90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 08:45
Salon - samochody nowe
Niestety, nie polecam. ...
... Byłam kilkukrotnie i mam wrażenie, ze za każdym razem przeszkadzam pracownikom w intensywnym wpatrywaniu się w ekran komputerów. Ostatnio- przy kompletnym braku klientów- stałam kilka minut zanim pan łaskawie podniósł głowę i zapytał o co chodzi. Na stojąco - nie poproszono o zajecie miejsca- wyjaśniałam, ze o wymianę jakiegoś elementu (akcja KIA). Pierwszą umówioną wizytę odwołano wcześniej, na kolejną przyjechałam, zabrano samochód i po około 30 minutach pan beztrosko wyjaśnił, ze element jest niekompletny i "muszę umówić sie przyjechać raz jeszcze". W bliżej nieokreślonej przyszłości... Na moją irytację o zmarnowany czas łaskawie zapowiedział, ze zadzwoni, jak dotrze kompletny element... I czekam jak na Godota.... Od końca listopada próbuję wymienić bezskutecznie ów bezpiecznik... Rozumiem, że bezgotówkowa wymiana jest tak traktowana, ale w czasie wcześniejszych wizyt gwarancyjnych, wersalu tam nie było... Ba, nawet podstawowych zasad savior-vivre w stosunku do klienta
Użytkownik sieci
7 stycznia 2025 14:16
Salon - samochody nowe
Nikt nie odbiera ...
... telefonów przez cały dzień, widocznie pracownicy salonu mają ciekawsze rzeczy do roboty (07.01). Trudno dzwonimy do innego salonu.
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 12:26
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 października 2024 10:41
Salon - samochody nowe
Podczas przeglądu, który ...
... trwał ponad 2 godziny nie udało się wymienić żarówki (pomimo komunikatu na ekranie oraz świecącego tylko jednego światła). Po zgłoszeniu tego zaraz po "przeglądzie" dostałem informacje, że należało to zgłosić wcześniej i teraz sobie poczekam!!!!
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2024 21:39
Salon - samochody nowe
Usługa serwisowa poprzedzona ...
... prośbą o kosztorys. Nie wykonana w 100 % ponieważ w kosztorysie nie ujęto czegoś co było zgłaszane jako zakres usługi, ale po pozostawieniu auta wymaga dodatkowej wyceny i dopłaty. Kompletna niekompetencja osoby przyjmującej zlecenie i powód do stresu. Nie polecam.
Użytkownik sieci
29 lipca 2024 20:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 16:21
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim miałam do czynienia. Totalne olewanie klienta, brak obierania telefonów i oddzwaniania. Po usłudze lakierowania konieczne było kolejne z uwagi na paprochy i rysy. Źle spasowane części i próba utwierdzenia w przekonaniu, że tak się dzieje. Dopiero po interwencji u kierownika nagle dało się idealnie dopasować.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2024 18:35
Salon - samochody nowe
Polecam jeśli: - ...
... jesli lubisz skrajna niekompetencję... - naprawy w ramach gwarancji podczas których oddajesz samochód po czym po paru minutach dostajesz nienaprawiony samochód z informacją o braku lub błędnie zamówionej części (kolejne wizyty) -lubisz być traktowany jak idiota którego można zapraszać na wykonanie naprawy i jej nie realizować... - nie liczysz i nie szanujesz swojego czasu.. Kilka straconych godzin to przecież nic takiego - nie szanujesz swoich pieniędzy i środowiska naturalnego (trzeba dojechać co z kolei się wiąże z kosztem paliwa i emisja spalin które można było uniknąć) Jak dla mnie dramat. Skutecznie ten salon wyleczył mnie z pomysłu aby kolejnym samochodem była KIA
Użytkownik sieci
31 maja 2024 14:27
Salon - samochody nowe
Odradzam zakup samochodu ...
... używanego w tym salonie oraz współpracę z Markiem P. Zakupiłem dwuletni, używany samochód KIA Ceed. Przy podpisaniu umowy okazało się, że poprzedni właściciel nie dosłał drugiego kluczyka i książki serwisowej. Miały być one dostarczone do miesiąca od odbioru samochodu. Po dwóch miesiącach otrzymałem klucz i książkę do innego samochodu. Po wielu telefonach z mojej strony udało mi się otrzymać drugi kluczyk po 3 miesiącach (dodatkowo musiałem jechać do salonu w Bytomiu aby go skopiować). Książkę serwisową otrzymałem dopiero po prawie 4 miesiącach. Przy odbiorze książki okazało się, że nie wszystkie serwisy w ASO, o których zapewniono mnie w protokole odbioru są wpisane do książki serwisowej. Dodatkowo poprzedni właściciel nie wykonując przeglądów na czas stracił gwarancję na samochód o czym również mnie nie poinformowano. KIA Polska wznowiła gwarancje ale z wyłączeniem silnika. Jeśli ktoś planuje zakup samochodu w tym salonie, odradzam. Osobiście omijałbym ten salon samochodowy szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
22 maja 2024 23:09
Salon - samochody nowe
Dzień dobry, jeśli ...
... chodzi o obsługę klienta oraz wykonaną naprawę gwarancyjną to nie mam zastrzeżeń. Jednak bardzo duży niesmak stworzyła sytuacja w której jeden z pracowników wykonujących pracę przy moim samochodzie ukradł z niego monetę 5 złotych. Wykonałem zdjęcie wnętrza przed oddaniem ponieważ miałem dużo drobnych rzeczy wewnątrz i niestety została jedna z monet ukradziona. Śpieszyło mi się i nie mogłem tego tematu poruszyć z kierownikiem a same pieniądze zostały zwrócone przez pracownika przyjmującego mój samochód na serwis "bo się zdarza". Tylko teraz pozostaje kwestia czy osoba która została skuszona przez 5 złotych uczciwie wymienia olej,filtry oraz wykonuje inne prace. Ciężko mieć zaufanie do serwisu przy takich wydarzeniach. Trzeba zrobić zmianę.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2024 10:00
Salon - samochody nowe
EDIT: Państwa odpowiedź ...
... jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu o zaprzestaniu korzystania z Państwa usług. Zdecydowanie odradzam wizyty w tutejszym ASO. Naprawa niekompletna, pracownik serwisu - Magdalena Biełanowicz wybitnie grubiańska, skutecznie odstraszająca od chęci skorzystania z usług. Dodatkowo pracownica jest niekompetentna, gdyż podawane przez nią telefonicznie informacje są stekiem bzdur i herezji. Nie spotkałam się do tej pory z taką impertynencją ze strony żadnego innego pracownika.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 23:54
Salon - samochody nowe
Pan Marek Podgorski ...
... wcisnął mi kit naciagnal mnie przy sprzedaży samochodu reno captur ponieważ powiedział że samochod miał dwie stłuczki to mi da 30 tys monitorowałem ten samochód kolega twierdził ze odkupił go za 38tys a wystawił go 43 tys oczyma dobrze wiedzieli że samochod był bity wpolsce i w niemczech zostały mu wysłane zdjęcia i tak oszukują ludzi cz uje się pokrzywdzony w tej sprawie 21 wiek do tego dodam że został mi jeszcze jeden kluczyk czyli karta Pan Marek powiedział że dokupił za 80 zł i nie potrzebuje tej karty Ponieważ jak tyle zarobił to go było stać to co pisze w odpowiedzi to są bzdury pisze ze w jego firmie nie sprzedaje się sam. Powypadkowych a sprzedał mi samochod po wym. Tylnego zderzaka apowiedzzial że była ryska i go pomalowali a reno captur odkupił jego kolega i co z drugim kluczykiem czyli z kartą a captur był powypadkowy i sprzedał a pisal że nie sprzedaje sam.powpadkowych z gwarancją mnie też oszukał pisze bzdury żeby się wybielic Z kolega zarobili niezła kasse to jest młody chlolop powinien iść na kopalnia robic a nie oszukiwać ludzi nie dajcie się wciskać kitu że to wszystko tak pięknie wygląda bo to jest cyste oszustwo a to co napisał w odpowiedzi to sa czyste bzdury nawet nic nie wspomniał o drugiej karcie wcisnął nom kit że auto jest na gwarancji że wymiana tarcze klocki a to wszystko bzdura czyli dalej oszustwo niby to się wydawało swój chlop a to kawał............... ato że Pan mówi że tyyyle nie dostał za captura to sie Pan nie dogadał z swoim kolega ponieważ on twierdzi ze kupił go od pana za38 tys bo z nim rozmawiałem i znów Pan klamie same klamstwa pan na imię powinnnien mieć klamca żałuję tego dnia co zech poznol pana i kupił u Pana auto i dol panu za darmo zarobić to nieuczciwe
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 21:02
Salon - samochody nowe
Jestem zmuszony wystawić ...
... 1⭐ za życzliwość i podejście "Serwisu". 3 kwietnia będąc na 2-gim przeglądzie który kosztował 1400 zł , wymieniając usterki w 2 letnim aucie Kia X-Cee'd 2022 z przebiegiem 14000 km , trzaskającym się wydechem , ( ponoć znany problem), zaśniedziałymi listwami progowymi ( wzbudza zdziwienie bo niektóre 20 latki nie mają takich cudów), źle działającym Kia Connect ( wyłacz silnik bo pracuje od 39 minut, a auto stoi w garażu zaparkowane - złodziej czy co ?), .....niestety zostałem odesłany z kwitkiem . Usłyszałem że Gwarancja nic z tych rzeczy nie obejmuje. Ustalić miał Pan Paweł ( bo Kierownika nie było) i do mnie przedzwonić, porobił zdjęcia listew i cisza , co do trzaskania wydechu mieliśmy też ustalić kiedy mam podjechać i zostawić auto w celu diagnozy usterki ( ponoć ten typ tak ma jak się za grzeje troszkę to nie tłucze). Czwartek cisza , piątek miałem telefon w pracy przez 10 sekund. Oddzwoniłem numer niestety nie odbierał , później rozmawiałem z Panią z Salonu, powiedziała że przekaże p. P. , sobota cisza , poniedziałek znów cisza . Zero kontaktu...Usłyszałem tylko tego i tamtego i tego "gwarancja" nie obejmuje czyli niczego z tego co zglosilem. Auto ma 2 lata sporadycznie jeżdżone , brak słów, pozostaje chyba ominąć ten Serwis i pozbyć się tego auta niech ktoś inny się ......szkoda nerwów, czasu i pieniędzy. Przyjazna osoba w tym Salonie to tylko Pan Bartosz ( Pozdrawiam)..noo ale on tylko sprzedaje.
Użytkownik sieci
12 marca 2024 15:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 lutego 2024 07:37
Salon - samochody nowe
Zgłoszenie problemu do ...
... serwisu: Model: KIA Ceed 2022 rok 1.5 T-GDI przebieg 19900 km Zgłoszone objawy: Podczas jazdy na stałych obrotach, odczuwalne szarpania/drgania karoserii. Wyczuwalne są one najbardziej na 3,4 biegu przy około dwóch tysiącach obrotów. Brak komunikatu o błędzie. Na start Pani przyjmująca zgłoszenie poinformowała mnie, że auto zostanie poddane diagnostyce - jazda testowa plus podpięcie do komputera. Jednakże w przypadku jeżeli specjalny program nie wykaże żadnych problemów z układem zapłonowym to niestety będzie trzeba tak jeździć przez co klienci mają do nich później problem. Mimo wszystko termin został ustalony a auto przekazane do serwisu. Po około dwóch godzinach od przekazania auta przyszło powiadomienie SMS o gotowości odbioru pojazdu. Żadnych dodatkowych informacji. Po przybyciu na miejsce, Pan przedstawił mi rezultaty diagnozy: wykryto drobne błędny jednakże zbyt drobne aby coś z tym zrobić. Jeżeli pojawiłby się do tego komunikat (ikonka) w samym pojeździe to co innego w innym przypadku mają związane ręce. Jest to problem z cewkami który prawdopodobnie będzie się nasilał, jeżeli wyskoczy błąd w samochodzie mam zatrzymać pojazd i skorzystać z assistance. Dodatkowo Pan poinformował mnie, że w dniu dzisiejszym miał również zgłaszany taki problem jak mój przez innego klienta, ale także w jego przypadku nie zostało nic z tym zrobione, ponieważ nie wystąpił błąd w samym pojeździe. Wnioskując po rozmowie z Panią umawiającą na diagnozę która od razu ostrzegła mnie co może ona wykazać jak i sytuacji, że ten sam problem został zgłoszony w tym samym dniu przez innego właściciela pojazdu, temat drgań/szarpań jest dość popularny. Niestety obrywa się tutaj serwisowi jak mniemam niestety z winy samego producenta.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 08:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 listopada 2023 13:01
Salon - samochody nowe
Brak możliwości umówienia ...
... wizyty wykonują przez ostanie dni 50 połączeń zero odzewu odradzam znajdzie inny serwis aso
Użytkownik sieci
6 listopada 2023 20:07
Salon - samochody nowe
Chcialem zakupic auto ...
... wyjechalismy na jazde próbna po powrocie podziekowalismy panu za jazdę a pan nas zostawil na placu i wrocil do srodka dziwne to bylo dla nas wiec zrezygnowalismy z zakupu
Użytkownik sieci
1 listopada 2023 18:07
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... W samochodzie mającym około 60tys przebiegu zaczął się łuszczyć materiał po wewnętrznej stronie drzwi. Chcąc złożyć reklamacje, Pani zaśmiała się w twarz i powiedziała, że to jest zużycie mechaniczne. Pierwszy raz spotykam się z tym, że ktoś nie chciał nawet przyjąć zgłoszenia reklamacyjnego. Nie polecam.
Użytkownik sieci
4 września 2023 21:56
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon !