 9:00 dzisiaj rano. Przyjeżdżając po samochód dowiedziałam się od Pana w bardzo opryskliwy sposób i z uśmieszkiem że się spóźniłam bo auto właśnie sprzedał komuś innemu. Totalny brak poszanowania klienta , a wystarczyło chociażby zadzwonić i poinformować . Nie polecam. Obsługa lekceważąca i opryskliwa . Właśnie jadę do innego salonu POL-CAR W Poznaniu na podpisanie umowy- polecam bo zupełnie inny kontakt z przedstawicielem i rzeczowe podejście do klienta .
Użytkownik sieci
11 marca 2024 22:41
Salon - samochody nowe
Brak szacunku do klienta
Użytkownik sieci
11 marca 2024 17:56
Salon - samochody nowe
Brak szacunku dla ...
... klienta. Totalnie odradzam wizyty w tym miejscu.
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 17:24
Salon - samochody nowe
Czekam na kontakt od dwóch tygodni
Użytkownik sieci
30 grudnia 2023 13:39
Salon - samochody nowe
czekając na obsługę postarzałem się o rok
Użytkownik sieci
22 grudnia 2023 11:29
Salon - samochody nowe
Arogancka obsługa dot. ...
... Pana Filipa z obsługi klienta działu serwisu. Wstyd na tle firmy.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2023 16:11
Salon - samochody nowe
Obsługa na niskim poziomie
Użytkownik sieci
3 października 2023 10:22
Salon - samochody nowe
Szanowni posiadacze aut ...
... Kia, odradzam ten serwis jak i inne serwisy Kia., zawitalem do tego serwisu w okresie gwarancji samochodu który posiadam.. Serwis traktuje klienta jak wroga. Gdy trzeba coś naprawić na gwarancjii odwracają się plecmi . Wymyślają rzeczy banalne, które nie są w żaden sposób wiarygodne i pokrywajace się z prawdą. Są bezczelni i w żaden sposób nie poczuwają się do gwarancji. Reasumując, oszukują ludzi, gwarancję nie są uznawane i robią z klienta idiote. Człowiek na końcu skazany sam na Siebie. Odradzam z czystym sumieniem.Kierownik serwisu zero zaangażowania.. Przetrzymali dwa tygodnie auto, po dwóch tygodniach decyzja że auta nie naprawia na gwarancjii. Przypominam że gwarancja trwa do przebiegu 150tys. Zgodnie z umową. Nie polecam tego Serwisu i przestrzegam.
Użytkownik sieci
22 lipca 2023 10:16
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej w ...
... tym serwisie. Stwierdzajac że czas oczekiwania na naprawę to długo usłyszałem :"że jak się nie podoba to mam jechać do innego serwisu" zenada.... no i pojechałem do pol-car tam obsługa na wysokim poziome.