90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2019 09:32
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Uważaj, lubią oszukiwać turystów, ich warsztat jest bardzo nieprzyjazny i mało komunikacyjny (Wersja oryginalna) Take care, they like to ripp off tourists, their repair shop is very unfriendly and not communicational
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2019 19:24
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 lipca 2019 12:10
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 lipca 2019 16:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 czerwca 2019 18:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
4 czerwca 2019 18:04
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem. ...
... Gdy sam podszedłem do jednego z Panów z obsługi usłyszałem kilka niestosownych odpowiedzi na moje pytania. Pan sprawiał wrażenie jakby chciał kupić ze mnie. Najgorsza obsluga zdecydowanie.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 11:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 maja 2019 15:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 maja 2019 15:04
Salon - samochody nowe
Nie lubię pisać ...
... negatywnych opinii ale muszę to zrobić ponieważ ani Wrobud ani KIA nie byli zainteresowani rozwiązaniem tego problemu. Kupiliśmy od nich Stingera i jak to w zimę poprosiliśmy o zimowe opony tak aby zgodnie z prawem odebrać auto. Letnie zapakowano w worki i wsadzone do auta. Niestety gdy przyszło do wymiany na letnie okazało się że zapakowano nam uszkodzoną oponę o czym ich poinformowaliśmy ale Wrobud to zbagatelizował. Kia Motors Poland stwierdziło że nie interesuje ich co robi ich "autoryzowany" dealer. Na szczęście mamy tylko jedną KIA i więcej nie kupimy ponieważ jak oni nie potrafią wymienić opon to na co jeszcze narażają klientów. A jeżeli już nie macie wyjścia to sprawdźcie wszystko dokładnie przed odbiorem. Dziękuję za odpowiedź. O dokładnych datach nie pisałem ponieważ to mało istotne tak jak i rabat na usługę wymiany opony. Tak na marginesie "obcy" serwis to Skulski na Międzyleskiej - specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. My oddajemy auta pod opiekę specjalistów i tego będziemy się trzymali. Polecam skupić się na kontroli pracy pracowników bo my klienci tymi autami jeździmy z rodzinami. Skoro nam taką oponę wydaliście to jest duże prawdopodobieństwo że taka została by założona. Auto fajne ale utraciliście Państwo nasze zaufanie. Dodatkowo poniżej odpowiedź użytkownika auta: "opisując swój punkt widzenia nie wspomniał Pan, że odebrał Pan od nas auto wraz z kompletem opon w listopadzie 2018 r., w kwietniu 2019r. udał się Pan na wymianę opon do wulkanizatora "obcego" – zewnętrznego, a następnie wysłał Pan do naszego ASO informację, że jedna z opon jest uszkodzona." Jak Pan sam zauważył uszkodzenie zostało wykryte przy próbie wymiany i dotyczy opony letniej, to wyjaśnia okres czasu jaki miną od momentu odebrania auta. Przez okres zimowy auto poruszało się na oponach zimowych założonych w Państwa firmie. "W zw. z powyższym przekazaliśmy Panu nasze słuszne wątpliwości odnośnie tego, że opona mogła zostać również uszkodzona u wulkanizatora "obcego"." Wyżej wymienione wątpliwości stawiają mnie jako oszusta. Przypominam jeszcze raz, to całe szczęście, że uszkodzenie zostało wykryte przez fachowca, co spowodowało brak możliwości przeprowadzenia jakichkolwiek czynności związanych z wymianą. "Gdyby przyjechał Pan na wymianę opon bezpośrednio do nas na pewno wszystko wyglądałoby inaczej. Natomiast z uwagi na okres, który upłynął od czasu Pana ostatniej wizyty w serwisie i przede wszystkim ingerencję osób trzecich, trudno nam jednoznacznie stwierdzić, co się naprawdę stało." Przyjazd do Państwa na wymianę opon prawdopodobnie nie wiele by zmienił. Mogli by Państwo stwierdzić, iż byłem w innej firmie, która uszkodziła oponę, więc nie można tego uznać. Nie zataiłem przed Państwem faktu, iż wykrycie uszkodzenia zostało zauważone przez wulkanizatora. Cała sytuacja miała miejsce w mojej obecności, podczas oględzin opon, bezpośrednio po wyciągnięciu ich z worków. Nie rozumiem jakie znaczenie ma okres jaki upłyną od mojej ostatniej wizyty u Państwa. Jeśli to ważne to robiłem przegląd u Państwa 21 lutego 2019 przy przebiegu 10 tyś. ( 3 miesiące po kupnie auta ) "Mając na względzie powyższe wartości oraz dobre imię marki Kia zaproponowaliśmy Panu w ramach gestu handlowego sumarycznie: usługę gratis oraz dwa znaczące opusty cenowe, które pozwoliłyby na częściową rekompensatę strat. Jednak takie rozwiązanie Pana nie satysfakcjonuje." Wspomina Pan również o geście handlowym, usłudze wymiany gratis oraz „dwa znaczące upusty cenowe „ Państwo chyba nie zrozumieli, reklamacje złożyłem nie ze względów finansowych, a z faktu zaistniałej sytuacji. Nie skorzystałem z tych propozycji, ponieważ świadczą one tylko o braku wiarygodności mojej w Państwa oczach. Oponę już kupiłem ( trochę taniej niż Państwo proponowali ) i cieszę się dalej jazdą. Nie mnie oceniać czy jestem dla Państwa wartościowym klientem. Cztery przeglądy serwisowe rocznie, przez cztery lata.
Użytkownik sieci
18 marca 2019 17:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lutego 2019 16:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 18:53
Salon - samochody nowe
Stałem już przy ...
... wyjściu i na głos powiedziałem do żony po obejrzeniu chyba wszystkich aut w tym salonie "Chyba k%$#a widocznie w tym salonie nikt nie chce sprzedawać aut." Pani przy biurku ledwie na mnie zerkła, po czym wróciła do pracy, ta po lewej zaraz przy wejściu na halę z autami. 15 minut lawirowałem pomiędzy pojazdami, nikt nie podszedł. Kilka razy patrzyłem prosto w oczy ludziom za biurkami sygnalizując chęć zakupu... zero reakcji. To ja mam się iść i prosić? Zresztą duża Kia Optima ma słabe silniki, a Stinger okazał się zwyczajnie mały w środku przy Arteonie. No i obsługa VW jest na niebo wyższym poziomie. Tak więc to oni zarobią. Nie polecam.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2018 10:25
Salon - samochody nowe
Poszukiwania samochodu zaprowadziły ...
... mnie do tego salonu. Miła rozmowa... I tyle. Przez 1,5 miesiąca nie doczekałem się ani wyceny pojazdu ani jakiegokolwiek kontaktu. Samochód kupiony w innym salonie.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2018 20:53
Salon - samochody nowe
20 minut czekania ...
... i brak zainteresowania ze strony sprzedawcy.
Użytkownik sieci
28 listopada 2018 23:51
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła ...
... obsługa nastawiona na jak największy zysk. Brak chęci pomocy
Użytkownik sieci
22 marca 2018 00:08
Salon - samochody nowe
Nazywam się xxxxx ...
... 27.01.2018 r. stałem się użytkownikiem auta Kia Stinger GT Line. Po niecałym miesiącu moja fascynacja tym autem nieco ostygła w związku z pojawieniem się problemów. Samochód podczas wyprzedzania tracił moc co przy tym manewrze było bardzo niebezpieczne. Początkowe sporadyczne sytuacje, które samoistnie ustępowały zaczęły się powtarzać coraz częściej na przestrzeni kilku dni. Początkowa przypuszczenie, że może to być spowodowane jakością paliwa zostały wyeliminowane po tankowaniu na różnych stacjach. Punktem kulminacyjnym było zapalenie się kontrolki silnika. W dniu 19.02.2018 samochód został odprowadzony do autoryzowanego serwisu KIA Wrobud Sp.z.o.o. przy ulicy Szczecińskiej 7 w Wrocławiu. 21.02.2018 otrzymałem informację z serwisu KIA, że zdiagnozowany problem dotyczy niskiego ciśnienia wtrysku paliwa, Otrzymałem również informację, że czas oczekiwania na nową pompę wysokiego ciśnienia to 2 tyg. Owe 2 tyg. zamieniły się obecnie w 4 tyg. a najciekawsze, że na moje pytanie gdzie dokładnie znajduję się zamówiona część otrzymałem lakoniczną informację, że jest w drodzę ale serwis nie może podać mi dokładnie daty dostarczenia części i usunięcia usterki. Druga sprawa, która mnie zdziwiła i zniesmaczyła to fakt, że przez miesiąc pobytu auta w Serwisie KIA pomimo moich wielokrotnych próśb o samochód zastępczy takiego samochodu nie otrzymałem, gdyż serwis KIA twierdzi, że wszystkie samochody zastępcze są obecnie zajęte.
Użytkownik sieci
12 października 2017 09:24
Salon - samochody nowe
Jestem załamany podejściem ...
... pracownika w serwisie byłem wymienić olej w Kia i poprosiłem o aktualizację nawigacji jest darmowa na gwarancji Pan potwierdził zrobione aktualizacja ok niestety na kłamstwie się skończyło gdyż w ten sam dzień umówiłem się ponownie bo Pan zapomniał tragedia nie salon jeżdżę do Długołęki tam jest profesjonalna obsługa na szczecińskiej to nie pierwszy przypadek
Użytkownik sieci
8 maja 2017 13:32
Salon - samochody nowe
-Auto było na ...
... gwarancji i trzeci dzień czujniki ciśnienia po zmianie opon nie działały, dzwoniłem na serwis i słyszę że podłączą komputer za 250 zł. To jak 250 zł jak mam 3 lata gwarancji na elektrykę. No i tak można się było przepychać. Można by jeszcze kilka kwiatków dopisać, sprzedadzą furę i już jak doradcy zapewniali tak kolorowo nie wygląda. -Przedłużanie ubezpieczeń i zakup bez zarzutu -Likwidacja szkód również na piątkę bez zarzutu. -Przedstawiciele umawiają się z człowiekiem i albo nie odwaniają albo jak udało się umówić to trzeba czekać bo z innym klientem im się przedłuża i tak kwitłem 40 minut.
Użytkownik sieci
3 maja 2017 12:36
Salon - samochody nowe
Niedawno miałem wątpliwą ...
... przyjemność trafić do serwisu KIA Wrobud, w związku z likwidacją szkody z OC sprawcy. Przyjęto moje auto, wyznaczono termin odbioru po 7 dniach. W czasie naprawy nikt się ze mną nie kontaktował. Stawiłem się na termin odbioru wynikający ze zlecenie. Na miejscu niejaka Pani Katarzyna poinformowała mnie, że mojego auta nie ma i nie wiadomo kiedy przyjedzie. Zapytałem wtedy gdzie jest moje auto (myślałem, że jest naprawiane na Szczecińskiej). Okazało się, że Pani nie chciała udzielić mi informacji gdzie jest auto. Nie chciała również podać daty zwrotu auta. Była nerwowa i opryskliwa. Jeszcze tego samego dnia pisemnie zażądałem wydania mojego samochodu. Auto zostało mi oddane na drugi dzień. Jak się okazało było już po naprawie. Dodam tylko, ze miałem auto zastępcze wydane przez ubezpieczyciela z OC sprawcy. Zamieszanie związane niekompetencją pracownika (pracowników?) Kia Wrobud naraziło mnie na znaczne straty czasu i nerwów. Kia nie poinformowała nawet PZU o przedłużającej się naprawie. To mocno skomplikowało najem auta zastępczego. Nie polecam tego miejsca. Jeśli toleruje się w tej firmie takie zachowanie pracowników, to znaczy, że Klient jest na ostatnim miejscu.
Użytkownik sieci
27 marca 2017 11:20
Salon - samochody nowe
Mam nadzieje ze ...
... nigdy więcej nie będę musiał korzystać z pomocy tego nędznego serwisu , nie dotrzymują słowa ,fatalna obsługa klijenta ,powinni przejść podstawowe szkolenie w tym zakresie .Kierownik odpowiedzialny za szkody to buc jakich mało