90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2024 08:54
Salon - samochody nowe
Jeśli oczekujesz profesjonalnej ...
... obsługi na poziomie omijaj to miejsce szerokim łukiem. Lista pomyłek i niedociągnięć ze strony KIA WROBUD jest dluga, a wciąż się powiększa. Za skandaliczny serwis (wydanie niesprawdzonego auta) i obsługę klienta (brak obiecanego kontaktu, nikt nic nie wie - czeski film, liczne opóźnienia) która otrzymałam 2 lata temu próbowali jakoś się odwdzięczyć, za co serdecznie dziękuję. I jakoś by to może wszystko poszło w niepamięć, ale wisienka na torcie jest fakt, że od 2 lat byli w posiadaniu mojej książki serwisowej, której kazali MI szukać. Zamiast "przepraszam" tylko suche stwierdzenie, że wyślą pocztą. Dopiero gdy zaczęłam drążyć jak to w ogóle możliwe, że przez 2 lata nikt nie wpadł na to by się ze mną skontaktować otrzymałam przeprosiny. Po tej akcji poprosiłam o anulowanie umówionej wizyty. Pomimo potwierdzenia anulacji i tak otrzymałam smsa z przypomnieniem o wizycie. Drobiazg, ale w świetle poprzedzających go historii żenada, bo nawet tego nie potrafia bezbłędnie zrobić. No ludzie... Przecież ta ekipa jest tam kompletnie do wymiany, bo chyba już za późno na szkolenia. My nie mówimy o zakupach pralki, tylko auta i serwisu za tysiące złotych! Pojechałam do innego serwisu KIA. O niebo lepiej.
Użytkownik sieci
20 lutego 2024 23:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam. W ...
... ciągu kilku dni byliśmy już w 6-7 salonach ( u konkurencji również) w poszukiwaniu auta (nie taniego). Nikt nawet nie był zainteresowany nami, z 3-4 osoby siedzieli przy komputerach BEZ klientów. W końcu jeden Pan zaczął chodzić po salonie, wtedy poprosiłam go o podejściu do nas. Ani przedstawił się, ani woda/ kawa. Zaprosił nas do biurka po tym jak już powiedzieliśmy SAMI co nas interesuje w dokładnym modelu AUTA później z prośbą czy mógł Pan pokazać oferty? Po prostu wydrukował i wręczył mężowi, nic nie pokazując na tych papierach. I że zostało tylko XL wersji. Pytanie od nas a czy mógł by sprawdzić wersję L czy gdzieś w PL jest - nie, bo nie ma dostępu. A czy są jakieś upust, w związku z tym że to już są ostatnie sztuki tych aut, bo wkrótce będzie po liftingu, też nie. O wszystko musieliśmy sami pytać, wtedy kiedy konkurencja już z buta mówi o upustach, proponowanie o jazdę testową, szukaniu aut po całej PL no i tp. Nie polecam!
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 23:06
Salon - samochody nowe
I would like ...
... to rate this service highly, but unfortunately I cannot do so as I was unable to use its services. The website states: "contact us in any convenient way". I decided to email with a simple and specific question about the possibility of servicing my car. However, a week later I still haven't received a reply. Perhaps the problem is that I wrote in English, but there is no information on the website that the English language is not supported. Overall, I am disappointed with the lack of response. I expect a more prompt and customer-oriented service from a service that positions itself as official.
Użytkownik sieci
27 stycznia 2024 12:54
Salon - samochody nowe
Ostatni raz skierowałem ...
... auto do tego serwisu. Auto przyjęli na naprawę gwarancyjną 28 września i do dzisiaj nie jest naprawione, za chwilę minie 4 miesiące! Kontakt utrudniony, informują, że zadzwonią po czym muszę sam kolejny raz dzwonić i słuchać, że czekają na części. Zastanawiam się jak to możliwe? Dodam, że na czas naprawy nie dostałem auta zastępczego - KIA informuje o 7 latach gwarancji po czym kupujesz auto i przez 4 miesiące musisz kombinować czym jeździć bo serwis nie realizuje napraw na czas.
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 21:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 października 2023 14:33
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolony ...
... z serwisu oraz usług jakie on świadczy dla klienta. Następnym razem wybiorę inny serwis i mam nadzieję, że będzie on bardziej pro klient, a nie pro nabijamy hajs.
Użytkownik sieci
4 października 2023 10:40
Salon - samochody nowe
Salon OK, ale serwis... bez komentarza
Użytkownik sieci
5 września 2023 21:27
Salon - samochody nowe
Tak sobie
Użytkownik sieci
14 lipca 2023 21:31
Salon - samochody nowe
Zero szacunku dla ...
... klienta. Czułam się jakbym przyszła kupić kilo cukru a nie auto za ok 200 tys. Z takim dziadowskim i olewatorskim podejściem do klienta spotykam się pierwszy raz. Dramat. Ogarnijcie swoich pracowników.
Użytkownik sieci
12 lipca 2023 09:57
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Wgniotka ...
... na drzwiach po naprawie w tym serwisie, ktorej salon nie uznaje w ramach reklamacji i proponuje odplatna naprawe.
Użytkownik sieci
1 lipca 2023 10:16
Salon - samochody nowe
Raczej Słabo Sprzedawczyni ...
... zapytana o cenę auta stojącego na placu odesłała mnie do wydrukowanego wcześniej cennika😂😂😂
Użytkownik sieci
12 czerwca 2023 17:26
Salon - samochody nowe
Umawiasz się na ...
... jazdę testową, przyjeżdżasz na miejsce, okazuje się że auto, którym miałeś jeździć akurat sprzedali. "Nie mamy go i co nam Pan zrobi?". Numeru telefonu też do Pana nie mamy a i bo tego pracownika co umawiał się to dzisiaj nie ma. Gołębie pocztowe też nam się skończyły, no nie mogliśmy żadnym sposobem poinformować, że parę dni temu sprzedaliśmy auto... No nic z tym nie zrobimy...do widzenia :)....polecam omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
22 marca 2023 19:06
Salon - samochody nowe
Pod maską było stado chrabonszczy, nie polecam
Użytkownik sieci
21 marca 2023 10:49
Salon - samochody nowe
Bardzo sprawna obsługa ...
... ubezpieczeń przy zakupie samochodu. Dwie gwiazdki z powodu bardzo niemiłych doświadczeń z jednym z pracowników pośredniczących w zakupie samochodu, jednak mam nadzieję, że to rzadki przypadek, zatem przepraszam, jeśli którakolwiek z moich wcześniejszych opinii naruszała dobra osobiste Wrobud Sp. z o. o.
Użytkownik sieci
7 marca 2023 17:30
Salon - samochody nowe
W dniu 3.03.23 ...
... r. Oddałem samochód na przegląd "po zakupowy". W dniu przeglądu miała miejsce awaria jakiegoś bardzo ważnego systemu i nie otrzymałem raportu z przeglądu, zapewniono mnie, że zostanie mi dosłany w następnym dniu. W dniu 07.03.2023 r. dalej nic nie otrzymałem. Nawet nie to stanowi największy problem a podejście Pana z obsługi, który nawet nie był łaskaw zareagować na prośby o kontakt. Sam przegląd też wydaje się być zrobiony "na sztukę". Na jednej z tarcz hamulcowych widoczny jest rdzawy nalot, który pokrywa tarcze do połowy. Według mnie świadczy to raczej o tym, że klocek nie przylega do tarczy prawidłowo. Pan z serwisu zapewnił mnie jednak ze hamulce są "doskonałe". Pasek klinowy najlepsze momenty ma już za sobą a wskazówka temperatury płynu chłodzącego nie przekracza wartości 88°, co może sugerować termostat. Nie wiem czy to rzeczywiście są oznaki awarii ale dziwi, że nikt o tych rzeczach się nawet się nie zająknął, nie wiem też czy były sprawdzane bo nie mam żadnego raportu z kontroli. Ogólnie jak dla mnie słabo jak na autoryzowany serwis.
Użytkownik sieci
25 lutego 2023 19:19
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
7 lutego 2023 23:47
Salon - samochody nowe
Nie mam do ...
... Was szczęścia . Chciałem umówić się na jazdę próbną stonicem. Auto było akurat w Waszym serwisie doradca miał zadzwonić i umówić termin jak auto wróci z serwisu.Mineło 10 dni nikt nie zadzwonił. Wybrałem inne auto w tym czasie
Użytkownik sieci
19 grudnia 2022 17:29
Salon - samochody nowe
Auto nowe, 3 ...
... letnie, na gwarancji, po poślizgu auto pokazało kontrolkę "usterkę układu sterowania wtryskiem paliwa" i wg instrukcji powinienem się skontaktować się z serwisem. Dzwoniąc 17 grudnia najbliższy termin w serwisie jest po nowym roku. Wyprosiłem termin 22 grudnia, ale to tylko diagnostyka, więc dowiem się co dokładnie nie działa, ekstra. A na święta mogę pojechać autem zastępczym (o które sam musiałem spytać) kia stonic (mam sorento) z rodziną z dwójką dzieci i psem. Oczywiście jakakolwiek naprawa poza autoryzowanym serwisem wiąże się z utratą gwarancji.
Użytkownik sieci
14 listopada 2022 18:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 listopada 2022 17:38
Salon - samochody nowe
Zdawkowy kontakt, brak ...
... wywiązania się z terminu dostawy, przerzucanie winy na producenta. Mały plusik za szybki zwrot zaliczki.