91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2023 11:34
Salon - samochody nowe
mnie i męża ...
... salon nie powalił na nogi. Z obsługą ciężko się dogadać... toaleta dla klientów pozostawia wiele do życznia, chyba, że to akurat ja miałam pecha
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2022 13:33
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 maja 2022 10:39
Salon - samochody nowe
Przyjechałam do salonu, ...
... ponieważ chciałam wybrać i kupić samochód, ale PRZEMYŚLAŁAM. Obsługa fatalna - chamstwo i tyle. Zostałam bardzo źle potraktowana. Miałam wrażenia, że muszę biegać za konsultantami i prosić ich o sprzedaż samochodu, a potem dostałam informacje, że i tak nic nie kupię. Dramat.
Użytkownik sieci
23 lutego 2022 15:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 stycznia 2022 02:06
Salon - samochody nowe
Oficjalna skarga odnośnie ...
... obsługi, traktowania, wykonania prac serwisowych pójdzie bezpośrednio do "góry". W życiu nie byliśmy tak potraktowani przez nikogo. Chamstwo, bezczelność, patrzenie z góry to standard w tym salonie. Ciągłe przytyczki w stronę klienta, szydercze uśmieszki. Zachowanie kierownictwa oraz pracowników przyjmujących auto do serwisu poniżej oczekiwań. Modlę się żeby jak najszybciej minął mi leasing i do widzenia. Widzę że coraz więcej macie Państwo skarg na obsługę. Sprawdzenie monitoringu nic nie da. Na kamerze nie usłyszycie Państwo odzywek w stosunku do klienta. Proszę w końcu wyciągnąć jakieś wnioski z obsługi bo to jest istna parodia i tragedia zarazem.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2022 20:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 grudnia 2021 12:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 października 2021 13:00
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 października 2020 14:39
Salon - samochody nowe
Niestety brak zainteresowania klientem przez pracowników salonu wstyd
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2020 16:10
Salon - samochody nowe
Dzwonię, żeby umówić ...
... się do serwisu. Komunikat rodo, oczekiwanie na połączenie, dyktowanie numeru rejestracyjnego samochodu. Za piątym razem kobieta powtórzyła poprawny numer, opisuję symptomy - awaria siłowników klapy bagażnika. Kobieta nie wie, czy jest to objęte gwarancją. (jest - samochód ma 18 miesięcy, a gwarancja na części zamienne to 2 lata). To tyle, jeżeli chodzi o 7 lat gwarancji we wszystkich reklamach. Oddzwania serwis, ponownie opisuję symptomy. Zaprasza na wizytę w celu zdiagnozowania usterki - powtarzam symptomy - nic z tego, muszę przyjechać potwierdzić, że to awaria siłowników. Umawiam się na pierwszy wolny termin (po czterech dniach roboczych). Zmarnowałem godzinę. Dzwonię do konkurencji. Natychmiast zostaję połączony z serwisem, opisuję usterkę, konsultant zamawia siłowniki w trakcie rozmowy. Ponownie dzwonię do Marvel, żeby odwołać wizytę. Znowu muszę 4 razy powtórzyć numer rejestracyjny samochodu. Zmarnowany czas!
Użytkownik sieci
20 lipca 2020 14:34
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 marca 2020 13:24
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 listopada 2019 10:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 września 2019 17:54
Salon - samochody nowe
Muszę przyznać, że ...
... bardzo się zawiodłem na państwa usługach. Jestem zainteresowany zakupem samochodu kia proceed. Zapisałem się na Państwa stronie na jazdę próbną 19 sierpnia.Po kilku dniach otrzymałem telefon z informacją, iż samochód jest bardzo rozchwytywany i termin odbycia się jazdy próbnej może się przeciągnąć nawet do 5 września. Przyjąłem tą informacje do wiadomości. Dziś 24 września i brak choćby maila nie mówię o telefonie. Bardzo słabo dbają państwo o swoich klientów.
Użytkownik sieci
22 września 2019 16:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam osobom, ...
... którym się spieszy. Na samochód karzą czekać nawet pół roku, gdzie u dilerów innych marek wiele aut dostępnych jest od ręki. Koniec końców zrezygnowałem, nie jest to Bentley, żeby zamówienie było tak długo obsługiwane.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 18:16
Salon - samochody nowe
beznadziejny salon beznadziejna ...
... obsługa brak możliwości jazdy testowej obsluga siedzi tam chyba za karę salon auto coma był zdecydowanie lepszy ja idę do konkurencji
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2019 13:35
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 marca 2019 22:47
Salon - samochody nowe
Salon duży i ...
... przestronny, obsługa pozostawia jednak wiele do życzenia.
Użytkownik sieci
27 listopada 2018 15:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 listopada 2018 18:21
Salon - samochody nowe
Przeciętna obsługa. Przyszedłem ...
... we wrześniu 2018 r. z zamiarem kupna nowej Kii Ceed SW w wersji L. Chciałem umówić się na spotkanie ze sprzedawcą w salonie ale poinformowano mnie, w trakcie rozmowy telefonicznej, że zostanę obsłużony z marszu. I tu pojawił się pierwszy problem - godzinę po otwarciu salonu na miejscu znajdował się wyłącznie jeden handlowiec który obsługiwał innych zainteresowanych. Z "marszu" zamieniło się w godzinne oczekiwanie. Po rozmowie z handlowcem którego z imienia nie wymienię kolejny tydzień czekałem na ofertę z salonu. Wspomnianemu handlowcowi nawet nie chciało się zmienić tytułu maila i przeforwardował mi wiadomość od firmy leasingującej: "Fwd: RE: Wycena najmu - Dosyć zainteresowani". Jeżeli zostałem oceniony jako "dosyć zainteresowany" a do dnia dzisiejszego nie otrzymałem informacji kiedy mogę odbyć jazdę testową samochodem, pomimo moich trzykrotnych prób uzyskania jej, to nie wiem jak trzeba być zdeterminowanym żeby kupić Auto w Kia Marvel. Zdziwiony też jestem, że handlowcowi nie zależało na uzyskaniu premii za sprzedaż nowego auta. Pozdrawiam