Ogólny: | 46 830 34 25 |
Sprzedaż: | 46 830 34 25 |
Serwis: | 46 830 34 25 |
Części: | 46 830 34 25 |
83%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 17:00
08:00 - 14:00
Nieczynne
O nas
Firma MGT to gwarancja profesjonalizmu, wysokiej jakości usług oraz pasji w dziedzinie motoryzacji.
Skontaktuj się z nami
Bez względu na to, w jaki sposób do nas dotrzesz i jakie pytania zadasz, jesteśmy gotowi do pomocy. Wybierz jedną z poniższych opcji, a my postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe!
Odwiedź naszą placówkę - nasi doradcy są zawsze do Twojej dyspozycji. Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie lub elektronicznie.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Punkt gastronomiczny
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Strefa relaksu
Telewizja
Sklep z częściami
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 12:14
Salon - samochody nowe
Super obsługa - ...
... zarówno sprzedaż, jak i serwis. Ci ludzie tworzą miejsce, do którego chce się wracać po kolejne samochody. Pozdrawiam całą ekipę!
Użytkownik sieci
18 stycznia 2025 16:45
Salon - samochody nowe
Chciałbym podzielić się ...
... moimi bardzo negatywnymi doświadczeniami związanymi z serwisem w salonie MGT Autoryzowany Dealer KIA. Niestety, po dwóch przeglądach gwarancyjnych, które tam wykonałem, mam poważne zastrzeżenia do jakości ich pracy oraz podejścia do bezpieczeństwa klientów. Podczas pierwszego przeglądu, po wymianie oleju w silniku, mechanik nie założył uszczelki pod śrubę od spuszczania oleju. W efekcie olej stopniowo wyciekał, co mogło doprowadzić do poważnego uszkodzenia silnika, a nawet jego zatarcia. Jest to niedopuszczalne zaniedbanie, szczególnie w przypadku nowego samochodu, który miał być serwisowany w autoryzowanym punkcie. Podczas kolejnego przeglądu sytuacja była równie niepokojąca. Pracownik serwisu nie dokręcił mi jednego z kół – przykręcone były jedynie dwie śruby! Gdyby nie fakt, że była to zmiana sezonu i wymieniałem akurat koła, mogłoby dojść do poważnego wypadku na drodze. Takie błędy świadczą o braku profesjonalizmu i odpowiedzialności ze strony serwisu. Zdecydowanie odradzam korzystanie z serwisu w tym salonie i sam już nigdy więcej nie zaufam ich usługom.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2025 15:40
Salon - samochody nowe
Salon "jakotako" jak ...
... wynegocjujesz tak masz jednak co do ASO to grubo bym się zastanowił, może ceny mają bardziej atrakcyjne ale jakość usług jest poniżej dna. W kwestii egzekwowania (reklamacji) odpowiedź jest tylko jedna "my dobrze to zrobiliśmy". Naprawdę lepiej pojechać do Łodzi i być pewnym że wszystko jest zrobione jak powinno być. Zdecydowanie odradzam!
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 23:09
Salon - samochody nowe
Wszystko bardzo profesjonalnie, ...
... jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi i zakupu nowego XCEEDa, szczególnie Pan Adam Zieliński dołożył wszelkich starań żeby tak było. Cierpliwie wszystko nam wyjaśnił i dobrze doradził - polecam.
Użytkownik sieci
26 października 2024 14:46
Salon - samochody nowe
Serwis na 60 ...
... tys km, obsługa rewelacja, szybko i sprawnie i najważniejsza dobra cena, względem Łodzi cena niższa o ok. 650zł.
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2025 16:45
Salon - samochody nowe
Chciałbym podzielić się ...
... moimi bardzo negatywnymi doświadczeniami związanymi z serwisem w salonie MGT Autoryzowany Dealer KIA. Niestety, po dwóch przeglądach gwarancyjnych, które tam wykonałem, mam poważne zastrzeżenia do jakości ich pracy oraz podejścia do bezpieczeństwa klientów. Podczas pierwszego przeglądu, po wymianie oleju w silniku, mechanik nie założył uszczelki pod śrubę od spuszczania oleju. W efekcie olej stopniowo wyciekał, co mogło doprowadzić do poważnego uszkodzenia silnika, a nawet jego zatarcia. Jest to niedopuszczalne zaniedbanie, szczególnie w przypadku nowego samochodu, który miał być serwisowany w autoryzowanym punkcie. Podczas kolejnego przeglądu sytuacja była równie niepokojąca. Pracownik serwisu nie dokręcił mi jednego z kół – przykręcone były jedynie dwie śruby! Gdyby nie fakt, że była to zmiana sezonu i wymieniałem akurat koła, mogłoby dojść do poważnego wypadku na drodze. Takie błędy świadczą o braku profesjonalizmu i odpowiedzialności ze strony serwisu. Zdecydowanie odradzam korzystanie z serwisu w tym salonie i sam już nigdy więcej nie zaufam ich usługom.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2025 15:40
Salon - samochody nowe
Salon "jakotako" jak ...
... wynegocjujesz tak masz jednak co do ASO to grubo bym się zastanowił, może ceny mają bardziej atrakcyjne ale jakość usług jest poniżej dna. W kwestii egzekwowania (reklamacji) odpowiedź jest tylko jedna "my dobrze to zrobiliśmy". Naprawdę lepiej pojechać do Łodzi i być pewnym że wszystko jest zrobione jak powinno być. Zdecydowanie odradzam!
Użytkownik sieci
5 września 2024 11:39
Salon - samochody nowe
Dałbym Zero gwiazdek ...
... ale się nie da!!!. Serwis blacharsko mechaniczny to jakaś porażka. Brak kompetencji , oszustwa i kłamstwa prosto w oczy.. Kierownik zachowuje się jak jak pan i władca nie szanując klienta i jego wlasnosci. Zachowanie kierownika jest bardzo butne i gburowate. On wie najlepiej oczywiście bez sprawdzenia , weryfikacji czy diagnozy. Jak u Barei nie mamy pana płaszcza i co nam Pan zrobi... zdecydowanie odradzam jeśli nie chcesz mieć dodatkowych kosztów za coś co przy okazji ci popsują.
Użytkownik sieci
3 września 2024 11:59
Salon - samochody nowe
Niestety z wielkiego ...
... zachwytu muszę zmienić opinię na mocno negatywną. Otóż mój samochód był serwisowany tylko i wyłącznie w tym miejscu, Pierwsza wpadka to może błahostka i machnąłem ręką (wlanie płynu letniego do spryskiwaczy pa przełomie marca kwietnia) Ale teraz jestem przekonany że usługi za które słono płaciłem były wykonane lub nie z udziałem zamienników. Z wielkim rozczarowaniem muszę to napisać bo naprawdę byłem zadowolony z obsługi niestety to tylko pozory. Istotą problemu to dosłownie skradziony czynnik chłodniczy w klimatyzacji. W moim Ceed fabrycznie był zastosowany czynnik R1234yf jak większość samochodów nowych samochodów. Wczoraj na przeglądzie poza ASO zostałem poinformowany że posiadam czynnik R134a w 96% a 4% to pozostałość R1234yf. Także ja już swoich praw nie jestem wstanie dochodzić bo wiadomo jaka będzie odpowiedź. Mogę jedynie przestrzec potencjalne ofiary przed "profesjonalnymi" usługami. Nawet nie chcę myśleć na co były wymieniane oleje i inne płyny. Czuje się oszukany na spore pieniądze. Oczywiście ASO w Łowiczu nie ponosi odpowiedzialności za zaistniałą sytuację. Jedym słowem nie polecam.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2024 13:14
Salon - samochody nowe
Totalnie nie profesjonalna ...
... obsługa, najgorszy salon KIA w jakim byłem...zupełne przeciwieństwo salonów w Warszawie. Kupiłem u nich jeden samochód, ciągle muszę upominać się o dodatki które miały być a nie dostałem. Telefony odbierają jak im wygodnie, załatwienie czegokolwiek mija się z celem lub trzeba non stop się przypominać.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2023 19:36
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy usługi ...
... przeglądu technicznego samochodu marki Kia (samochód 5-letni, na gwarancji producenta). Podczas przeglądu serwis został poproszony o wgranie aktualizacji mapy. W pierwszym momencie poinformowano o braku możliwości wgrania mapy, ponieważ autoryzowany serwis nie dysponuje aktualnymi mapami do wszystkich modeli samochodów Kia. Pomimo zdziwienia i zaakceptowania dość dziwnej sytuacji w trakcie trwania przeglądu poinformowano ze jednak serwis sprobuje mapy zaktualizować i może potrwać to chwile dłużej. Po godzinie oczekiwania poinformowano ze niestety próba aktualizacji się nie powiodła i podjęta będzie kolejna próba. Niestety po kolejnej godzinie oczekiwania sytuacja nie uległa zmianie, samochód został pozbawiony jakichkolwiek map. Kolejna próba również się nie udała. Osoba z serwisu zasugerowała ze samochód posiada „podejrzaną” wersje map, oni nie potrafią tego zrobić, żeby mapy pobrać sobie ze strony producenta i wgrać na własną rękę. Samochód od nowości serwisowany był w innym autoryzowanym punkcie w innym mieście, nigdy nie było problemu, przy każdym okresowym serwisie mapy były aktualizowane na bieżąco. Finalnie auto po serwisie zostało pozbawione nawigacji. Czarę goryczy przelał fakt że stan wnętrza auta po serwisie znacząco odbiegał od stanu przed serwisem - odebrany samochód był brudny/zachlapany błotem. Komiczna sytuacja miała zakończyć się kilka dni później. Serwis zaproponował żeby podjechać w innym wyznaczonym terminie, przygotują plik z mapami i wgrają go jeszcze raz. Niestety ponowna próba wgrania map i kolejna godzina oczekiwania zakończyły się niepowodzeniem. Opinia na 2 gwiazdki a nie na 1 tylko dlatego ze po miesiącu jeden z pracowników dostarczył prawidłowy plik z mapami, który finalnie wygraliśmy sami. Żenujący poziom obsługi. Mieliśmy już kiedyś przyjemność korzystać z usług tego serwisu, nie byliśmy zadowoleni. Wróciliśmy tu jednorazowo z braku czasu i raczej nigdy już nie wrócimy. Nie polecam.
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 19:12
Salon - samochody nowe
Kiedyś nasz ulubiony ...
... salon KIA z rewelacyjnym serwisem. Od 2010r. rodzinnie kupowaliśmy auta w tym salonie. W tym czasie zakupiliśmy tu 2 nowe i 2 używane samochody podlegające bezpośrednio po zakupowej gwarancji sprzedaży. Wymiana wentylatora szybka sprawna profesjonalna. Tak było jeszcze w roku ubiegłym. W tym roku przy przeglądzie gwarancyjnym i rutynowej wymianie filtrów oleju wykryto wyciek oleju między skrzynią a silnikiem. Dyskwalifikuje to auto z codziennego użytku. Uważam więc, że w takim stanie auto nie powinno opuścić serwisu. Dla panów z serwisu jednak to nie problem. Trzy tygodnie oczekiwania i umówiona kolejna wizyta. Poprosiłem o auto zastępcze na czas naprawy samochodu, nie było problemów. Wszystko zmieniło się dzień przed umówioną wizyta. Okazało się, że zastępczego auta nie ma i przecież nikt nie powiedział, że musi być.Tłumaczenie, że dla mnie to narzędzie pracy i bez auta zastępczego zostaje z niczym i nie mogę wykonywać pracy, nie pomogło. Po rozmowie z kierownictwem salonu usłyszałem, że przecież są inne serwisy w których mogę naprawić auto. Dla mnie znaczy to tylko tyle, że zarówno salon sprzedaży jak i serwis totalnie ignorują klienta i po zakończonej transakcji mają nas za totalnych naiwniaków i traktują per noga. Myślę, że ze względu na tak fatalną jakość obsługi i aby ustrzec się problemów lepiej również kupować nowe auta w innym miejscu.STANOWCZO NIE POlECAM !!
Użytkownik sieci
13 października 2023 07:21
Salon - samochody nowe
Service like another ...
... service . OK . Nothing special. However, getting bodywork repaired on an insurance claim is another level of lack of customer service. The owners should be embarrassed at the level of customer service in this part of the business. A direct telephone number that is permanently switched off. Then you call reception and they say they will leave a message for the main contact and for sure the person responsible will call you back. Of course they never do. Not once, not twice but many times. Then you get an excuse , the main contact is on holiday or is ill. Again, not once or twice, but many times. When finally you get through to him, he tells you the car will be ready Wednesday. When you call it is not ready, then it is ready Saturday, When you call (they don't have the courtesy to call you) it is not ready and may be Monday. For sure they are super customer focused when buying from them, but that is where the customer focus stops. We have bought a couple of cars (new) from them, but this is the last time we do any business with them. Better to drive to a more customer oriented KIA dealer in Warsaw. If I could give 0 or minus stars I would. Scandal!
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 15:32
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Może ...
... serwis dobry do wymiany wycieraczek lub oleju. Ale już w zakresie problemu z elektroniką to potrafią tylko diagnozować. Po 3 h nic nie znaleźli, mimo błędu na komputerze. Jedyne co umieją to wystawić rachunek za oddanie nienaprawionego samochodu z adnotacją do dalszej diagnostyki, oczywiście płatnej.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2023 13:31
Salon - samochody nowe
Salon super ale ...
... jak można tak lekceważyć klientów 4 osoby przy biurku żadna nie podeszła choć byłem tam dobre 40 minut, chciałem kupić córce auto pojechałem do łodzi tam przy wejściu byłem obsłużony na 100%, czas najwyższy żeby właściciel zainteresował się pracownikami bo to już drugi raz kiedy auto biorę nie w rodzimym miescie
Użytkownik sieci
11 maja 2023 14:09
Salon - samochody nowe
Auto używane, zakupione ...
... w salonie w Łowiczu przestało jeździć po tygodniu od momentu odbioru. Po oddaniu samochodu na inny serwis, okazało się, że wszystkie wtryski są do wymiany. Na szczęście udało się wymienić wtryski na gwarancji, aczkolwiek sytuacja niedopuszczalna. Radzę dokładnie sprawdzić samochód przed zakupem.
Użytkownik sieci
24 lutego 2023 16:34
Salon - samochody nowe
Z przykrością muszę ...
... wystawić swój pierwszy negatywny komentarz, do tej pory nie spotkałem się z tak mało fachowym serwisem. Samochód na okresie gwarancyjnym mechanicy nie potrafią znaleźć przyczyny nadmiernie rozładowującego się akumulatora, nie posiadają urządzeń do pomiaru pojemności akumulatora. Problem zaczął się w pierwszym roku eksploatacji samochodu od błędów wyświetlanych na desce rozdzielczej, zaleceniem serwisu było doładowywanie akumulatora. Obecnie trzeba doładować akumulator dwa razy w miesiącu. By napięcie nie spadło poniżej 12,07V. Więc postanowiłem ponownie diagnozować przyczynę. Przypomnę, że na okresie gwarancyjnym serwis za sprawdzenie akumulatora sprzętem do pomiaru prądu rozruchowego o co tak naprawdę nie prosiłem, kasuje prawie 200zł(brutto). Problemu nie rozwiązali ale zarobić musieli. Serwisant każe robić ekspertyzą na własną rękę więc takową zrobiłem i podczas kolejnego okresowego badania chciałem przedstawić pomiary, a kierownik serwisu nawet nie chce zobaczyć przeprowadzonego testu. ODRADZAM za brak chęci diagnozowania problemów a tylko zarobkowe traktowanie klienta!!!
Użytkownik sieci
14 lutego 2023 19:40
Salon - samochody nowe
Lepiej omijać to miejsce z daleka..
Użytkownik sieci
14 lutego 2023 19:37
Salon - samochody nowe
Tragedia…
Użytkownik sieci
1 lutego 2023 17:51
Salon - samochody nowe
Jeśli ktoś zamierza ...
... kupić auto używane w tym salonie to radzę sprawdzić go po numerze VIN bardzo dokładnie. Auto zakupione jako bezwypadkowe, gdzie po roku czasu przez przypadek odwiedzając inny serwis wyszło że samochód jest po kolizji oraz remontowany silnik krótki. Kilkukrotnie prosiłam o wydruk historii po numerze VIN i cały czas odmawiano mi wydruku. Szkoda, że wtedy nie zapaliła mi się czerwona lampka i nie sprawdzałam sama historii tego pojazdu. W salonie panuje jeden wielki nieład i bałagan. Jedno mówią drugie robią. Najgorszy salon i serwis z jakim przyszło mi się spotkać. wiem także, że nie jestem jedyną i na pewno nie ostatnią osobą oszukaną przez ten salon jeśli chodzi o zakup używanego samochodu.
Michal Borecki
27 lipca 2022 17:54
Serwis
Serwis klimatyzacji
Radzę uważać na ten serwis! Dzisiaj dowiedziałem się w innym serwisie że z mojego samochodu został usunięty nowy czujnik R1234YF a wpuszczony starego typu R123a. Nie dość że skasowano mnie na 1500 złotych za pełen przegląd z uzupełnieniem czynnika to na tą chwilę mam pojazd z brakiem homologacji. Chyba nie muszę tłumaczyć co ubezpieczyciel sprawdza żeby nie płacić. Efekt jest taki że to druga rzecz( oszustwo) w tym miejscu a klient liczony jest jak za pełnowartościową usługę.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2022 22:45
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis KIA ...
... w jakim bylam.Mechanik nie zna sie na tym co robi, wymysla wszysyko żeby naciągnąć czlowieka na kase. Uslyszalam ze usterka kamery, jest uszkodzeniem mechanicznym, ze ewidentnie przy niej grzebano przez co nastąpiło jej popsucie, w takim razie za jej wymiane musze zaplacic z wlasnej kieszeni. Edit: Dodam ze w innym salonie usterke naprawiono na gwarancji, nie robiac przy tym problemow. Nielogicznym jest, aby majac gwaracje na auto, probowac cos naprawiac na wlasna reke, natomiast Pan mechanik tak uwaza. Jeszcze dziwniej, bo juz miala miejsce podobna awaria i również bez problemu zostala uznana w innym servisie. Nie tak dawno miala miejscie kokejna sytuacja, pojawil sie problem odprysku lakieru w jednym miejscu, ciagu. Gdzie również, uslyszakam ze jest to uszkodzenie mechaniaczne i na tym zakonczyl sie temat! W innym punkcie Panstwo wytlumaczyli czemu moglo sie tak zadziac i znalezli altetnatywe, satysfakcjonujaca mnie, a ich servis stawiajaca w dobrum swietle. Nie mozemy zrobic tego w ten sposob, ale jesli pania to satusfakckonuje, proponijemy zrobic to tak...zeby zniwelowac problem, domowimy to co potrzeba w gratisie. Czemu w innych serwisach mozna a u Panstwa nie? Dodam rowniez, ze o kontakt z Panstwem bardzo trudno. Jednym razem mialam byc zapiasna, okazalo sie ze nie jestem. Innym razem mialam otrzymac wiadomosc zwrotna na drugi dzien, dostalam po tygodniu, po przypomnieniu sie e-mailem. W dobie telefonow, intetnetu tak ciezko o kontak? Czy moze jednak ciezko znaleźć sumiennych pracowników? Pozdrawiam
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2022 16:58
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, proszę ...
... zapytać Zespół czy klienci byli obsługiwani zgodnie z kolejką?
Użytkownik sieci
14 grudnia 2021 06:16
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem salon MGT ...
... w Łowiczu po wcześniejszym umówieniu się na jazdę próbną. Niestety, Pani z którą byłem umówiony wyjechała gdzieś z salonu i nie raczyła wrócić na umówioną godzinę. Grzecznie odczekałem 15 minut i udałem się 50 km do domu. Totalne olanie klienta, nie polecam. Dodam jeszcze kilka szczegółów, ponieważ otrzymałem odpowiedź od Właściciela, który stara się mnie obrazić: przyjechałem do salonu wraz z żoną o godzinie 13:30. Na jazdę próbną byłem umówiony o godzinie 14:00. Salon opuściłem o 14:15 czyli 15 minut po umówionej godzinie. W tym czasie dwa razy podchodziliśmy do recepcji pytając kiedy odbędzie się jazda próbna. Za każdym razem otrzymywaliśmy odpowiedź, że trzeba czekać. Przez 45 minut żaden z 3 handlowców ani kierownik nie zainteresował się nami. Panie Właścicielu proszę przejrzeć monitoring, zanim następny raz będzie starał się Pan obwiniać mnie, bo sobie nie poradziłem.
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 14:46
Salon - samochody nowe
Kłamcy i oszuści. Przestrzegam i nie polecam.