90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 maja 2019 09:45
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 maja 2019 16:07
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 maja 2019 11:14
Salon - samochody nowe
KIA Wrobud Wrocław ...
... to, w mojej ocenie, salon, w którym kupujący samochód jest na pewno poważnie traktowany, a sprzedawcy starają się obsłużyć klienta jak najlepiej - nie ma problemu, jeśli chodzi o kontakt, zawsze starają się pomóc i odpowiedzieć na pytania. Polecam szczególnie pana Karola i pana Michała. Wydaje mnie się, że jedynym mankamentem może być w tym momencie trwająca budowa z tylu salonu (stan na maj 2019), która utrudnia znalezienie miejsca parkingowego.
Użytkownik sieci
16 maja 2019 11:08
Salon - samochody nowe
Mało miejsca do ...
... zaparkowania jest to spowodowane trwającymi pracami w zakresie rozbudowy salonu
Użytkownik sieci
14 maja 2019 15:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 maja 2019 14:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 maja 2019 11:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 maja 2019 23:42
Salon - samochody nowe
Polecam serwis Kia ...
... Wrobud Wrocław. Bardzo miła i profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
10 maja 2019 18:51
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 maja 2019 17:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 maja 2019 15:04
Salon - samochody nowe
Nie lubię pisać ...
... negatywnych opinii ale muszę to zrobić ponieważ ani Wrobud ani KIA nie byli zainteresowani rozwiązaniem tego problemu. Kupiliśmy od nich Stingera i jak to w zimę poprosiliśmy o zimowe opony tak aby zgodnie z prawem odebrać auto. Letnie zapakowano w worki i wsadzone do auta. Niestety gdy przyszło do wymiany na letnie okazało się że zapakowano nam uszkodzoną oponę o czym ich poinformowaliśmy ale Wrobud to zbagatelizował. Kia Motors Poland stwierdziło że nie interesuje ich co robi ich "autoryzowany" dealer. Na szczęście mamy tylko jedną KIA i więcej nie kupimy ponieważ jak oni nie potrafią wymienić opon to na co jeszcze narażają klientów. A jeżeli już nie macie wyjścia to sprawdźcie wszystko dokładnie przed odbiorem. Dziękuję za odpowiedź. O dokładnych datach nie pisałem ponieważ to mało istotne tak jak i rabat na usługę wymiany opony. Tak na marginesie "obcy" serwis to Skulski na Międzyleskiej - specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. My oddajemy auta pod opiekę specjalistów i tego będziemy się trzymali. Polecam skupić się na kontroli pracy pracowników bo my klienci tymi autami jeździmy z rodzinami. Skoro nam taką oponę wydaliście to jest duże prawdopodobieństwo że taka została by założona. Auto fajne ale utraciliście Państwo nasze zaufanie. Dodatkowo poniżej odpowiedź użytkownika auta: "opisując swój punkt widzenia nie wspomniał Pan, że odebrał Pan od nas auto wraz z kompletem opon w listopadzie 2018 r., w kwietniu 2019r. udał się Pan na wymianę opon do wulkanizatora "obcego" – zewnętrznego, a następnie wysłał Pan do naszego ASO informację, że jedna z opon jest uszkodzona." Jak Pan sam zauważył uszkodzenie zostało wykryte przy próbie wymiany i dotyczy opony letniej, to wyjaśnia okres czasu jaki miną od momentu odebrania auta. Przez okres zimowy auto poruszało się na oponach zimowych założonych w Państwa firmie. "W zw. z powyższym przekazaliśmy Panu nasze słuszne wątpliwości odnośnie tego, że opona mogła zostać również uszkodzona u wulkanizatora "obcego"." Wyżej wymienione wątpliwości stawiają mnie jako oszusta. Przypominam jeszcze raz, to całe szczęście, że uszkodzenie zostało wykryte przez fachowca, co spowodowało brak możliwości przeprowadzenia jakichkolwiek czynności związanych z wymianą. "Gdyby przyjechał Pan na wymianę opon bezpośrednio do nas na pewno wszystko wyglądałoby inaczej. Natomiast z uwagi na okres, który upłynął od czasu Pana ostatniej wizyty w serwisie i przede wszystkim ingerencję osób trzecich, trudno nam jednoznacznie stwierdzić, co się naprawdę stało." Przyjazd do Państwa na wymianę opon prawdopodobnie nie wiele by zmienił. Mogli by Państwo stwierdzić, iż byłem w innej firmie, która uszkodziła oponę, więc nie można tego uznać. Nie zataiłem przed Państwem faktu, iż wykrycie uszkodzenia zostało zauważone przez wulkanizatora. Cała sytuacja miała miejsce w mojej obecności, podczas oględzin opon, bezpośrednio po wyciągnięciu ich z worków. Nie rozumiem jakie znaczenie ma okres jaki upłyną od mojej ostatniej wizyty u Państwa. Jeśli to ważne to robiłem przegląd u Państwa 21 lutego 2019 przy przebiegu 10 tyś. ( 3 miesiące po kupnie auta ) "Mając na względzie powyższe wartości oraz dobre imię marki Kia zaproponowaliśmy Panu w ramach gestu handlowego sumarycznie: usługę gratis oraz dwa znaczące opusty cenowe, które pozwoliłyby na częściową rekompensatę strat. Jednak takie rozwiązanie Pana nie satysfakcjonuje." Wspomina Pan również o geście handlowym, usłudze wymiany gratis oraz „dwa znaczące upusty cenowe „ Państwo chyba nie zrozumieli, reklamacje złożyłem nie ze względów finansowych, a z faktu zaistniałej sytuacji. Nie skorzystałem z tych propozycji, ponieważ świadczą one tylko o braku wiarygodności mojej w Państwa oczach. Oponę już kupiłem ( trochę taniej niż Państwo proponowali ) i cieszę się dalej jazdą. Nie mnie oceniać czy jestem dla Państwa wartościowym klientem. Cztery przeglądy serwisowe rocznie, przez cztery lata.
Użytkownik sieci
6 maja 2019 14:10
Salon - samochody nowe
Akurat w Citroen ...
... byłem ale i Kia bardzo dobrze
Użytkownik sieci
5 maja 2019 10:26
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 maja 2019 20:04
Salon - samochody nowe
Miła obsługa. Szkoda że nie ma już motorów.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2019 12:04
Salon - samochody nowe
Najlepszy salon i obsługa w Polsce
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2019 16:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2019 15:37
Salon - samochody nowe
Serwisuję tu samochód ...
... nieustannie od 8 lat i zawsze jestem zadowolony. Jedyna uwaga sprowadza się do małej ilości samochodów zastępczych, co przy dłuższych naprawach jest kłopotliwe.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2019 14:22
Salon - samochody nowe
Mega poziom obsługi; ...
... pozdrawiam Panią Ewę z działu sprzedaży
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2019 18:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2019 14:27
Salon - samochody nowe
Pozytywne wrażenia. Miła obsługa.