91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 15:00
Salon - samochody nowe
Kontakt przez infolinię ...
... do serwisu to jakiś dramat, 4 rozmowy by umówić jedną prostą naprawę - katastrofa. ma to negatywny wpływ na opinię serwisu (który tez nie jest do końca rzetelny ale błędy się zdarzają). Tego „managera” teoretyka od decyzji co do centralizacji rozmów zgłoszeń serwisowych zapraszam by ruszył się od biurka i był bliżej klienta. Czyste marnowanie czasu klientów i ekipy obsługującej serwis. Zdejmuje kolejną gwiazdkę za marnowanie mojego czasu. Ankieta po wizycie w serwisie na 36 pytań … naprawdę… ? Wstańcie od biurek i zacznijcie pracować z klientem i swoimi pracownikami sami wyciągnięcie wnioski lepsze niż z tej ankiety…
Użytkownik sieci
19 marca 2024 14:58
Salon - samochody nowe
Jestem niemiło zaskoczony ...
... piątkową wizytą w serwisie Kia Marvel. Młoda dziewczyna pracująca na serwisie udawała, że mnie nie widzi aby mnie nie obsłużyć, następnie zaczęła coś jeść przy swoim stanowisku pracy. Wielokrotnie serwisowałem tam auto i nigdy nie spotkałem się z tym żeby ktoś z pracowników jadł przy stanowisku. Dodatkowo Pani nie raczyła nawet powiedzieć mi dzień dobry. Brak kultury osobistej i profesjonalizmu ze strony tej pracownicy. Sytuacja została uratowana przez Pana, który przyszedł po paru minutach i od razu poprosił mnie do swojego stanowiska.
Użytkownik sieci
16 marca 2024 09:25
Salon - samochody nowe
Właśnie wyszłam z ...
... salonu. W dniu poprzednim składałam rezerwację na zakup konkretnego modelu auta za gotówkę .. byliśmy umówieni na podpisanie dokumentów na godzinę 9:00 dzisiaj rano. Przyjeżdżając po samochód dowiedziałam się od Pana w bardzo opryskliwy sposób i z uśmieszkiem że się spóźniłam bo auto właśnie sprzedał komuś innemu. Totalny brak poszanowania klienta , a wystarczyło chociażby zadzwonić i poinformować . Nie polecam. Obsługa lekceważąca i opryskliwa . Właśnie jadę do innego salonu POL-CAR W Poznaniu na podpisanie umowy- polecam bo zupełnie inny kontakt z przedstawicielem i rzeczowe podejście do klienta .
Użytkownik sieci
11 marca 2024 22:41
Salon - samochody nowe
Brak szacunku do klienta
Użytkownik sieci
11 marca 2024 17:56
Salon - samochody nowe
Brak szacunku dla ...
... klienta. Totalnie odradzam wizyty w tym miejscu.
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 17:24
Salon - samochody nowe
Czekam na kontakt od dwóch tygodni
Użytkownik sieci
30 grudnia 2023 13:39
Salon - samochody nowe
czekając na obsługę postarzałem się o rok
Użytkownik sieci
22 grudnia 2023 11:29
Salon - samochody nowe
Arogancka obsługa dot. ...
... Pana Filipa z obsługi klienta działu serwisu. Wstyd na tle firmy.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2023 16:11
Salon - samochody nowe
Obsługa na niskim poziomie
Użytkownik sieci
3 października 2023 10:22
Salon - samochody nowe
Szanowni posiadacze aut ...
... Kia, odradzam ten serwis jak i inne serwisy Kia., zawitalem do tego serwisu w okresie gwarancji samochodu który posiadam.. Serwis traktuje klienta jak wroga. Gdy trzeba coś naprawić na gwarancjii odwracają się plecmi . Wymyślają rzeczy banalne, które nie są w żaden sposób wiarygodne i pokrywajace się z prawdą. Są bezczelni i w żaden sposób nie poczuwają się do gwarancji. Reasumując, oszukują ludzi, gwarancję nie są uznawane i robią z klienta idiote. Człowiek na końcu skazany sam na Siebie. Odradzam z czystym sumieniem.Kierownik serwisu zero zaangażowania.. Przetrzymali dwa tygodnie auto, po dwóch tygodniach decyzja że auta nie naprawia na gwarancjii. Przypominam że gwarancja trwa do przebiegu 150tys. Zgodnie z umową. Nie polecam tego Serwisu i przestrzegam.
Użytkownik sieci
22 lipca 2023 10:16
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej w ...
... tym serwisie. Stwierdzajac że czas oczekiwania na naprawę to długo usłyszałem :"że jak się nie podoba to mam jechać do innego serwisu" zenada.... no i pojechałem do pol-car tam obsługa na wysokim poziome.
Użytkownik sieci
12 lipca 2023 18:28
Salon - samochody nowe
Dzisiaj zadzwoniłem w ...
... celu zaznajomienia się z ofertą samochodu używanego wystawionego na znanym portalu. Pani poinformowała mnie że Pana który tym się zajmuję nie ma ale zostawi namiary do mnie i ten jak najszybciej skontaktuje się ze mną. Po kilku godzinach bez kontaktu pojechałem do salonu obejrzeć auto. Tam otrzymałem informację że tego Pana nie będzie przez 2 tygodnie bo jest na urlopie i nikt nawet nie może mi samochodu otworzyć. Moim zdaniem SKANDAL!!
Użytkownik sieci
16 maja 2023 12:26
Salon - samochody nowe
Odradzam wizytę w ...
... tym salonie. Nikt z personelu nie interesuje się potencjalnym kupującym. Po 10 minutach podeszłam do Pani obsługującej kasę z prośbą o przedstawienie mi oferty na konkretny model. Pani zaprowadziła mnie do stanowiska sprzedaży aut nowych, poszła na zaplecze zawołać handlowca, który wyszedł z obrażoną miną, westchnął ciężko, pod nosem powiedział „ja pie….” I nawet nie podszedł do mnie. Pani była zakłopotana sytuacją i chciała żeby ktoś inny się mną zajął. Uprzejmie podziękowałam i wyszłam.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2023 16:01
Salon - samochody nowe
Udałem się do ...
... salonu celem zakupu samochodu za bagatela 200 000 zł. Chodząc po salonie blisko pół godziny łaskawie ktoś do mnie podszedł (zaznaczam iż prócz mnie innego klienta nie było ). Interesował mnie zakup samochodu za gotówkę i tak też przedstawiłem sytuację Pani kierownik salonu która to akurat była w zastępstwie i mnie obsługiwała, uzyskałem informację od pani kierownik cytuje „my nie lubimy klientów którzy płacą za samochody gotówką” Serio taki komentarz do osoby która obojętnie w jakiej formie ale chce zostawić 200 000 zł, chyba Szanowna Pani zapomniała iż czasy PRL już minęły!!! Na moje pytanie o ewentualne rabat uzyskałem informację iż samochody i tak się sprzedają więc rabatów nie ma :-) Po takiej wizycie i takim potraktowaniu mnie jako klienta odechciało mi się zakupu w tym oto salonie. Zdecydowałem się na zakup tego samego samochodu z przemiło obsługą w salonie kija w Gorzowie Wielkopolskim gdzie otrzymałem 10 000 rabatu dodatkowo oryginalne gumowe dywaniki do całego pojazdu oraz oryginalną wkładkę gumową bagażnika. Tak więc jeśli ktoś chce kupić samochód i nie być potraktowany m jak Intruz to odradzam kontakt z tą firmą!!!
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2023 11:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lutego 2023 15:24
Salon - samochody nowe
Masakra...
Użytkownik sieci
21 lutego 2023 16:56
Salon - samochody nowe
Odebrałem nowe Kia ...
... Niro EV 6 lutego, po 3 dniach nie udało się uruchomić silnika, bo mały akumulator się rozładował (w nocy był mróz 4 st). Mechanik z assistance przyjechał odpalił ze swojego akumulatora i poradził naładować prostownikiem. Naładowałem przez 14 godzin na max. Po 4 daniach rano auto znów nie odpaliło z powodu słabego akumulatora 12V (świeciła kontrolka). Zaholowany do ASO Marvel Obornicka. Tam uruchomili silnik bez problemów (było cieplej na dworze) i poddali go obserwacji (trwa 29 godzina obserwacji). Pan, który sprzedał mi samochód, odsyła mnie do kierowniczki serwisu, bo on nic nie może poradzić. Dzwoniłem 4x - nie odebrała. Nie wiem, kiedy dostanę auto z powrotem i w jakim stanie. Jeśli miałbym do czynienia z rzetelną firmą, to powinienem usłyszeć "Panie Marku, przepraszamy, głupio wyszło , zaraz zajmiemy się tą sprawą i odstawimy Panu auto do domu ". U mojego kolegi, któremu zepsuła się Toyota, tak to właśnie się odbyło.
Użytkownik sieci
14 lutego 2023 13:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 lutego 2023 14:02
Salon - samochody nowe
Uwaga może nie ...
... do samego miejsca, tylko do samochodów, które są tu sprzedawane: KIA SPORTAGE 1.6 T-GDI 150 KM posiada filtr GPF. Niestety w przypadku tego modelu już po przejechaniu tysiąca kilometrów w mieście filtr się zapycha i wymaga przepalenia... "Najlepiej wjechać na trasę i zrobić z 20km ze stałą prędkością ok 100 km/h z utrzymaniem 2000 obrotów. Wówczas komunikat powinien zniknąć" - taki jest od Państwa komunikat. Jak nie mieszkasz przy drodze szybkiego ruchu lub żal Ci pieniędzy na paliwo... a może przede wszystkim nie masz czasu na takie wycieczki, to serdecznie odradzam zakup tego auta. Podobno jest to bardzo częsty przypadek gdy auto użytkowane jest w mieście na krótkich odcinkach. W moim przypadku to średnio 4 km czasem 15 czasem też mniej, żeby tylko podjechać do sklepu. Automatyczna regeneracja filtra, która się włączyła niestety nic nie dała, zwiększyła jedynie zużycie paliwa. Auto ma zaledwie 4 miesiące. Podsumowując KIA SPORTAGE 1.6 T-GDI nie nadaje się do użytku miejskiego oraz na mniejszych trasach i warto by poinformować o tym klientów - to zadanie też dla Państwa.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2023 09:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka