82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 października 2020 19:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 14:17
Salon - samochody nowe
Mam tragiczne doświadczenie ...
... z Serwisem Mitcar. Same samochody są super i kupić łatwo. Każdy się uśmiecha, gdy chce pieniążki. Natomiast potem są następujące sytuacje: 1) Piszczały hamulce... Spece z Mitcar szlifowali hamulce, czyścili tarcze i kasowali pieniążki. Problem rozwiązałem sam przez ograniczone korzystanie z hamulca ręcznego podczas parkowania. 2) Po wypadku i naprawie w Mitcar, pozostała gruba warstwa odkurzu. Spece 8 razy podchodzili do czyszczenia. Sam wyczyściłem glinką i preparatami. Nawet jak coś zniszczą, nie potrafią sami tego naprawić. 3) Serwis nie odbiera telefonów, jak i wątpię czy tam ktokolwiek pracuje. Dyrektor tłumaczył mi że "teraz odchodzi się od telefonicznych zgłoszeń i umawiania wizyt." 4) Wczoraj odebrałem samochód po kolejnym podejściu naprawy tego samego problemu (ósme podejście). Gdy rano zadzwoniłem do Dyrektora, usłyszałem, że nie wie jak problem naprawić, a Subaru nie przewiduje wymiany skrzypiącej części. 5) Dyrektor miał do mnie pretensję, że gdy przyjechałem, nie było pracowników w serwisie. Problemów jest więcej, ale nie mam siły wszystkiego pisać. Naprawdę jestem bardzo zadowolony z zakupu Subaru i wiem, że chętnie kupię kolejne, natomiast radzę kupić je od każdego innego przedstawiciela. Mitcar robi dobre wrażenie na początku, niestety iluzja bardzo szybko znika, gdy tylko skasują pieniądze za zakup auta. Załączam również zdjęcie, jak wygląda obsługa serwisu w przeciętny dzień. Edit parę lat później: Dzwonili do mnie, czy bym nie chciał kupić nowego auta u nich 😂😂😂
Użytkownik sieci
10 lipca 2020 09:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 czerwca 2020 17:56
Salon - samochody nowe
Zastanawiam się co ...
... bardziej leży - skup aut czy sprzedaż? Zostałem potraktowany naprawdę słabo.
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2020 10:02
Salon - samochody nowe
cwaniactwo i kombinatorka tradycyjna w tej branży, niestety
Użytkownik sieci
20 lutego 2020 09:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lutego 2020 20:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 stycznia 2020 19:30
Salon - samochody nowe
Przenieśli siedzibę 2 ...
... lata temu a szyldy zostały dla zmyłki
Użytkownik sieci
6 stycznia 2020 18:15
Salon - samochody nowe
Wielka szkoda że nie ma już salonu Mitsubishi
Użytkownik sieci
22 grudnia 2019 14:56
Salon - samochody nowe
Weszłam na chwilę, ...
... żeby ktoś pozwolił mi zajrzeć do nowego Forestera. Wystarczyło otworzyć mi drzwi, żebym się tam sama nie panoszyła. Jeden samochód stał w salonie, 10 m od 3-osobowej obsługi pod napisem "Sprzedaż samochodów", a drugi wyprowadzony prosto z myjni był na zewnątrz. Panowie wysłali mnie na drugą stronę do pani, która zaproponowała mi wizytę jutro, pojutrze, ale "błagam nie dziś". Nie wiedziała nawet, ze auta są 20-30 m od niej. Przy wyjściu jeszcze raz poprosiłam jednego z trzech panów, czy może jednak te drzwi mi otworzą, ale nie mogli. Masakra. Żaden nawet nie poprosił, żeby chwilę poczekać, zadzwoni po kogoś, wyśle innego, będzie może miał czas za 5 minut. Nic. Masakra. Pojechałam więc do Subaru Koper, a tam młodej dziewczynie chciało się załozyć kurtkę, wziąć klucze od wszystkich modeli na placu i poświęcić mi dużo więcej czasu, niż oczekiwałam. Nawet latarkę wzięła, bo o 15.30 było już ciemno. Można? Okazuje się, że można😊Trzeb tylko chociaż troszkę chcieć😊
Użytkownik sieci
28 listopada 2019 09:12
Salon - samochody nowe
Ceny bardzo wysokie ...
... - Wymiana opon zamiast 180-295.... abstrakcja Serwis nie dokladny.... raz otrzymalem auto ktore mialo problem aby odpalic. Postawa serwisu srednia - np z nawigacja - nie da sie I Tlumaczenie ze 7h wgrywania nawigacji. W innym serwisie czas oczekiwania na bardzo dobrze przygotowane auto wraz z wgrana nawigacja do odbioru nie przekroczyl 2,5h I nie ma postawy ze sie nie da. Zmarnowany czas aby byc lojalnym klientem, lepiej od razu zmienic serwis. Ja zaluje
Użytkownik sieci
3 września 2019 14:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Brak kompetencji ze strony sprzedawcòw praktycznie 0 zainteresowanie klientem , taczki powinni sprzedawać a nie samochody. Masakra
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2019 12:49
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy nie wiedzą ...
... co sprzedają. Prezentują pewną wersję samochodu a potem się okazuje że to jednak inna wersja i wyposażenie.
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2019 17:22
Salon - samochody nowe
W salonie Subaru strasznie brzydko pachnie
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 15:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 09:22
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Jako autoryzowany serwis Subaru nie podał mi nawet diagnozy ustnej i nie rozwiązał problemu (Wersja oryginalna) Ako autorizovaný servis Subaru má nevzal ani na diagnostiku len ma ústne vybavil a problém nevyriešil
Użytkownik sieci
16 lipca 2019 09:02
Salon - samochody nowe
Bardzo słaba obsługa, ...
... człowiek chcę kupić auto, wydać pieniądze, a Pani nawet tyłka z fotela nie podniesie.Na pytanie czy można zobaczyć dany model odpowiedziała tak na górę proszę wejść tam stoi. Gdybym miał pytania to do ściany. Szkolenie z obsługi klienta potrzebne. Szkoda kupimy gdzie indziej.
Użytkownik sieci
11 lipca 2019 21:09
Salon - samochody nowe
Odradzam serwis. Wymiana ...
... głupiego czujnika abs wymaga umawiania się na trzy wizyty. Na pierwszej podłączają samochód pod komputer. (120 zł) Po godzinie okazuje się, że trzeba umówić się na kolejną wizytę by mechanicy rozebrali samochód i zweryfikowali odczyt komputera. Druga wizyta (kolejne 120 zł): po 2,5 godziny pan z serwisu informuje mnie, że mechanicy potwierdzili odczyt komputera i trzeba wymienić czujnik abs. Proponowane opcje: zamiennik za 300 zł albo oryginał - cena nieznana. Następnie okazuje się, że zamiennik jest niedostępny. Miałem zostać poinformowany telefonicznie o dokładnym koszcie oryginalnego czujnika jednak po ponad tygodniu zero odzewu. W znajomym nieautoryzowanym serwisie czujnik został wymieniony w ciągu dwóch dni. Nie odnoszę się już do dostępności terminów - wszystko już zostało opisane w innych opiniach.
Użytkownik sieci
8 lipca 2019 11:46
Salon - samochody nowe
Serwisuję tu swój ...
... samochód od momentu zakupu, ale zauważam systematyczne zmiany na gorsze. 1. Coraz trudniej się dodzwonić, terminy coraz odleglejsze. To zapewne skutek wprowadzenia serwisu KIA, popularnej marki, bez powiększenia części warsztatowej. 2. W przypadku marki bardziej niszowej, jaką jest subaru, trudno już liczyć na obsługę przez mechaników na tej marce się znających. 3. Ostatnia wizyta - wymiana opon. Mechanik urwał jedną ze szpilek felgi, po czym mnie obciążono ceną nowej. Co zauważyłem dopiero w domu, bo do głowy by mi nie przyszło, że jeśli mechanik coś zepsuje, można kosztami obciążyć klienta. 4. Po wielokrotnych próbach dodzwonienia się do serwisu, umówiłem się na kolejny przegląd u konkurencji, gdzie telefon odebrano od razu. I być może tam już zostanę.
Użytkownik sieci
6 lipca 2019 12:19
Salon - samochody nowe
Powolna obsługa brak ...
... zainteresowania klientem nie polecam. Nie nazwał bym tego nawet obsługa zupelne zlewka. Obyscie padli nieroby