Zobacz na mapie
92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
31 grudnia 2018 06:51
Salon - samochody nowe
Takiego podejścia do ...
... klienta nie widziałem nigdzie. Pan zza biurka, gadając przez telefon, zamknął mi przed nosem, z pilota, dostęp do samochodu, któremu chciałem się przyjrzeć. Dno i 3 metry mułu.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2018 19:44
Salon - samochody nowe
Bardzo są drodzy
Użytkownik sieci
5 listopada 2018 19:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2018 09:24
Salon - samochody nowe
Brak obsługi starszych ...
... modeli tj 2004. Pompowac koła i sprzedawać nowe potrafią.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2018 19:08
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła i chamska obsługa
Użytkownik sieci
13 marca 2018 18:27
Salon - samochody nowe
Znowu nie ma ...
... samochód i zastępczych! Kadra super a szefowa z księżyca. Na razie nie tam nie wracam
Użytkownik sieci
7 stycznia 2018 14:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 stycznia 2018 19:23
Salon - samochody nowe
niestety, na ten ...
... moment nie mam dobrej opinii o salonie. Przestrzegam przed wpłaceniem zaliczki i potem jej rozliczeniem. Ja wpłaciłam swoją w październiku, samochód odebrałam, leasing został załatwiony. Od listopada 2017 czekam na zwrot zaliczki. Nic z tego. Sprawa znajdzie swój finał najprawdopodobniej w sądzie.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2017 19:40
Salon - samochody nowe
Cześć wszystkim, nie ...
... będę oceniał opiszę tylko krok po kroku moje nowe doświadczenie w serwisie Kia Szczawno Zdrój. • W dniu 14.08.2017 Telefonicznie umówiłem się na przegląd samochodu (105000km), w czasie rozmowy ustaliliśmy wstępnie termin 31.08.2017 na godz. 9: 00, zapytałem o czas przeglądu i miły Doradca serwisowy poinformował mnie że przegląd potrwa około 2h i w takim przypadku samochód zastępczy nie przysługuje. • W dniu 22.08.2017 ponownie skontaktowałem się telefonicznie z serwisem Kia z prośbą o przyspieszenie terminu przeglądu okresowego, miły Doradca serwisowy bardzo szybko podał mi nowy termin na 28.08.2017 na godz. 15:00 ponownie w rozmowie telefonicznej zapytałem o czas przeglądu z myślą o samochodzie zastępczym, nadmieniłem że samochód jest niezbędnym narzędziem do pracy. Otrzymałem zapewnienie o czasie i nic nie powinno się wydarzyć. • W dniu 28.08.2017 pojawiłem się w serwisie Kia Szczawno Zdrój o godzinie 15: 00. Po około 1 h otrzymałem informację od miłego Doradcy serwisowego, który to informuje mnie, że jest problem „doszło do rozszczelnienia instalacji gazowej w samochodzie i w dniu dzisiejszym nie zostanie dokończony przegląd a samochód ze względów na bezpieczeństwo kierującego nie zostanie zwrócony do użytku”. Dodatkowo pracownik serwisu informuje mnie, że jest to precedens i takie usterki zdążają się bardzo rzadko a serwis nie posiada na taką okoliczność części zamiennych. Skoro precedens zapytałem o samochód zastępczy, informację, jaką otrzymałem to „mamy 2 samochody są u klientów i nic z tym nie zrobimy’. Na kolejne pytanie, kto pokryje moje koszty wynajmu samochodu, który jest mi niezbędny do pracy, koszty powrotu do domu jest to odległość 32 km. dojazdy do pracy kolejne kilometry pracownik serwisu odpowiedział mi, że musi Pan sobie jakoś poradzić. • W dniu 29.08.2017 około godziny 11: 48 Skontaktowałem się z serwisem Kia Szczawno Zdrój, rozmawiałem z miłym Doradcą serwisowym i otrzymałem zaskakującą informację, że naprawa potrwa do jutra(30.08.2017) Najpóźniej do czwartku(31.08.2017). zapytałem „czy naprawa instalacji gazowej będzie wykonana w ramach gwarancji?”. Otrzymałem informację, „nie, gdyż jest to filtr fazy lotnej materiał eksploatacyjny i koszt zakupu będzie doliczony do faktury za przegląd okresowy”. Co mnie zastanawia a nie jestem ekspertem w momencie, kiedy trzeba było mnie wyprosić grzecznie z serwisu to używa się sformułowań „precedens, to się zdarza bardzo rzadko”. A w dniu następnym okazuje się, że jest to materiał/część eksploatacyjna, która podlega wymianie po zużyciu i za to mam zapłacić. W dniu 30.08.2017 o godzinie 13: 00 otrzymałem telefoniczną informację o możliwości odbioru samochodu, po uregulowaniu faktury mechanik podstawił samochód do odbioru, jednak okazało się że auto nie zostało umyte i tu cytuje „ na domiar wszystkich złych rzeczy krążących w czasie przeglądu, mamy dziś problem z kratką odpływową(wybija nam odpływ) i nie mogliśmy umyć pańskiego samochodu”. Zawsze było miło.
Użytkownik sieci
2 czerwca 2016 08:12
Salon - samochody nowe
Ostrzegam przed tym ...
... pseudo salonem. Obsługa na poziomie zerowym szczególnie przy serwisie gwarancyjnym auta po zakupie. Proponuje być przy wymianie podstawowych części typu filtry olej etc. bo doliczają do faktury, a filtrów lub oleju nie wymieniają zostawiają stare. Jednym słowem OSZUŚCI żyrują na niewiedzy klienta jak się klient zorientuje i pojedzie do nich to odsyłają z niczym - NIE POLECAM LEPIEJ JECHAĆ W INNE MIEJSCE NIŻ DO NICH.