96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 lutego 2024 19:39
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 września 2023 11:18
Salon - samochody nowe
Ostatnio miałem awarię ...
... samochodu elektrycznego, będąc z rodziną w trasie, samochód ma niecały rok i jest na gwarancji. Podjechałem do serwisu z ogromną prośbą abym mi pomóc. Jestem z innego miasta i do Poznania mam 400km. Oczywiście nic mi nie pomogli. Wszelkiego rodzaju rozmowy zajęły mi ok. 2 godzin i nic nie załatwiłem. Jeśli będziecie mieli jakieś problemy z samochodem marki Kia, to omijajcie ten serwis szerokim łukiem. Sam jestem serwisantem i myślałem, że ludzie działają tak jak ja, czyli jeśli jest sprawa "gardłowa" to staram się pomóc klientowi w pierwszej kolejności, ale się pomyliłem. Nie polecam tego serwisu nikomu, omijajcie go z daleka.
Użytkownik sieci
2 maja 2023 20:15
Salon - samochody nowe
Od wielu miesięcy ...
... serwis nie potrafi rozwiązać problemu z samochodem, najpierw zrzucając na niepoprawnie dobrane opony (zgodne z instrukcją) a potem kilkukrotnie przyjmując samochód bez żadnego rozwiązania. Za ostatnim razem samochód spędził tydzień przez który stał w serwisie i nie był w żaden sposób diagnozowany, a pewny siebie kierownik stwierdził, że awaria może nie wróci. Wróciła. Nie polecam w przypadkach bardziej skaplikowanych niż regularne pracę serwisowe.
Użytkownik sieci
5 listopada 2022 13:45
Salon - samochody nowe
Kilo było sobie ...
... obejrzeć wszystkie te ładne auta. Szukając nowego pewnie klient liczy na jakieś tam zainteresowanie, ale jak widać tu jest inaczej. Przez 20 minut krążenia i wsiadania do różnych aut: Brak zainteresowania kogokolwiek, brak nawet dzień dobry, wielu pracowników, dwóch klientów w salonie, a byłem zupełnie niewodoczny 👌 Pracownik podszedł... Do klienta, który wszedł 15 min po mnie z żoną (starszy człowiek). Widzę, że selekcja solidna. Po co atakować młodszego skoro można "dziadkowi" fabrycznym kity wciskać i namawiać na auto, którego nie potrzebuje (rozmowa niosła się dość głośno). Pan chciał małe, mocne a usłyszał opowieści najpierw o sportage a następnie hybrydowym niro 👌 Powinniście mieć kasy samoobsługowe, bo pracownicy nie przydają się zbytnio. Pozdrawiam i miłego dnia. Do następnego razu 😉
Użytkownik sieci
7 marca 2022 11:57
Salon - samochody nowe
W listopadzie 2021 ...
... chciałem kupić samochód marki Kia. Telefon odebrał pracownik pierwszego kontaktu, pobrał dane osobowe, wypytał o szczegóły. Obiecał, iż oddzwoni do mnie Sprzedawca. Nie oddzwonił do dzisiaj. Kupiłem samochód u konkurencji.
Użytkownik sieci
23 lutego 2022 19:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 lipca 2021 17:06
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 stycznia 2021 14:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 grudnia 2020 18:20
Salon - samochody nowe
Wymiana oleju umówiona ...
... na konkretną godzinę z ponad tygodniowym wyprzedzeniem trwała prawie 2,5 godziny zamiast zapowiadanej "niecałej godziny". W papierach serwisowych pomylono numery przeglądu i rodzaj zamontowanego silnika! Na koniec jeszcze źle wystawiono fakturę. Do tego 10 razy trzeba powtarzać że chce się tylko wymianę oleju a nie: mycie, odgrzybianie, płyn do spryskiwaczy itd. a na koniec okazuje się że i tak coś zostało zrobione bez zatwierdzenia!
Użytkownik sieci
18 czerwca 2020 17:07
Salon - samochody nowe
Nieporozumienie