93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 16:18
Salon - samochody nowe
Jeżeli ktoś ma ...
... zamiar zrobić sobie z wycieczkę, a nie kupić samochód to polecam gorąco. Znalazłem na internecie ogłoszenie samochodu zadzwoniłem pod podany numer, pani która odebrała przekazała mój numer dalej i miałem czekać na oddzwonienie. Woli sprostowania chodzi o samochód używany. Po pewnym czasie dostałem telefon i zapytałem czy ogłoszenie jest aktualne? Pan potwierdził aktualność ogłoszenia i zapytał kiedy chce przyjechać. Powiedziałem że mogę być za godzinę. Oczywiście pan poinformował mnie, że będzie miał innego klienta, ale mogę podjechać i zobaczyć samochód. Po przyjechaniu na miejsce i zadzwonieniu, nikt nie odebrał telefonu. Wszedłem do środka salonu oglądałem sobie auta i tam też nikt nie zainteresował się moją osobą. Wyszedłem znów na zewnątrz i znalazłem auto które mi chodzi. Szczerze mówiąc nie ma wyznaczonego miejsca gdzie są auta używane te auto nie miało żadnych informacji, że jest na sprzedaż. Auto stało w miejscu postoju dla klientów. 15 minut później znów zadzwoniłem na numer telefonu co wcześniej i znów pan nie był łaskawy odebrać. Wkurzony wyjechałem z salonu bo straciłem niepotrzebnie czas i zrobiłem niepotrzebne kilometry. Pan łaskawie oddzwonił po godzinie i 10 minutach od 1 mojego telefonu. Jak dla mnie jest to żenada, takie traktowanie klientów.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 21:31
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem do serwisu ...
... w celu ustalenia czy moja KIA Rio nadaje się na akcje serwisową , która KIA ogłosiła kilka tygodni temu. Podałem VIN, a Pani obiecała że sprawdzi i oddzwoni. Trzeci dzień bez odpowiedzi ..... Dziękuję za taką obsługę.
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 13:54
Salon - samochody nowe
To była moja ...
... ostatnia wizyta w tym serwisie w dniu dzisiejszym. Wymiana kół w Ceedzie (zaznaczam, że nie opon tylko kół) trwała 1 godzine 40 minut. To już jest naprawdę przesada, gdzie w innych samochodach serwisy wykonują mi wymianę opon w 30 minut. Na poprzednie 4 wymiany, 2 zakończyły sie ponowna wizyta, ponieważ koła zostały źle wyważone i auto wpadało w drgania powyzej 100 km/h. Przy ostatniej wizycie serwisowej spędziłem w poczekalni ponad 2 godziny, bo pracownik wybrał zły numer telefonu żeby mnie powiadomić, że auto jest już do odbioru. Pomijam już fakt, że poprosiłem dzisiaj przy okazji o ocenę stanu klocków hamulcowych. Oczywiście informacji nie uzyskałem. Moja cierpliwość się skończyła. Na Paderewskiego salon trzymał poziom. Po przenosinach do Chorzowa w mojej ocenie obsługa jest dramatyczna.
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 15:44
Salon - samochody nowe
Osobiście nie polecam ...
... ASO, masakra, mam już drugie kupione nowe auto marki KIA Sportage i pojawia mi się co jakiś czas kontrolka pracy silnika. Sześć razy ASO już "naprawiała" wadę twierdząc, ze teraz już wszystko będzie ok. Nie jest , kontrolka pojawia się cyklicznie.Ale panowie mechanicy i szef serwisu rozkłada ręce mówiąc że nie mają mocy sprawczej by dokonać naprawy i nie do końca wiedzą skąd błąd się pojawia. Wszystko co robią to kasują błąd, zapewniając że już wszystko będzie ok. To jest Autoryzowany Serwis KIA. Autoryzowany serwis i wykwalifikowani pracownicy. Nie spotkałem się z taką niewiedzą i bezradnością.
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 15:53
Salon - samochody nowe
Salon w porządku, ...
... ale serwis to mnóstwo zaniedbań i niedopatrzeń. Został zamontowany wideorejestrator tak, że tylna kamera nie działała. Przez telefon Pani odsyłała mnie do instrukcji obsługi urządzenia, twierdząc że montaż jest prawidłowy. Reklamacje mailowe ignorowane, reklamacje listowne odrzucone. Zaproponowali „weryfikację” podczas której wyszła dokładnie ta usterka którą sugerowałam- poprawili. Nikt nie przeprosił za niedopatrzenie, strata czasu na kolejny dojazd, czekanie, nerwy, pisanie reklamacji… niesmak pozostanie na długo. Ponadto podczas montażu powstała rysa na kierownicy, którą zgłaszałam kilkukrotnie. W końcu obiecano mi kontakt po wyjaśnieniu sytuacji- 3 miesiące temu :) zero odzewu.
Użytkownik sieci
23 października 2024 13:17
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem ...
... naprawy blacharsko lakiernicze w tym salonie Pan przez tel za każdym razem mówi co innego na końcu mówi że się pomylił na tel trzeba czekać caly dzień od nich na końcu nie dopuśc ido słowa i się rozłącza ubezpieczalnia przyznała nowe drzwi a gościu mówi że będą naprawiane odradzam szkoda nerwów
Użytkownik sieci
23 października 2024 12:45
Salon - samochody nowe
Nie polecam zwłaszcza ...
... serwisu ,kierownik niedostępny brak kontaktu z nim ucieka od odpowiedzialności ,
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2024 07:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 lipca 2024 17:07
Salon - samochody nowe
Serwis mechaniczny odmawia ...
... podania numeru części (filtr oleju, uszczelka korka) oraz podania norm jakie musi spełnić olej, aby klient mógł takie części zakupić i przynieść do ASO w celu dokonania wymiany oleju. Jest to jakaś niedorzeczna i skandaliczna praktyka, która nie ma miejsca w żadnym innym ASO innych marek samochodów. Nie wiem co próbuje serwis takim podejściem udowodnić, być może chcą niejako wymusić, aby ich klienci kupowali od nich olej i części na chorych marżach. Nie te czasy Panowie. Polecam poczytać o dyrektywie GVO. Olej wymienię sobie gdzie indziej, a Panom z serwisu polecam popukać się po głowie. P.S. rozmawiałem z innymi ASO KIA na terenie śląska i każde z nich pukało się po czole, gdy usłyszeli, że Kia Polska zakazuje Kia Moto w Chorzowie podawania numeru części do wymiany. GRATULUJĘ PODEJŚCIA Kia Moto ;-)
Użytkownik sieci
13 czerwca 2024 17:47
Salon - samochody nowe
Żeby dwa tygodnie ...
... czekać na przegląd to jest jakaś zgroza. To już prawie jak publiczna służba zdrowia.
Użytkownik sieci
23 maja 2024 21:50
Salon - samochody nowe
Być może ktoś ...
... dotrwa i doczyta do końca. Ku przestrodze. Nigdy nie narzekałem na ten serwis, choć często miałem "przygody". Nie było problemu kiedy po pierwszej wymianie amortyzatora identyczna jego ustera powróciła po 2 tygodniach. Nie było problemu, kiedy czekałem na drugą wymianę tego samego amortyzatora kilkanaście tygodni a samochód stał na parkingu serwisu. Nie czepiałem się, gdy każdorazowo zaznaczali w protokole serwisu, że został uzupełniony płyn do spryskiwaczy, a tłumaczenie, że ich informatycy nie są w stanie edytować formularza przyjąłem z uśmiechem. Nie irytowałem się, gdy potrzebne były moje 4 wizyty w serwisie i przypominanie za każdym razem prośby o odpowiedź, czy możliwe jest uruchomienie bezprzedowowo Androida Auto w moim samochodzie. Zrozumiałem, że (podobno) zamówiony z wyprzedzeniem lakier jakimś nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności nie dotarł na dzień umówionego przeglądu. Nie miałem z tym żadnego problemu, bo po drugiej stronie siedziała ekipa symaptycznych ludzi. Ale podczas ostatniego (zdecydowanie ostatniego w tym serwisie) przeglądu po prostu przesadzili. Złość, rozgoryczenie, rozczarowanie, zrezygnowanie to emocje które się aktualnie we mnie mieszają. Umawiając przegląd na 17 maja zaznaczyliśmy, że konieczna będzie wymiana klocków hamulcowych i prosimy o ich zamówienie aby były na stanie. Kolega odbierając samochód usłyszał, że klocki zostały zużyte dzień wcześniej do innego Stingera. Od lipca zeszłego roku przez większość czasu jestem poza granicami kraju. Samochód to moje narzędzie pracy, jeżdżę dużo, byłem w stanie zrobić 3 obligatoryjne przeglądy gwarancyjne w ciągu 2 miesięcy, bo "dobijałem" do limitu kilometrów. Z wyprzedzeniam prosiłem o zapewnienie niezbędnych elementów eksploatacyjnych, bo zależało mi na sprawnym samochodzie. Wróciłem do kraju na majówkę. 5-19.05 byłem w Stanach Zjednoczonych. Po powrocie w niedzielny wieczór, kolejnego dnia wyjeżdżałem samochodem do Francji - dlatego tak istotne było, żeby przeprowadzić przegląd i mieć auto gotowe do jazdy. Gdyby nie to, że akurat był dostępny samochód dostawczy, pewnie szukałbym autobusu lub BlaBla Cara... Gdyby ktoś w mojej firmie potraktował w tak lekceważący sposób Klienta, kolejnego dnia już by nie pracował. A ja stanąłbym na głowie i zjeździł wszystkie okoliczne serwisy żeby zdobyć brakujące części i zamontować je osobiście choćby w niedzielę. Bo cenię sobie profesjonalizm i po prostu ludzką przyzwoitość. Ale być może jestem wyjątkiem. Przykro mi, że jest tak diametralna różnica pomiędzy profesjonalizmem i podejściem do Klienta pomiędzy działami sprzedaży i serwisu. W tym pierwszym zawsze byłem w stanie wszystko załatwić, dowiedzieć się tego co mnie interesuje, uzyskać pomoc gdy była mi potrzebna a przede wszystkim, gdy się na coś umawialiśmy, dane słowo zawsze było dotrzymywane. Jeżeli ktoś z Państwa chce trafić na miłą i uśmiechniętą obsługę - polecam. Jeżeli zależy Wam na pewności, że zostaniecie potraktowani poważnie a Wasza sprawa będzie załatwiona zgodnie z ustaleniami - osobiście radzę omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2024 16:03
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Zarezerwowałem auto, pojechałem 150 km żeby obejrzeć. Jakież było moje zdziwienie, kiedy na miejscu pracownik poinformował, że auto jest sprzedane :(. Dziwnym zbiegiem okoliczności kupujący właśnie dopełniał formalności. Pracownik doskonale wiedział, że jestem umówiony na oględziny samochodu (który kilkanaście godz. wcześniej zarezerwowałem) i nie przeszkadzało mu to dokonać sprzedaży innej osobie. Czym się kierował? Nie mam pojęcia. Niestety żadnego telefonu, żeby człowiek nie jechał, bo chcą sprzedać innej osobie, nic :(. Dla mnie to całkowity brak szacunku do klienta. Zero empatii i odpowiedzialności zarówno po stronie pracownika jak i kierownika, który biernie przysłuchiwał się całej sytuacji. Brak jakiejkolwiek próby wyjaśnienia sprawy. Nawet przepraszam wymuszone :(
Użytkownik sieci
28 marca 2024 15:17
Salon - samochody nowe
Kia moto kupiłem ...
... samochód jeździłem na serwis i byłem zadowolony ale ostatnia wizyta spowodowała że z przykrością muszę powiedzieć że zmieniła moje zdanie .Zgłosiłem mała usterke przy rocznym serwisie mimo zapewnień pani że się odezwą aby umówić się na usunięcie awarii zero odzewu nawet telefon z pytaniem o termin kiedy mogę przyjechać nic nie pomógł więc udałem się do innego serwisu kia eurokas tym razem w katowicach gdzie moj problem rozwiązano w jeden dzień ot blachostka a pani w serwisie kiamoto tłumaczenie co już jest kpina z klienta że nie umie skontaktować się z odpowiedzialnym za serwis gwarancyjny to zart czyli można jechać do kia moto najlepiej z kasą na zakup lub serwis co roczny ale sami jak mają wydać na naprawę to nie przyjeżdżaj bo jesteś niechcianym klientem Niewiem czy przenosiny im zaszkodziły albo ekipa się zmieniła ale tak nie buduje się zaufania do klientów
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 07:50
Salon - samochody nowe
Miła obsługa i atmosfera
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 10:24
Salon - samochody nowe
pierwsze wrażenie przy ...
... zakupie samochodu super, po roku przyjeżdzając na serwis totalna porażka. Czekałam na informacje kiedy auto będzie gotowe nie doczekałam się, musiałam sama zadzwonić. Przy odbiorze samochodu Pan nie wiedział ze co było zrobione bo nie on sie zajmuje tym autem tylko kolega.. którego dziś nie ma w pracy. Najwyżej on zadzwoni co zrobili.. no kpina. Auta zapomnieli umyć bo stało gdzieś z tyłu na parkingu i o nim zapomnieli.. No żenada na całego. Na nowej kii sportage 2022 odkształcił się plastik na lotce, którego nie wymienili bo czekali na część i mieli zadzwonić w przeciągu tygodnia.. zero kontaktu. Sama zadzwoniłam Pani nie potrafiła udzielić odpowiedzi.. ktoś z serwisu miał oddzwonić... zero kontaktu. Na następny dzień kolejny telefon z mojej strony.. Pani dopyta proszę poczekać... i co ? rozłączyła się.. dalej BEZ INFORMACJI !! ZERO SZACUNKU DLA KLIENTA, KUP SAMOCHÓD I SPADAJ ! NIE POLECAM ZMIENIAM SERWIS.
Użytkownik sieci
7 września 2023 20:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2023 15:42
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu, ...
... totalny brak profesjonalizmu, Zgłosiłam się ze slizgajacym sprzęgłem (kia cee'd), policzyli 200 zł za weryfikację, żeby mi oznajmić, że to jakieś zwierzę przegryzło kable i stąd się ślizga sprzęgło. Pojechałam do innego mechanika - serdecznie polecam wszystkim Lentro w Chorzowie - gdzie od razu zauważono, że jest to wyciek ze skrzyni biegów - i polecono mi udać się do innego serwisu autoryzowanego, gdyż to jest naprawa gwarancyjna . Auto zostało naprawione w ramach gwarancji w Eurokas w Katowicach a ja zapłaciłam 2 stówy w Moto za nic. Dodatkowo obsługa uprzejmością nie grzeszy.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 06:35
Salon - samochody nowe
Zakupiłem u nich ...
... używaną Sportage. "Zostawiona w rozliczeniu od znajomego szefa,pewny dopieszczany samochód". Z rozsądnym przebiegiem 108 tys. Nie polecam. Samochód nie był niestety tak zadbany i dopieszczany jak sugerował sprzedawca.Na początek okazało się, że nie ma gwarancji bo przegląd był zrobiony po czasie.Trzeba było odkręcać w centrali Kia..Pierwsze mrozy- problem z odpaleniem.Upalone zasilanie świec żarowych i świece do wymiany( świece oczywiście nie objęte gwarancją).118 tyś serwis - cieknący uszczelniacz wału , nie był to nowy mały wyciek. Przy 135 tys poddała się dwumasa.Przy takim przebiegu? Albo samochody KIA to porażka , albo miałem pecha.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2023 19:28
Salon - samochody nowe
280 zł za ...
... ozonowanie i czyszczenie klimatyzacji przy przeglądzie. Po odebraniu w aucie brak jakiegokolwiek zapachu ozonu uzy środka do czyszczenia klimatyzacji. Wzięli pieniądze za nic. Auto oddali po zamknięciu salonu nie można zgłosić reklamacji
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2023 10:09
Salon - samochody nowe
Muszę ostrzec klientów ...
... serwisu. Ceny najwyższe w okolicy Katowic. Nie zlecajcie napraw typu wymiana klocków. Cena za klocki do Stingera GT 5200,- zł, na rynku w sklepie Brembo cena za komplet poniżej 2600,- zł. Pamiętajcie że przeglądów i takich napraw nie musicie robić w ASO. KIA nie może wam cofnąć gwarancji bo po pierwsze takie jest prawo unijne a po drugie KIA i tak nie daje gwarancji na materiały eksploatacyjne.