90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2021 13:18
Salon - samochody nowe
Przy zakupie wszystko ...
... na 5. Pierwsza wizyta w salonie pozostawiła złe wrażenie. Podczas kolejnych, wszystko odbyło się profesjonalnie, rzeczowo i w miłej atmosferze.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2021 12:20
Salon - samochody nowe
Jako komis używanych ...
... aut to oceniam słabo! Auto nie przygotowane na sprzedaż, przyjeżdżasz kawał drogi od chałupy i zastajesz łupa brudnego wewnątrz zewnątrz a nie wspomnę co pod maską!
Użytkownik sieci
22 stycznia 2021 18:07
Salon - samochody nowe
Polecam, profesjonalny serwis samochodów :)
Użytkownik sieci
19 stycznia 2021 17:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 stycznia 2021 11:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 stycznia 2021 15:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 grudnia 2020 09:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 grudnia 2020 15:19
Salon - samochody nowe
Łatwo dostępny parking, miła i szybka profesjonalna obsluga
Użytkownik sieci
9 grudnia 2020 15:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 grudnia 2020 16:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 grudnia 2020 06:50
Salon - samochody nowe
Miła obsługa
Użytkownik sieci
3 grudnia 2020 15:44
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... KIA NAJLEPSZA (Wersja oryginalna) KIA THE BEST
Użytkownik sieci
2 grudnia 2020 21:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 grudnia 2020 15:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 listopada 2020 12:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 listopada 2020 18:58
Salon - samochody nowe
Samochód super ale serwis słaby
Użytkownik sieci
13 listopada 2020 11:04
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zadowolona ...
... z tego salonu przesympatyczna obsługa klienta zarówno przy kupnie samochodu jak i serwis , pracownicy są kompetentni i bardzo pomocni ,polecam ten salon 😃
Użytkownik sieci
6 listopada 2020 09:06
Salon - samochody nowe
Polecam, jednak z ...
... mieszanymi uczuciami, niby wszystko w porządku, lecz te procedury serwisowe.............
Użytkownik sieci
3 listopada 2020 06:55
Salon - samochody nowe
Niech moja opinia ...
... będzie przestrogą dla wszystkich oddających tu auto do serwisu. Zleciłem montaż haka wraz z wiązka elektryczną w nowym aucie Kia Optima, które sam odbierałem z salonu, więc auto było bez żadnej historii. Nikt też nim nie jeździł poza mną i auto wcześniej nie było w żadnym serwisie. Jak to przy odbiorze - skupiłem się na haku i tu wszystko było ok. W życiu nie wpadłbym na to, żeby spojrzeć nad siebie w otwartą klapę bagażnika, w której okazało się, że brakuje zaślepki tylnej lewej lampy. Zauważyłem to niestety dopiero po ok. 3-4 tygodniach, bo korzystając z bagażnika raczej nie patrzy się na klapę nad głową tylko do wnętrza - rzecz chyba oczywista. Po zauważeniu braku zaślepki (kawałek plastiku 10x15 cm) pojechałem niezwłocznie do serwisu zgłosić tą sytuację. I tu oczywiście zostałem olany, pracownik przyjmujący moje zgłoszenie twierdził, że poszukają na monitoringu, że u nich nic nie ginie, a jak się coś znajdzie na serwisie, to dzwonią do klienta itd. itp. Jednym z argumentów ze strony serwisu było to, że tej klapki w ogóle się nie rusza, bo nie ma potrzeby. Ja może jestem laikiem, ale światła wsteczne, które też podłącza się do wiązki, są właśnie w tej części lampy, która jest w klapie bagażnika, więc czy aby na pewno nikt przy niej nie grzebał? Finał był taki, że serwis zaproponował mi zakup nowej zaślepki. Nie chcąc się użerać poprosiłem o sprowadzenie tej części. Byłbym bardziej uparty może, ale jeżdżę autem firmowym, o które dbam bardziej niż o prywatne, więc chciałem tą zaślepkę mieć jak najszybciej. Jestem w 100% przekonany, że winny jest serwis. Utwierdził mnie w tym montaż zakupionej zaślepki, która ma tyle zaczepów i tak mocno się trzyma, że nie ma szans, aby wypadła sama! Wstyd dla serwisu! A wystarczyło przyznać się do błędu, wziąć na klatę sprowadzenie zaślepki i mi ją zamontować. A najśmieszniejsze, że cała ta zaślepka to koszt tylko 24 zł. Ale nie o pieniądze tu chodzi, a o podejście do klienta. Na montażu haka i tak serwis zarobił sporo. Tak więc do wszystkich potencjalnych klientów - proszę bardzo uważnie oglądać samochód przy odbiorze z serwisu, bo reklamacji po odejściu od kasy nie uwzględnia się.
Użytkownik sieci
2 listopada 2020 15:30
Salon - samochody nowe
Ciekawe miejsce