84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 19:56
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany kupnem ...
... samochodu Kia Niro ale salon skutecznie mnie do niego zniechęcił. Po wypełnieniu formularza kontaktowego nikt się że mną nie skontaktował. Zadzwoniłem więc z pytaniem czy można się umówić na jazdę próbną. Pani odpowiedziała że takiego samochodu nie mają i nie będą mieć. Trochę słabe podejście jak na salon w największym mieście na Podkarpaciu.
Użytkownik sieci
2 marca 2024 05:45
Salon - samochody nowe
EDIT: Szanowni Państwo, ...
... po przeczytaniu Państwo odpowiedź nie mam już wątpliwości, że nie jest to miejsce gdzie mógłbym dokonać zakupu samochodu. Byłem przekonany, że jako dealer marki KIA, podejmą Państwo próbę rozwiązania niekomfortowej sytuacji zarówno dla mnie jako klienta jak i dla Państwo jako sprzedawcy. Niestety, ale się pomyliłem. Zastosowaliście Państwo popularną metodą, rodem z debat telewizyjnych, czyli bezpodstawne oskarżanie drugiej strony bez jakiejkolwiek analizy własnego zachowania. Proszę mi uwierzyć, ale nikt nie przychodzi do salonu samochodowego, żeby stać tam 25 minut, tylko po to żeby wystawić opinie na Google. Teraz ja zadam pytanie. Ile osób pracujących w Państwa salonie zainteresowało się moją osobą (choćby powiedzieć dzień dobry)? Dla ułatwienie dodam, że było to 0. Po wejściu do salonu przywitała mnie pusta recepcja oraz widok na kilka biurek na podwyższeniu, gdzie było co najmniej 3 pracowników, w tym jeden z komórka w ręku. Przez dwadzieścia kilka minut, nikt ze sprzedawców nie przyszedł, choćby zapytać czy jetem zainteresowany zakupem. Takie sytuacje nie wydarzyły się w innych salonach. Informuje Państwa, że tak byłem i jest zainteresowany zakupem samochodu Kia (nie mogę tego zrobić, bo na interesujący mnie model Kia Polska uniemożliwia obecnie złożenie zamówienia). Podsumowując, na podstawie mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że Państwa salon nie wykazuje zainteresowania klientem. Państwo zamiast sprawdzania, co klienci robią na telefonach komórkowych, mogliby zainteresować się co na telefonach komórkowych robią Państwa pracownicy i dlaczego nie wykazują choćby minimalnego zainteresowania klientami salonu. Nie ukrywam, że czuję ogromny, żal do Państwa, bo jako klient Multitruck Kia został potraktowany bardzo nieprofesjonalnie, zarówno przez sprzedawców, jaki i osobę odpowiadająca na komentarz. POPRZEDNIA OPINIA: Byłem w salonie i niestety sprawdziła się najgorsza możliwość. Przez cały pobyt w salonie (około 25 minut) nikt nie zainteresował się moimi potrzebami zakupowymi. Natomiast sprzedawca był bardzo zainteresowany swoim telefonem komórkowym. Zainteresowanie klientem jest zerowe. Jeśli chodzi o mnie więcej tu nie wrócę. Z innych minusów to problem z miejscem parkingowym.
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 12:00
Salon - samochody nowe
Opinia 2024 dotyczy ...
... zakupu modelu EV9: znowu poszedłem po kolejny samochód, tym razem EV9 do tego salonu. Ponieważ była kolejka zostawiłem pani z recepcji numer z prośbą o kontakt od handlowca że chce kupić EV9. Minął tydzień odzewu zero. Ponawiam moją opinię sprzed 2 lat - obsługa klienta w tym salonie to dno. Pierwotna opinia z 2021 dotyczy zakupu modelu SORENTO PHEV PRESTIGE LINE: Opinia dotyczy działu sprzedaży (nie oceniam serwisu bo nie korzystałem). ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Podczas wizyty w salonie otrzymałem ofertę od handlowca. Poprosiłem o przesłanie otrzymanej oferty na mail i... cena wzrosła początkowo o prawie 9 tys. w stosunku do otrzymanej w salonie. Po uwagach że nie taka była cena oferowana i prośbie o przesłanie poprawnej oferty otrzymałem ofertę droższą o 3 tys. od tej przedstawionej mi w salonie. Na dodatek ton maili był napastliwy że albo biorę drożej albo mam spadać. Więc "spadam" do salonu który jest profesjonalny, wie co to obsługa klienta i dotrzymuje danego słowa.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 15:32
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
29 listopada 2023 12:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam, brak ...
... zainteresowania klientem, chęci do rozmowy i współpracy.
Użytkownik sieci
18 września 2023 14:37
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2023 22:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 lipca 2023 12:53
Salon - samochody nowe
Byłem 12:45 ale ...
... serwis który pracuje do 13:00 niestety był już zamknięty.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2023 10:51
Salon - samochody nowe
Ich war dort ...
... gestern 06.04.23. Die Klappe vom Auspuff hat sich nicht mehr geöffnet nach SPORT Taste betätigen. Hatte auch schon ein Termin ausgemacht. Die lassen mich 70 km fahren zu dieser KIA Service fahren und sagen mir, die können keine Auslands Kia als Garantiefall annehmen ,was die Fahrt nicht beeinträchtigt. Doch ! Es gibt Leistungsfall wenn die Klappe nicht öffnet. Man hätte mal 5 Minuten rein schauen können was Sache ist. 0,0 Interesse !!! Kundenservice 👎
Użytkownik sieci
25 stycznia 2023 13:33
Salon - samochody nowe
AKTUALIZACJA Udałem się ...
... do w/w serwisu w celach naprawy GWARANCYJNEJ. Panowie nadal w formie, określili że część nie podlega gwarancji i diagnoza jest odpłatna. Udałem się do sąsiedniego miasta do innego ASO i element po rozpatrzeniu gwarancji przez dział gwarancji kia polska zostanie wymieniony za darmo. 1 gwiazdka w ocenie to i tak za dużo, należało by się 0 PONIŻEJ POPRZEDNIA OCENA Salon - brak zainteresowania klientem, Pani na recepcji obrażona, samochody pozamykane. Serwis - Przy obsłudze serwisowej spotkałem się z pogardliwym i cwaniackim podejściem do mnie. Po zapytaniu o stare zdemontowane części Pan z serwisu oburzony (w innych serwisach o to pytają; nie trzeba się dopominać). Nigdy jako klient nie poczułem się tak, że ktoś patrzy na mnie z góry i traktuje jak przysłowiowego "dziada". Personel salonu i serwisu powinien popracować nad odpowiednim podejściem do klienta. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
13 stycznia 2023 14:58
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam ten ...
... salon zero zainteresowania ze strony obsługi a byliśmy zainteresowani zakupem samochodu.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2022 08:38
Salon - samochody nowe
W salonie lekceważące ...
... podejście do klienta. Proszenie po kilka razy o przesłanie oferty, a w rezultacie nieotrzymanie jej w ogóle.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2022 22:30
Salon - samochody nowe
Samochody zamknięte, wg. ...
... Pani w salonie przyczyną jest przygotowanie do wydania, to dlaczego stoją w salonie? Brak jakiegokolwiek zainteresowania osobą wchodzącą do salonu. Widać, że sytuacja na rynku motoryzacyjnym wpłynęła na jakość podejścia do potencjalnego klienta. Zdecydowanie I stanowczo odradzam ten salon KIA w Rzeszowie, chciałem obejrzeć konkretny egzemplarz, zawiodłem się.
Użytkownik sieci
19 listopada 2022 15:11
Salon - samochody nowe
Wymiana opon 2h, ...
... sory ale chłopaki z samochodówki chyba by szybciej ogarnęli temat.
Użytkownik sieci
14 września 2022 22:39
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem... ...
... Samochód kupiony u konkurencji, choć bardzo podobało się KIA
Użytkownik sieci
8 września 2022 09:14
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu. ...
... Na recepcji obrażona Pani. Bez żadnych instrukcji, kluczyki na stół macie Państwo godzinę na jazdę testową. Nikt z nami nawet nie wyszedl do samochodu, aby o nim opowiedzieć, zaprezentować. Tutaj pierwszy duży minus za brak zainteresowania, ignorancję. Po powrocie, usłyszeliśmy "Sprzedaż na górze.". Po krótkiej rozmowie ze sprzedawcą, byliśmy jeszcze bardziej zniesmaczeni. Techniki marketingowe na poziomie szkoły podstawowej. Wisienką na torcie była zagrywka ze zmianą ceny, która uwaga... ma nastąpić następnego dnia więc trzeba się już decydować. Wtedy uznaliśmy, że nie jesteśmy traktowani poważnie i zakończyliśmy spotkanie. Jedyny plusik dla Pani od ofert leasingu.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2022 16:08
Salon - samochody nowe
Pierwszy Salon Kia ...
... w Polsce w którym niestety spotkałem się z niemiłym traktowaniem, zaczynając od doradcy serwisowego który krzyczy na klienta że nie posiada książki serwisowej i nie wykona mu przez to żadnej naprawy gwarancyjnej mimo że posiada pełna historie serwisową na fakturach kończąc na Kierowniku który zaczyna rozmowę od Atakującego "Słucham!" nie udzieli informacji jak rozwiązać problem tylko lekceważąco rzuca swoim nazwiskiem i odsyła mnie do kia polska skoro mam problem.... obsługa klienta poniżej 0
Użytkownik sieci
7 maja 2022 17:12
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka l, ...
... przez dział z samochodami używanymi. Gdzie poprostu mnie okłamali, miałem kupić auto a sprzedali chyba komuś znajomemu. Poprostu zachowują się skandalicznie.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2022 16:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 grudnia 2021 10:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam, pracownicy ...
... nie są kompletnie zainteresowani potencjalnym klientem, można chodzić pół dnia wokół aut i nikt nie zejdzie, nie spyta jak może pomóc, czego szukamy itd. Po jednej wizycie totalnie odechciewa się tam wracać.