90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 05:58
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży porażka
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 22:05
Salon - samochody nowe
Opis wizyty w ...
... serwisie : Wizyta zaplanowana na godzinę 15.30 ( Byłem chwilę przed czasem i czekam ). Wizytę umówiłem drogą e-mail z pełnym opisem ( na miejscu nikt nic nie wie ). O godzinie ok. 17.45 Pan technik jedzie na jazdę testową sam. Nikt nie poinformował mnie, czy pojechać z Panem technikiem wyjaśnić problem. Powrót przed 17.55 i zwrot auta z komentarzem : - usterki brak - czego Pan oczekuje od takiego auta - ogólnie to trzeba cisnąć auto - auto nie jest nowe w końcu... PS. Auto - 1 rejestracja : 2022r, przebieg ok.14 000 km (auto na gwarancji). Zaznaczam, że jeżdżę autem codziennie i opisana przeze mnie wada występuje ( codziennie ). Podsumowując wystawiam 1 gwiazdkę za : - wiedzę techniczną i - brak szacunku do klienta ( 2,5h zmarnowanego czasu, żeby stwierdzić przez serwis, że usterki nie ma... ). Kolejna wizyta i klient załatwiony, nie stwierdzamy wady. Serwis jej nie wywołał, miał auto na całość dobę a wykonano 3km jazdy testowej, ok 11min. Nie mają czasu.
Użytkownik sieci
19 lutego 2024 16:35
Salon - samochody nowe
Po ostatnim przeglądzie ...
... w Serwisie nie wiem dlaczego , ponieważ nikt nie kazał Mechanik z Piaskownicy po gimnazjum bo inaczej nie można go nazwać postanowił dopompować powietrza do 3.2bar..... rozwalając przy tym 4szt kołpaków i nie przyznając się do winy ... Kontaktu ze strony Kierownika salonu w sprawie wyjaśnienia sytuacji BRAK .... Cały dzień czekania na telefon od Salonu nie doszedł do skutku ... Omijać szerokim łukiem !!!!!
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 08:54
Salon - samochody nowe
Naciągnąć na wymianę ...
... to potrafią, ale zreperować już coś w ramach gwarancji to jest ponad ich siły. Nie polecam. Omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
4 lutego 2024 21:38
Salon - samochody nowe
Sprzedawca prezentujący auto ...
... za grubo ponad 100k ma o aucie bardzo niewielką wiedzę, można powiedzieć mniejszą niż klient po przeczytaniu katalogu, ponadto nieuprzejmy i nieprofesjonalny. Odwiedziliśmy wiele salonów i tutaj zdecydowanie obsługa była na rozczarowującym poziomie.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2024 15:57
Salon - samochody nowe
Obsługa!!! Kłania się psychologia biznesu
Użytkownik sieci
26 października 2023 09:25
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu bardzo ...
... slaba. Czas oczekiwania na przyjęcie samochodu do warsztatu to niejednokrotnie prawie godzina. Jedna osoba w obsłudze nie wyrabia. To brak szacunku do klienta.
Użytkownik sieci
14 września 2023 15:09
Salon - samochody nowe
Sprzedali mi część która nie pasowała do samochodu.
Użytkownik sieci
13 września 2023 17:06
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta w ...
... ostatnim czasie zeszła…. . Tragedia jeśli chodzi o czas oczekiwania na przyjęcie samochodu do serwisu i jego odbiór. Zajmuje się tym jedna osoba i poprostu nie wyrabia.
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 19:26
Salon - samochody nowe
Nie polecam Wydanie ...
... auta to tragedia Mały parking, auto przed wydaniem stoi na dworze Obsługa fatalna, zero zainteresowania klientem. W innych salonach to potrafią jakoś ładnie udekorować auto przed odbiorem, a wy nie potraficie nawet porządnie umyć auto przed wydaniem, u mnie było widać zacieki po myciu, a w środku kurz, nigdy więcej do was już nie zajadę, wszystkim swoim znajomym też będę odradzał aby tam kupowali i serwisowali auto, po zakupie to nawet nikt do mnie nie zadzwonił i nie spytał czy jestem zadowolony z auta czy mam jakieś pytania. Byłem umówiony na konkretną godzinę aby mi wymienili spinkę przy plastikowym nadkolu bo odstawała to nawet nikt się mną nie zainteresował, poza tym na tym mini parkingu jakaś facet cofał i uderzył w mój samochód, szkoda nerwów na was, także przez 7 najbliższych lat będę jeździł do konkurencyjnego ASO
Użytkownik sieci
10 maja 2023 16:02
Salon - samochody nowe
Umówiony telefonicznie godzina ...
... na serwis i oddanie auta - 15:00. Do 15:30 nikt z serwisu nie pojawił się by odebrać auto na umówiony przegląd. Pani w recepcji nie może nic zrobić bo to nie jej dział. Na pytanie czy ktoś przyjdzie i kiedy, też nie może odpowiedzieć ( mimo najszczerszych chęci) bo to nie jej dział. Odradzam szkoda czasu!
wojciech Gorniak
19 kwietnia 2023 23:06
Serwis
Sprawdzenie auta przed zakupem
Przestrzegam przed tym Serwisem. Niekompetentna obsługa brak profesjonalizmu oraz nie doświadczeni mechanicy.
Serwis ASO posiada na stanie czujnik lakieru za przysłowiowe „20” zł na którym każdy mierzony element pokazuj od 10 do 30 mikronów przy czym Pan mechanik twierdzi ze auto zostało za bardzo spolerowane.Niestety wszystkie nowe auta znajdujące sie w tym salonie mierzone tym czujnik rowniez pokazywały te same wartości.Totalna porażka , nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
3 lutego 2023 23:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 listopada 2022 16:43
Salon - samochody nowe
Omijać!!!
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 15:45
Salon - samochody nowe
Dramat. Zamiast deklarowanej ...
... godziny na serwis auta wyszło 4. Umycie samochodu zapominając o felgach pozostawiam bez komentarza. Dwie gwiazdki za kawę
Użytkownik sieci
1 listopada 2022 19:28
Salon - samochody nowe
Lepiej pojechać gdzie indziej...
Użytkownik sieci
27 września 2022 09:07
Salon - samochody nowe
Wydanie nowego auta ...
... tutaj wygląda jak w komisie, albo i gorzej. Wydanie odbyło się na parkingu przez salonem mimo, że nie było najcieplej, auto wyjechało nie domyte z zaciekami. Pracownik dał kluczyki i w drogę :). Rozumiem, że auto było budżetowe, ale jednak czegoś takiego nigdy jeszcze nie widziałem. Po dojechaniu do domu, okazało się, że nie działała regulacja lusterka bocznego od strony kierowcy - uszkodzony był silniczek. Wymieniony został na gwarancji w innym ASO, jednak porażka, że nikt tego nie sprawdził przed wydaniem.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2022 18:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lipca 2022 22:41
Salon - samochody nowe
Niestety klientem waszego ...
... serwisu nie będę. Pierwszy kontakt z serwisem parę tygodni temu - zapytałem o cenę pierwszego przeglądu i termin oczekiwania. Miła Pani podała cenę (178 zł), dość odbiegającą od ceny w innych serwisach, miłe zaskoczenie! Skoro jest tak fajnie i miło, że nawet nie ma kilkutygodniowych kolejek postawnowiłem umówić się właśnie tutaj na pierwszy serwis. Przemiły pan zapytany o cenę i możliwy termin uderzył najpierw w nutę marketingową - koniecznie chce mi sprzedać "pakiet serwisowy" na 4 przeglądy, nie na 4 lata, a może jednak na 4 przeglądy, bo się pan lekko zaplątał. Nic to, młody może się uczy. Na szczegółowe zapytanie potwierdził, że to jednak 4 przeglądy czyli jednak nie cztery lata przynajmniej w moim przypadku. Koszt pakietu w moim wypadku okazał się nieadekwatny do rzeczywistych kosztów serwisu przedstawionych przez pana doradcę, bo zapytany o koszty kolejnych przeglądów i moim stwierdzeniu, że koszt pakietu mniej więcej dwukrotnie je przewyższa pan został lekko zbity z tropu sprzedania pakietu. Wracamy jednak do pierwszego przeglądu cena podana przez owego pana to 175 zł - ok. mamy trzy złote mniej niż dwa tygodnie temu :-). I tu pojawia się bezcenne stwierdzenie pana doradcy, kiedy szuka najbliżeszego terminu: koszt pierwszego przeglądu wyniesie 275 zł!... Zaraz zaraz... przed chwilą było 175, pytam czy się nie pomylił. Nie nie pomylił się, bo my proszę pana DOLICZAMY! 100 zł przegląd antykorozyjny. Tłumaczę panu, że pytałem o koszt przeglądu, a nie o to doliczają, bo jak przyjadę to się okaże, że doliczają za coś jeszcze i koszt wynosi 1000, może 2000 zależnie od fantazji pana doradcy lub tego ile musi dorobić do premii. Niestety dyskusja zmierza w kierunku ściany, bo DOLICZAJĄ i już. Koniec kropka. I z tego to właśnie powodu, pomimo poleceń mego przyjaciela, który bardzo Was poleca, bo dobrze zna właściciela i jest to super serwis NIGDY z waszych usług korzystał nie będę. Można było od razu powiedzieć - koszt przeglądu to 275 zł, a składa się na to to i to itd. Nie chcę być nie mile zaskoczony korzystając z waszych usług bo coś doliczacie. I nie chodzi to o te nieszczęsne 100 zł, tylko o wprowadzanie (celowe?) w błąd.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2022 08:49
Salon - samochody nowe
Uwaga na kłamstwa ...
... tych sprzedawców Santander leasing może potwierdzić kłamia oszukują 3 tygodnie nie mogę odebrać auta. obsługa siedzi jak by byli skazani na prace w tym salonie przez sad, to jest masakra dyrektor nie ma pojecia jak obsłuzyc klienta kupiłem 2 auta u nich wysyłaja złe dokumety do rejstracji i wine zwalaja na klienta. Sprzedawca kłamie w oczy a dyrektor umi tylko jedna spiewke opowiadac jak banki przelewaja pieniadze. Mysle ze kupiłem wiecej nowych aut w swoim zyciu niz ten gosc sprzedał w tym salonie obsługa straszna nie udostepniono nam nawet auta zeby zobaczyc co kupujemy nawet po zarejstrowaniu samochodu i zapłacie przez leasing Nie kupuj tu samochodu to tylko kłopoty uwaga uwaga.