82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2022 11:18
Salon - samochody nowe
Przychylam się do ...
... opinii na temat niskiego poziomu obsługi. Już pierwszym kontakcie mailowym zrezygnowałem ponieważ to źle wróży. Z jazdy próbnej, którą odbyłem jakieś dwa lata temu również mam nieprzyjemne doświadczenia. Generalnie dwa razy to za dużo. Mimo, że mam najbliżej do tego salonu/serwisu, to będę szukał czegoś gdzie zostanę potraktowany poważnie.
Użytkownik sieci
29 lipca 2022 16:44
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 lipca 2022 14:13
Salon - samochody nowe
Dziękuję bardzo za ...
... proaktywny kontakt i umówienie mojej wizyty na przegląd auta oraz znalezienie wygodnego dla mnie terminu na życzenie. Miałam przekroczony już licznik o 800 km przed uplywem roku, więc bardzo doceniam takie podejście do klienta 😊 cała usługa przebiegła sprawnie i profesjonalnie, polecam!
Użytkownik sieci
25 czerwca 2022 23:32
Salon - samochody nowe
Polecam Salon Mitcar ...
... w Warszawie, którzy szukają auta używanego, sprawnego z pełną historią i bezwypadkowe. Zakupiłem samochód Mitsubishi ASX w dziale samochodów używanych. Otrzymałem pełne doradztwo podczas obsługi klienta przez Panią Paulinę W., która sprawnie poprowadziła temat zakupu przeze mnie auta. Ze względu na odległość dzielącą mnie od Salonu w Warszawie, tj. 370 km zakup dokonałem przez telefon. Otrzymałem wszystkie informacje nt. auta, tj. stan techniczny i wizualny z dużą dokładnością oraz dodatkową prezentacją przez telefon. Wszystkie ustalenia przez telefon w sprawie auta, co do ceny, stanu technicznego, jaki samego już odbioru zostały dopilnowane przez Panią Paulinę, która wykazała się dużym zaangażowaniem i profesjonalnym podejściem do Klienta przy samej finalizacji transakcji, wysyłając dodatkowo auto firmowe, które z ustalonego miejsca zawiozło mnie do Salonu Mitcar w celu odbioru zakupionego auta. Stan techniczny jak wizualny Mitsubishi przy odbiorze był wzorowy. Jestem bardzo zadowolony z zakupu auta w Salonie Mitcar. Polecam !!!
Użytkownik sieci
13 czerwca 2022 16:33
Salon - samochody nowe
Potrzebowałem kilku części ...
... do subaru, sprowadzone w miarę szybko, ceny jak to w salonach. Polecam P.s. naprawcie dzwonek przy biurku ^^
Użytkownik sieci
27 maja 2022 08:29
Salon - samochody nowe
Niestety poziom obsługi ...
... klienta jest tragiczny. Mam porównanie z dzisiejszą (i nie tylko dzisiejszą) wizytą w ASO w Krośnie i tutaj SZANUJĄ klienta. Rok temu przyjechaliśmy do Mitcar z silnikiem, który wymagał remontu. Z wielkimi pretensjami w głosie i praktycznie burą, że jak tak można zajechać samochód powiedziano nam, że tego się już nie opłaca robić, można wymienić silnik, ale na naszą odpowiedzialność, ale najlepiej to odsprzedać im samochód. Wstępna wycena na szybko: 10 tyś. Oczywiście pani musiałaby jeszcze w historię blacharską zajrzeć bo jeśli bity czy coś wymieniane to jeszcze mniej. W Krośnie natomiast przyjęli nas normalnie. Stwierdzili, że jeśli chcemy zweryfikować silnik to oni go wezmą, rozbiorą, popatrzą co się złego zadziało i wtedy zdecydujemy czy naprawiamy czy nie. Cała akcja trwała 2 tygodnie, był samochód zastępczy i zdecydowanie milsza obsługa. Nikt nam nie robił wyrzutów "po co tu przyjechaliśmy" "to wasza wina więc sobie radźcie". Jeśli opinie czyta szefostwo Mitcar to radzę zainwestować w szkolenia z obsługi klienta. Bo naburmuszenie podczas przyjmowania klientów źle o was świadczy.
Użytkownik sieci
20 maja 2022 11:36
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalnego podejścia ...
... do klienta. Po 5 miesiącach oczekiwania na samochód moja umowa została anulowana ze względu na ,, brak części" do skrzyni automatycznej. W Niemczech jakoś nie ma problemu z częściami... samochody są tam dostępne ze skrzynią automatyczną..... Propozycja rozwiązania problemu jest śmieszna... złożenie nowego zamówienia na które trzeba czekać 180 dni ze skrzynią manualną .... i co najśmieszniejsze bez żadnego rabatu i wg nowego cennika.... Przez czas stracony na oczekiwanie auta , które zostało anulowane zostałam narażona finansowa ..... gdzie 5 miesięcy temu mogłam dostać auto innej rzetelnej marki w korzystniejszych cenach ....
Użytkownik sieci
18 maja 2022 21:33
Salon - samochody nowe
Szybko, sprawnie i ...
... profesjonalnie. Od lat niezmiennie 5 gwiazdek.
Użytkownik sieci
11 maja 2022 16:12
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Wziąłem swój Sportage na służbę, zapłaciłem 1500 zł. Miesiąc później wziąłem auto do oceny pod kątem zakupu używanego w mojej okolicy KIA, bo już tam zamówiłem nowy model hybrydowy. Podczas jazdy próbnej powiedziano mi, że hamulec ma problem. Tak, to był ten sam problem, który znalazłem, gdy oddałem go do serwisu, ale nie oceniłem go jako poważny. Nie jestem mechanikiem samochodowym. Miałem zamiar wspomnieć o tym kobiecie, która zadzwoniła do mnie, aby ocenić moje doświadczenie w obsłudze, ale pani nie mówiła po angielsku i odłożyła słuchawkę. Więc zabrałem samochód z powrotem do miejsca, w którym wykonałem pierwotny serwis, aby go obejrzeć i ku mojemu zdziwieniu ogłoszono, że główny cylinder hamulca uległ awarii! więc dostarczyli mi go uszkodzony po pierwszym serwisie! Nie przyznając się do niedbalstwa (?) lub pomyłki (?)... Zapłaciłem 1200 zł za wymianę. Niedopuszczalne jest odebranie samochodu po przeglądzie generalnym z tak poważnym problemem i aby dealer się do tego nie przyznał. Nigdy więcej w Mitcar. nigdy! Również brak odpowiedzi od KIA Poland, do której wysłałem e-mail z protestem. (Wersja oryginalna) Πήγα το Sportage μου για σερβις, πλήρωσα 1500 ζλοτυ. Ένα μήνα μετά, πήγα το αυτοκίνητο για αξιολόγηση με σκοπό την αγορά του ως μεταχειρισμένο από την ΚΙΑ της γειτονιάς μου, μιας και είχα ήδη παραγγείλει εκεί το καινούργιο υβριδικό μοντέλο. Στο τεστ drive μου ειπαν ότι το φρένο έχει θέμα. Ναι, ήταν το ίδιο θέμα που είχα διαπιστώσει όταν το είχα πάρει από το σέρβις αλλά δεν το είχα αξιολογήσει ως σημαντικό. Δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων. Θα το ανέφερα στην κυρία που με πήρε τηλέφωνο να αξιολογίσω την εμπειρία του σέρβις, αλλά η κυρία δεν μιλούσε αγγλικά και μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα. Ξαναπήγα λοιπόν το αμάξι πίσω εκεί που έκανα το αρχικό σερβις να το κοιτάξουν και με έκπληξη μου ανακοινώθηκε ότι η αντλία φρένου είχε χαλάσει! άρα μου το είχαν παραδώσει χαλασμένο μετά από το αρχικό σέρβις! Χωρίς να παραδεχτούν την αμέλεια (?) ή το λάθος (?) τους... πλήρωσα 1200 ζλότυ για την αντικατάσταση του. Απαράδεκτο να παίρνεις το αυτοκίνητο σου μετά από ενα γενικό σέρβις με τόσο σοβαρό πρόβλημα και να μην το παραδέχεται η αντιπροσωπεία. Ποτέ ξανά στην Mitcar. ποτέ! Επίσης καμία ακόμα απάντηση από την KIA Poland στην οποία έστειλα email διαμαρτυρίας.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2022 00:20
Salon - samochody nowe
Dwa auta używane ...
... Mercedes i Mitsubishi trafiły do mojej rodziny. Jedno auto wzięte w leasing mimo to transakcja przeprowadzona szybko i sprawnie. Profesjonalna obsługa, podziękowania dla Pani Pauliny.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2022 09:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2022 17:24
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem ostatnio dział ...
... aut używanych w poszukiwaniu auta używanego...Zaskoczył mnie szeroki wybór aut i bardzo miła obsługa, smaczna kawa dopełniła czary zadowolenia :) . Dziękuję
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2022 15:02
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprofesjonalne podejście. ...
... Umówiony byłem na wycenę auta do oddania w rozliczeniu. Od wejścia Pani była bardzo niemiła. Auto wycenione na połowę ceny rynkowej. Ponoć inspekcja wykazała kilka nieprawidłowości. Właśnie wyjeżdżam ze swojego ASO gdzie pojechałem na naprawę wspomnianych elementów - problem w tym że ASO nie potwierdziło ani wycieku ani konieczności wymiany klocków. Po dłuższej rozmowie wyszło na to że mitcar skupuje auta za pół ceny i ze swoim zyskiem sprzedaje wciąż poniżej ceny rynkowej do aaa i innych komisów a tam dopiero auto jest wystawiane z ceną właściwą. W moim odczuciu jest to działanie nieuczciwe.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2022 18:23
Salon - samochody nowe
Kupowałam samochód KIA ...
... XCEED w listopadzie 2021. Moim konsultantem był Pan Piotr, który wykazał się bardzo dużym profesjonalizmem i to dzięki niemu podjęłam decyzję o zakupie auta, której teraz nie żałuję (kupiłam samochód przy pierwszej wizycie, gdzie zakładałam tylko rozeznać się w ofercie). Pełna pozytywnych wrażeń z Mitcaru poleciłam salon mojemu bratu, który właśnie szuka nowego samochodu dla siebie. Odwiedził właśnie salon Mitcar i okazało się to totalną porażką... Niestety Pan Piotr już tam nie pracuje, a Panowie konsultanci (a dokładnie dwóch) mieli gdzieś klienta i zero ochoty na zaprezentowanie CZEGOKOLWIEK. Generalnie podchodzą do pracy w ten sposób, że skoro nie ma do kupna samochodów od ręki to oni nic nie muszą robić, nie mają ochoty na udzielenie odpowiedzi na pytania zainteresowanemu klientowi, robią łaskę sprzorządzając jakąkolwiek ofertę.. Brat był tam pierwszy i ostatni raz, samochód marki KIA kupuje w innym salonie a ja się poważnie zastanowię nad serwisowaniem samochodu w Mitcarze, kiedy nadejdzie taka potrzeba. Wielka szkoda takiej negatywnej zmiany.
Użytkownik sieci
16 marca 2022 18:35
Salon - samochody nowe
Dobry salon, bardzo ...
... mało miejsc parkingowych dla klientów. Duży wybór sprawdzonych pojazdów używanych. Można liczyć na smaczną kawę. Toaleta dla klientów (czysta). Salon dostępny dla niepełnosprawnych (poczekalnia na piętrze już nie). W serwisie można wynająć samochód zastępczy.
Użytkownik sieci
28 lutego 2022 10:12
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 lutego 2022 19:17
Salon - samochody nowe
Niestety przez ostatnie ...
... lata poziom serwisu spadł niebywale. Auto obecnie przeze mnie posiadane serwisowane jest w Mitcarze od 12 lat. Ostatnio na prostą naprawę (zamontowanie katalizatora) czekałem okrągły miesiąc. Winę za długi czas oczekiwania ponosi również ubezpieczyciel, jednak serwis nie poinformował mnie o komplikacjach z ubezpieczycielem. Po oddaniu auta do Mitcaru miałem czekać dwa tygodnie. Po dwóch tygodniach zadzwoniłem więc i po wielu nieodebranych połączeniach dowiedziałem się, że proces naprawy w żadnym stopniu nie ruszył do przodu. Podejrzewam, że gdyby nie moja interwencja, auto stałoby tam do dzisiaj. Nie skupiam się na wygórowanych cenach, wiele wcześniejszych opinii już o nich wspomina. Auto odebrałem z zardzewiałymi tarczami hamulcowymi (w końcu stało miesiąc nieruszane). Parę dni po odbiorze auta zadzwoniła do mnie miła Pani, która zawsze bada poziom zadowolenia klienta poprzez ankiety wysyłane mailowo. Po usłyszeniu moich uwag poprosiła o nieuzupełnianie ankiety (dotyczy ona podobno jedynie działu mechanicznego), której do tej pory nie otrzymałem na mailu. Tydzień po odbiorze auta usłyszałem wadę w silniku, którą obecnie naprawiam. Nie zamierzam już wracać do Mitcar.
Użytkownik sieci
9 lutego 2022 18:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 lutego 2022 20:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 stycznia 2022 08:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek