91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2023 11:56
Salon - samochody nowe
Sprzedawca był na ...
... mnie ewidentnie obrażony, ponieważ byłem zainteresowany konkretnym egzemplarzem i musiał mi go pokazać – dosłownie tupał nogą stojąc obok samochodu, zero interakcji z klientem :) Proszę się na mnie nie obrażać, po prostu chciałem kupić samochód! ;)
Użytkownik sieci
8 listopada 2022 09:51
Salon - samochody nowe
nikt nie odbiera ...
... telefonów ani serwis nr6 ani sprzedaż cześci nr7
Użytkownik sieci
28 lipca 2022 09:10
Salon - samochody nowe
W skrócie, serwis ...
... niekompetentny gdyż mówią że części będą za 2-3 tygodnie, a po 5 tygodnia gdy mam odbierać auto mówią że nie ma części. Sprawa zgłoszona do Kia Polska.
Użytkownik sieci
25 lipca 2022 19:53
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam! jeździłem ...
... z usterką 8 miesięcy -7 wizyt bez rezultatu , przy wizycie w innym autoryzowanym serwisie usterka została wykryta prawidłowo i usunięta za pierwszym razem, interwencja u kierownika w związku bezradnością jego ekipy spotkała się z jego "delikatnie mówiąc " mało kulturalną reakcją -bardzo nieprofesjonalna ekipa...
Użytkownik sieci
24 lipca 2022 22:20
Salon - samochody nowe
W sobotę gdy ...
... jechałem na urlop samochód KIA CEE'D miał awarię. Dojechałem do pierwszego na trasie autoryzowanego salonu KIA żeby ustalić co jest usterką i czy mogę jechać dalej samochodem. Dotarłem do salonu Wafowsch w Gaju po godzinie 12.20. Pracownik siedzący za biurkiem z myszką w ręce powiedział, że nie sprawdzą defektu, ponieważ mechanik diagnozuje inny samochód. Gdy stwierdziłem, że poczekam, powiedziano mi, że nie znajdzie na to czasu w ciągu kolejnych 90 min. Ten salon/serwis działa w sobotę do 14. Pojechałem do innego salonu w Krakowie, gdzie Pracownik zdiagnozował usterkę wycenił usługę i umówił naprawę w pierwszym wolnym terminie. Zwyczajnie pomógł w drodze a nie zignorował klienta na 1.5 godziny przed końcem seojej pracy. Nie polecam w przypadku awarii w podróży.
Użytkownik sieci
18 lipca 2022 12:11
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klijentem. ...
... Po 15 min. Ktoś łaskawie się pojawił w dziale servisu. Chciałem zrobić przegląd przed zakupem auta, diagnostykę. Pracownik poinformował mnie żebym przyjechał za 3 tygodnie, może będą mieć czas. Przypominam, przegląd przed zakupowy! Jak oni sobie wyobrażają? Że 3 tyg.będe czekał z zakupem auta? Jak rozumiem sprzedają taki złom że nie nadarzają ich naprawiać. Bo tak ja - klient - mam odbiór. Zaznaczam że w Reno przegląd taki auta ich marki zrobili od ręki. Nie polecam, bo są bardzo zarobieni a klijent dla nich to ten który stoi przed drzwiami z gotówką. A potem... jak bedą mieć czas.
Użytkownik sieci
15 lipca 2022 13:00
Salon - samochody nowe
Mam mieszne uczucia ...
... co doskonalosci KIA Wadowscy a wrecz przeciwnie.Mialem przyjemnosc byc na przegladzie gwarancyjnym 23.czerwca br i po slonej oplacie dostalem dokument stwierdzajacy ze wszystko jest oky.Dzis tj.15.lipca odkrylem ze na samochodzie jest babel.Swiadczy to tym ze salon interesuje tylko skasowanie a nie stwierdzenie usterek.Kto zaplaci za dojacd za stracony czas .Dzis po rozmowie z pracownikiem salonu w Gaju jedyna istotna informacje jaka otrzymalem to umowienie spotkania na tzw reklamacje juz na 11.08.br.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2022 13:05
Salon - samochody nowe
Tydzień oczekiwania na ...
... kontakt ze strony "likwidacji szkód" to chyba wystarczy żeby zapracować na jedną gwiazdkę (mniej się nie da).
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2022 17:51
Salon - samochody nowe
Proszęi wyjaśnić dlaczego ...
... nie da się do was dodzwonić w godzinach pracy ?
Użytkownik sieci
3 stycznia 2022 20:35
Salon - samochody nowe
Nie polecam napraw ...
... blacharsko lakierniczych, farba po 2 latach łuszczy się oraz odpada. Praca nie wykonana zgodnie ze sztuką. Pozdrawiam !
Użytkownik sieci
9 grudnia 2021 15:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 listopada 2021 17:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 listopada 2021 12:07
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... serwisu to jakiś abstrakcja. Kilka prób połączeń i zrezygnowałem.
Użytkownik sieci
29 października 2021 11:44
Salon - samochody nowe
Niestety serwis przez ...
... pół godziny nie miał czasu odebrać telefonu.... jeszcze nie byłem a już czuję niechęć do tego serwisu. Na dowód zdjęcie...
Użytkownik sieci
23 października 2021 14:10
Salon - samochody nowe
Już dawno nie ...
... czułam się takim niechcianym klientem. Dostaliśmy auto do jazdy próbnej bez problemu ale na zasadzie bierzcie i znikajcie. Nie było można uzyskać odpowiedzi na żadne pytania czy jakieś materiały do przejrzenia później. Taką mają super sprzedaż że zniechęcają kolejnych klientów?
Użytkownik sieci
21 października 2021 15:15
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa działu ...
... części dramat, Pan z obsługi klienta kulturą nie grzeszy. Części nr. 582571H000 Dźwignia rozpieracza cena ok 55zł w serwisie ta sama oryginalna InterCars Libertów 33zł Pan hamski wyśmiewny wysłał mnie do Carsu nie dziękuję więcej nic tam nie kupię życzę powodzenia z takim podejściem Pozdrawiam. Jak najbardziej może i w trosce o mój portfel tylko mógł to zaproponować w mniej hamskim tonie Pozdrawiam
Użytkownik sieci
24 lipca 2021 14:39
Salon - samochody nowe
Niestety moja ocena ...
... działania dealer'a jednoznacznie negatywna. Zakupione auto od początku było wadliwe. Serwis po trzech nieudanych próbach naprawy poddał sie. W aucie podobno jest niekompletna wiazka elektr. Obiecano mi kontakt po konsultacji problemu z kia. Niestety nikt juz wiecej sie nie odezwał. Szkoda.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2021 07:53
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa woła ...
... o pomstę do nieba. Pomimo obietnic doradcy serwisowego, nikt nie skontaktował się ze mną w celu usunięcia usterki gwarancyjnej. Pomimo dwukrotnej prośby o kontakt z kierownikiem serwisu pozostawionej u Pani na recepcji, nikt nie oddzwonił. Po wielokrotnych próbach kontaktu i finalnym pozostawieniu auta w serwisie, pan Michał Chrzanowski przy oddaniu auta na "do widzenia" przyznał że nie zostało zrobione to po co przyjechałem.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2021 18:46
Salon - samochody nowe
Zamierzałem zakupić auto ...
... w tym salonie. Sprzedażowiec zaproponował cene którą uzgodniliśmy, po czym ostatecznie się z niej wycofał bo wcześniej nie sprawdził czy może taka dać. DRAMAT.
Użytkownik sieci
26 października 2020 19:16
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa, nie ...
... wspomnę zeby dodzwonić do serwisu odbiera telefon pani i prosi o pozostawienie numeru telefonu w celu kontaktu. Ta sytuacja spotkała mnie już 3 razy. W. Momencie oddania samochodu do serwisu pan Filip zażądał odemnie opłacenia za serwis gotówką mimo, że informowałem dwukrotnie, że samochód jest wlz floty Kia i faktura zostanie wystawiona na przelew. Po serwisie zostałem poinformowany, że gwarancyjnie zostanie wymieniona Sonda lambda. Do tygodnia czasu zapewniano Mnie, że ktoś z serwisu się że Mną umówi na jej wymianę. Dzisiaj mija 17 dni od momentu zapewnienia Mnie o zamówionej części. W zeszły piątek dzwoniłem przypomnieć się co z zamawianą częścią. Znów ta sama sytuacja prośbą o pozostawienie numeru telefonu i kolejny brak kontaktu. Sprawa zgłoszona już do Kia Polska. Dobra droga to utraty przedstawicielstwa marki Róbcie tak dalej. Nie polecam tego serwisu!!!