76%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 16:21
Salon - samochody nowe
Cóż mogę powiedzieć/napisać. ...
... Jeśli zamierzasz kupić tu samochód to się zastanów. Jako że nie mieszkam w Krakowie, odbiór przedsprzedażowy odbywał się telefonicznie. Zapewniano mnie że samochód w pełni sprawny i nic mu nie dolega. Podczas odbioru, przykra sprawa nagle wyskoczyła rysa na dachu(ponoć podczas ściągania płachty ktoś przerysował) - cóż wszyscy jesteśmy ludźmi. Kazałem spolerować. Po tygodniu jak stawiłem się po odbiór, okazało się że w magiczny sposób wyskoczył odprysk na przedniej szybie, tablice już były w ręce. Powiecie że mogłem odstąpić od umowy, lecz mój stary samochód poszedł na żyletki. Po upuście i 2 darmowych przeglądach- jakoś się zdecydowałem. Teraz serwis. Pierwsza wymiana oleju po 2000 km. 184 zł z filtrem, pomyślałem- tutaj dbają o klienta. I to był mój błąd, wręcz katastrofalny( o czym później). Samochód odebrany. Jak myślisz czytający, czy było wszystko w porządku?. Ależ oczywiście że nie, podczas szybkiej jazdy (80 -90km/h ) spod silnika dochodziły dziwne odgłosy. Po wizycie kontrolnej( a mieszkam 70 km. od serwisu, gdzie dojazd kosztuje mnie parędziesiąt zł.) okazało się że niedokręcona była osłona. Na mój komentarz- jak to przeszło kontrolę-odpowiedź zdarza się. Przegląd nr. 2 (serwis i kontrola lakiernicza)- wydanie samochodu, oczywiście wszystko w najlepszym porządku. Po koło miesiącu podczas ręcznego mycia, zauważyłem na tylnej klapie dziwną kropkę, która nie dała się umyć. Znów jazda do Krakowa na serwis lakierniczy. Nie wiem czy to wada lakiernicza czy to była rdza, reklamacja uznana- klapa pomalowana. Komentarz serwisanta, no Panie kto by tak dokładnie oglądał nadwozie. Mało? Pamiętacie co pisałem przy pierwszej wymianie oleju? Samochód przyjechał do Polski z zalanym olejem 0W/20, a Panowie z serwisu wlali olej 5W/30(trzy wymiany). Na trzecim przeglądzie w innym autoryzowanym serwisie zdziwienie. Kto wlał tu Panu taki olej jak instrukcja mówi że ma być 0W/20, no ci z Krakowa. I konsternacja co robić. Telefon do centrali w Warszawie- odpowiedź jedyna słuszna, serwis wie co ma robić. I zostało 5W/30 i pytanie, co się stanie jak dojdzie do awarii silnika, czy będzie uznana reklamacja. Zadzwoniłem jeszcze do innego serwisu( na śląsku) i też otrzymałem odpowiedź że olej to ) 0W/20. Mam nadzieję że mój długi wywód na coś się przydał czytającemu.
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 11:35
Salon - samochody nowe
Niestety muszę wystawić ...
... negatywną opinię na temat salonu, szczególnie jeśli chodzi o Pana Dariusza. Przyprowadziłem auto z konkretną usterką, po diagnostyce pan poinformował mnie że z autem jest wszytko ok, powiedziano mi że mechanicy sprawdzili auto na trasie a problemem być może była mieszanka paliwowa złej jakości. Usterka jednak nadal występowała , musiałem zgłosić się do innego serwisu gdzie odrazu wykryto że to cewki. Mechanik był w szoku że w serwisie Filipowicz jej nie wykryto ponieważ odrazu była widoczna gdy auto podłączono do komputera.
Użytkownik sieci
22 listopada 2023 11:56
Salon - samochody nowe
Salon i auta ...
... wspaniałe ( do tej pory 3 ) ... Serwis beznadziejny , a wręcz tragedia.
Użytkownik sieci
21 listopada 2023 06:40
Salon - samochody nowe
Zamowione czesci na ...
... naprawie gwarancyjnej i czekanie miesiacami. Kilkanascie wizyt do eliminacji usterki gwarancyjnej i nic. Pojechalem do Patecki i na 1 wizycie elegancko jazda z mechanikiem i wszystko.
Użytkownik sieci
27 września 2023 13:08
Salon - samochody nowe
Приехали на сервис, ...
... на записанное время. В итоге просидели два с половиной часа, а машину в работу только взяли. Рекомендую ехать в другой сервис
Użytkownik sieci
21 czerwca 2023 10:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 czerwca 2023 11:37
Salon - samochody nowe
Samochód stał ponad ...
... miesiąc w serwisie. Gwarancja minęła, samochód nie naprawiony.
Użytkownik sieci
7 marca 2023 06:46
Salon - samochody nowe
Myślałem że składam ...
... zamówienie w poważanej firmie a tu niemiła niespodzianka. Części zamówione wraz z wpłatą zaliczki i informacją o konkretnym terminie realizacji. Czekałem kilka tygodni i jak termin minął po pierwszym telefonie dostałem informację że części powinny zaraz być i nie muszę dzwonić bo się na pewno skontaktują. Po kolejnym tygodniu zadzwoniłem zapytać co z zamówieniem i dostałem i informacje ,,jednak nie możemy zamówić tych części". No komedia!!! Czekałem kilka tygodni po to żeby się dowiedzieć że jednak nie mogą zrealizować zamówienia i nie łaska nawet zadzwonić z tą informacją oraz powiedzieć zwykłe przepraszamy... Wcześniej mówili że części są zamówione a potem że jednak nie mogą zamówić? Dodatkowo dostałem obietnice że osoba zajmująca się zamówieniem oddzwoni do mnie i wyjaśni dlaczego konkretnie nie zrealizują zamówienia ale nawet tego nie zrobili. Bardzo jestem rozczarowany stratą czasu i robieniem sobie jaj z klienta. Obsługa na poziome mocno komunistycznym. Zdecydowanie odradzam ten salon !!!
Użytkownik sieci
1 lutego 2023 13:41
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Kolejka ...
... do przyjecia do serwisu, obsluguje jedna osoba, drugi Pan sobie siedzi i grzebie w papierach... Parkingu caly zastawiony.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2023 07:28
Salon - samochody nowe
Nie mogę polecić ...
... warsztatu Kia w którym nie potrafią poprawnie wymienić olej silnikowy. Rozumiem być może stosujecie logiki "im więcej tym lepiej" ale nie z olejem silnikowym, które mi wlali więcej niż na 7 mm od dopuszczalnej maksymalnej normy. Ok, przyznali ten błąd, poprawili ten błąd. Ale na następny dzień przy sprawdzaniu poziomu oleju i tak był powyżej maksymalnej normy na 1-2 mm + po przejechaniu 5000 km po wymianie, olej już był czarny. Musicie ponownie przeszkolić swoich mechaników, bo jeśli nie poradzili sobie z wymianą oleju, to co już gadać o jakichś innych dużych naprawach. Słaba obsługa klienta, słaby serwis naprawczy. Samochód Kia Niro
Użytkownik sieci
31 grudnia 2022 15:06
Salon - samochody nowe
naprawy gwarancyjne i ...
... poprzedzające je weryfikacje pozostawiają wiele do życzenia. Za każdym razem kiedy zgłaszałem sie w takim temacie była to ewidentna usterka i niedomaganie auta a niestety mimo to trzy razy odprawiono mnie z kwitkiem. Pierwszy raz miał miejsce kiedy zgłosiłem sie z awaria czujników parkowania kiedy to stwierdzono po odprysku na lakierze że na pewno jest mechanicznie uszkodzony a do weryfikacji trzeba ściągać cały zderzak (za co chciano policzyć kilka roboczogodzin elektryka) co sie okazało nieprawda bo po popryskaniu preparatem do styków wszystko wróciło do normy. Wtedy proponowano mi odpłatna wymianę za kilkaset zł. Drugi raz kiedy byłem na przeglądzie zgłosiłem ze auto szarpie przy dynamicznym ruszaniu to wtedy odpłatnie wymieniono mi świece 30 tys km wcześniej niż zalecal producent a problem tylko nieznacznie sie zmniejszył i nadal nie jest to płynna praca. Ostatnio kiedy przyjechałem do serwisu z problemem utraty mocy, która ustępowała tylko po ponownym odpaleniu auta stwierdzono ze nic nie ma w błędach i skoro usterka pojawia się co jakiś czas to mam dalej jeździć i obserwować… Na gwarancji udało mi sie wymienić zamek drzwi, który uniemożliwiał dostanie sie do auta mimo otwarcia go z pilota oraz dwa ograniczniki drzwi które głośno strzelały a czas oczekiwania to kolejna historia bo nawet z tak drobnymi częściami oczekiwano na akceptację centrali. Wszystko to składa sie na bardzo przeciętny obraz i powoduje ze myśle o odejściu od tej marki a jest w czym wybierać bo w przedziale ponad 200 tys konkurencja nie spi.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2022 17:51
Salon - samochody nowe
Kiepska komunikacja. Bałagan ...
... na stanie, nikt nic nie wie o stanie zamówienia, trzeba dzwonic i samemu monitorować. Komuno wróć
Użytkownik sieci
30 listopada 2022 17:58
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa ...
... klienta, wszystko sprawnie. Polecam :) Edycja 2022 rok: Niestety w salonie są nowi pracownicy, chodzi o panów po prawej stronie od wejścia, którzy zajmują się przyjęciami do serwisu. Panowie siedzą i nic nie robią, a niestety ja musiałam czekać ponad 30 minut od mojej wizyty na obsługę. Jeden z nich powiedział nawet „im więcej się pytacie państwo o obsługę, tym dłużej poczekacie" - nie jest to ich łaska, że mnie obsługują. Nie ma już tego pana, który obsługiwał wcześniej. Koniec końców żaden z tych dwóch nie pofatygował się, dlatego obsłużył mnie Pan Andrzej - tutaj wszystko sprawnie. Dodatkowo nie zaproponowano nic ciepłego do picia. Ogólny brak szacunku do czasu klientów. I tak to był już mój ostatni przegląd w tym salonie i wykonałam go tylko ze względu na gwarancję.
Użytkownik sieci
14 października 2022 14:32
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... 14.10.2022r Odwiedziliśmy salon Kia z myślą zakupu Kia sportage. Oglądnęliśmy wzdłuż i w szerz interesujący nas model, zwiedziliśmy cały salon oglądając pozostałe modele. Niestety ze strony obsługi klienta spotkaliśmy się z totalnym brakiem zainteresowania naszą osobą, więc postanowilismy wyjść i pojechać do konkurencji.
Użytkownik sieci
17 września 2022 09:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 września 2022 07:43
Salon - samochody nowe
pracownik wydarł się ...
... na mnie nie miłym tonem przed salonem
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2022 08:38
Salon - samochody nowe
Część wizyt mogę ...
... zaliczyć do naprawdę udanych, część nie. Niestety czasami ciężko o otrzymanie konkretnej informacji co zostało sprawdzone i w jakim jest stanie. Edit: jest jeden Pan, który nie potrafi odpowiedzieć co zostało zrobione z samochodem, nie słucha co się do niego mówi, a na prośbę o potwierdzenie na piśmie co zostało wykonane powiedział „to przecież mówię”. A dzisiaj rano przejeżdżałem obok i postanowiłam umówić się na przegląd i wymianę hamulców niestety trafiłam właśnie na tego Pana, który powiedział ze muszę dzwonić. To mówię, ze ciężko jest się dodzwonić i skoro jestem to chciałabym to zrobić na miejscu - odpowiedział ze wszyscy są u góry i koniec dyskusji…
Użytkownik sieci
12 lipca 2022 10:11
Salon - samochody nowe
Niestety byłem zmuszony ...
... do czekania na infolinia 2,5 h by finalnie się nie dodzwonić. Nie polecam
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2022 18:20
Salon - samochody nowe
W tym serwisie ...
... klient jest traktowany jak intruz, który przeszkadza obsłudze.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2022 15:28
Salon - samochody nowe
Moja opinia będzie ...
... na temat serwisu KIA na ul. Klimeckiego w Krakowie. Do czasu wyjechania nowym autem z salonu było wszystko pięknie i super. Ostatnio jednak auto, które użytkuję, czyli Kia Optima 2019 r. uległo awarii skrzyni biegów. Samochód od dwóch tygodni znajduje się w „naprawie”, jednak po kilkunastokrotnej próbie skontaktowania się z Panem Doradcą odpowiedzialnym za prowadzenie sprawy dowiedziałem się, że auto wjechało na serwis dopiero w ubiegły czwartek. Zero kontaktu ze strony Pana Doradcy, recepcji, infolinii. Przełączanie z telefonu na telefon. Potem oddzwania Asystentka Serwisu z informacją, że auto prawdopodobnie jest naprawione i czeka na odbiór, ale po osobistej wizycie w dzisiejszym dniu w serwisie dowiaduję się, że nie mogę odebrać naprawionego auta, ponieważ serwis czeka na decyzję Centrali Kia, czy uznają gwarancję czy jednak nie. Rozumiem procedury itp, ale takiego olewania klienta i podawania informacji przez niekompetentnych pracowników nie spodziewałem sięi nie doświadczyłem nigdzie indziej. Nie polecam.