91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 czerwca 2022 09:40
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam ten ...
... serwis. Mój przykład: niewielka naprawa blacharska Singera, za grube pieniądze z ubezpieczenia. Efekt: 2 miesiące w serwisie, źle spasowane elementy, termometr zewnętrzny wariuje, bo źle osadzony. Co gorsze, auto ma odbrawione listwy ozdobne po obu stronach (prawdopodobnie zostawiony na słońcu z niespłukaną pianą aktywną). Wina zrzucona na właściciela pojazdu, bo na oględzinach auto nie było idealnie umyte (zdjęcia pokazywały co innego). Propozycja ze strony serwisu? zeszlifować wszystkie listwy ozdobne do jasnego koloru (oryginalnie były przyciemniane) - żenada. Co do odpowiedzi serwisu: wskazują inne elementy pojazdu jako niby-dowody, co nie ma przełożenia na tę usterkę, która z pewnością powstała w serwisie. Procedury przedłużały się również ze względu na działanie serwisu. Poza sprawą: auto jest bardzo dobre i inne ASO zajmuje się nim w sposób profesjonalny.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2022 14:13
Salon - samochody nowe
W ubiegłym roku ...
... oddałem do serwisu auto. klimatyzacja drastycznie zmniejszyła swoją wydajność po zimie. Oddali auto "naprawione", 300pln skasowane. Zapewniono mnie, że po dobiciu czynnika chłodzącego auto może mieć spadek wydajności chłodzenia ale bedzie dobrze, nie tak dobrze jak w nowym ale dobrze. Zmierzone przez nich wartości temperatury na wylotach nawiewów były prawidłowe i wg nich auto działa prawidłowo. Po 2 dniach jazdy uznałem, że auto jak nieprawidlowo chłodziło tak dalej nieprawidłowo chłodzi. Problem nie został usunięty. I teraz hit. 2h na jutubie i mamy taka sytuację: kupiłem filtr kabinowy za 47pln w intercarsie, wymieniłem go samodzielnie (jest na yt krok po kroku co robić) i problem natychmiast ustąpił. Auto chłodzi jak szalone. Problemem był zanieczyszczony po zimie filtr. Dziekuje za profesjonalną robotę i stosownie do niej pozdrawiam.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2022 13:11
Salon - samochody nowe
Witam jedyne 2 ...
... gwiazdy dla Pani z działu Serwis. Bardzo słaba obsługa klienta.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2022 18:30
Salon - samochody nowe
Będąc w salonie ...
... i przede wszystkim na kupnie samochodu, przez około 25min żaden ze sprzedawców nawet nie pofatygował się zadać pytania: w czym mogę pomóc...? Rozumiem, iż jest to spowodowane sytuacją na rynku... klient zabiega o kupno a nie sprzedawca o sprzedaż!?
Użytkownik sieci
15 grudnia 2021 08:26
Salon - samochody nowe
Serwis i obsługa ...
... tragiczna. Odradzam, sprawę zgłaszam do KIA CENTRUM.
Użytkownik sieci
30 listopada 2021 13:30
Salon - samochody nowe
To co przykuło ...
... moją uwagę, to dość protekcjonalne podejście obsługi do wybranych klientów, co dało się odczuć na każdym etapie wizyty - mało sympatyczne podejście pani od ubezpieczeń, brak możliwości uzyskania rzetelnej informacji o przebiegu serwisu od kolejnej niemiłej pani (dla laików to dość istotna kwestia). Osobiście nie podobała mi się bardzo obsługa w.w osób (choć mogę być w grupie wyjątków).
Użytkownik sieci
27 stycznia 2021 14:29
Salon - samochody nowe
Serwis kiepski, obsługa ...
... na zasadzie skasować i olać. Mówią jedno, robię drugie. Nie polecam
Użytkownik sieci
26 stycznia 2021 12:00
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa salonu! Nie polecam!
Użytkownik sieci
23 stycznia 2021 12:20
Salon - samochody nowe
Jako komis używanych ...
... aut to oceniam słabo! Auto nie przygotowane na sprzedaż, przyjeżdżasz kawał drogi od chałupy i zastajesz łupa brudnego wewnątrz zewnątrz a nie wspomnę co pod maską!
Użytkownik sieci
3 listopada 2020 06:55
Salon - samochody nowe
Niech moja opinia ...
... będzie przestrogą dla wszystkich oddających tu auto do serwisu. Zleciłem montaż haka wraz z wiązka elektryczną w nowym aucie Kia Optima, które sam odbierałem z salonu, więc auto było bez żadnej historii. Nikt też nim nie jeździł poza mną i auto wcześniej nie było w żadnym serwisie. Jak to przy odbiorze - skupiłem się na haku i tu wszystko było ok. W życiu nie wpadłbym na to, żeby spojrzeć nad siebie w otwartą klapę bagażnika, w której okazało się, że brakuje zaślepki tylnej lewej lampy. Zauważyłem to niestety dopiero po ok. 3-4 tygodniach, bo korzystając z bagażnika raczej nie patrzy się na klapę nad głową tylko do wnętrza - rzecz chyba oczywista. Po zauważeniu braku zaślepki (kawałek plastiku 10x15 cm) pojechałem niezwłocznie do serwisu zgłosić tą sytuację. I tu oczywiście zostałem olany, pracownik przyjmujący moje zgłoszenie twierdził, że poszukają na monitoringu, że u nich nic nie ginie, a jak się coś znajdzie na serwisie, to dzwonią do klienta itd. itp. Jednym z argumentów ze strony serwisu było to, że tej klapki w ogóle się nie rusza, bo nie ma potrzeby. Ja może jestem laikiem, ale światła wsteczne, które też podłącza się do wiązki, są właśnie w tej części lampy, która jest w klapie bagażnika, więc czy aby na pewno nikt przy niej nie grzebał? Finał był taki, że serwis zaproponował mi zakup nowej zaślepki. Nie chcąc się użerać poprosiłem o sprowadzenie tej części. Byłbym bardziej uparty może, ale jeżdżę autem firmowym, o które dbam bardziej niż o prywatne, więc chciałem tą zaślepkę mieć jak najszybciej. Jestem w 100% przekonany, że winny jest serwis. Utwierdził mnie w tym montaż zakupionej zaślepki, która ma tyle zaczepów i tak mocno się trzyma, że nie ma szans, aby wypadła sama! Wstyd dla serwisu! A wystarczyło przyznać się do błędu, wziąć na klatę sprowadzenie zaślepki i mi ją zamontować. A najśmieszniejsze, że cała ta zaślepka to koszt tylko 24 zł. Ale nie o pieniądze tu chodzi, a o podejście do klienta. Na montażu haka i tak serwis zarobił sporo. Tak więc do wszystkich potencjalnych klientów - proszę bardzo uważnie oglądać samochód przy odbiorze z serwisu, bo reklamacji po odejściu od kasy nie uwzględnia się.
Użytkownik sieci
20 października 2020 08:10
Salon - samochody nowe
Serdecznie nie polecam ...
... serwisu. Po telefonicznym umówieniu się i udaniu się na miejsce (30min w mega korkach) dostałem informację, że moje auto nie zostanie przyjete, problem z nawigacją. Straciłem czas, pieniądze na dojazd, paliwo, mega nie miła obsługa. Oficjalna skarga w drodze.
Użytkownik sieci
18 października 2020 13:41
Salon - samochody nowe
Podczas użytkowania samochodu ...
... Rio wyszła wada mimo wcześniejszej wiedzy marki Kia. Producent obiecuje naprawe ale czas nie został określony zostałem poinformowany. Serwis zainteresował się problemem ale producent kia nie jest w stanie usunąć usterki.
Użytkownik sieci
26 lipca 2020 12:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2020 20:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 marca 2020 01:39
Salon - samochody nowe
Sprzedawcy nie wiedzą, co mówią...
Użytkownik sieci
2 marca 2020 22:48
Salon - samochody nowe
Odradzam, jakoś wykonywanych ...
... usług na najniższym poziomie, jeśli coś chcecie u nich wymienić to po pierwsze radze się mocno zastanowić a po drugie jeśli po wymianie wystąpią jakieś problemy to trzeba z nimi postąpić ostro bo inaczej was wykręcą ponownie na pieniądze, w przypadku marki Opel radzę ich unikać jak ognia, amatorka straszna, radzę jechać do odległego o 600m Opel Mucha który bije ich we wszystkim.
Użytkownik sieci
18 lutego 2020 15:24
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 19:23
Salon - samochody nowe
Wypadałoby poprawić jakość obsługi w serwisie. Amatorszczyzna :(
Użytkownik sieci
4 września 2019 17:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 lipca 2019 22:12
Salon - samochody nowe
W mojej prywatnej ...
... ocenie obsługa klienta mogła by zostać poprawiona.