82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 maja 2022 21:33
Salon - samochody nowe
Szybko, sprawnie i ...
... profesjonalnie. Od lat niezmiennie 5 gwiazdek.
Użytkownik sieci
11 maja 2022 16:12
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Wziąłem swój Sportage na służbę, zapłaciłem 1500 zł. Miesiąc później wziąłem auto do oceny pod kątem zakupu używanego w mojej okolicy KIA, bo już tam zamówiłem nowy model hybrydowy. Podczas jazdy próbnej powiedziano mi, że hamulec ma problem. Tak, to był ten sam problem, który znalazłem, gdy oddałem go do serwisu, ale nie oceniłem go jako poważny. Nie jestem mechanikiem samochodowym. Miałem zamiar wspomnieć o tym kobiecie, która zadzwoniła do mnie, aby ocenić moje doświadczenie w obsłudze, ale pani nie mówiła po angielsku i odłożyła słuchawkę. Więc zabrałem samochód z powrotem do miejsca, w którym wykonałem pierwotny serwis, aby go obejrzeć i ku mojemu zdziwieniu ogłoszono, że główny cylinder hamulca uległ awarii! więc dostarczyli mi go uszkodzony po pierwszym serwisie! Nie przyznając się do niedbalstwa (?) lub pomyłki (?)... Zapłaciłem 1200 zł za wymianę. Niedopuszczalne jest odebranie samochodu po przeglądzie generalnym z tak poważnym problemem i aby dealer się do tego nie przyznał. Nigdy więcej w Mitcar. nigdy! Również brak odpowiedzi od KIA Poland, do której wysłałem e-mail z protestem. (Wersja oryginalna) Πήγα το Sportage μου για σερβις, πλήρωσα 1500 ζλοτυ. Ένα μήνα μετά, πήγα το αυτοκίνητο για αξιολόγηση με σκοπό την αγορά του ως μεταχειρισμένο από την ΚΙΑ της γειτονιάς μου, μιας και είχα ήδη παραγγείλει εκεί το καινούργιο υβριδικό μοντέλο. Στο τεστ drive μου ειπαν ότι το φρένο έχει θέμα. Ναι, ήταν το ίδιο θέμα που είχα διαπιστώσει όταν το είχα πάρει από το σέρβις αλλά δεν το είχα αξιολογήσει ως σημαντικό. Δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων. Θα το ανέφερα στην κυρία που με πήρε τηλέφωνο να αξιολογίσω την εμπειρία του σέρβις, αλλά η κυρία δεν μιλούσε αγγλικά και μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα. Ξαναπήγα λοιπόν το αμάξι πίσω εκεί που έκανα το αρχικό σερβις να το κοιτάξουν και με έκπληξη μου ανακοινώθηκε ότι η αντλία φρένου είχε χαλάσει! άρα μου το είχαν παραδώσει χαλασμένο μετά από το αρχικό σέρβις! Χωρίς να παραδεχτούν την αμέλεια (?) ή το λάθος (?) τους... πλήρωσα 1200 ζλότυ για την αντικατάσταση του. Απαράδεκτο να παίρνεις το αυτοκίνητο σου μετά από ενα γενικό σέρβις με τόσο σοβαρό πρόβλημα και να μην το παραδέχεται η αντιπροσωπεία. Ποτέ ξανά στην Mitcar. ποτέ! Επίσης καμία ακόμα απάντηση από την KIA Poland στην οποία έστειλα email διαμαρτυρίας.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2022 00:20
Salon - samochody nowe
Dwa auta używane ...
... Mercedes i Mitsubishi trafiły do mojej rodziny. Jedno auto wzięte w leasing mimo to transakcja przeprowadzona szybko i sprawnie. Profesjonalna obsługa, podziękowania dla Pani Pauliny.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2022 09:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2022 17:24
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem ostatnio dział ...
... aut używanych w poszukiwaniu auta używanego...Zaskoczył mnie szeroki wybór aut i bardzo miła obsługa, smaczna kawa dopełniła czary zadowolenia :) . Dziękuję
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2022 15:02
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprofesjonalne podejście. ...
... Umówiony byłem na wycenę auta do oddania w rozliczeniu. Od wejścia Pani była bardzo niemiła. Auto wycenione na połowę ceny rynkowej. Ponoć inspekcja wykazała kilka nieprawidłowości. Właśnie wyjeżdżam ze swojego ASO gdzie pojechałem na naprawę wspomnianych elementów - problem w tym że ASO nie potwierdziło ani wycieku ani konieczności wymiany klocków. Po dłuższej rozmowie wyszło na to że mitcar skupuje auta za pół ceny i ze swoim zyskiem sprzedaje wciąż poniżej ceny rynkowej do aaa i innych komisów a tam dopiero auto jest wystawiane z ceną właściwą. W moim odczuciu jest to działanie nieuczciwe.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2022 18:23
Salon - samochody nowe
Kupowałam samochód KIA ...
... XCEED w listopadzie 2021. Moim konsultantem był Pan Piotr, który wykazał się bardzo dużym profesjonalizmem i to dzięki niemu podjęłam decyzję o zakupie auta, której teraz nie żałuję (kupiłam samochód przy pierwszej wizycie, gdzie zakładałam tylko rozeznać się w ofercie). Pełna pozytywnych wrażeń z Mitcaru poleciłam salon mojemu bratu, który właśnie szuka nowego samochodu dla siebie. Odwiedził właśnie salon Mitcar i okazało się to totalną porażką... Niestety Pan Piotr już tam nie pracuje, a Panowie konsultanci (a dokładnie dwóch) mieli gdzieś klienta i zero ochoty na zaprezentowanie CZEGOKOLWIEK. Generalnie podchodzą do pracy w ten sposób, że skoro nie ma do kupna samochodów od ręki to oni nic nie muszą robić, nie mają ochoty na udzielenie odpowiedzi na pytania zainteresowanemu klientowi, robią łaskę sprzorządzając jakąkolwiek ofertę.. Brat był tam pierwszy i ostatni raz, samochód marki KIA kupuje w innym salonie a ja się poważnie zastanowię nad serwisowaniem samochodu w Mitcarze, kiedy nadejdzie taka potrzeba. Wielka szkoda takiej negatywnej zmiany.
Użytkownik sieci
16 marca 2022 18:35
Salon - samochody nowe
Dobry salon, bardzo ...
... mało miejsc parkingowych dla klientów. Duży wybór sprawdzonych pojazdów używanych. Można liczyć na smaczną kawę. Toaleta dla klientów (czysta). Salon dostępny dla niepełnosprawnych (poczekalnia na piętrze już nie). W serwisie można wynająć samochód zastępczy.
Użytkownik sieci
28 lutego 2022 10:12
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lutego 2022 19:17
Salon - samochody nowe
Niestety przez ostatnie ...
... lata poziom serwisu spadł niebywale. Auto obecnie przeze mnie posiadane serwisowane jest w Mitcarze od 12 lat. Ostatnio na prostą naprawę (zamontowanie katalizatora) czekałem okrągły miesiąc. Winę za długi czas oczekiwania ponosi również ubezpieczyciel, jednak serwis nie poinformował mnie o komplikacjach z ubezpieczycielem. Po oddaniu auta do Mitcaru miałem czekać dwa tygodnie. Po dwóch tygodniach zadzwoniłem więc i po wielu nieodebranych połączeniach dowiedziałem się, że proces naprawy w żadnym stopniu nie ruszył do przodu. Podejrzewam, że gdyby nie moja interwencja, auto stałoby tam do dzisiaj. Nie skupiam się na wygórowanych cenach, wiele wcześniejszych opinii już o nich wspomina. Auto odebrałem z zardzewiałymi tarczami hamulcowymi (w końcu stało miesiąc nieruszane). Parę dni po odbiorze auta zadzwoniła do mnie miła Pani, która zawsze bada poziom zadowolenia klienta poprzez ankiety wysyłane mailowo. Po usłyszeniu moich uwag poprosiła o nieuzupełnianie ankiety (dotyczy ona podobno jedynie działu mechanicznego), której do tej pory nie otrzymałem na mailu. Tydzień po odbiorze auta usłyszałem wadę w silniku, którą obecnie naprawiam. Nie zamierzam już wracać do Mitcar.
Użytkownik sieci
9 lutego 2022 18:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 lutego 2022 20:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 stycznia 2022 08:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 stycznia 2022 14:43
Salon - samochody nowe
Chociaż ostatnim razem ...
... nie zostałem obsłużony to generalnie jest ok
Użytkownik sieci
14 stycznia 2022 17:18
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
2 stycznia 2022 16:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 stycznia 2022 00:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 grudnia 2021 13:09
Salon - samochody nowe
Życzliwość, kompetencja, fachowość ...
... i uczciwość - z tym się spotkałam w serwisie Mitsubishi Mitcar. Będę stałą ich klientką. Bardzo polecam
Użytkownik sieci
14 grudnia 2021 18:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 grudnia 2021 11:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek