84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 19:56
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany kupnem ...
... samochodu Kia Niro ale salon skutecznie mnie do niego zniechęcił. Po wypełnieniu formularza kontaktowego nikt się że mną nie skontaktował. Zadzwoniłem więc z pytaniem czy można się umówić na jazdę próbną. Pani odpowiedziała że takiego samochodu nie mają i nie będą mieć. Trochę słabe podejście jak na salon w największym mieście na Podkarpaciu.
Użytkownik sieci
29 marca 2024 06:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 marca 2024 20:29
Salon - samochody nowe
Polecam.
Użytkownik sieci
10 marca 2024 19:13
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 marca 2024 05:45
Salon - samochody nowe
EDIT: Szanowni Państwo, ...
... po przeczytaniu Państwo odpowiedź nie mam już wątpliwości, że nie jest to miejsce gdzie mógłbym dokonać zakupu samochodu. Byłem przekonany, że jako dealer marki KIA, podejmą Państwo próbę rozwiązania niekomfortowej sytuacji zarówno dla mnie jako klienta jak i dla Państwo jako sprzedawcy. Niestety, ale się pomyliłem. Zastosowaliście Państwo popularną metodą, rodem z debat telewizyjnych, czyli bezpodstawne oskarżanie drugiej strony bez jakiejkolwiek analizy własnego zachowania. Proszę mi uwierzyć, ale nikt nie przychodzi do salonu samochodowego, żeby stać tam 25 minut, tylko po to żeby wystawić opinie na Google. Teraz ja zadam pytanie. Ile osób pracujących w Państwa salonie zainteresowało się moją osobą (choćby powiedzieć dzień dobry)? Dla ułatwienie dodam, że było to 0. Po wejściu do salonu przywitała mnie pusta recepcja oraz widok na kilka biurek na podwyższeniu, gdzie było co najmniej 3 pracowników, w tym jeden z komórka w ręku. Przez dwadzieścia kilka minut, nikt ze sprzedawców nie przyszedł, choćby zapytać czy jetem zainteresowany zakupem. Takie sytuacje nie wydarzyły się w innych salonach. Informuje Państwa, że tak byłem i jest zainteresowany zakupem samochodu Kia (nie mogę tego zrobić, bo na interesujący mnie model Kia Polska uniemożliwia obecnie złożenie zamówienia). Podsumowując, na podstawie mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że Państwa salon nie wykazuje zainteresowania klientem. Państwo zamiast sprawdzania, co klienci robią na telefonach komórkowych, mogliby zainteresować się co na telefonach komórkowych robią Państwa pracownicy i dlaczego nie wykazują choćby minimalnego zainteresowania klientami salonu. Nie ukrywam, że czuję ogromny, żal do Państwa, bo jako klient Multitruck Kia został potraktowany bardzo nieprofesjonalnie, zarówno przez sprzedawców, jaki i osobę odpowiadająca na komentarz. POPRZEDNIA OPINIA: Byłem w salonie i niestety sprawdziła się najgorsza możliwość. Przez cały pobyt w salonie (około 25 minut) nikt nie zainteresował się moimi potrzebami zakupowymi. Natomiast sprzedawca był bardzo zainteresowany swoim telefonem komórkowym. Zainteresowanie klientem jest zerowe. Jeśli chodzi o mnie więcej tu nie wrócę. Z innych minusów to problem z miejscem parkingowym.
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 12:00
Salon - samochody nowe
Opinia 2024 dotyczy ...
... zakupu modelu EV9: znowu poszedłem po kolejny samochód, tym razem EV9 do tego salonu. Ponieważ była kolejka zostawiłem pani z recepcji numer z prośbą o kontakt od handlowca że chce kupić EV9. Minął tydzień odzewu zero. Ponawiam moją opinię sprzed 2 lat - obsługa klienta w tym salonie to dno. Pierwotna opinia z 2021 dotyczy zakupu modelu SORENTO PHEV PRESTIGE LINE: Opinia dotyczy działu sprzedaży (nie oceniam serwisu bo nie korzystałem). ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Podczas wizyty w salonie otrzymałem ofertę od handlowca. Poprosiłem o przesłanie otrzymanej oferty na mail i... cena wzrosła początkowo o prawie 9 tys. w stosunku do otrzymanej w salonie. Po uwagach że nie taka była cena oferowana i prośbie o przesłanie poprawnej oferty otrzymałem ofertę droższą o 3 tys. od tej przedstawionej mi w salonie. Na dodatek ton maili był napastliwy że albo biorę drożej albo mam spadać. Więc "spadam" do salonu który jest profesjonalny, wie co to obsługa klienta i dotrzymuje danego słowa.
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 20:24
Salon - samochody nowe
Już kolejny przegląd ...
... po 130 tys. w mojej KIA. Obsługa jak należy. Wytłumaczone, co będzie robione, co obejmuje serwis, po serwisie dokładne wytłumaczenie, co za ile i dlaczego było zrobione. Aby tak dalej. Mam poczucie wystandaryzowania usług KIA Polska w tym serwisie, czego nie mogę powiedzieć o poprzednim serwisie KIA w Lublinie. Polecam Rzeszów.
Użytkownik sieci
21 lutego 2024 22:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 stycznia 2024 07:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 21:02
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 19:48
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 15:32
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 19:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 grudnia 2023 23:36
Salon - samochody nowe
Mila obsluga
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 12:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam, brak ...
... zainteresowania klientem, chęci do rozmowy i współpracy.
Użytkownik sieci
30 października 2023 08:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 października 2023 22:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 października 2023 15:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 października 2023 05:52
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 września 2023 12:27
Salon - samochody nowe
Jestem stałym klientem ...
... od 2016 roku:) W porównaniu do innych ASO w Polsce ciągle na wysokim poziomie. Zasłużone 5 gwiazdek!