90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 października 2022 16:39
Salon - samochody nowe
Najgorszy autoryzowany serwis ...
... ASO w jakim miałem okazję serwisować samochód. Trafiłem tam na lawecie z problemem układu wydechowego. Samochód stał w serwisie ponad miesiąc czasu. Serwis nie znalazł usterki tylko stwierdzili konieczność wypalenia filtra DPF. Ich diagnozowanie trwało ponad 3 tygodnie. Potem ponad tydzień rzekoma "naprawa". Brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony serwisu. Próbowałem się czegoś dowiedzieć przez cały okres ale bez skutecznie. Doradca serwisowy odzwonił raz na początku z informacją że jeszcze nic nie wiedzą i później po 4 tygodniach, że samochód jest do odbioru. Wszystkie inne próby kontaktu i pozostawianie numeru telefony były bezskuteczne. Miła pani przekazywałam kontakt ciągle zajętemu doradcy i kontakt się urywał. Mam wrażenie że firma nastawiona jest na naciąganie producenta na usługę w ramach gwarancji pojazdu i czym dłużej samochód postoi tym lepiej im KIA zapłaci. Wszak to samochód flotowy więc nie ma się czym przejmować. Dodam tylko, że wracając "sprawnym" samochodem, po miesięcznej naprawie błąd z którym trafiłem do serwisu pojawił się ponownie po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. Na szczęście tym razem trafiłem do kompetentnego serwisu Kia Auto Junior w Rybniku gdzie chłopaki bez naciągania gwaranta na dodatkowe koszty przeprowadzili prawdziwą diagnostykę i znaleźli problem - tym razem trwało to zaledwie godzinę. To nie jest miejsce na dochodzenie prawdy. Zadzwoniłem zaraz jak pojawił się TEN SAM BŁĄD do Państwa serwisu. Pani w sekretariacie obiecała przekazać kontakt doradcy serwisowemu, który nie oddzwonił. Zresztą podobnie jak w przypadku innych prób kontaktu kiedy auto było u Państwa.
Użytkownik sieci
29 września 2022 17:58
Salon - samochody nowe
Nowy samochód. Od ...
... kilku dni opady deszczu a szyba otwarta ponad tydzień czasu 😂 brawo ! PS. Dorzucić państwu mogę 4 gwiazdki za nagle zniknięcie pojazdu. Widocznie ten kolor dziś wybitnie przyciągnął uwagę klienta 😂😉🤝 Pozdrawiam!
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2022 12:23
Salon - samochody nowe
Nie da sie ...
... dodzwonic, strasznie naciagaja na bardzo drogie uslugi, nic nie jest na gwarancji mimo ze Kia ma 7 lat. Bardzo nie polecam.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2022 10:00
Salon - samochody nowe
Salon sprzedaży ok. ...
... Przyjęcie zgłoszenia usterek do naprawy zachęca, natomiast wykonanie zniechęca do ponownego korzystania .Jakość marna.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2022 07:55
Salon - samochody nowe
Pierwsza wymiana oleju ...
... wyceniona na 770zł. Dlaczego jest tutaj drożej niż w innych salonach? Dostałem w odpowiedzi - bo tak. Bez wyjaśnionego kosztorysu. Może pracują tutaj wybitni mechanicy? Tego się nie dowiem, po krótkiej rozmowie z kierownikiem działu napraw stwierdziłem że strach zostawić im auto, zaczęli kręcić już podczas pierwszej rozmowy.
Użytkownik sieci
31 lipca 2022 23:27
Salon - samochody nowe
Niekompetentny serwis. Przy ...
... nieszczelnej klimatyzacji w nowym samochodzie próbują wmówić klientowi, że sam spuścił czynnik. Ewidentna próba nabicia klienta w butelkę, zamiast szukania nieszczelności w klimatyzacji w aucie na gwarancji.
Użytkownik sieci
29 lipca 2022 12:59
Salon - samochody nowe
Szkoda gadać.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2022 10:54
Salon - samochody nowe
Beznadzieja. Zero empatii ...
... i chęci pomocy u pracowników. Nie polecam
Użytkownik sieci
27 czerwca 2022 10:21
Salon - samochody nowe
Tragedia co za ...
... salon ! Przy sprzedaży to skakali kawka herbatka itp Potem nie dość że różnica cenowa w serwisie nóż koledzy z Długołęki to potem przy serwisie nawet niby nie mają auta zastępczego a tu pan po nas przyszedł i dostał bez problemu… auto dostarczone z assistance i odp serwisu- proszę poczekać 3 tygodnie to może dopiero do niego zajrzymy ! Proszę sprawdzić regulamin jak powinna wyglądać obsługa auta na gwarancji… radzę się grubo zastanowić z zakupem Kia jak i wybraniem WroBudy
Użytkownik sieci
3 czerwca 2022 15:23
Salon - samochody nowe
Chcąc umówić się ...
... na jazdę próbną zadzwoniłem wcześniej aby dopytać się jak wyglada umówienie takiej jazdy. Pan przez telefon miły kulturalny udzielił mi informacji jak wyglada taka jazda próbna, delikatnie mówiąc nawet „wyśmiał” jazdę próbną u jednego z innym salonów że tam jazda trwa 15 min i co w tym czasie osoba zainteresowana ma sprawdzić jak sam stwierdził, ze samo obeznanie się z komputerem,ustawieniami zajmie 30 min, ze tutaj samochód na jazdę może wydać nawet na 3 h aby można było spokojnie wszystko przetestować jak to sama nazwa mówi „jazda testowa” zaprosił do salonu bez umawiania się. Po przyjeździe Pan był niedostępny i po kilku minutach czekania jedna z Pań nie wiem czy to była jakaś asystentka czy sprzątaczka, ale z takim podejściem na pewno nie powinna obsługiwać klientów bo mocno zniechęciła mnie swoim podejściem. Pani zaprosiła mnie do stolika i powiedziała, ze może wydać pojazd na 30 min. Kiedy ja na to, ze Pan przez telefon śmiał się z innego salonu to w tej sytuacji jak by strzelił sobie samobója bo jak Pani stwierdziła, przed chwilą dostali wiadomość z centrali, że zmieniają formę jazd próbnych i łaskawie zaproponowała ekstra 10 min do jazdy czyli łącznie 40 min. Wielki ukłon w Pani stronę za hojność. Być może miało by to jakiś sens w godzinach kiedy w okolicy nie ma żadnego ruchu a nie w piątek przed 15… poświęconego czasu na dojazd do salonu oraz czekania na obsługę nikt mi nie odda. Jednym słowem PORAŻKA. Może znalazłem się w złym miejscu o złej porze. Jest na szczęście jeszcze Długołęka, mam nadzieje, ze tam troszkę inaczej będą traktować klienta.
Użytkownik sieci
30 maja 2022 18:25
Salon - samochody nowe
Podjechałem do serwisu ...
... sprawdzić kolejny termin przeglądu kupionego auta. Od dziewczyny w serwisie usłyszałem "nie ma takiego auta u nas w systemie" - sprawdzala po nowej rejestracji - oczywistym jest, że nic nie znajdzie, bo nowy numer jest od dwoch tygodni. To może proszę spróbować po vin, zapytałem ? " też nie ma". Pani podeszla do kolegi który sprawdził temat w sekundę, bez "dzień dobry" z miną jakby miał zabić i auto się znalazło. To ma być profesjonalizm?! Poczułem się jak intruz. Zastanowię się nad tą siedmioletnią gwarancją poprzez regularne serwisowanie, bo jak tak ma to wyglądać od początku to dziękuję.
Użytkownik sieci
10 maja 2022 05:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 maja 2022 12:03
Salon - samochody nowe
Kilka minut spacerowania ...
... po salonie pomiędzy samochodami, nikogo więcej z potencjalnych klientów. Zero zainteresowania ze strony kogokolwiek, zarówno Pań w recepcji jak i handlowców. Szkoda.
Użytkownik sieci
3 maja 2022 19:04
Salon - samochody nowe
Prosiłem obsługę salonu ...
... aby zaprezentowała mi model auta będącego wewnątrz salonu odmówiono mi twierdząc że jest sprzedany trochę to dziwne czyżby tylko jedno auto mają do sprzedaży i na tym koniec
Użytkownik sieci
22 stycznia 2022 14:45
Salon - samochody nowe
Nowe Auto od ...
... miesiaca w serwisie. Nie wiedza co zrobic. Masakra! Nawet nie dadza auta zastepczego. Odradzam ten salon na szczecinskiej.
Użytkownik sieci
25 września 2021 11:32
Salon - samochody nowe
Usługi gwarancyjne to ...
... dramat. Rok temu zgłosiłem uszkodzony siłownik bagażnika w Stingerze i listwy dachowe z których zszedł lakier. Po kilku dniach znowu wezwano mnie na jakieś pomiary. Stwierdzono , że trzeba czekać kilka dni na części i to naprawią. Po pół roku zadzwoniłem z awanturą i się okazało , że już się za to biorą. Umówiono mnie na serwis. Po dwóch dniach idę odebrać auto, a oni mówią , że zdiagnozowano usterkę i muszą części zamówić ! Mija kolejnych kilka miesięcy i kontaktu brak. A listwy mi proponują bez lakieru...
Użytkownik sieci
7 września 2021 09:59
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2021 19:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 czerwca 2021 15:15
Salon - samochody nowe
Zablokował się immobilizer ...
... w Kia Ceed.Do auta przyjechał serwis.Dowieżli drugi kluzyk.Potrzebny okazał się kod do immobilizera.Dzwonimy do serwisu ul.Sczecińska we Wrocławiu.24.06.21 godzina 14.50.Kobieta twierdzi,że taki kod może podać Kia Warszawa.Prosimy o kontakt.Nie może podać telefonu,tłumaczy,że mamy wejść na stronę Kia Warszawa i wypełnić formularz i czekać aż ktoś oddzwoni.Tłumacżę ,że jest to sytuacja awaryjna,kierowca stoi przy aucie,my kupiliśmy dwa auta u nich,już nie kupimy u nich aut jeśli nie pomoże.Możemy podjechać innym autem z dokumentami,zapłacić,cena nie gra roli.Odpowiedż taka sama,,proszę wypełnić formularz i czekać ja telefonu nie podam.,,Tragedia.
Użytkownik sieci
22 maja 2021 12:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki