82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2025 11:34
Salon - samochody nowe
Byłam zainteresowana zakupem ...
... kolejnego auta tej marki ,tym razem modelu Sportage. Niestety wizyta w salonie okazała się wielkim nieporuzumieniem,totalna zlewka Klienta. Zero konkretnych informacji, zero zainteresowania klientem. Nie polecam !!!!
Użytkownik sieci
15 stycznia 2025 17:46
Salon - samochody nowe
Druga próba zakupu ...
... samochodu w ciągu 5 lat i dokładnie takie samo niepoważne podejście sprzedawcy. Niestety pomimo kontaktu osobistego i późniejszego telefonicznego nie udało mi się otrzymać do dzisiaj, od Panów handlowców żadnej oferty. Widocznie zakup samochodu marki KIA w Rzeszowie zarezerwowany tylko dla osób „po znajomości”.
Użytkownik sieci
4 stycznia 2025 11:51
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon jaki ...
... widziałem w życiu. Obsługa nie jest zainteresowana klientami. Jedynym plusem jest to że dzięki takiemu podejściu do klienta nie kupię samochodu pod marką KIA.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2024 19:06
Salon - samochody nowe
Kupiłem w salonie ...
... Kia cee'd w r.2017.Wszystkie przeglądy i drobne usterki zawsze naprawiałem u Was przez 16 lat.Żadnych zastrzeżeń nie miałem.Nie mogłem go zapalić,dałem Wam do naprawy.Fak nr1/101/001/03299/2024.Naprawa rozrusznika zlecona INNEJ firmie za 691,39zł./na Alegio są o połowę tańsze/.Jadąc na wczasy z wnukami samochód odmówił ponownego rozruchu.Serwis w Rzeszowie oświadczył,że muszę dostarczyć auto na WŁASNY koszt..zawiozłem.Przy odbiorze Pan Tadeusz TŁUMACZYŁ i DEMONSTROWŁ JAK NALEŻY URUCHAMIAĆ ŚILNIK./46lat jeżdżę ,6 aut miałem i dotego praca w tej profesji/.Tak powinien Pan uruchamiać silnik,bo myśmy nic nie robiliśmy,samochód jest w porządku. TAK MNIE WK--RWIŁ....że jadąc zapłaciłem mandat.ZA TRZY dni to samo.Taxi i do serwis.Kier.serw.pan Andrzej ne przyjmuje moich argumentów.Uparł się że to akumlator./ma mój sam.w bazie danych/że coś kombinuje.Po awanturze dał lawetę i elektryka.Zabrli na serwis.ZlecenieKia/04965/2024,dn.09.08.2024 Tylko elektryk potwierdził że jest to cewka rozrusznika.Co petent może się znać Dziękuję,ale po 16 latach nie tylko mnie utraciliście ale też RENOMĘ IPROFESIONALIZM.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2024 21:28
Salon - samochody nowe
Kupiłem w tym ...
... salonie dwie Kie Sportage. Pan Tomasz profesjonalnie podchodził do klienta i zakup odbył sie w miłej atmosferze. Natomiast serwis to TRAGEDIA. Panowie z minami w stylu "o matko znowu trzeba będzie coś robić". Rozpacz. Odzywki do klienta jakby ktoś wiedzę o motoryzacji czerpał z książeczek dla przedszkolaków. Przy podpisywaniu zlecenia uzgadnia się jedno, a robi się drugie. Odnoszę wrażenie że nikt tam nie słucha, co się do niego mówi. Przecież nikt tam nie jedzie bo lubi siedzieć na fotelu w poczekalni i użerać się z mechanikami gdyż ma dużo wolnego czasu, tylko faktycznie ma jakiś problem! Wolę nadłożyć kilkadziesiąt kilometrów do Krosna i oszczędzić sobie nerwów. Mam porównanie do serwisu Toyoty, niebo a ziemia. Nie polecam.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2024 09:07
Salon - samochody nowe
Obsługa krytyczna
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 10:59
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Naprawy ...
... gwarancyjne to fikcja...ale po gwarancji znajdą wszystkie awarie... zgłaszam kilka usterek a Kia na każdą umawia się osobno (nie potrafią naprawić więcej jak jedną usterkę na raz).
Użytkownik sieci
10 listopada 2024 13:36
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 09:57
Salon - samochody nowe
W związku z ...
... usterka (świecąca kontrolka silnika) auta xceed zmuszony byłem zostawić pojazd już dwa razy w serwisie. Na pytanie co uległo uszkodzeniu nie otrzymałem odpowiedzi. Dopiero po wyciągnięciu informacji od panów z serwisu usłyszałem że sonda lambda została wymieniona. Brak jakichkolwiek dok serwisowych w książce gwarancyjnej o dokonanej naprawie. Nie otrzymałem żadnego dokumentu świadczącego o naprawie serwisowej. Długi czas usunięcia usterki bo ponad 24h. Za pierwszym razem panowie tylko wykasowali błąd co zmusiło mnie do ponownej wizyty w tym przybytku smutku i rozpaczy. Nie otrzymałem auta zastępczego na czas naprawy gwarancyjnej. Auto nie zostało umyte a podczas przekazywania nikt nie zabezpieczył kierownicy i fotela. Po odbiorze sam jeszcze zamykałem klapkę dostępu do złącza komputerowego bo mechanik to olał zostawiając klapkę w drzwiach kierowcy. Wszyscy mało przyjemni brak kontaktu sam dzwoniłem 5 razy dowiedzieć się kiedy auto będę mógł odebrać po naprawie. Na prośbę o kopie dokumentu odbioru auta otrzymałem odpowiedź ze nie wydają a wpisów nie dokonują do książki gwarancyjnej. Po prostu masakra. Tak jakby tych panów wyciągnąć z czasu polmozbytu lat 80 i 90 i wstawić do naszych czasów. Chciałem też zlecić coś w serwisie a pracownik mówi cyt „nie da się” czyli chciałem zostawić jakieś pieniądze za roboty które zlecę a w serwisie słyszę nie da się :) to powiedziałem smutnemu Panu że jakby to mój pracownik powiedział tak do klienta to bym go zwolnił. Nie wiem jakie inni mają odczucia co do tego serwisu ale ja będę musiał sprzedać auto na gwarancji bo nie mam czasu jeździć do innego miasta na serwis. Zresztą nie wiem czy dojadę jak się jakaś usterka włączy :). Po prostu sama radość…
Użytkownik sieci
8 października 2024 08:19
Salon - samochody nowe
Niestety ten serwis ...
... to jakieś nieporozumienie. Dzwoniłam umówiłam się na przegląd roczny samochodu, jechałam 80 kg gdy na miejscu okazało się że ktoś mnie nie wpisał do systemu i niestety przeglądu nie wykonają. Oczywiście dzień zmarnowany nie mówiąc o kosztach dojazdu. Nie polecam
Użytkownik sieci
29 września 2024 21:22
Salon - samochody nowe
Obsługa
Użytkownik sieci
27 września 2024 05:46
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 września 2024 14:41
Salon - samochody nowe
Dno dna. 3 ...
... raz w ciągu 1.5 miesiąca bo serwis albo czegoś nie ma albo źle ktoś zamówił 🤦♀️. Nie polecam!
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2024 14:36
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany zakupem ...
... KIA Sportage, wybrałem się więc do salonu w Rzeszowie, licząc na profesjonalną obsługę. Na dzień dobry sprzedawca zaproponował mi abym przyjechał w poniedziałek, bo dziś piątek i mało ludzi w salonie. Dodam że miałem ponad 60km do tego salonu i nie uśmiechała mi się kolejna wizyta. Chciałem się przejechać automatem, bo właśnie takie auto mnie interesuje, ale gdy powiedziałem że nigdy nie jeździłem automatem, Pan stwierdził, że w takim razie nie mogę odbyć jazdy próbnej.... Bo to zbyt duża filozofia ogarnąć automat... Gdy zapytałem o ofertę zaproponowano mi abym zostawił dane to podeślą ofertę. Dziś minął tydzień, a oferty jak nie było tak nie ma. Zresztą żeby przygotować ofertę to wartałoby zapytać o jakieś szczegóły co klient oczekuje, poza danymi kontaktowymi. Totalna zlewka, szkoda czasu na ten salon. NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 19:56
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany kupnem ...
... samochodu Kia Niro ale salon skutecznie mnie do niego zniechęcił. Po wypełnieniu formularza kontaktowego nikt się że mną nie skontaktował. Zadzwoniłem więc z pytaniem czy można się umówić na jazdę próbną. Pani odpowiedziała że takiego samochodu nie mają i nie będą mieć. Trochę słabe podejście jak na salon w największym mieście na Podkarpaciu.
Użytkownik sieci
2 marca 2024 05:45
Salon - samochody nowe
EDIT: Szanowni Państwo, ...
... po przeczytaniu Państwo odpowiedź nie mam już wątpliwości, że nie jest to miejsce gdzie mógłbym dokonać zakupu samochodu. Byłem przekonany, że jako dealer marki KIA, podejmą Państwo próbę rozwiązania niekomfortowej sytuacji zarówno dla mnie jako klienta jak i dla Państwo jako sprzedawcy. Niestety, ale się pomyliłem. Zastosowaliście Państwo popularną metodą, rodem z debat telewizyjnych, czyli bezpodstawne oskarżanie drugiej strony bez jakiejkolwiek analizy własnego zachowania. Proszę mi uwierzyć, ale nikt nie przychodzi do salonu samochodowego, żeby stać tam 25 minut, tylko po to żeby wystawić opinie na Google. Teraz ja zadam pytanie. Ile osób pracujących w Państwa salonie zainteresowało się moją osobą (choćby powiedzieć dzień dobry)? Dla ułatwienie dodam, że było to 0. Po wejściu do salonu przywitała mnie pusta recepcja oraz widok na kilka biurek na podwyższeniu, gdzie było co najmniej 3 pracowników, w tym jeden z komórka w ręku. Przez dwadzieścia kilka minut, nikt ze sprzedawców nie przyszedł, choćby zapytać czy jetem zainteresowany zakupem. Takie sytuacje nie wydarzyły się w innych salonach. Informuje Państwa, że tak byłem i jest zainteresowany zakupem samochodu Kia (nie mogę tego zrobić, bo na interesujący mnie model Kia Polska uniemożliwia obecnie złożenie zamówienia). Podsumowując, na podstawie mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że Państwa salon nie wykazuje zainteresowania klientem. Państwo zamiast sprawdzania, co klienci robią na telefonach komórkowych, mogliby zainteresować się co na telefonach komórkowych robią Państwa pracownicy i dlaczego nie wykazują choćby minimalnego zainteresowania klientami salonu. Nie ukrywam, że czuję ogromny, żal do Państwa, bo jako klient Multitruck Kia został potraktowany bardzo nieprofesjonalnie, zarówno przez sprzedawców, jaki i osobę odpowiadająca na komentarz. POPRZEDNIA OPINIA: Byłem w salonie i niestety sprawdziła się najgorsza możliwość. Przez cały pobyt w salonie (około 25 minut) nikt nie zainteresował się moimi potrzebami zakupowymi. Natomiast sprzedawca był bardzo zainteresowany swoim telefonem komórkowym. Zainteresowanie klientem jest zerowe. Jeśli chodzi o mnie więcej tu nie wrócę. Z innych minusów to problem z miejscem parkingowym.
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 12:00
Salon - samochody nowe
Opinia 2024 dotyczy ...
... zakupu modelu EV9: znowu poszedłem po kolejny samochód, tym razem EV9 do tego salonu. Ponieważ była kolejka zostawiłem pani z recepcji numer z prośbą o kontakt od handlowca że chce kupić EV9. Minął tydzień odzewu zero. Ponawiam moją opinię sprzed 2 lat - obsługa klienta w tym salonie to dno. Pierwotna opinia z 2021 dotyczy zakupu modelu SORENTO PHEV PRESTIGE LINE: Opinia dotyczy działu sprzedaży (nie oceniam serwisu bo nie korzystałem). ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Podczas wizyty w salonie otrzymałem ofertę od handlowca. Poprosiłem o przesłanie otrzymanej oferty na mail i... cena wzrosła początkowo o prawie 9 tys. w stosunku do otrzymanej w salonie. Po uwagach że nie taka była cena oferowana i prośbie o przesłanie poprawnej oferty otrzymałem ofertę droższą o 3 tys. od tej przedstawionej mi w salonie. Na dodatek ton maili był napastliwy że albo biorę drożej albo mam spadać. Więc "spadam" do salonu który jest profesjonalny, wie co to obsługa klienta i dotrzymuje danego słowa.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 15:32
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 12:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam, brak ...
... zainteresowania klientem, chęci do rozmowy i współpracy.
Użytkownik sieci
18 września 2023 14:37
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki