Ogólny: | 46 830 34 25 |
Sprzedaż: | 46 830 34 25 |
Serwis: | 46 830 34 25 |
Części: | 46 830 34 25 |
84%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 17:00
08:00 - 14:00
Nieczynne
O nas
Firma MGT to gwarancja profesjonalizmu, wysokiej jakości usług oraz pasji w dziedzinie motoryzacji.
Skontaktuj się z nami
Bez względu na to, w jaki sposób do nas dotrzesz i jakie pytania zadasz, jesteśmy gotowi do pomocy. Wybierz jedną z poniższych opcji, a my postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe!
Odwiedź naszą placówkę - nasi doradcy są zawsze do Twojej dyspozycji. Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie lub elektronicznie.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Punkt gastronomiczny
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Strefa relaksu
Telewizja
Sklep z częściami
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
31 marca 2024 21:01
Salon - samochody nowe
Będąc w trasie ...
... zapaliła mi się kontrolka check engine, a silnik zaczął dziwnie pracować. Na szczęście w okolicy był serwis KIA Łowicz. Obsługa serwisu, pomimo wielu zleceń, poza kolejnością zajęła się moim autem. Sprawnie zdiagnozowała usterkę i ją naprawiła w ramach gwarancji. Pracownicy serwisu, w szczególności Pan Mariusz, wykazali się ogromnym zaangażowaniem, profesjonalizmem i życzliwością. Bardzo polecam ten serwis.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 15:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 marca 2024 11:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 marca 2024 20:18
Salon - samochody nowe
Polecam salon sprzedaży. ...
... Bardzo konkretne podejście i przede wszystkim pro-Klienckie. Dzięki Panie Rafale.
Bernadeta Stefaniak
3 marca 2024 20:13
Serwis
Naprawa samochodu po bliskim spotkaniu z sarną.
Słowa uznania dla wszystkich zaangażowanych przy doprowadzeniu samochodu osobowego KIA STONIC do stanu używalności po bliskim spotkaniu z sarną. Wszyscy pracownicy stanęli na wysokości zadania, a ich determinacja była godna podziwu. Na szczególne uznanie zasługuje Pan Adam, który dwoił się i troił aby wszystko było zrobione jak należy. Uprzejmość, profesjonalizm i wielkie zaangażowanie jest domeną Serwisu KIA przy ul. Bolimowskiej.
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
3 lutego 2020 13:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Pojechaliśmy ...
... tydzień temu i byliśmy zainteresowani zakupem auta używanego. Zależało nam jednak aby przed kupnem zrobić przegląd. Sprzedawca powiedział, że w sobotę nie jest to możliwe, więc on ten przegląd zorganizuje w poniedziałek lub wtorek. Gdy w umówionym terminie nikt się do nas nie odzywał, skontaktowaliśmy się sami. Sprzedawca odpowiedział, że przegląd będzie możliwy w czwartek/piątek. Zadzwoniliśmy w piątek z pytaniem jak sytuacja. Sprzedawca znów odpowiedział, że się nie udało i będzie to możliwe za dzień lub 2. Dziś zobaczyliśmy, że oferta nie jest już aktualna... Oczywiście nikt się do nas nie odezwał. Brak profesjonalizmu! Sprzedawca (p. Łukasz) oszukiwał nas przez ponad tydzień.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2019 16:28
Salon - samochody nowe
Jeśli ktoś zamierza ...
... kupić auto używane w tym salonie to radzę sprawdzić go po numerze VIN bardzo dokładnie. Auto zakupione jako bezwypadkowe, gdzie po roku czasu przez przypadek odwiedzając inny serwis wyszło że samochód jest po kolizji oraz remontowany silnik krótki.
Użytkownik sieci
20 listopada 2019 11:11
Salon - samochody nowe
Szkoda czasu nerwów ...
... i pieniędzy!!!!!!!!!!! 500km przejechane na darmo !!!!!!!!!!!!!Auto miało być nie bite okazało się na miejscu ze bite nie polecam tego miejsca
Użytkownik sieci
17 maja 2019 11:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2018 20:23
Salon - samochody nowe
Myślę że ten ...
... serwis to jakaś porażka najlepiej żeby nikt nie dzwonił i nie próbował się umawiać a jak dzwonisz to po prostu podnoszą słuchawkę i odkładają od razu skandal że nikt niema na to wpływu niech to zamkną i będzie spokój nikt nie będzie miał do nikogo pretensji nie dam bym żadnej gwiazdki ale inaczej by nie opublikowało
Użytkownik sieci
2 lipca 2018 10:45
Salon - samochody nowe
MASAKRA!!! ktoś mi ...
... serwisował tam samochody i zanim się zorientowałam narobili w nich szkód. KIA - zakupiona w tym salonie na gwarancji nie potrafili wykryć usterki, w innym salonie okazało się, ze jest część do wymiany. FIAT - źle spasowane drzwi po naprawie, po kolejnej źle zamocowana tylna klapa, jak określili w innym salonie 'wepchnięta na siłę', pomijam fakt, że klapa pozbawiona została seryjnego napisu, wymieniono na inną
Użytkownik sieci
27 czerwca 2018 23:03
Salon - samochody nowe
Zawsze zajęci, ciężko ...
... się skontaktować ,prawie nigdy nie odzwaniają.
Użytkownik sieci
14 maja 2018 13:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 maja 2018 22:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 maja 2018 16:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 maja 2018 12:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 maja 2018 11:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 maja 2018 10:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 maja 2018 00:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 maja 2018 23:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 maja 2018 21:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2018 03:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 marca 2018 17:43
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... podejście do klienta w trakcie sprzedaży jest bardzo dobrze oceniam ale jeżeli chodzi o serwis to porażka totalna nie polecam nie udzieli nam pomocy a w innym salonie Kia Motors podeszli do tego rzetelnie i ogarnęli sprawę ......
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2017 21:48
Salon - samochody nowe
Po przyjeździe do ...
... salonu na umówioną godzinę okazało się, że samochód został wcześniej sprzedany pomimo rezerwacji i ustalonej ceny ze sprzedawcą. Nikt nie raczył poinformować nas o tym fakcie przez co straciliśmy tylko cenny czas i pieniądze na dojazd. W taki sposób nie okazuje się szacunku do klienta, a marka Kia traci wizerunkowo bardzo wiele. Na koniec wisienka na torcie: samochód został sprzedany za 20% mniej, a więc jeśli nie dla zysku to nie wiem w jakim celu działa ta firma. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
17 września 2016 14:21
Salon - samochody nowe
Serwis porażka. Nowy ...
... samochód kupiony w tym salonie doposażony i montowany z usterkami, które wymagały 4 wizyt po całym dniu. Każda kolejna naprawa generowała następną usterkę