82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 lutego 2024 19:23
Salon - samochody nowe
Pierwsza opinia jak ...
... najbardziej pozytywna i dotyczyła zakupu auta. Ta opinia dotyczy serwisu. Dzięki szybie, która jest w budynku mogłem śledzić poczynania mechaników podczas wykonywania czynności serwisowych. Serwis został wykonany nienależycie i niechlujnie co zgłosiłem. Wymiana oleju przeprowadzona na szybko bez odczekania aż olej spłynie (wg książki serwisowej auto musi stać 15 minut przed wymianą). Auto zaraz po podniesieniu miało spuszczony olej. Cała czynność trwałą 7 minut. Zalano za dużo oleju, bo cześć nie spłynęła ! Cały serwis trwał max 20 minut. Później auto stało i czekało na myjnię. Oczywiście zostało policzone 1,5 godziny całego serwisu (1 roboczo godzina 300 zł). Druga sprawa to głosiłem usterkę, która nie został odnotowana w dokumentach przyjęcia auta. Otrzymałem słowne potwierdzenie, że jest wszystko ok. Na moje zastrzeżenia co do sposobu przeprowadzenia wymiany oleju usłyszałem, że ten olej jest jak woda i nie trzeba czekać. Sprawa zgłoszona do KIA Polska.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 20:18
Salon - samochody nowe
Niestety po ponad ...
... roku czasu korzystania z usług tego salonu jestem zmuszony edytować swoją opinię. Jakiś czas temu zgłosiłem szkodę w swoim samochodzie. Nie wiedząc czemu pewnego dnia pękł plastik na kierownicy - chciałbym zaznaczyć, że jestem JEDYNĄ osobą, która użytkuje samochód, nikt, dosłownie NIKT nie dotyka go oprócz mnie. Jedynym wyjątkiem były sytuacje kiedy zostawiałem samochód na serwis olejowy w Mitcarze. Stąd też moje niewiarygodne zdziwienie gdy na kierownicy ujrzałem pęknięcie. Zgłosiłem szkodę, pojechałem do salonu. Jakiś Pan wsiadł przy mnie do samochodu spojrzał na kierownicę i stwierdził, że dziwna sprawa, gdyż nie ma śladu po 'uszkodzeniu mechanicznym' ...po czym odjechał na warsztat. Po 40 minutach jestem proszony do auta i próbują mi wmówić, że gdzieś z tyłu "ktoś" majstrował przy kierownicy i widać ślad śrubokręta, gdy powiedziałem im, że to niemożliwe i jaką mam pewność, że sami tego nie zrobili, aby odmówić mi gwarancji? Pan odpowiedział, że mogą udostępnić mi nagranie z monitoringu, abym sam zobaczył. Gdy odpowiedziałem, że chętnie obejrzę nagranie kierownik salonu odparł, że na nagraniu jednak nic nie będzie widać i przez następne 15 minut próbowano ze mnie robić idiotę, że sam uszkodziłem kierwonicę. Słabo.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2023 12:29
Salon - samochody nowe
Nie polecam! OMIJAJCIE ...
... TEN SALON! Pan nie wiedział, że siedzimy na antresoli i patrzymy na nasz samochód… podszedł i celowo przeciął dwa kable… później chcieli żebyśmy zapłacili za naprawę, bo niby odkryli, że jakiś gryzoń nam je przegryzł... uważajcie!
Użytkownik sieci
19 grudnia 2023 12:44
Salon - samochody nowe
Nie polecam !
Użytkownik sieci
19 grudnia 2023 12:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 grudnia 2023 12:37
Salon - samochody nowe
Pracownik celowo przeciął ...
... kable od spryskiwacza zebym musiał zapłacić za naprawę!!! OMIJAJCIE TEN SALON!!!
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 21:04
Salon - samochody nowe
Jeśli chcesz nadal ...
... jeździc swoim samochodem , radzę omijać to miejsce z daleka . A zwłaszcza przygladać się olejom , częściom , które Panowie ,, specjaliści ''' zakładaja/ wlewaja Wam do Waszych aut .
Użytkownik sieci
22 listopada 2023 12:03
Salon - samochody nowe
Kupilem uzywany Sportage ...
... specjalnie w salonie wierzac ze jest to godny zaufania pojazd. Usterka ujawnila sie juz po 5km wiec mam podejrzenie ze zostala utajona. Samochod byl juz 4 razy w serwisie przez 1,5 miesiaca i dalej nie jest naprawiony. Serwis nawet nie zaoferował samochodu zastepczego, który jest mi potrzebny do pracy. Nie polecam.
Użytkownik sieci
10 października 2023 21:41
Salon - samochody nowe
serwisowanie samochodu w ...
... tym miejscu to porażka. Oszukują klientów co do „dokonanych” napraw.
Użytkownik sieci
29 września 2023 09:33
Salon - samochody nowe
Serwis nie wywiązał ...
... się z likwidacji szkody, sam anulował zlecenie bez kontaktu z klientem.
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 16:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 czerwca 2023 15:04
Salon - samochody nowe
Około 3 lata ...
... temu kupiłam Kia w tym salonie i od tamtej pory korzystam tam z usług serwisu Kia. Co to zakupu auta wszystko odbyło się w tedy profesjonalnie i szybko. Natomiast serwis z każdą wizytą okazał się być coraz większą porażka. Zaczęło się od oszacowania w jakim stanie są hamulce podczas serwisu mechanicznego. Zapewniali ze jeszcze ponad połowa jest i można jeździć. Po czym po kilku dniach pojechałam na wymianę opon do prywatnego wulkanizatora i powiedział że z przodu już trzeba natychmiast wymienić hamulce bo ich już nie ma i do tego tarcze. Po kolejnym serwisie mechanicznym rozpoczął się problem z zaciskiem w przednim prawym kole (nie odbijał i słychać bylo straszne tarcie, stukanie w kole). Przyjeżdżałam 3 razy do salonu, niestety za każdym razem byłam odsyłana bo twierdzili ze nic się nie dzieje. Wmawiali mi że jak jezdze po trasie to dzwiek sie odbija od ekranów dźwiękoszczelnych. Sprawą zajął się nawet sam kierownik mechaników który przyszedł i rzucił tekstem ,,czy może mi Pani zaprezentować co dolega aucie'' bo nic tu sie nie dzieje. Udałam się więc z kierownikiem na jazdę i stwierdził że faktycznie coś tu dzieje w tym kole. Po około 30 min powiedział ze zacisk nie odbija i jest już naprawiany. Nawet słowa przepraszam za kilkukrotne odsyłanie mnie z salonu i narażanie na dodatkowe koszty i poświęcanie czasu. Niestety ostatnia wizyta w serwisie również nie udana. Po serwisie znów problem z zaciskiem tym razem w tylnim kole i określili ze trzeba wymienić uszczelniać półosi więc następna wizyta w salonie. Po wymianie od razu zauważyłam że coś nie tak jest z autem. Drżenie całego auta. Skonsulowalam to od razu z serwisem. Poczatkowo twierdzili ze od klimatyzacji mimo ze 3 h przed oddaniem auta tego nie bylo. Po tygodniu udalam sie ponownie do serwisu bo mocne drzenie auta pojawialo sie (nie zawsze) bez wzgledu czy jest włączona klimatyzacja czy nie. Powiedziano mi że półoś jest dokręcona i nie było nic innego robione więc nie widzą aby tu się coś działo. W momencie kiedy dopiero coś się ''wykluje'' konkretnego mam się zgłosić do serwisu. Osobiście nie polecam tego serwisu. Szkoda czasu i pieniędzy aby udowodnić po kilkukrotnych wizytach w salonie ze coś się dzieje z autem lub przypadkowo się dowiedzieć u kogoś innego ze juz hamulce są do wymiany mimo że tym wszystkim miał się zająć i sprawdzić serwis.
Użytkownik sieci
31 maja 2023 17:33
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi dorównuje subaru xv.
Użytkownik sieci
30 maja 2023 19:05
Salon - samochody nowe
2023-05-23 Od trzech ...
... lat tu przyjeżdżam serwisować samochód. Dziś zasugerowałem "doradcy", by zastosował upust dla stałego klienta. Od kwoty blisko 3,5 tysiąca naliczył mi upust w wysokości 60 złotych.
Użytkownik sieci
17 maja 2023 16:31
Salon - samochody nowe
Moj pojazd skończył ...
... niedawno 5 lat, przebieg poniżej 50kkm. Specjalnie zarezerwowałem czas na serwis roczny + wyjaśnienie dlaczego czujniki cofania przestały działać prawidłowo. Niestety niechęć do zrobienia czegoś więcej niż filtry i olej słychać już przez telefon przy umawianiu wizyty, na miejscu to samo brak czasu, jednego mechanika nie ma, jest ciężko. Ustalono że jeden czujniki nie działa. Niedługo będę kupował kolejny pojazd, raczej zmienię markę. Życzę powodzenia.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2023 12:38
Salon - samochody nowe
Niestety po ostatnim ...
... serwisie muszę zmienić zdanie i przestrzec. Po złożeniu zlecenia naprawy auta po kolizji (AC), zadeklarowałam, że będę zabierała części wg serwisu Mitcar zakwalifikowane do wymiany. Auto po naprawie wydano, jednak nie zwrócono wymienionych elementów nadwozia. Początkowo tłumaczono, ze gdzieś są i muszę podjechać raz jeszcze to przygotują do odbioru. Kiedy zgłosiłam się na wyznaczony termin okazało się, ze części oddano do utylizacji… Zdenerwowana domagałam się wyjaśnień w tej sprawie, zasugerowano mi, że jest możliwość, że znajdę je na aukcjach w internecie… Zaznaczę, że w trakcie moich wizyt po stare części za każdym razem delegowano do mnie innego pracownika, który od początku musiał zapoznać się ze sprawą, w tym ostatni Pan, przeprosił mnie z informacją, że części zostały chyba niestety sprzedane… i jest mu bardzo przykro. Nigdy więcej nie skorzystam i odradzam współpracę w zakresie jakichkolwiek napraw z bezgotówkowym rozliczeniem bezpośrednio z ubezpieczycielem.
Użytkownik sieci
25 marca 2023 11:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 lutego 2023 18:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Wizyta ...
... w serwisie celem wyceny naprawy blacharskiej w Kia Sportage. Doradca serwisowy poinformował nas, że wycena będzie przesłana kolejnego dnia. Po kilkukrotnym kontakcie telefonicznym z panem Michałem wycena została przesłana po 6 dniach. Ze strony doradcy nie było żadnego kontaktu od wizyty w serwisie poza przesłaniem opóźnionej wyceny. Ani razu nie usłyszałam słowa przepraszam za opóźnienie w realizacji wyceny.
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 10:48
Salon - samochody nowe
I feel like ...
... a KIA sales consultants doesn't care about customers and making a deal. I'm waiting for more than a week just to get a call to arrange a meeting for a test drive. (Przetłumaczone przez Google) Czuję, że konsultanci sprzedaży KIA nie dbają o klientów i zawieranie transakcji. Czekam ponad tydzień tylko na telefon w celu umówienia spotkania na jazdę próbną.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2022 11:33
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM TEGO SERWISU.