90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 maja 2021 10:30
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży samochodów ...
... używanych jak najbardziej na wysokim poziomie,Pan zawsze pomocny kontakt tel. bez problemów,natomiast dział serwisu to katastrofa Pan który przyjmował samochód do naprawy na gwarancji wie wszystko najlepiej,mechanicy jak nie ma błędu na komputerze to nie mają pojęcia co może być zepsute,oczywiście oddali zepsuty samochód bo trzeba było trochę pomyśleć przy naprawie i tu się robi problem i na sam koniec kierownik serwisu do którego zadzwoniłem w czym był problem z samochodem,zamiast załagodzić sytuacje to jeszcze się wymądrzał i cwaniakował,nie polecam serwisu przerost treści nad wiedzą.Tak sie traktuje klienta który już zapłacił za samochód,to sie nazywa spychologia wszyscy winni tylko nie oni.
Użytkownik sieci
18 lutego 2021 19:30
Salon - samochody nowe
Parodia!!! Dzisiaj zrobiono ...
... mi przegląd gwarancyjny,ale nie mają pozwolenia na przegląd techniczny. To jest paranoja. Wyjechałem z serwisu autoryzowanego Kija,i musiałem jechać zrobić przegląd techniczny w innej stacji. Nigdy więcej Kijanki.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2021 06:14
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 grudnia 2020 12:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 listopada 2020 18:44
Salon - samochody nowe
bardzo pięknie podziękuję ...
... Panu Karolowi za "pełen profesjonalizm" przy sprzedaniu mi w lutym nowego sorento. jakość i gwarancja gdzieś umknęły niestety a to miało być takie porządne auto... i tym razem wyszło że "znamy się tylko do bramy"....
Użytkownik sieci
2 listopada 2020 21:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 października 2020 11:49
Salon - samochody nowe
Za mało obsługi, ...
... za dużo ludzi, aut do obejrzenia stanowczo za mało, ceny kosmiczne.
Użytkownik sieci
19 października 2020 16:29
Salon - samochody nowe
Obsługa mila ale ...
... model Rio sprzedawany z szarpaniem wadliwym przez Kia nie możliwa do usunięcia usterka brak możliwości użytkowania auta Serwis nie usuwa usterki.
Użytkownik sieci
24 września 2020 11:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2020 08:52
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2020 12:49
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Bardzo niemiłe. Nie wiem, czy to dlatego, że jestem Azjatą, ale personel, który konsultował się z dziwnymi oczami, patrzył na nich dziwnymi oczami, ale często zmieniał słowa podczas konsultacji. Od teraz możesz to wyjaśnić krok po kroku, ale nie rozumiem, dlaczego klient musi prosić o rozmowę kwalifikacyjną). Poszedłem zobaczyć samochód z podekscytowaniem, ale nienawidziłem kupować Kia. (Wersja oryginalna) 매우 불친절함. 동양인이라서 그런지 모르겟지만 직원분들이 이상한 눈으로 처다보고 상담한 남직원분도 상담중 말바꾸기 일쑤 (처음에 차를 4달 기다려야한다고해서 더질문을하니 나중에는 보통 2달걸리며 최대 4달 걸린다고 설명함. 처음부터 차근차근 설명해주면 되는데 왜 고객이 인터뷰하듯 캐물어야하는지 이해 불가). 들뜬 마음으로 차보러 갔다가 괜히 기아차 사기 싫어짐.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2019 20:45
Salon - samochody nowe
bardzo słaba obsługa. ...
... czekałem z żoną i 4-miesięczną córeczką ponad 15 minut. handlowcy patrzyli na nas z za swoich biurek i mimo prośby i pytań na temat Kia sportage nikt się nie ruszył więc opuscilismy salon. Cóż zarobi inny dealer Niestety nie ma możliwości odpowiedzi na komentarz właściciela dlatego odpowiadam tutaj na komentarz poniżej. Nie wiem w jaki sposób nastąpiła weryfikacja bo jeśli po dacie wpisu to musicie szukać dalej bo było to jakieś 3-4 tygodnie temu, ale dopiero teraz google maps zaproponował mi wyrażenie swojej opinii. Przykre jest to, że zamiast przeprosić za zaistniałą sytuacje lub po prosić o kontakt osobisty w celu wyjaśnień to potraficie tylko stwierdzić, że jesteście idealni. Czekam jeszcze na groźby pozwem za zamieszczenie opinii tak jak Pani poniżej, która również miała niezbyt miłą przyjemność trafić do Was.
Użytkownik sieci
13 listopada 2019 18:10
Salon - samochody nowe
Jeśli szukasz części ...
... zwłaszcza do starszego samochodu, to zdecydowanie nie polecam tego miejsca. Klient jest traktowany przedmiotowo, a nie podmiotowo. Totalna olewka, w przeciwieństwie do świetnie działającego działu sprzedaży części w Długołęce, który zdecydowanie polecam!
Użytkownik sieci
11 listopada 2019 16:48
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa. Brak ...
... zainteresowania klientem i jak już ktoś się pojawił, powiedział że nie jest z tego działu i trzeba czekać na inna osobę. Sam salon przestronny i dobrze zorganizowany. Niestety nie pomoglo to w wyborze auta.
Użytkownik sieci
11 listopada 2019 14:22
Salon - samochody nowe
Przybyłem, powycieralem się ...
... o 3 samochody, pootwierałem wszystko od maski po bagażnik... Nikt nie podszedł nikt się nie zainteresował. Dodam, że klientów w salonie było.... ZERO.
Użytkownik sieci
2 listopada 2019 13:00
Salon - samochody nowe
Bardzo nieprofesjonalne podejście- ...
... mimo umówionej jazdy testowej okazało się, że nie ma kto pojechać na nią, bo przyszedł inny klient, także co z tego, że ja muszę być na daną godzinę skoro oni mogą olewać?
Użytkownik sieci
8 października 2019 14:05
Salon - samochody nowe
Ogolnie nie polecam ...
... firmy, w szczególności serwisu. Ostatnio jak umawialem sie na przeglad gwarancyjny nie bylo problemów, za kilka dni szybko i po sprawie. Wiadomo pieniądze sie zgadzają to i jest sie miłym. Jednak dzwoniąc w sprawie awarii i poproszeniu o naprawe gwarancyjna Pani mi daje termin za 16 dni... fajnie, 16 dni bez auta bo zastepcze sa juz zajęte przez klientow. Rozmowa nie miła i za przeproszeniem klienta maja w dupie. Nie pomogą tylko licza sie pieniadze. Omijac szerokim lukiem.
Użytkownik sieci
6 października 2019 16:47
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa serwisowa. ...
... Zamówione elementy do Rio nie doszły przez 6 miesięcy, sprawa zapomniana totalnie przez serwisantów. Po kilkunastu telefonach i wizytach w serwisie, odpuściłem kontakt z tą firmą. Stanowczo nie polecam, brak profesjonalizmu oraz wieczne zwodzenie i szykowanie klienta.
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2019 20:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2019 11:42
Salon - samochody nowe
Wszystko wyglądało dobrze ...
... dopóki sprzedawca nie popełnił błędu. Za zaistniałą sytuacje nie przeprosił oraz w żaden sposób nie próbował wyjść nam naprzeciw, żeby rozwiązać sytuacje. Sprawę udało się rozwiązać dopiero po złożeniu reklamacji na ogólnopolskiej infolinii.