91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2024 10:00
Salon - samochody nowe
EDIT: Państwa odpowiedź ...
... jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu o zaprzestaniu korzystania z Państwa usług. Zdecydowanie odradzam wizyty w tutejszym ASO. Naprawa niekompletna, pracownik serwisu - Magdalena Biełanowicz wybitnie grubiańska, skutecznie odstraszająca od chęci skorzystania z usług. Dodatkowo pracownica jest niekompetentna, gdyż podawane przez nią telefonicznie informacje są stekiem bzdur i herezji. Nie spotkałam się do tej pory z taką impertynencją ze strony żadnego innego pracownika.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 23:54
Salon - samochody nowe
Pan Marek Podgorski ...
... wcisnął mi kit naciagnal mnie przy sprzedaży samochodu reno captur ponieważ powiedział że samochod miał dwie stłuczki to mi da 30 tys monitorowałem ten samochód kolega twierdził ze odkupił go za 38tys a wystawił go 43 tys oczyma dobrze wiedzieli że samochod był bity wpolsce i w niemczech zostały mu wysłane zdjęcia i tak oszukują ludzi cz uje się pokrzywdzony w tej sprawie 21 wiek do tego dodam że został mi jeszcze jeden kluczyk czyli karta Pan Marek powiedział że dokupił za 80 zł i nie potrzebuje tej karty Ponieważ jak tyle zarobił to go było stać to co pisze w odpowiedzi to są bzdury pisze ze w jego firmie nie sprzedaje się sam. Powypadkowych a sprzedał mi samochod po wym. Tylnego zderzaka apowiedzzial że była ryska i go pomalowali a reno captur odkupił jego kolega i co z drugim kluczykiem czyli z kartą a captur był powypadkowy i sprzedał a pisal że nie sprzedaje sam.powpadkowych z gwarancją mnie też oszukał pisze bzdury żeby się wybielic Z kolega zarobili niezła kasse to jest młody chlolop powinien iść na kopalnia robic a nie oszukiwać ludzi nie dajcie się wciskać kitu że to wszystko tak pięknie wygląda bo to jest cyste oszustwo a to co napisał w odpowiedzi to sa czyste bzdury nawet nic nie wspomniał o drugiej karcie wcisnął nom kit że auto jest na gwarancji że wymiana tarcze klocki a to wszystko bzdura czyli dalej oszustwo niby to się wydawało swój chlop a to kawał............... ato że Pan mówi że tyyyle nie dostał za captura to sie Pan nie dogadał z swoim kolega ponieważ on twierdzi ze kupił go od pana za38 tys bo z nim rozmawiałem i znów Pan klamie same klamstwa pan na imię powinnnien mieć klamca żałuję tego dnia co zech poznol pana i kupił u Pana auto i dol panu za darmo zarobić to nieuczciwe
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 21:02
Salon - samochody nowe
Jestem zmuszony wystawić ...
... 1⭐ za życzliwość i podejście "Serwisu". 3 kwietnia będąc na 2-gim przeglądzie który kosztował 1400 zł , wymieniając usterki w 2 letnim aucie Kia X-Cee'd 2022 z przebiegiem 14000 km , trzaskającym się wydechem , ( ponoć znany problem), zaśniedziałymi listwami progowymi ( wzbudza zdziwienie bo niektóre 20 latki nie mają takich cudów), źle działającym Kia Connect ( wyłacz silnik bo pracuje od 39 minut, a auto stoi w garażu zaparkowane - złodziej czy co ?), .....niestety zostałem odesłany z kwitkiem . Usłyszałem że Gwarancja nic z tych rzeczy nie obejmuje. Ustalić miał Pan Paweł ( bo Kierownika nie było) i do mnie przedzwonić, porobił zdjęcia listew i cisza , co do trzaskania wydechu mieliśmy też ustalić kiedy mam podjechać i zostawić auto w celu diagnozy usterki ( ponoć ten typ tak ma jak się za grzeje troszkę to nie tłucze). Czwartek cisza , piątek miałem telefon w pracy przez 10 sekund. Oddzwoniłem numer niestety nie odbierał , później rozmawiałem z Panią z Salonu, powiedziała że przekaże p. P. , sobota cisza , poniedziałek znów cisza . Zero kontaktu...Usłyszałem tylko tego i tamtego i tego "gwarancja" nie obejmuje czyli niczego z tego co zglosilem. Auto ma 2 lata sporadycznie jeżdżone , brak słów, pozostaje chyba ominąć ten Serwis i pozbyć się tego auta niech ktoś inny się ......szkoda nerwów, czasu i pieniędzy. Przyjazna osoba w tym Salonie to tylko Pan Bartosz ( Pozdrawiam)..noo ale on tylko sprzedaje.
Użytkownik sieci
12 marca 2024 15:57
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 lutego 2024 07:37
Salon - samochody nowe
Zgłoszenie problemu do ...
... serwisu: Model: KIA Ceed 2022 rok 1.5 T-GDI przebieg 19900 km Zgłoszone objawy: Podczas jazdy na stałych obrotach, odczuwalne szarpania/drgania karoserii. Wyczuwalne są one najbardziej na 3,4 biegu przy około dwóch tysiącach obrotów. Brak komunikatu o błędzie. Na start Pani przyjmująca zgłoszenie poinformowała mnie, że auto zostanie poddane diagnostyce - jazda testowa plus podpięcie do komputera. Jednakże w przypadku jeżeli specjalny program nie wykaże żadnych problemów z układem zapłonowym to niestety będzie trzeba tak jeździć przez co klienci mają do nich później problem. Mimo wszystko termin został ustalony a auto przekazane do serwisu. Po około dwóch godzinach od przekazania auta przyszło powiadomienie SMS o gotowości odbioru pojazdu. Żadnych dodatkowych informacji. Po przybyciu na miejsce, Pan przedstawił mi rezultaty diagnozy: wykryto drobne błędny jednakże zbyt drobne aby coś z tym zrobić. Jeżeli pojawiłby się do tego komunikat (ikonka) w samym pojeździe to co innego w innym przypadku mają związane ręce. Jest to problem z cewkami który prawdopodobnie będzie się nasilał, jeżeli wyskoczy błąd w samochodzie mam zatrzymać pojazd i skorzystać z assistance. Dodatkowo Pan poinformował mnie, że w dniu dzisiejszym miał również zgłaszany taki problem jak mój przez innego klienta, ale także w jego przypadku nie zostało nic z tym zrobione, ponieważ nie wystąpił błąd w samym pojeździe. Wnioskując po rozmowie z Panią umawiającą na diagnozę która od razu ostrzegła mnie co może ona wykazać jak i sytuacji, że ten sam problem został zgłoszony w tym samym dniu przez innego właściciela pojazdu, temat drgań/szarpań jest dość popularny. Niestety obrywa się tutaj serwisowi jak mniemam niestety z winy samego producenta.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 08:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 listopada 2023 13:01
Salon - samochody nowe
Brak możliwości umówienia ...
... wizyty wykonują przez ostanie dni 50 połączeń zero odzewu odradzam znajdzie inny serwis aso
Użytkownik sieci
6 listopada 2023 20:07
Salon - samochody nowe
Chcialem zakupic auto ...
... wyjechalismy na jazde próbna po powrocie podziekowalismy panu za jazdę a pan nas zostawil na placu i wrocil do srodka dziwne to bylo dla nas wiec zrezygnowalismy z zakupu
Użytkownik sieci
1 listopada 2023 18:07
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... W samochodzie mającym około 60tys przebiegu zaczął się łuszczyć materiał po wewnętrznej stronie drzwi. Chcąc złożyć reklamacje, Pani zaśmiała się w twarz i powiedziała, że to jest zużycie mechaniczne. Pierwszy raz spotykam się z tym, że ktoś nie chciał nawet przyjąć zgłoszenia reklamacyjnego. Nie polecam.
Użytkownik sieci
4 września 2023 21:56
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon !
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 11:15
Salon - samochody nowe
Dzisiaj niestety jestem ...
... zmuszony zmienić ocenę z 5 gwiazdek na 1. W ostatnim roku kupiłem dwa samochody Xceeda i Proceeda. Jeżeli chodzi o dział sprzedaży mocna piątka, świetna obsługa, pozdrawiam. Natomiast dzisiaj byłem na pierwszym przeglądzie po 15000 km. Żona umówiona na 10.00 spóźniła się 5 min, pan z obsługi pretensje że mechanicy czekają i w takim razie nie umyją po serwisie auta... Ale jak żona wróciła okazało się że samochód umyty i posprzątany ale... do środka wrzucone BEZ worków nie umyte koła!!! Uwalone siedzenia, podsufitka wnętrze bagażnika... brak słów. Płacę za wymianę oleju i kół 850 zł i serwisu nie stać za worki za 2 zł, żenada... nie wiem czy jeszcze skorzystam z Waszych usług. Aktualizacja serwis się zrehabilitował umyli i posprzątali samochód następną wymianę opon dostałem w gratisie.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2023 13:35
Salon - samochody nowe
Edit: w między ...
... czasie wyszłam za mąż. Stąd inne nazwisko. Obsługa gdy chcesz kupić auto super ale po potem już nie. Gdy się zepsuło moje na gwarancji to terminy na diagnostykę najbliższe za 2 tygodnie. Rozumem że ktoś może być na L4 ale proponuję rozwiązania. A tu radź sobie na własną rękę. Nawet auta zastępczego brak. Masakra jeśli chodzi o dbałość o klienta stałego. W konsekwencji auto zabrane z serwisu jeszcze przed diagnostyką i zaopiekowane w innym serwisie. Zaznaczam że auto kupiłam w tym salonie i od dwóch lat serwisuję go w nim. Ale to był już ostatni raz. Przykro mi
Użytkownik sieci
20 czerwca 2023 18:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 czerwca 2023 20:50
Salon - samochody nowe
Dwa miesiące temu ...
... zgłosiłam się do serwisu z powodu pomarańczowej kontrolki check engine, która zapaliła się podczas jazdy samochodem. Po pojawieniu się w serwisie zostałam niemile upomniana przez Panią Magdalenę B., iż powinnam natychmiastowo zatrzymać samochód i wezwać assistance. Mąż poinformował, że kontrolka nie świeciła się na czerwono i nie było komunikatu o zatrzymaniu pojazdu. Pani Magdalena zanegowała istnienie czerwonych kontrolek w samochodzie. Auto zostało przyjęte do serwisu, ale nie zostałam poinformowana ile potrwa naprawa i nie dostałam samochodu zastępczego. W tym dniu otrzymałam telefon, iż wyświetlająca ikona jest spowodowana słabą jakością paliwa. Po kilku dniach, gdy odbierałam samochód zorientowałam się, że bez mojej wiedzy została wykonana jazda testowa około 20 km, co nie zostało ujęte w zleceniu usługi serwisowej. Po kilku dniach od odebrania samochodu ikona znowu się wyświetliła, a samochód nie był tankowany. Nie polecam obsługi w tym salonie.
Użytkownik sieci
29 marca 2023 23:06
Salon - samochody nowe
Kupując pięcioletni samochód ...
... u Pana Marka nie miałem świadomości, że po roku poczuję się oszukany. Jak twierdził Pan Marek samochód posiadał gwarancję jeszcze dwa lata ponieważ Kia taką gwaracje posiada. Ponieważ jestem drugim wlascicielm, pojechałem na pierwszy przegląd, na ktorem okazało się, że auto straciło gwarancję dwa lata wcześniej. Zostałem odesłany z kwitem Opinię zmieniam po czasie bo wyszło to właśnie po mniej więcej roku. Uważam że ekipa w Kia Środula wykazała się ogromnym brakiem profesjonalizmu, jako fachowcy powinniście informować klientow o stanie faktycznym samochodu, również o danych gwarancyjnych a nie wprowadzać niedoświadczonych ludz w błąd.
Użytkownik sieci
29 marca 2023 08:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 marca 2023 21:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 lutego 2023 16:40
Salon - samochody nowe
Hmmm, odbywasz jazdę ...
... testową, decydujesz się na zakup auta, prosisz o ofertę na finansowanie i... kontakt się urywa. Wiem, że lepiej mieć klienta gotówkowego, bo to mniej roboty i w ogóle, ale na szczęście są salony gdzie można normalnie rozmawiać. Srodula do takich salonów nie należy...
Użytkownik sieci
8 lutego 2023 12:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 listopada 2022 20:58
Salon - samochody nowe
Dzisiaj niestety jestem ...
... zmuszony zmienić ocenę z 5 gwiazdek na 1. W ostatnim roku kupiłem dwa samochody Xceeda i Proceeda. Jeżeli chodzi o dział sprzedaży mocna piątka, świetna obsługa, pozdrawiam. Natomiast dzisiaj byłem na pierwszym przeglądzie po 15000 km. Żona umówiona na 10.00 spóźniła się 5 min, pan z obsługi pretensje że mechanicy czekają i w takim razie nie umyją po serwisie auta... Ale jak żona wróciła okazało się że samochód umyty i posprzątany ale... do środka wrzucone BEZ worków nie umyte koła!!! Uwalone siedzenia, podsufitka wnętrze bagażnika... brak słów. Płacę za wymianę oleju i kół 850 zł i serwisu nie stać za worki za 2 zł, żenada... nie wiem czy jeszcze skorzystam z Waszych usług.