92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2024 22:16
Salon - samochody nowe
Witam po dzisiejszej ...
... wizycie w serwisie po awarii samochodu dowiedziałem się jak działa gwarancja w kia zero zainteresowania się klientem czy ma czym jeździć zero samochodu zastępczego ale trudno ale po diagnozie samochodu dowiedziałem się że świece zapłonowe się wypaliły po 20tys km szok a serwisant mi za każdym razem mówił że auto chodzi ale to tylko 1,0 co pan wymaga porażka
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 07:20
Salon - samochody nowe
kolejna żenująca kompromitacja ...
... – komunikowałem wielokrotnie poprzez pocztę elektroniczną wraz ze zdjęciami o usterce kamery w prawym lusterku, jak również pokazywałem filmiki jakie nagrałem jak moja kamera zestawu 360 nie działa poprawnie. Szkoda zgłoszona z AC – serwis wymienił korpus lusterka ale nie usunął usterki kamery. Teraz dostałem odmowę od ubezpieczyciela bo powinno to być naprawione podczas usuwania usterki. Pomimo moich zapytań nikt nawet nie odpowiedział mi na maila – co jest normą. Naprawdę w żaden sposób nie bierzecie odpowiedzialności za waszą niekompetencje. Jak to jest możliwe iż klient zgłasza wadę a wy ją ignorujecie. Pojechałem raz jeszcze na weryfikację – czyściliście styki i mówicie że wszystko ok – dojechałem do domu i wysyłałem zdjęcia z niedziałającej kamery. Jak to możliwe że mi nie działa a wam działa? Nie będę już wspominał o tym iż drzwi były niedokręcone a z drzwi wystawały uszczelki. Niestety jestem zmuszony dochodzić moich praw na inne sposoby. Tak wygląda brak usterki według KIA Wadowscy!!!!
Użytkownik sieci
2 października 2023 14:50
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... na bardzo niskim poziomie, najgorszy Serwis(autozyrowany Dealer ) Kia . Jak jest nie wygodny klient to udają ze maja problem z zasięgiem (sytuacja powtórzyła się 3 razy) i brak wiedzy u Pani ktora zajmuje się serwisami( jak ma być auto w systemie jak dopiero się klient umawia na pierwszy serwis na 15tys km. Żenada. Bardzo polecam serwis KIA Filipowicz tam nie było żadnych problemów.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2023 13:33
Salon - samochody nowe
Niestety jestem zmuszony ...
... wystawić niską ocenę pomimo bycia klientem od 2018 roku. 1. Dodzwonienie się do serwisu graniczy z cudem. 2. Przy samochodzie KIA Stinger przy serwisie 60 tysięcy różnica w cenie u konkurencji w Krakowie to ponad 500zl. Wadowscy ponad 2800 a Patecki ponad 2300. Zastanawiające. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
5 lipca 2023 15:47
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam!!! ...
... Serwis ustalił, że moje klocki hamulcowe i tarcze nie są oki. Mus wymienić. Zaproponowali natychmiastową wymianę. Ryzyko z takimi jeździć. Pomarudziłam, bo ceny za wymianę mają gigantyczne ale trudno, bezpieczeństwo najważniejsze. I co się okazało; proponujemy wymianę ale ... klocki zniknęły. A 5 min wcześniej chcieli wymieniać. W ciągu 5 min zniknęły? Niby możliwie, ale ... . Jak to mówią; nie wie lewica co czyni prawica. Mój samochód jest dość ciężki, jazda bez w pełni sprawnych klocków i tarcz to ryzyko. Czy tylko ja to rozumiem? Uwzględniają odpowiedź KIA informuję, że pracownicy najpierw zawalili sprawę proponując mi wymianę, a jak się zorientowali, że części nie mają ( w ciągu 5 min im się zawieruszyły) dopiero później zaproponowali mi inny termin. Kiedy? No nie wiemy, kiedy przyjdą części. Będziemy dzwonić. Zaproponowali termin w nieokreślonym czasie (sic!)
Użytkownik sieci
6 lutego 2023 08:46
Salon - samochody nowe
Salon jest ok ...
... ale serwis i obsługa pozakupowa to tragedia. Unikanie, za wszelka cenę, jakichkolwiek działań czy napraw w ramach gwarancji. Wszystkie usterki, zawsze, „mieszczą się w normie producenta” i nie zostają naprawione. Wprowadzanie klienta w błąd - przykładowo, że Kia nie oferuje darmowych aut zastępczych na czas naprawy, podczas gdy w innym serwisie nie ma z tym problemu. Po zmianie serwisu na inny okazało się, że czekało na mnie kilka akcji serwisowych, o których w Gaju nie słyszałem ani słowa. Szkoda czasu i nerwów.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2023 11:56
Salon - samochody nowe
Sprzedawca był na ...
... mnie ewidentnie obrażony, ponieważ byłem zainteresowany konkretnym egzemplarzem i musiał mi go pokazać – dosłownie tupał nogą stojąc obok samochodu, zero interakcji z klientem :) Proszę się na mnie nie obrażać, po prostu chciałem kupić samochód! ;)
Użytkownik sieci
8 listopada 2022 09:51
Salon - samochody nowe
nikt nie odbiera ...
... telefonów ani serwis nr6 ani sprzedaż cześci nr7
Użytkownik sieci
28 lipca 2022 09:10
Salon - samochody nowe
W skrócie, serwis ...
... niekompetentny gdyż mówią że części będą za 2-3 tygodnie, a po 5 tygodnia gdy mam odbierać auto mówią że nie ma części. Sprawa zgłoszona do Kia Polska.
Użytkownik sieci
25 lipca 2022 19:53
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam! jeździłem ...
... z usterką 8 miesięcy -7 wizyt bez rezultatu , przy wizycie w innym autoryzowanym serwisie usterka została wykryta prawidłowo i usunięta za pierwszym razem, interwencja u kierownika w związku bezradnością jego ekipy spotkała się z jego "delikatnie mówiąc " mało kulturalną reakcją -bardzo nieprofesjonalna ekipa...
Użytkownik sieci
24 lipca 2022 22:20
Salon - samochody nowe
W sobotę gdy ...
... jechałem na urlop samochód KIA CEE'D miał awarię. Dojechałem do pierwszego na trasie autoryzowanego salonu KIA żeby ustalić co jest usterką i czy mogę jechać dalej samochodem. Dotarłem do salonu Wafowsch w Gaju po godzinie 12.20. Pracownik siedzący za biurkiem z myszką w ręce powiedział, że nie sprawdzą defektu, ponieważ mechanik diagnozuje inny samochód. Gdy stwierdziłem, że poczekam, powiedziano mi, że nie znajdzie na to czasu w ciągu kolejnych 90 min. Ten salon/serwis działa w sobotę do 14. Pojechałem do innego salonu w Krakowie, gdzie Pracownik zdiagnozował usterkę wycenił usługę i umówił naprawę w pierwszym wolnym terminie. Zwyczajnie pomógł w drodze a nie zignorował klienta na 1.5 godziny przed końcem seojej pracy. Nie polecam w przypadku awarii w podróży.
Użytkownik sieci
18 lipca 2022 12:11
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klijentem. ...
... Po 15 min. Ktoś łaskawie się pojawił w dziale servisu. Chciałem zrobić przegląd przed zakupem auta, diagnostykę. Pracownik poinformował mnie żebym przyjechał za 3 tygodnie, może będą mieć czas. Przypominam, przegląd przed zakupowy! Jak oni sobie wyobrażają? Że 3 tyg.będe czekał z zakupem auta? Jak rozumiem sprzedają taki złom że nie nadarzają ich naprawiać. Bo tak ja - klient - mam odbiór. Zaznaczam że w Reno przegląd taki auta ich marki zrobili od ręki. Nie polecam, bo są bardzo zarobieni a klijent dla nich to ten który stoi przed drzwiami z gotówką. A potem... jak bedą mieć czas.
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 13:00
Salon - samochody nowe
Mam mieszne uczucia ...
... co doskonalosci KIA Wadowscy a wrecz przeciwnie.Mialem przyjemnosc byc na przegladzie gwarancyjnym 23.czerwca br i po slonej oplacie dostalem dokument stwierdzajacy ze wszystko jest oky.Dzis tj.15.lipca odkrylem ze na samochodzie jest babel.Swiadczy to tym ze salon interesuje tylko skasowanie a nie stwierdzenie usterek.Kto zaplaci za dojacd za stracony czas .Dzis po rozmowie z pracownikiem salonu w Gaju jedyna istotna informacje jaka otrzymalem to umowienie spotkania na tzw reklamacje juz na 11.08.br.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2022 13:05
Salon - samochody nowe
Tydzień oczekiwania na ...
... kontakt ze strony "likwidacji szkód" to chyba wystarczy żeby zapracować na jedną gwiazdkę (mniej się nie da).
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2022 17:51
Salon - samochody nowe
Proszęi wyjaśnić dlaczego ...
... nie da się do was dodzwonić w godzinach pracy ?
Użytkownik sieci
3 stycznia 2022 20:35
Salon - samochody nowe
Nie polecam napraw ...
... blacharsko lakierniczych, farba po 2 latach łuszczy się oraz odpada. Praca nie wykonana zgodnie ze sztuką. Pozdrawiam !
Użytkownik sieci
9 grudnia 2021 15:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 listopada 2021 17:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 listopada 2021 12:07
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... serwisu to jakiś abstrakcja. Kilka prób połączeń i zrezygnowałem.
Użytkownik sieci
29 października 2021 11:44
Salon - samochody nowe
Niestety serwis przez ...
... pół godziny nie miał czasu odebrać telefonu.... jeszcze nie byłem a już czuję niechęć do tego serwisu. Na dowód zdjęcie...