Ogólny: | 46 830 34 25 |
Sprzedaż: | 46 830 34 25 |
Serwis: | 46 830 34 25 |
Części: | 46 830 34 25 |
83%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
08:00 - 17:00
08:00 - 14:00
Nieczynne
O nas
Firma MGT to gwarancja profesjonalizmu, wysokiej jakości usług oraz pasji w dziedzinie motoryzacji.
Skontaktuj się z nami
Bez względu na to, w jaki sposób do nas dotrzesz i jakie pytania zadasz, jesteśmy gotowi do pomocy. Wybierz jedną z poniższych opcji, a my postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe!
Odwiedź naszą placówkę - nasi doradcy są zawsze do Twojej dyspozycji. Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie lub elektronicznie.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Kącik dla dzieci
Punkt gastronomiczny
Stacja ładowania dla samochodów elektrycznych
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Strefa relaksu
Telewizja
Sklep z częściami
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
20 stycznia 2025 12:14
Salon - samochody nowe
Super obsługa - ...
... zarówno sprzedaż, jak i serwis. Ci ludzie tworzą miejsce, do którego chce się wracać po kolejne samochody. Pozdrawiam całą ekipę!
Użytkownik sieci
18 stycznia 2025 16:45
Salon - samochody nowe
Chciałbym podzielić się ...
... moimi bardzo negatywnymi doświadczeniami związanymi z serwisem w salonie MGT Autoryzowany Dealer KIA. Niestety, po dwóch przeglądach gwarancyjnych, które tam wykonałem, mam poważne zastrzeżenia do jakości ich pracy oraz podejścia do bezpieczeństwa klientów. Podczas pierwszego przeglądu, po wymianie oleju w silniku, mechanik nie założył uszczelki pod śrubę od spuszczania oleju. W efekcie olej stopniowo wyciekał, co mogło doprowadzić do poważnego uszkodzenia silnika, a nawet jego zatarcia. Jest to niedopuszczalne zaniedbanie, szczególnie w przypadku nowego samochodu, który miał być serwisowany w autoryzowanym punkcie. Podczas kolejnego przeglądu sytuacja była równie niepokojąca. Pracownik serwisu nie dokręcił mi jednego z kół – przykręcone były jedynie dwie śruby! Gdyby nie fakt, że była to zmiana sezonu i wymieniałem akurat koła, mogłoby dojść do poważnego wypadku na drodze. Takie błędy świadczą o braku profesjonalizmu i odpowiedzialności ze strony serwisu. Zdecydowanie odradzam korzystanie z serwisu w tym salonie i sam już nigdy więcej nie zaufam ich usługom.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2025 15:40
Salon - samochody nowe
Salon "jakotako" jak ...
... wynegocjujesz tak masz jednak co do ASO to grubo bym się zastanowił, może ceny mają bardziej atrakcyjne ale jakość usług jest poniżej dna. W kwestii egzekwowania (reklamacji) odpowiedź jest tylko jedna "my dobrze to zrobiliśmy". Naprawdę lepiej pojechać do Łodzi i być pewnym że wszystko jest zrobione jak powinno być. Zdecydowanie odradzam!
Użytkownik sieci
10 grudnia 2024 23:09
Salon - samochody nowe
Wszystko bardzo profesjonalnie, ...
... jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi i zakupu nowego XCEEDa, szczególnie Pan Adam Zieliński dołożył wszelkich starań żeby tak było. Cierpliwie wszystko nam wyjaśnił i dobrze doradził - polecam.
Użytkownik sieci
26 października 2024 14:46
Salon - samochody nowe
Serwis na 60 ...
... tys km, obsługa rewelacja, szybko i sprawnie i najważniejsza dobra cena, względem Łodzi cena niższa o ok. 650zł.
Ten salon nie ma jeszcze dodanych pracowników.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2022 15:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 10:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 grudnia 2022 07:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 grudnia 2022 10:34
Salon - samochody nowe
Kupiłam dziś kolejny ...
... samochód w tym salonie- bardzo polecam- miła, profesjonalna obsługa- wszystkie formalności załatwione w 1 dzień. Polecam.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2022 16:31
Salon - samochody nowe
Wymiana wentylatora szybka sprawna profesjonalna
Użytkownik sieci
6 grudnia 2022 16:29
Salon - samochody nowe
Salon Kia Łowicz ...
... - miło i profesjonalnie. Prawdziwe "family-like-care". Polecam i pozdrawiam
Użytkownik sieci
5 grudnia 2022 19:46
Salon - samochody nowe
Bardzo miły, szybki ...
... i rzetelny kontakt. Umówiona wizyta na usługę serwisową przez recepcję. Bezproblemowa i fachowa pomoc.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2022 13:00
Salon - samochody nowe
Bardzo uprzejma i ...
... profesjonalna obsługa. Szczególne podziękowania dla Pana Mariusza za sprawne udzielenie pomocy.
Użytkownik sieci
30 listopada 2022 09:04
Salon - samochody nowe
Bardzo dziękuje, za ...
... pełen profesjonalizm świetną obsługę przy zakupie i sprzedaży auta i przy serwisowaniu. Kontakt z pracownikami znakomity. Szczerze polecam I jestem pewna, że jeśli będę rozstawać się z moja obecną kią , to do Was wrócę po kolejnà😍
Użytkownik sieci
29 listopada 2022 22:43
Salon - samochody nowe
Po ośmiu latach ...
... i trzech autach zakupionych w tym salonie nadeszła moja kolej na opinie. Zacznę może tak ..... Co do zakupu każdego z nich Piotrek -pełen profesjonalizm chyba nie było sprawy którą by za mnie przy zakupie nie załatwił i nie zdarzyło się by czegoś nie dopilnował a ceny zakupu są na tyle atrakcyjne iż właśnie zamówiłem następne czwarte auto- naprawdę mimo ,że zabiegany facet to osoba na odpowiednim stanowisku. Co do serwisu i Pana Mariusza .....może powiem tak ...dzięki takim osobom żadne moje autko nigdy mnie do dziś nie zawiodło.....fachowo , rzetelnie i z uśmiechem każdy mój problem choćbym marudził i sam się sobie dziwię jak ze mną wytrzymuje ale każdy szczerze problem jest rozwiązany tak że jestem pełen podziwu . Zarówno czy przeglądy...czy akcje serwisowe ....czy moje fanaberie dotyczące "czegoś tam nie tak w aucie "....ten facet poprostu rozwiązuje w taki sposób że podziw z mej strony i zadowolenie tu jest mało adekwatne do pracy jaką on wykonuje. Oczywiście nie mogę tu zapomnieć o Pani Kindze dzięki Której zarówno na umówionych wcześniej przeglądach czy moich dodatkowych zamówieniach "akcesoriów" do aut jak i pomocy co do aut zastępczych jeżeli jest taka konieczność...czy również do wszelkich innych spraw jakie mam zawsze podchodzi profesjonalnie i z z tym jedynym w sowim rodzaju uśmiechem. Oczywiście nie zapominam tu również o Panu Krzyśku Mechaniku zawsze można liczyć na jego umiejętności i widać że ma ogromną wiedzę na temat tego co robi. Na koniec może powiem tylko tak ...podsumowując nigdy nie zawiodłem się na tej ekipie zawsze można liczyć na Ich fachową obsługę i pełen profesjonalizm. Przez te osoby jak i resztę ekipy ktorych nie wymienilem za co przepraszam w tym salonie do dnia dzisiejszego nie pomyślałem o "zdradzie" i zamianie marki KIA na inną...😉
Użytkownik sieci
29 listopada 2022 09:41
Salon - samochody nowe
Współpraca z Panem ...
... Rafałem to czysta przyjemność, indywidualne i profesjonalne podejście do klienta. Polecam
Użytkownik sieci
29 listopada 2022 09:31
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... fachowa obsługa. Polecam Pana Rafała - pełen profesjonalizm i znakomite podejście do klienta.
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 15:12
Salon - samochody nowe
Najlepszy salon KIA ...
... w w promieniu 100 km. Uczciwe ceny, dostępne auta na placu, bardzo miła obsługa. To już mój 3 samochód z tego miejsca, można się dogadać i w salonie i w serwisie. Trzeba tylko umieć rozmawiać i nigdy nie ma problemu. Pozdrawiam całą ekipę MGT!
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 14:11
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalnie, rzeczowo, ...
... terminowo i do tego miło! Polecam!!
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 13:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 września 2022 15:54
Salon - samochody nowe
Wszystko ok.
Użytkownik sieci
4 lipca 2022 18:11
Salon - samochody nowe
Well-deserved 5 stars ...
... thanks to Mrs. Ilona Panek-Simińska who has exhibited great customer-focused mindset when I reached out to her to ask for assistance regarding the warranty-related issue. She has taken immediate action, resulting in a quick and absolutely satisfying outcome. (Przetłumaczone przez Google) Zasłużone 5 gwiazdek dzięki Pani Ilonie Panek-Simińskiej, która wykazała się świetnym nastawieniem na klienta, kiedy skontaktowałem się z nią, aby poprosić o pomoc w kwestii związanej z gwarancją. Podjęła natychmiastowe działanie, co dało szybki i absolutnie satysfakcjonujący wynik.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2022 22:45
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis KIA ...
... w jakim bylam.Mechanik nie zna sie na tym co robi, wymysla wszysyko żeby naciągnąć czlowieka na kase. Uslyszalam ze usterka kamery, jest uszkodzeniem mechanicznym, ze ewidentnie przy niej grzebano przez co nastąpiło jej popsucie, w takim razie za jej wymiane musze zaplacic z wlasnej kieszeni. Edit: Dodam ze w innym salonie usterke naprawiono na gwarancji, nie robiac przy tym problemow. Nielogicznym jest, aby majac gwaracje na auto, probowac cos naprawiac na wlasna reke, natomiast Pan mechanik tak uwaza. Jeszcze dziwniej, bo juz miala miejsce podobna awaria i również bez problemu zostala uznana w innym servisie. Nie tak dawno miala miejscie kokejna sytuacja, pojawil sie problem odprysku lakieru w jednym miejscu, ciagu. Gdzie również, uslyszakam ze jest to uszkodzenie mechaniaczne i na tym zakonczyl sie temat! W innym punkcie Panstwo wytlumaczyli czemu moglo sie tak zadziac i znalezli altetnatywe, satysfakcjonujaca mnie, a ich servis stawiajaca w dobrum swietle. Nie mozemy zrobic tego w ten sposob, ale jesli pania to satusfakckonuje, proponijemy zrobic to tak...zeby zniwelowac problem, domowimy to co potrzeba w gratisie. Czemu w innych serwisach mozna a u Panstwa nie? Dodam rowniez, ze o kontakt z Panstwem bardzo trudno. Jednym razem mialam byc zapiasna, okazalo sie ze nie jestem. Innym razem mialam otrzymac wiadomosc zwrotna na drugi dzien, dostalam po tygodniu, po przypomnieniu sie e-mailem. W dobie telefonow, intetnetu tak ciezko o kontak? Czy moze jednak ciezko znaleźć sumiennych pracowników? Pozdrawiam
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2022 16:16
Salon - samochody nowe
Przy okazji usuwania ...
... szkody naprawiony został nawiew wewnątrz samochodu przez dział blacharsko-lakierniczy. Dzięki
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2022 16:58
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, proszę ...
... zapytać Zespół czy klienci byli obsługiwani zgodnie z kolejką?