76%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2020 23:04
Salon - samochody nowe
pani z obsługi ...
... klienta powinna zostać zwolniona. traktuje klientów jak śmieci. nadaje się do stania z ulotkami na chodniku.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 17:32
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu kuleje. ...
... Sprzedaż super i sami mechanicy bardzo ok. Niestety odkąd nie pracuje Pan Adrian( pełen profesionalista w każdym calu) to wszystko idzie ocieżale i jak po gruzie. Ocena tyczy się obslugi serwisu. Przez obsługę posprzedażowa traci cała firma.
Użytkownik sieci
29 maja 2020 15:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Podczas przeglądu serwisowego na terenie serwisu doszło do kolizji w której ucierpiało moje auto. Po przeglądzie samochód został mi wydany nie informując mnie , że pojazd został rozbity przez pracownika serwisu. Dopiero po powrocie do domu stwierdziłem uszkodzenia. Po zdarzeniu jako poszkodowany zostałem potraktowany lekceważąco jak by to była moja wina. Oczywiście samochód został naprawiony ale nic po za tym. Samochód teraz serwisuje w inny prawdziwym autoryzowanym serwisie Mitsubishi w którym maja lepsze standardy i ceny.
Użytkownik sieci
7 marca 2020 10:58
Salon - samochody nowe
Serwis bardzo słaby: ...
... każdorazowo przy wymianie kół lub przegladzie gwarancyjnym mitsu, komputer był źle ustawiony. Pokazywał błąd. Poza tym musialam kilka razy sprawdzić czy zrealizowane sa wszystkie zgłoszone do serwisu usterki i wracać by naprawili to co zostało zrobione niedokładnie. Straciłam przy tym mnóstwo czasu, a obsluga serwisu nawet nie przeprosila - uznali ze „trudno-zdarza sie”. umawianie i załatwianie spraw telefonicznie jest nieprzyjemne, czulam sie jak petent w urzedzie. Przekonalam sie ze moze byc inaczej jak poszlam do konkurencji.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2020 20:37
Salon - samochody nowe
Serwis dno kompletne ...
... z kierownikiem włącznie,nie polecam szkoda zdrowia,jedna wielka sciema!
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 10:35
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... warsztatu. Ceny nierynkowe i z kosmosu tak że jak naprawiacie z ubezpieczenia to czekają was najpierw tygodnie oczekiwania jak warsztat będzie się przepychał z ubezpieczycielem żeby uzgodnić kosztorys, bo nikt tyle nie płaci tyle ile oni chcą. Potem jest około miesiąca czekania na części bo zamawiają tylko raz w miesiącu chyba z Chin płynie kontener. Potem sam czas naprawy bardzo długi.
Użytkownik sieci
16 listopada 2019 13:26
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta tragiczna. ...
... Kategoryzują ludzi wg wartości potencjalnego zakupu. Osoby zainteresowane modelami o wyższej wartości są stawiane nad klientami pytającym np. o Picanto czy Rio. Kolejność obsługi zależy od wartości modelu, nie od pierwszeństwa. Szanowna Obsługo, następnym razem niech Was nie zmyli pierwsze wrażenie.
Użytkownik sieci
13 listopada 2019 15:15
Salon - samochody nowe
Czegoś takiego jeszcze ...
... nie widziałem, choć 10 lat pracuję w CFM i automotive. Czas oczekiwania na naprawę-niemal pół roku! Obsługa przeciętna. Jakość naprawy zastrzeżeń nie budzi. Cios poniżej pasa, który spowodował negatywną opinię, to obciążenie żony za rzekome zacieki na fotelach i tekst gościa z obsługi "samochód zastępczy był specjalnie dla Pani umyty i wyprany". Mógłby być, gdyby nie fakt, że odbiór zastępczaka został przełożony o 4h, bo poprzedni klient nie zdążył oddać, a żona prawie "w locie" przejęła go od poprzednika. Dobrze, że porobiłem zdjęcia mikrowgniotek i mikrorys, bo za to pewnie także by ją obciążyli. Jednym słowem - reputacja za 50zł. Brawo Filipowicz.
Użytkownik sieci
12 września 2019 13:40
Salon - samochody nowe
Uwaga! W zakupionych ...
... 2 samochodach marki Kia nie wymienili tarcz ani klocków w ramach przeglądu do gwarancji chociaż na fakturze było napisane że taka usługa miała miejsce. Czyli de facto zapłaciłem za nic. Sprawa wyszła na jaw dopiero po pół roku gdzie samochody diagnozowal mi znajomy mechanik (słychać było skrzypienie podczas zwalniania).
Użytkownik sieci
4 września 2019 08:56
Salon - samochody nowe
Totalnie nie polecam ...
... tego serwisu. Pracownicy od poczatku roku(a mamy wrzesien) nie potrafia naprawic jednej usterki. JEDNEJ GWARANCYJNEJ USTERKI. Omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 12:15
Salon - samochody nowe
W żadnym serwisie ...
... nie spotkałem się z tak chaotycznym, niemiłym i lekceważącym podejściem do klienta. Wysiedziałem się jak kura na grzędzie czekając aż jakis pan załatwi milion spraw ważniejszym klientom żeby się dowiedzieć że nic sie nie da zrobić, nic nie wiadomo i pa . A, nie ... w jednej kwestii są pilni - do kasy zapraszają bardzo chętnie i sprawnie. Odradzam szczerze .
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2019 12:35
Salon - samochody nowe
To jest istny ...
... dramat. Czekam ponad 30 minut, aby dodzwonić się do serwisu i dalej nic...
Użytkownik sieci
29 lipca 2019 14:09
Salon - samochody nowe
Ocena dla serwisu gwarancyjnego.
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 20:02
Salon - samochody nowe
Czy te opinie ...
... poniżej tyczą się tzw centrum serwisowego RM Filipowicz przy Dekerta 44? Bo nie wiem gdzie skutecznie zamieścić opinie gdyż mam wrażenie że te tutaj tyczą się tamtego centrum i czy skuteczniej będzie napisać tu opinię czy po samym centrum serwisowym?
Użytkownik sieci
12 czerwca 2019 10:25
Salon - samochody nowe
Kompletny brak kompetencji.Moje ...
... auto zostało zakwalifikowane do akcji serwisowej. W serwisie RM FILIPOWICZ potwierdzono potrzebę wymiany wadliwych części. Pracownik serwisu poinformował mnie że "odezwą się do mnie" kiedy zamówione części zostaną dostarczone żeby umówić się na wymianę. Czekałem od Marca 2017 czyli 7 miesięcy i dalej cisza. Skontaktowałem się z serwisem i dowiedziałem się że sprawa już mnie nie dotyczy ponieważ wadliwe części zostały wymienione przez poprzedniego właściciela w 2015 roku. Dla czego nie zostałem o tym poinformowany kiedy po raz pierwszy w tej sprawie odwiedziłem serwis ,który stwierdził że wadliwy element należy wymienić. Nie udzielono mi informacji czy mam dalej jeździć samochodem którego prowadzenie może powodować niebezpieczeństwo, nie przedstawiono mi żadnego dowodu że wadliwe elementy rzeczywiście zostały wymienione.
Użytkownik sieci
2 maja 2019 09:18
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis blacharsko ...
... lakierniczy w Krakowie!! Odradzam wszystkim którzy cenią swój czas i pieniądze...
Użytkownik sieci
2 lutego 2019 16:07
Salon - samochody nowe
Naprawa odrapanego zderzaka ...
... i pęknięcia na błotniku = 2700 złotych.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2019 14:10
Salon - samochody nowe
Ostrzegam! Auto kupiłem ...
... u nich, zgłosiłem się z moją kia sportage ze spadkiem mocy na gwarancji- 2 tyg auto "diagnozowali"- wymienili paliwo twierdzili że "wadliwe" (mimo że mówłem że tankuje olej tylko na BP i Orlenie), wymienili EGR-y a potem okazało się że to przepływomierz był do wymiany (na szczęście nie musiałem płacic za taka "kompleksową naprawę"). Po wyjeździe od nich i przejechaniu 2 km na obwodnicy Krk zarzuciło mi tył tak że tylko cudem nie znalazłem się w rowie! Stwierdziłem zalaną tylną oś paliwem- olejem napędowym!!! Podjechałem do nich z pretensjami okazało się że źle zamontowali uszczelkę do baku i był wyciek! Ale komentarz panów na serwisie bezcenny: "Panie Macieju pan za szybko jeździ i to dlatego!"
Użytkownik sieci
18 grudnia 2018 12:38
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nie przynoś tu swojego samochodu. Straszna obsługa klienta, wyjątkowo powolna obsługa. Postawa na pytanie o czas oczekiwania. Traktuj klienta tak, jakby był niczym. Zmienione ceny po wykonaniu usługi (również po zamówieniu części). Nie polecam tego miejsca. (Wersja oryginalna) Do not bring your car here. Horrible customer service, exceptionally slow service. Attitude when asked about wait times. Treat customer like they are nothing. Changed prices after service done (also after ordering a part). Would not recommend this place.
Użytkownik sieci
26 listopada 2018 11:21
Salon - samochody nowe
Ciasny parking. Wejście ...
... do środka. Na ścianie wisi tablica bodajże z logo mitsubishi, że klienta wita się uściskiem dłoni, coś tam o przyjacielskiej rozmowie jest napisane. Proszę zdejmijcie ją, albo poproście pracowników aby się z nią zapoznali. Wszyscy uciekają wzrokiem, w końcu Pan każe mi usiąść i nie odkrywając wzroku od komputera mówi że ma trochę roboty i musi coś skończyć. Więc siedzę kilkanaście minut i gapie się w ulotki na stole. Później oględziny auta ... Żenada ... Podejście do klienta olewajace, wmawianie że rzeczy widoczne gołym okiem to wymysł, a ja czuję się jakbym próbował przekonać psychiatrę że jestem w dobrej kondycji psychicznej. Generalnie trzeba udowadniać swoją niewinność. Zostałem odesłany do domu. Nastepnie pojechałem do innego serwisu gdzie okazało się że jestem zdrowy i nie mam problemów ze wzrokiem. Nie tego człowiek spodziewa się po salonie /serwisie z wielkimi logo przed wejściem... Edit: W odpowiedzi na komentarz właściciela- Bardzo Panu dziękuję, nie jestem zainteresowany kolejnymi wizytami w Państwa punkcie.