91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 października 2024 09:16
Salon - samochody nowe
Serwis super .szybko ...
... sprawnie profesjonalnie podejście do klienta .
Użytkownik sieci
11 października 2024 08:54
Salon - samochody nowe
Witam miałem okazję ...
... drugi raz dokonać przeglądu gwarancyjnego w tym serwisie podczas podróży z Zakopanego do Warszawy tak akurat mi wypadało z kilometrów . Jestem pod wielkim wrażeniem obsługi oraz zorganizowania dosłownie w parę minut moje auto już było obsługiwane przez mechaników a my podróżni a zostaliśmy dobrze zaopiekowani przez personel nim wypiliśmy dobrze kawę auto było gotowe . Wszystko trwało dosłownie 60 minut . Bardzo polecam ten salon i serwis. Dodatkowo jest to świetne połączenie wyjazdów w góry i przeglądu samochodu 👌👌👌
Użytkownik sieci
9 października 2024 17:29
Salon - samochody nowe
Miałem przyjemność zakupu ...
... samochodu w m-cu. wrześniu br. Pełen profesjonalizm doradcy Macieja Kasprzyckiego , jego podejście do klienta, elastyczność, duża pomoc i zakup został sfinalizowany.Oby wszyscy sprzedawcy w innych salonach mieli podobne podejście do klienta.
Użytkownik sieci
9 października 2024 16:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 października 2024 10:58
Salon - samochody nowe
Salon ma wiele ...
... pozytywnych opinii, na pewno zasłużonych, ale zawsze można coś poprawić i stąd mój komentarz. Niestety negatywny. Samochód po serwisie został zwrócony ze zdemontowanymi tylnymi pasami bezpieczeństwa! Zorientowałem się dopiero gdy pod domem dzieci wsiadły do auta. Plan weekendowego wypadu autem nie wypalił. I to pierwszy problem - procedury! Druga sprawa. Przez telefon usłyszałem kpiące pytanie o to, czy mam jakiś lepszy pomysł niż powrót autem do serwisu. Wydawało mi się, że chociaż krótkie "przepraszam" w imieniu firmy byłoby na miejscu, a zamiast tego usłyszałem, że "to nie ja naprawiałem to auto więc o co chodzi"? Serio? Czy kelner w restauracji też powiedziałby klientowi, że to nie on tu gotuje? Zamontowanie pasów kosztowało mnie łącznie 3,5 godz. z jazdą w godzinach pracy. W serwisie czekałem na chociaż jedno słowo do końcowego uścisku ręki. Nie doczekałem się. Nie jestem przewrażliwiony na swoim punkcie, ale takie braki w komunikacji z klientem, szczególnie gdy jest wnerwiony, naprawdę irytują. Panowie z serwisu - to już nie PRL. Jesteście twarzą swojej firmy i zwykle jedyną osobą z którą mamy kontakt. Ja Wam przecież mówię "dziękuję" za dobrze wykonany serwis, mimo, że faktyczną robotę wykonał kto inny. Proste?
Użytkownik sieci
8 października 2024 15:06
Salon - samochody nowe
Cieszę się, że ...
... udało nam się wyjaśnić powstałe nieporozumienie, poprawiam moją ocenę z 1 na 5 gwiazdek. Chciałbym bardzo pozytywnie ocenić współpracę z Panem Jerzym, który pomógł mi przy zakupie samochodu. Profesjonalne podejście, ogromna wiedza oraz pełne zaangażowanie sprawiły, że cały proces przebiegł sprawnie i bez żadnych problemów. Sprzedawca cierpliwie odpowiadał na moje pytania, przedstawił różne opcje i pomógł w wyborze. Czułem, że jestem w dobrych rękach i że moim zadowoleniem zależy mu równie mocno, jak mi. Gorąco polecam współpracę z KIA Wadowscy oraz profesjonalne podejście Pana Jerzego C. Jak kupujecie samochód to do tego Pana! Szczęśliwy posiadacz Kia Sorento!
Użytkownik sieci
5 października 2024 14:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 października 2024 10:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 października 2024 15:06
Salon - samochody nowe
Sprawnie auto przywrócone do eksploatacji
Użytkownik sieci
16 września 2024 07:15
Salon - samochody nowe
Pojawiliśmy się w ...
... salonie po uprzednim telefonicznym potwierdzeniu możliwości oglądnięcia konkretnego samochodu i jazdy próbnej w ten sam dzień. Na miejscu okazało się, że samochodem nie da się wyjechać (polecono nam przyjechać kolejny raz w inny dzień), a na dodatek jego wyposażenie jest niezgodne z ogłoszeniem. Jedyną reakcją obsługującego nas pana było wzruszenie ramion i tłumaczenie że "to nie on". Straciliśmy czas i nerwy, nie polecamy tego miejsca.
Użytkownik sieci
13 września 2024 20:57
Salon - samochody nowe
Z czystym sumieniem ...
... mogę polecić serwis w salonie Kia Wadowscy w Gaju. Obsługa na najwyższym poziomie. Pan Mateusz Wątorek - mechanik wszystko rzetelnie wytłumaczył i usunął wszystkie usterki w mgnieniu oka. Pan Adrian Hernik - doradca był bardzo pomocny i tak jak Pan Mateusz z pełnym zaangażowaniem odpowiadał na każde pytanie. Takiej fachowej obsługi życzę każdemu. Panowie- pełen profesjonalizm. Jeszcze raz bardzo dziękuję i polecam w 100% !
Użytkownik sieci
12 września 2024 15:03
Salon - samochody nowe
Polecam, bardzo dobry ...
... salon I kompetentna obsługa. Szczególnie polecam Pana Jerzego.
Użytkownik sieci
8 września 2024 19:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 września 2024 19:30
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam Salon ...
... Kia Wadowscy , bardzo miła i sympatyczna obsługa , Pan Jerzy profesjonalnie poprowadził mnie od początku do końca zakupu , na koniec szczegółowo opowiedział o wyposażeniu i funkcjach samochodu .
Użytkownik sieci
6 września 2024 10:28
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie, sprawnie, a obsługa bardzo miła. Polecam.
Użytkownik sieci
5 września 2024 11:24
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo rozczarowana ...
... serwisem w Kia Wadowscy Gaj. Miesiąc temu dostarczyłam auto na serwis w ramach naprawy z AC, a do tej pory nie mam żadnej informacji, co dzieje się z moim samochodem i kiedy będzie gotowy do odbioru. Serwis nie odpowiada na maile, a telefon jest wiecznie wyłączony. Ogólna infolinia przekazuje, że oczywiście przekaże prośbę o kontakt. Ostatni kontakt telefoniczny z osobą odpowiedzialną za sprawę miał miejsce 2 tygodnie temu. Wcześniej, gdy auto było serwisowane w ramach gwarancji, nie było żadnych problemów – tutaj trzeba pochwalić Pana, który się tym zajmuje ponieważ jest bardzo kompetentny. Niestety, naprawa w ramach AC to zupełnie inna historia. Tym zajmuje się Pan Jarosław, który zepsuł moje doświadczenia z ww. firmą. Brak profesjonalizmu i komunikacji jest nie do przyjęcia. Nie polecam tego serwisu nikomu, kto oczekuje rzetelnej i terminowej obsługi. Podejście do Klienta, jak i sposób prowadzonej przez Pana Jarosława rozmowy jest poniżej krytyki i wszelkich standardów.
Użytkownik sieci
4 września 2024 22:16
Salon - samochody nowe
Polecam.Obsługa na bardzo ...
... dobrym poziomie. Obsługiwał mnie Pan Jerzy Cz. Przed zamówieniem, w trakcie oczekiwania i przy odbiorze auta dostępny 100%, zero problemów z wyjaśnieniem zagwostek, szybka i konkretna odpowiedź na każde zapytanie.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 16:41
Salon - samochody nowe
Szybkie terminy szybka ...
... realizacja, bardzo dobre ceny. Kia Wadowscy zmieniło moje postrzeganie serwisów ASO jako drogie miejsca. Polecam
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2024 10:57
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa, ...
... wszystko przeprowadzone sprawnie, szybko i zgodnie z terminem:) polecam
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2024 22:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek