Ogólny: | 46 830 34 25 |
Sprzedaż: | 46 830 34 25 |
Serwis: | 46 830 34 25 |
Części: | 46 830 34 25 |
84%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 17:00
08:00 - 14:00
Nieczynne
O nas
Firma MGT to gwarancja profesjonalizmu, wysokiej jakości usług oraz pasji w dziedzinie motoryzacji.
Skontaktuj się z nami
Bez względu na to, w jaki sposób do nas dotrzesz i jakie pytania zadasz, jesteśmy gotowi do pomocy. Wybierz jedną z poniższych opcji, a my postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe!
Odwiedź naszą placówkę - nasi doradcy są zawsze do Twojej dyspozycji. Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie lub elektronicznie.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Punkt gastronomiczny
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Strefa relaksu
Telewizja
Sklep z częściami
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
M P
14 kwietnia 2025 20:19
Serwis
Polecam
Polecam serwis Panowie jak zawsze pomocni i zawsze coś zaradzą
Piotr Kotla
14 kwietnia 2025 09:18
Serwis
Jestem zaskoczony ... super serwis
Pomimo trwającej przebudowy salonu, wizyta serwisowa przebiegła naprawdę sprawnie. Doradca przygotowany na mój przyjazd, sprawne przyjęcie i auto po chwili znalazło się na serwisie. Wydanie i końcowa wycena zgodne z deklarowanym podczas przyjęcia czasem. Widać, że pracownicy się starają ... nie mam zastrzeżeń ... co więcej, jestem miło zaskoczony, że pomimo prowadzonych prac budowlanych i warunków pracy doradców, wykonują oni swoje zadania bez najmniejszych zastrzeżeń i opóźnień - polecam !
włodzimierz Głowinkowski
13 kwietnia 2025 12:24
Serwis
Serwis
Podziękowania dla pracowników warsztatu na czele z Panem Gotowcem, ponieważ nie dotrzymałem umówionej godziny wizyty i przyjechałem
dopiero po upływie około dwóch godzin gdyż na A-2 i droga zablokowana , dojechałem w celu umówienia następnego terminu a tu się okazało
że bardzo mile zostałem przyjęty - usługa została wykonana co mnie bardzo zaskoczyło. Nie było marudzenia : tylko trzeba będzie trochę poczekać coś zaradzimy. Dzięki Panu Gotowcowi - zaradzili , obsługę wykonali. W moim przypadku jestem zadowolony i jeszcze raz DZIĘKUJĘ
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 12:14
Salon - samochody nowe
Super obsługa - ...
... zarówno sprzedaż, jak i serwis. Ci ludzie tworzą miejsce, do którego chce się wracać po kolejne samochody. Pozdrawiam całą ekipę!
Użytkownik sieci
18 stycznia 2025 16:45
Salon - samochody nowe
Chciałbym podzielić się ...
... moimi bardzo negatywnymi doświadczeniami związanymi z serwisem w salonie MGT Autoryzowany Dealer KIA. Niestety, po dwóch przeglądach gwarancyjnych, które tam wykonałem, mam poważne zastrzeżenia do jakości ich pracy oraz podejścia do bezpieczeństwa klientów. Podczas pierwszego przeglądu, po wymianie oleju w silniku, mechanik nie założył uszczelki pod śrubę od spuszczania oleju. W efekcie olej stopniowo wyciekał, co mogło doprowadzić do poważnego uszkodzenia silnika, a nawet jego zatarcia. Jest to niedopuszczalne zaniedbanie, szczególnie w przypadku nowego samochodu, który miał być serwisowany w autoryzowanym punkcie. Podczas kolejnego przeglądu sytuacja była równie niepokojąca. Pracownik serwisu nie dokręcił mi jednego z kół – przykręcone były jedynie dwie śruby! Gdyby nie fakt, że była to zmiana sezonu i wymieniałem akurat koła, mogłoby dojść do poważnego wypadku na drodze. Takie błędy świadczą o braku profesjonalizmu i odpowiedzialności ze strony serwisu. Zdecydowanie odradzam korzystanie z serwisu w tym salonie i sam już nigdy więcej nie zaufam ich usługom.
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
27 września 2015 23:00
Salon - samochody nowe
W ciągu dwóch ...
... tygodni odwiedziliśmy z żoną salony Forda (5 różnych salonów), Toyoty (2), Suzuki (1), Opla (1), Hyundaia (3), Nissana (1), Skody (2), Seata (2) i Kia (4). Poziom sprzedawców był bardzo zróżnicowany. Niektórzy bardzo słabo znali swój produkt, już nie mówiąc o kontakcie z klientem. Inni starali się doradzić, znali swój produkt i rozumieli, że klient powinien mieć możliwość poznania produktu przed zakupem. Wśród wszystkich spotkanych przez nas doradców szczególne wyróżniła się pani Katarzyna Płóciennik z salonu Kia w Łowiczu. Świetnie zna produkt, który oferuje. Rzeczowo odpowiada na pytania i dokłada wszelkich starań, aby klient uzyskał niezbędną pomoc. Polecam, Roman Szczęsny
Użytkownik sieci
22 maja 2014 16:28
Salon - samochody nowe
Zapraszamy Wszystkich do ...
... odwiedzenia naszego salonu oraz skorzystania z usług serwisu.