Zobacz na mapie
92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 marca 2024 13:57
Salon - samochody nowe
Wszystko co pozytywne ...
... kończy się w momencie wyjechania nowym autem z salonu. Jedyną pozytywną opinię można wystawić, Panu Piotrowi z działu sprzedaży. Profesjonalizm i zaangażowanie w kontakt z klientem. Szkoda że nie można napisać tego o serwisie, który nie informuje klienta na przeglądzie o akcji serwisowej a tydzień po serwisie auto ulega awarii, ktora dotyczy w/w akcji serwisowej. Tracicie w ten sposób klientów :(
Użytkownik sieci
25 lutego 2024 14:42
Salon - samochody nowe
Witam Państwa pracownik ...
... na grupie społecznościowej zaproponował mi dwie Kia XCeed w wersjach DEMO z bogatym wyposażeniem. Miały przejechane zaledwie niecałe 800 km. Po rozmowach telefonicznych państwa pracownik GWARANTOWAŁ mi że dana Kia która mnie interesuje nie ma żadnych rys i uszkodzeń zewnętrznych jak i wewnętrznych. Jego słowna GWARANCJA była dla mnie bardzo ważna ponieważ po samochód jechalem z żoną ze Szczecina o czym wiedział. Na miejscu nie było tego pana tylko inny pracownik który musiał mi przynieść szmatkę i płyn żebym mógł sobię wyczyścić progi i dzwi bo nie byłem wstanie sprawdzić czy to bród czy rysy ponieważ auto było strasznie Brudne i Porysowane w środku jak i z zewnątrz. Samochodu nie kupiłem, straciłem pieniądze na podróż i całą sobote !!! To wstyd żeby w autoryzowanym salonie pokazywać klientowi tak brudny samochód i do tego kłamać !!!
Użytkownik sieci
27 grudnia 2023 10:02
Salon - samochody nowe
Serwis nie wywiązuje się z napraw.
Użytkownik sieci
22 października 2023 18:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Obsluga ...
... to katastrofa. Na pewno nigdy wiecej nie skorzystam z ich uslug.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 09:51
Salon - samochody nowe
Doradca serwisu wprowadza ...
... w błąd klientów , chcieliśmy umówić przegląd roczny i przywieźć własny olej , Pan poinformował nas że stracimy gwarancję na silnik jeżeli przywieziemy własny olej , po kontakcie z KIA Motors Polska otrzymaliśmy informacje że producent nie nakazuje konkretnej marki oleju a jedynie olej ma spełniać specyfikacje jakościowe i lepkościowe podane przez producenta . Tak że gratuluje straciliście klienta .Pojedziemy do Jeleniej Góry gdzie nie straszą utratą gwarancji i przegląd kosztuje 150zł taniej niż Promotor w Szczawnie . Pozdrawiamy .
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2023 08:36
Salon - samochody nowe
Nie nie i ...
... jeszcze raz nie dla serwisu Kia Promotor. Pełen nieprofesjonalizm serwisu, po naprawie serwisowej która trwała dwa tygodnie zapominają przykręcić sondy do rury układu wydechowego. Nie polecam tego nieprofesjonalnego ala serwisu. Ja napewno nie oddam do tego serwisu swojego auta, bo nie wiadomo co jeszcze są w stanie nie dokręcić.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2023 20:29
Salon - samochody nowe
Szczerze nie polecam. ...
... Kia proceed gt kupiona w 2019 r. Od samego początku było zgłaszane ze skrzynia automatyczna nie chodzi poprawnie wydaje dziwne metaliczne dźwięki. Stwierdzono tak ma być jeździć i obserwować. Przy przebiegu 45 tys. Skrzynia się rozsypała. Oczywiście gwarancja nie obejmowała usterki. Problem jest znany przy tym modelu. Nie byliśmy również wzywani na akcje serwisowe dotyczące proceed gt. Serwis robimy regularnie przy czym na fakturze w 2021 r. widnieje wymiana filtra kabinowego oraz filtr powietrza za które zapłaciliśmy, a okazało się ze przy dzisiejszej wymianie filtrów data na filtrze jest z 2019 r. czyli filtr był nie wymieniany od nowości. Całkowicie zrezygnowaliśmy z usług serwisu, który zamiast serwisować auta jak należy to oszukuje klienta i prowadzi do usterek samochodu.
Użytkownik sieci
6 maja 2023 12:23
Salon - samochody nowe
W czasie podróży ...
... miałem problem z klima w Hyundai, naiwny ,liczyłem na pomoc , poradę,w serwisie Kia, w Szczawnie, niestety,zbyli mnie,,,
Użytkownik sieci
30 maja 2022 12:39
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Umawiając ...
... auto na coroczny przegląd (wymiana filtrów, oleju itp.) oraz na badanie techniczne pojazdu zostałam poinformowana że w soboty salon pracuje do godziny 15tej. Moja wizyta zaplanowana była na godzinę 13.30. Całe szczęście że dotarłam do salonu o godzinie 13tej. Na miejscu okazało się że moje auto w ogóle nie zostało uwzględnione na żaden z przeglądów a stacja kontroli pojazdów w soboty jest nieczynna. W efekcie z wielką łaską i zrobiono wymianę filtrów, oleju i czyszczenie klimatyzacji. Ale auto zostało bez badania technicznego !!!! SKANDAL!!! A w soboty stacje kontroli pojazdów czynne są do godziny 14.00 Zostałam na lodzie a obsługa salonu miała to w głębokim poważaniu. Nikt nie zadzwonił z propozycją zmiany terminu czy z jakąkolwiek informacją że nastąpiły jakieś zmiany. Tak się nie traktuje klientów !!!
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2021 20:30
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania ze strony personelu
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2021 18:41
Salon - samochody nowe
Super podejście do ...
... klienta jednej z Pań :) dzisiaj z mężem dzwoniliśmy w sprawie opon zimowych do naszego auta, usłyszeliśmy przez telefon „nie wiem, nie wiem” trzeba zadzwonić do Pana Krzyśka ALE ON I TAK NIE OBIERA TELEFONU. Tyle się dowiedzieliśmy w kwestii opon :)
Użytkownik sieci
3 grudnia 2020 12:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... servisu. Trzy razy próbowalem sie umowic na przeglad gwarancyjny za kazdym razem byla inna wymowka i nowa data przegladu. W sumie stracilem trzy tygodnie. Jest to nieprofesjonalne i bardzo lekceważace podejscie do klienta. Wiesław Ch.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2020 20:28
Salon - samochody nowe
Amatorzy
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 11:01
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Po ...
... pierwsze ciężko dodzwonić się na serwis. Ja się dodzwoniłem bo zostałem przełączony z salonu.Gdy już byłem na serwisie byłem świadkiem jak Pani przyszła i powiedziała że chce się umówić na serwis bo jej mąż dzwoni i dzwoni i nie może się dodzwonić.Pan to tłumaczył że jest sam (a jak mówiłem na salonie i serwisie pustki, klientów brak ). Więc nie tylko ja miałem taki problem. Na serwisie i salonie pustki. Jedno auto i jeden mechanik. Rozumiem że sezon urlopowy. Jednak Pan kierownik serwisu w związku z tym dużo pracy nie miał, ale telefonów nie odbierał. I teraz wisienka na torcie. Chciałem wymienić cześć w moim aucie flotowym. Pan kierownik serwisu powiedział że napisał w tej sprawie do mojego flotowca.Serwis został zrobiony, odbieram auto i dostaję informację że część nie została wymieniona ponieważ nie otrzymali odpowiedzi z floty.Jak tylko dostaną to zadzwonią i mnie umówią na wymianę. I co? Oczywiście nikt nie zadzwonił. Ja w międzyczasie zwróciłem się do flotowca o informację czy wogóle wpłyneło takie zapytanie i oni stwierdzili że nic takiego nie było. Widać po prostu kierownik serwisu nie zależy na sprzedaży i wymianie części. Obsługa też słaba, szału nie ma (brak uprzejmości,brak chęci pomocy etc). Biorąc pod uwagę że był pusty salon to już rozumiem czemu. Serwisowałem auta w salonie w Wałbrzychu u konkurencji i zawsze był tłok.Teraz wiem czemu.
Użytkownik sieci
26 maja 2020 13:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lutego 2020 14:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 stycznia 2020 08:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam salonu ...
... brak kontaktu a jak się do dzwoniłem to szybka rozmowa ktoś oddzwoni. Minęło 3 dni i cisza NIE POLECAM
Użytkownik sieci
14 września 2019 13:57
Salon - samochody nowe
Całą sobotę nie można się dodzwonić
Użytkownik sieci
2 czerwca 2019 11:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2019 20:59
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki