82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 lipca 2019 13:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 lipca 2019 13:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2019 12:41
Salon - samochody nowe
Usterka klimatyzacji w ...
... nowym KIA Niro. Zadzwoniłam, bo chciałam się umówić na sprawdzenie co się stało i naprawę. Dostałam termin na za 19 DNI!!!
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2019 21:59
Salon - samochody nowe
Bardzo mały praking ...
... plus części obsługi nie odzywa się do klienta tylko wykonuje gesty. Dwie gwiazdki za obsługę dilera, który był rzeczowy i pomocny. Jego przełożeni nie potrafili odpowiedzieć nawet na dzień dobry. Nie polecam tego miejsca
Użytkownik sieci
8 marca 2019 19:10
Salon - samochody nowe
Trochę lipa. Kupić a serwisować przepaść, przykre
Użytkownik sieci
11 lutego 2019 10:50
Salon - samochody nowe
Śmiech na sali, ...
... okłamywanie klientów, niewłaściwe obowiazki niż zawarte na umowie, wypłatę dają jaka chcą, co miesiąc inna, dramat nie polecam
Użytkownik sieci
11 lutego 2019 10:23
Salon - samochody nowe
Serwis jest beznadziejny. ...
... Czas klientów mają w rzyci. Wizyta 1: owszem, był Pan umówiony na naprawę tej części, ale ta część co mamy wymienić to nam się skończyła.... Wizyta 2: owszem, był Pan umówiony na 10:00 ale auto wjedzie na warsztat o 14:30... Wizyta 3: (aż tak głupi żeby tam trzeci raz pojechać z jedną usterką, to nie jestem). Omijać.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2019 21:14
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem. ...
... Chciałem kupić auto używane na gwarancji, wizyta umówiona przez telefon, po przyjeździe auto skute lodem:( bierz w ciemno auto na gwarancji producenta. Po uruchomienie silnika kontrolka ciśnienia oleju. Auto pojedzie na serwis w końcu jest na gwarancji. Do wymiany była pompa oleju. Tylko ze samochód stracił gwarancje za brak terminowych przeglądów. Koszt naprawy niewielki, ale do ostaniej chwili kłamali ze auto jest na gwarancji!! Skończyło się na zwrocie pieniędzy, wnioski wyciągnijcie sami! Nie polecam
Użytkownik sieci
29 października 2018 22:00
Salon - samochody nowe
Omijajcie z daleka ...
... tego dealera. Najpierw próba podrzucenia zamienników akcesoriów (pomimo wybieranych przy decyzji zakupu z katalogu akcesoriów), kilkakrotne wizyty nowym samochodem bo przy poprawianiu jednej rzeczy padała inna. Aż po max. nieprofesjonalną obsługę finansowania. Łącznie kilka/może nawet naście tysięcy do tyłu i wielka irytacja i czas, czas, czas na dochodzenie swoich praw jeszcze przede mna. Drugie nowe auto kupiłem pół roku później u Kopera i dzieli ich przepaść! Nie polecam.
Użytkownik sieci
15 października 2018 12:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam jakichkolwiek ...
... napraw w ramach AC w tym warsztacie. Brak jakiejkolwiek organizacji, jasnych i sprecyzowanych dat, mylenie faktów, długie terminy. Ja zdecydowałem się przypadkowo, bo była to propozycja ubezpieczyciela. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
5 września 2018 17:28
Salon - samochody nowe
Szukanie jelenia ze ...
... samochod zastepczy nie byl uszkodzony przy wzieciu a przy zwrocie po 80km przejechanych jest uszkoszony. Jak sie chce miec mniej pieniedzy to tylko brac samochod zastepczy oddajac swoj samochod na serwis Jedyna kompetentna osoba tam to pan Krzysztof.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2018 13:21
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa handlowa! ...
... Wydanie nowego samochodu w pośpiechu, bez udzielenia nawet podstawowych informacji na temat działania tak zaawansowanego systemu jakim jest Eye Sight !!!! W baku opary benzyny z trudem wystarczające na dojazd do najbliższej stacji benzynowej. Zamiast oryginalnych dywaników obiecanych przy podpisywaniu umowy sprzedaży, założono nie dopasowane zamienniki z nachalnym Logo Dealera!!!
Użytkownik sieci
30 lipca 2018 13:54
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta bardzo ...
... sympatyczna, gorzej z pomocą w naprawie usterek. Jest to autoryzowany serwis KIA, dlatego zostawiłem swoją "kijankę" do diagnostyki w związku ze świecącą kontrolą ABS. Po diagnostyce za 125 PLN stwierdzili, że chyba trzeba wymienić pompę ABS (koszt ok 2500 PLN). W innym warsztacie (nieautoryzowanym) bezproblemowo zdiagnozowali uszkodzony czujnik ABS i naprawili za 400 PLN.
Użytkownik sieci
27 lipca 2018 09:02
Salon - samochody nowe
Opinię o salonie ...
... KIA wyrobiłem sobie po sytuacji z moim ojcem, który był tam zdecydowany kupić samochód. Ja swój samochód tam kupiłem, ale chyba więcej tego nie zrobię. Salon ten jest przykładem jak nie powinna wyglądać praca handlowca. Mieli pewnego klienta, który na 100% chciał kupić samochód właśnie u nich (przez to że ja u nich kupowałem), ale Pan handlowiec stanął na wysokości zadania i olał permanentnie mojego tatę. To że poszedł na urlop i nie odpowiedział na maila od mojego ojca jestem w stanie zrozumieć. Ale to że po powrocie z urlopu i mimo mojego przypomnienia się, żeby odezwał się do taty, handlowiec wolał pogadać sobie z kolegami, to tego już nie jestem w stanie zrozumieć. Śmieszne też jest to, że będąc w salonie z ciekawości odbyłem jazdę próbną innym samochodem i po jakimś czasie dostałem telefon od Pana handlowca, którego dotyczy cała historia, jak moje wrażenia i czy jestem zainteresowany kupnem (a nie byłem). Mój ojciec był za to na 100% zainteresowany, a jego olali. Z takim podejściem winszuje sukcesów na przyszłość. Jak ktoś jest zainteresowany kupnem to niech tam nie jedzie, pooglądać można.
Użytkownik sieci
10 lipca 2018 22:49
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania, nie ...
... udzielono żadnej pomocy w nagłym przypadku, bo jak stwierdzili nie mają czasu.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2018 10:41
Salon - samochody nowe
Pani w Salonie ...
... sprzedaży Subaru pracuje najprawdopodobniej za karę. Przyjazd specjalnie z Torunia aby obejrzeć Subaru STI,a Pani zdziwiona robi wielkie oczy i krzywda jej się dzieje ze ma auto pokazać. Z takim podejściem do klienta to daleko Państwo nie zajedziecie. Wyślijcie szanowną Panią na szkolenie z obsługi i zachowanią się wobec klientów. Nie polecam. Ostatecznie gdy już auto obejrzałem (po wymianie zdań z ową Panią raczyła mi powiedzieć gdzie stoi) Pani próbowała się zreflektowac i podeszła z kluczykami celem prezentacji. Podziekowalem i wyszedłem. Więcej nie wrócę.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2018 11:14
Salon - samochody nowe
Brak obsługi w dziale pojazdów używanych. Szkoda.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2018 21:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 maja 2018 21:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 maja 2018 08:04
Salon - samochody nowe
Próbowaliśmy tam kupić ...
... samochód. Nieogarnięta pracowniczka zaprosiła nas w sobotę na oglądanie samochodu A, ale na miejsu powiedziała nam, że niestety "się sprzedał", ale za to mają samochód B (za 10 000 więcej). No ok, możemy zobaczyć? Fajny, chcielibyśmy odbyć jazdę próbą. "ech, to nie mogę, bo nie jest wystawiony". I tego typu teksty. Ale zapraszam w środę, to będzie można odbyć jazdę samochodem B. Przyjeżdżamy w środę - "no niestety samochód B się sprzedał, ale znowu dostępny jest samochód A" (xD). No dobra, to jak już jesteśmy, to chcielibyśmy odbyć jazdę próbną. Mechanik wyprowadził samochód, wsiadamy. Tutaj dodam, że to był mój pierwszy kontakt z automatem, nie wiedziałem jak dokładnie odpalić auto. Pani sprzedająca samochody też nie wiedziała (xD). Dopiero mechanik odkrył przed nami tajemnicę trzymania hamulca w czasie odpalania. Jazda - pani nie wiedziała jak włączyć klimatyzację, nie znała historii samochodu, właściwie nie wiedziała nic o sprzedawanym produkcie i jego obsłudze. Wróciliśmy i pozostawiliśmy temat, kupowanie samochodu od takiej osoby to za duże ryzyko. Pozostało tylko uczucie złości na dwie niepotrzebnie odbyte wycieczki. Nie polecam.