Ogólny: | 46 830 34 25 |
Sprzedaż: | 46 830 34 25 |
Serwis: | 46 830 34 25 |
Części: | 46 830 34 25 |
84%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 17:00
08:00 - 14:00
Nieczynne
O nas
Firma MGT to gwarancja profesjonalizmu, wysokiej jakości usług oraz pasji w dziedzinie motoryzacji.
Skontaktuj się z nami
Bez względu na to, w jaki sposób do nas dotrzesz i jakie pytania zadasz, jesteśmy gotowi do pomocy. Wybierz jedną z poniższych opcji, a my postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe!
Odwiedź naszą placówkę - nasi doradcy są zawsze do Twojej dyspozycji. Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie lub elektronicznie.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Punkt gastronomiczny
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Strefa relaksu
Telewizja
Sklep z częściami
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
31 marca 2024 21:01
Salon - samochody nowe
Będąc w trasie ...
... zapaliła mi się kontrolka check engine, a silnik zaczął dziwnie pracować. Na szczęście w okolicy był serwis KIA Łowicz. Obsługa serwisu, pomimo wielu zleceń, poza kolejnością zajęła się moim autem. Sprawnie zdiagnozowała usterkę i ją naprawiła w ramach gwarancji. Pracownicy serwisu, w szczególności Pan Mariusz, wykazali się ogromnym zaangażowaniem, profesjonalizmem i życzliwością. Bardzo polecam ten serwis.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 15:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 marca 2024 11:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 marca 2024 20:18
Salon - samochody nowe
Polecam salon sprzedaży. ...
... Bardzo konkretne podejście i przede wszystkim pro-Klienckie. Dzięki Panie Rafale.
Bernadeta Stefaniak
3 marca 2024 20:13
Serwis
Naprawa samochodu po bliskim spotkaniu z sarną.
Słowa uznania dla wszystkich zaangażowanych przy doprowadzeniu samochodu osobowego KIA STONIC do stanu używalności po bliskim spotkaniu z sarną. Wszyscy pracownicy stanęli na wysokości zadania, a ich determinacja była godna podziwu. Na szczególne uznanie zasługuje Pan Adam, który dwoił się i troił aby wszystko było zrobione jak należy. Uprzejmość, profesjonalizm i wielkie zaangażowanie jest domeną Serwisu KIA przy ul. Bolimowskiej.
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
11 maja 2018 23:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 maja 2018 21:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2018 08:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2018 03:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 marca 2018 19:21
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... serwis to jest Liga Mistrzów. Myślę, że do Łowicza na szkolenie z obsługi klienta powinni przyjechać pracownicy Warszawskich serwisów KIA. Ja próbowałem serwisować auto w Warszawie ale już mi przeszło i po stokroć wolę poświęcić trochę czasu i pieniędzy na wyjazd do Łowicza. Przynajmniej mam pewność, że samochód będzie uczciwie zdiagnozowany i naprawiony. Kiedyś na przykład pojechałem do serwisu MGT bo samochód przerywał, tracił moc. Byłem przekonany, że to sonda lambda, która nie jest objęta gwarancją, na miejscu okazało się że problemem był częściowo zanieczyszczony układ paliwowy. Całkowity koszt naprawy 160 PLN pomimo, że spokojnie dało się w tym przypadku wydoić klienta opowiadając odpowiednią historię. Ostatnio miałem problem ze sprzęgłem - w WARSZAWSKIM serwisie dowiedziałem się, że w ramach gwarancji to się nie da tego zrobić pomimo, że jeszcze sami nie byli w stanie powiedzieć czego dotyczyła awaria. Naprawa miała trwać co najmniej 2 dni. W ŁOWICZU diagnoza 30 minut a sama naprawa ok. 3 godzin i WSZYSTKO W RAMACH GWARANCJI !!! Wszystkie wizyty w serwisie w Łowiczu jak najbardziej pozytywne. Życzę utrzymania tego poziomu.
Użytkownik sieci
16 marca 2018 17:43
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... podejście do klienta w trakcie sprzedaży jest bardzo dobrze oceniam ale jeżeli chodzi o serwis to porażka totalna nie polecam nie udzieli nam pomocy a w innym salonie Kia Motors podeszli do tego rzetelnie i ogarnęli sprawę ......
Użytkownik sieci
26 stycznia 2018 12:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 stycznia 2018 12:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 grudnia 2017 13:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 grudnia 2017 08:57
Salon - samochody nowe
Super ludzie. Profesjonalizm.
Użytkownik sieci
25 października 2017 21:08
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 października 2017 14:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 października 2017 16:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 września 2017 13:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2017 21:13
Salon - samochody nowe
Polecam szczerze. Fajni ...
... ludzie, znający się na rzeczy z dobrym podejściem do klienta.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2017 18:33
Salon - samochody nowe
Super 😀 Może ...
... sam budynek wrażenia nie robi ale obsługa przemiła, rzetelna i profesjonalna podchodząca z uśmiechem i zrozumieniem do potrzeb klienta.
Użytkownik sieci
19 lipca 2017 14:28
Salon - samochody nowe
Super salon samochodowy miła obsługa
Użytkownik sieci
25 czerwca 2017 21:29
Salon - samochody nowe
W salonie mieliśmy ...
... wraz z żoną możliwość poznania miłych, kulturalnych, uczciwych i rzetelnych ludzi. To nie tylko Pani Kasia, ale również męska część zespołu, a więc Panowie Piotr Szkup, Łukasz Drabik oraz Andrzej Ratyński. Życzymy innym, aby wszędzie spotykali tylko takich ludzi,
Użytkownik sieci
15 czerwca 2017 07:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2017 21:48
Salon - samochody nowe
Po przyjeździe do ...
... salonu na umówioną godzinę okazało się, że samochód został wcześniej sprzedany pomimo rezerwacji i ustalonej ceny ze sprzedawcą. Nikt nie raczył poinformować nas o tym fakcie przez co straciliśmy tylko cenny czas i pieniądze na dojazd. W taki sposób nie okazuje się szacunku do klienta, a marka Kia traci wizerunkowo bardzo wiele. Na koniec wisienka na torcie: samochód został sprzedany za 20% mniej, a więc jeśli nie dla zysku to nie wiem w jakim celu działa ta firma. Pozdrawiam