74%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2024 10:52
Salon - samochody nowe
Polecam serdecznie salon ...
... Kia Filipowicz, miła i profesjonalna obsługa, panowie byli chętni do pomocy, odpowiedzieli na każde pytanie. Wytłumaczyli także wszystkie procedury związane z kupnem auta co było bardzo pomocne. Nie namawiają, nie nalegają, potrafią wyczuć klienta. Jesteśmy bardzo zadowoleni z zakupu samochodu w Kia Filipowicz.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2024 21:32
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... jeśli chodzi o serwis i salon miła obsługa klienta
Użytkownik sieci
16 czerwca 2024 20:30
Salon - samochody nowe
Dla potencjalnych klientów, ...
... serwis omijać z daleka chyba, że macie Państwo dużo czasu i cierpliwości. Naprawa gwarancyjna elementu EGR trwa już dwa miesiące i cięgle przekładany jest termin odbioru pojazdu, bo serwis nie ma części i nie wie kiedy będą. Naprawa gwarancyjna klapy bagażnika do poprawy po pięciu miesiącach, a przy pierwszej naprawie auto utknęło w serwisie na dwa tygodnie. Zalecam kontakt tylko mailowy, aby został jakikolwiek ślad, kontakt telefoniczny to strata czasu. Oczywiście tradycyjnie unikanie kontaktu z klientem, bo jak ma czelność upominać się o swoją własność. Serwis swoim podejściem, działaniem i brakiem profesjonalizmu jest totalnie skreślony dla mnie na mapie ASO KIA w Krakowie.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 09:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 czerwca 2024 18:57
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolony ...
... z obsługi. Wszyscy pracownicy bardzo pomocni, w salonie wiele modeli, które można obejrzec. Pracownicy kompetentni. Zawsze dostępni telefonicznie co uważam za dużą zaletę.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 20:08
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam salon ...
... samochodowy, w którym zakupiłem już dwa samochody i za każdym razem byłem w 100% zadowolony.Pierwszy z nich przekroczył przebieg 100 000 km, serwis zarówno zwykły, jak i gwarancyjny, przebiegał wzorowo. Chciałbym zwrócić uwagę na perfekcyjną obsługę klienta przez Pana Bartka Skrobota. Jego profesjonalizm i zaangażowanie sprawiły, że każda wizyta w salonie była nie tylko przyjemna, ale i skuteczna.
Użytkownik sieci
31 maja 2024 18:54
Salon - samochody nowe
W tym tygodniu ...
... odebrałem Ceed'a SW. Wspaniały samochód. Obsługa od samego początku TOP. Kontakt z salonem bardzo dobry, jeżeli od razu nie odbiorą telefonu to po chwili oddzwaniają. Polecam kontakt z Panem Bartłomiejem, wiedza odnośnie samochodów na najwyższym poziomie, na wszystkie pytania uzyskałem odpowiedzi. Gorąco polecam salon.
Użytkownik sieci
31 maja 2024 10:24
Salon - samochody nowe
W marcu robiłem ...
... u nich przegląd i wtedy też zgłosiłem usterkę jednego elementu w samochodzie, od tamtej pory nie dostałem odpowiedzi czy gwarancja to pokrywa czy nie, mimo paru przypomnien nadal brak informacji mimo że jest czerwiec
Użytkownik sieci
29 maja 2024 08:55
Salon - samochody nowe
Chciałem się dowiedzieć ...
... o nowym XCEED lub PROCEED i uzyskać ofertę cenową. To że chwile chodziłem po salonie sam > to w sumie normalne, ale kiedy podszedł do mnie Pan i mi powiedział, że mi ofertę z cenami wyśle via email jego koleżanka i odszedł > to zdębiałem. Wiem, nie przyjechałem pod salon w garniturze w furze ... więc nie wyglądałem wg personelu na kupującego i mnie zlali totalnie. O dziwo nie wysłali do mnie nawet tego cennika z ofertami na email ;) I najlepsza odpowiedz salonu > nie odnotowaliśmy Pana w systemie jako klienta ... no rozumiem, że nie odnotowaliście, bo jakbyście mnie odnotowali jako klienta to bym się zdziwił ;)
Użytkownik sieci
21 maja 2024 15:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam, niekompetentna ...
... obsługa, pracownik pracuje jak za karę, brak poszanowania klienta, to była nasza ostatnia wizyta w tym salonie
Użytkownik sieci
14 maja 2024 10:33
Salon - samochody nowe
Dodzwonienie sie na serwis graniczy z cudem
Użytkownik sieci
11 maja 2024 10:24
Salon - samochody nowe
Szanowny Panie Hetmanie, ...
... Spieszę donieść, że byłem ja Ci dzień temu w automobilarnym salonie Kia Filipowicz we Krakowie. Zajechałem wiedzion myślą, czy i tu mnie dobrze przyjmą a i wielce wciąż samochodowością elektryczną zainteresowan. W tejże szczególnie samojezdem Kia Niro EV. Przyjęty byłem extraordynaryjnie fachowo i w kulturze wielkiej, co sam w swojej osobie Pan Kamil uczynił. Zapytał i wysłuchał dokładnie wszelkich odpowiedzi udzieliwszy. Podejście jego więcej niż profesjonalne a orientacyja techniczna ponad jakieżkolwiek ekspektacyje gościa o samochody pytającego. Zupełnie I dokładnie opcje zakupu możliwe objaśnił, finanse, co do dukata sklaryfikował. W tem pomogła nam jednako przemiła Pani Oliwia. Wielcem ukontentowany takim przyjęciem bo wszedłem jako ten człek pospolity, a obszedli się ze mną jako trzeba, godnie i po pańsku! Chwali się to co i ja z chęcią czynię! Zatem rekomenduję Panu Hetmanowi jako i wszystkim Panom Braciom tenże Kia salon, gdzie udam się niechybnie, aby wzmiankowaną Kia Niro EV dokładnie objeździć. Tymczasem... Hajda na koń!
Użytkownik sieci
6 maja 2024 15:28
Salon - samochody nowe
Serwis a w ...
... szczególności pan Dariusz powinien zostać wysłany przez firmę na szkolenie z kontaktu z klientem
Użytkownik sieci
6 maja 2024 10:24
Salon - samochody nowe
Pół godziny oglądania ...
... aut, nikt nie podszedł, nawet po prośbie. Nie tego się oczekuje jak się chce zostawić w salonie 300k :/
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2024 14:53
Salon - samochody nowe
Pani z recepcji ...
... Weronika Targosz zasługuje na wszystko, co najwspalnialsze. Niezwykle pomocna osoba, miła i chcąca jak najlepiej dla każdego klienta. Polecam serdecznie!!! :) Pani Weroniko, bardzo bardzo dziękuję za profesjonalną obsługę auta flotowego:)
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 11:34
Salon - samochody nowe
Radzę omijać to ...
... miejsce szerokim łukiem, obsługa jest niemiła i niekompetenta. Traktują klienta jakby pracowali za karę.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 16:21
Salon - samochody nowe
Cóż mogę powiedzieć/napisać. ...
... Jeśli zamierzasz kupić tu samochód to się zastanów. Jako że nie mieszkam w Krakowie, odbiór przedsprzedażowy odbywał się telefonicznie. Zapewniano mnie że samochód w pełni sprawny i nic mu nie dolega. Podczas odbioru, przykra sprawa nagle wyskoczyła rysa na dachu(ponoć podczas ściągania płachty ktoś przerysował) - cóż wszyscy jesteśmy ludźmi. Kazałem spolerować. Po tygodniu jak stawiłem się po odbiór, okazało się że w magiczny sposób wyskoczył odprysk na przedniej szybie, tablice już były w ręce. Powiecie że mogłem odstąpić od umowy, lecz mój stary samochód poszedł na żyletki. Po upuście i 2 darmowych przeglądach- jakoś się zdecydowałem. Teraz serwis. Pierwsza wymiana oleju po 2000 km. 184 zł z filtrem, pomyślałem- tutaj dbają o klienta. I to był mój błąd, wręcz katastrofalny( o czym później). Samochód odebrany. Jak myślisz czytający, czy było wszystko w porządku?. Ależ oczywiście że nie, podczas szybkiej jazdy (80 -90km/h ) spod silnika dochodziły dziwne odgłosy. Po wizycie kontrolnej( a mieszkam 70 km. od serwisu, gdzie dojazd kosztuje mnie parędziesiąt zł.) okazało się że niedokręcona była osłona. Na mój komentarz- jak to przeszło kontrolę-odpowiedź zdarza się. Przegląd nr. 2 (serwis i kontrola lakiernicza)- wydanie samochodu, oczywiście wszystko w najlepszym porządku. Po koło miesiącu podczas ręcznego mycia, zauważyłem na tylnej klapie dziwną kropkę, która nie dała się umyć. Znów jazda do Krakowa na serwis lakierniczy. Nie wiem czy to wada lakiernicza czy to była rdza, reklamacja uznana- klapa pomalowana. Komentarz serwisanta, no Panie kto by tak dokładnie oglądał nadwozie. Mało? Pamiętacie co pisałem przy pierwszej wymianie oleju? Samochód przyjechał do Polski z zalanym olejem 0W/20, a Panowie z serwisu wlali olej 5W/30(trzy wymiany). Na trzecim przeglądzie w innym autoryzowanym serwisie zdziwienie. Kto wlał tu Panu taki olej jak instrukcja mówi że ma być 0W/20, no ci z Krakowa. I konsternacja co robić. Telefon do centrali w Warszawie- odpowiedź jedyna słuszna, serwis wie co ma robić. I zostało 5W/30 i pytanie, co się stanie jak dojdzie do awarii silnika, czy będzie uznana reklamacja. Zadzwoniłem jeszcze do innego serwisu( na śląsku) i też otrzymałem odpowiedź że olej to ) 0W/20. Mam nadzieję że mój długi wywód na coś się przydał czytającemu.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 20:09
Salon - samochody nowe
Polecam doradcę ,Pana ...
... Dawida, świetnie potrafi zająć się klientem,mimo młodego wieku zna się na samochodach jak mało kto. Z Pasją opowiada o każdym modelu .Dzięki niemu zdecydowałem się na zakup. Procedura zakupu przeszła bez problemu. Zarząd powinien godnie płacić takim osobom jak Pan Dawid, który doskonale wykonuje swoją pracę. Dziękuję Panie Dawidzie
Użytkownik sieci
17 marca 2024 17:25
Salon - samochody nowe
Byłem w zeszłym ...
... tygodniu na przeglądzie samochodu Kia Sportage nie mam żadnych zastrzeżeń dobra obsługa, auto umyte to super bo było ubrudzone i to bardzo. Podziekawanie dla Pani obsługująca kasę za zrobienie i przyniesienie dobrej kawy dla mojej żony, Polecam serwis, odwiedzam go systematycznie na przeglądach od 6 lat. Jak narazie auto bezawaryjne.
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 11:35
Salon - samochody nowe
Niestety muszę wystawić ...
... negatywną opinię na temat salonu, szczególnie jeśli chodzi o Pana Dariusza. Przyprowadziłem auto z konkretną usterką, po diagnostyce pan poinformował mnie że z autem jest wszytko ok, powiedziano mi że mechanicy sprawdzili auto na trasie a problemem być może była mieszanka paliwowa złej jakości. Usterka jednak nadal występowała , musiałem zgłosić się do innego serwisu gdzie odrazu wykryto że to cewki. Mechanik był w szoku że w serwisie Filipowicz jej nie wykryto ponieważ odrazu była widoczna gdy auto podłączono do komputera.