90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 czerwca 2017 12:43
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalne porady ...
... pracowników. Numer części, która była mi potrzebna załatwiony w 3 min.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2017 16:01
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, gorąco polecm
Użytkownik sieci
14 czerwca 2017 13:30
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 maja 2017 11:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 maja 2017 13:32
Salon - samochody nowe
-Auto było na ...
... gwarancji i trzeci dzień czujniki ciśnienia po zmianie opon nie działały, dzwoniłem na serwis i słyszę że podłączą komputer za 250 zł. To jak 250 zł jak mam 3 lata gwarancji na elektrykę. No i tak można się było przepychać. Można by jeszcze kilka kwiatków dopisać, sprzedadzą furę i już jak doradcy zapewniali tak kolorowo nie wygląda. -Przedłużanie ubezpieczeń i zakup bez zarzutu -Likwidacja szkód również na piątkę bez zarzutu. -Przedstawiciele umawiają się z człowiekiem i albo nie odwaniają albo jak udało się umówić to trzeba czekać bo z innym klientem im się przedłuża i tak kwitłem 40 minut.
Użytkownik sieci
3 maja 2017 12:36
Salon - samochody nowe
Niedawno miałem wątpliwą ...
... przyjemność trafić do serwisu KIA Wrobud, w związku z likwidacją szkody z OC sprawcy. Przyjęto moje auto, wyznaczono termin odbioru po 7 dniach. W czasie naprawy nikt się ze mną nie kontaktował. Stawiłem się na termin odbioru wynikający ze zlecenie. Na miejscu niejaka Pani Katarzyna poinformowała mnie, że mojego auta nie ma i nie wiadomo kiedy przyjedzie. Zapytałem wtedy gdzie jest moje auto (myślałem, że jest naprawiane na Szczecińskiej). Okazało się, że Pani nie chciała udzielić mi informacji gdzie jest auto. Nie chciała również podać daty zwrotu auta. Była nerwowa i opryskliwa. Jeszcze tego samego dnia pisemnie zażądałem wydania mojego samochodu. Auto zostało mi oddane na drugi dzień. Jak się okazało było już po naprawie. Dodam tylko, ze miałem auto zastępcze wydane przez ubezpieczyciela z OC sprawcy. Zamieszanie związane niekompetencją pracownika (pracowników?) Kia Wrobud naraziło mnie na znaczne straty czasu i nerwów. Kia nie poinformowała nawet PZU o przedłużającej się naprawie. To mocno skomplikowało najem auta zastępczego. Nie polecam tego miejsca. Jeśli toleruje się w tej firmie takie zachowanie pracowników, to znaczy, że Klient jest na ostatnim miejscu.
Użytkownik sieci
27 marca 2017 11:20
Salon - samochody nowe
Mam nadzieje ze ...
... nigdy więcej nie będę musiał korzystać z pomocy tego nędznego serwisu , nie dotrzymują słowa ,fatalna obsługa klijenta ,powinni przejść podstawowe szkolenie w tym zakresie .Kierownik odpowiedzialny za szkody to buc jakich mało
Użytkownik sieci
9 marca 2017 17:37
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie waham ...
... się polecić. Korzystałem kilkukrotnie, zawsze umawiam przez telefon. Nie ma problemu z wyborem dogodnego terminu, od razu poznaję ceny, przy okazji korzystając z udzielanych porad. Cena nigdy nie sprawia niespodzianek na miejscu, a z porad jestem, jak dotąd, zadowolony ;)
Użytkownik sieci
9 marca 2017 16:57
Salon - samochody nowe
Kupiłem tu Cee'd ...
... z silnikiem diesla 3 lata temu i regularnie serwisuję. Na plus zaliczam profesjonalną i uprzejmą obsługę zarówno na salonie i w serwisie. Auto na przegląd przyjmują o umówionej godzinie i dostaję je z powrotem punktualnie - wyczyszone, umyte i z pełnym opisem czynności. Na salonie czysto, Panie odpowiedzą na każde pytanie i doradzą jakie auto wybrać, przygotują ubezpieczenie. Jak dla mnie pewnym minusem jest odległość od centrum, ale z drugiej strony łatwo tu dojechać z obwodnicy.
Użytkownik sieci
9 marca 2017 14:13
Salon - samochody nowe
W moim odczuciu ...
... jeden z nielicznych salonów, który dobro Klienta przedkłada niemal przed swoje wyniki finansowe. Rzetelność i jakość obsługi godna pochwały, no i kadra :D wszystko pięknie.
Użytkownik sieci
4 marca 2017 14:50
Salon - samochody nowe
Odniosłem wrażenie jakby ...
... niektórzy mieli na czole napisane "kupuj albo spadaj". Najgorsza obsluga salonu, w ktorym byłem. To bylo 10.2016. W efekcie kupiłem auto innej marki.
Użytkownik sieci
1 marca 2017 19:56
Salon - samochody nowe
Zostawiałem samochód na ...
... przegląd, był do odbioru godzinę później. Polecam.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2017 15:10
Salon - samochody nowe
Rodzice kupili Kia ...
... Ceed w salonie Wrobud i ciągle teraz powtarzają, że nie mogli wybrać lepiej i że najchętniej to by poszli do tego salonu i podziękowali raz jeszcze Panu, który pomógł im ten samochód dobrać. Twierdzą, że obsługa jest rewelacyjna, bardzo miła, z dobrym podejściem i pełnym profesjonalizmem… A wiem, że są wybrednymi ludźmi, więc im wierzę. ;)
Użytkownik sieci
28 września 2016 08:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 lipca 2016 09:18
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 lipca 2016 17:35
Salon - samochody nowe
Profesjonalizm
Użytkownik sieci
9 czerwca 2016 10:36
Salon - samochody nowe
Nie zasługują nawet ...
... na jedną gwiazdkę, już nawet szkoda słów na najgorszy komentarz. Najmniej kompetenty serwis w jakim kiedykolwiek byłem, a to nie pierwszy nowy samochod jaki kupilem z salonu.... . Obsługa serwisowa fatalna, zero, ale to kompletne zero fachowosci i podejscia do klienta. Za każdym razem zbywają klienta tak durnymi tekstami typu "musi Pan to nam pomóc zdiagnozować", "musi Pan lać lepsze paliwo", inny serwisant z tego salonu mowi "musi Pan lac raz drozsze raz tansze paliwo". Dopiero, kiedy widzą, że klient jest nie ugięty, że ma pojecie, albo że nie trafili na frajera przyjmują auto na serwis. Zastanawiające jest ilu klientów już tak zbyli. Mówię szczerze, omijać ten serwis szerokim łukiem. Moje auto dalej jest nie sprawne po trzeciej wizycie w tym salonie, a zaczelo sie od prostej wymiany oleju.. paranoja...napewno nigdy tam nie wróce, ale sprawa z salonem na pewno znajdzie swoj finał w innym miejscu.
Użytkownik sieci
2 maja 2016 15:21
Salon - samochody nowe
Żart a nie ...
... serwis, nie potrafią zdiagnozować najprostszej usterki i straszą klientów kosztami bo wg nich niezasadne. Trzeba samemu kupić urządzenia pomiarowe, wykazać usterkę i wtedy jak mają podane na tacy to ewentualnie naprawią. Nie polecam, lepiej nadłożyć kilometrów i pojechać do serwisu w Długołęce
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2016 15:10
Salon - samochody nowe
Polecam ten warsztat ...
... ze względu na jakość i podejście do klienta. W drodze do domu na obwodnicy poczułem jakieś szarpanie, dobrze że ten serwis znajduje się niedaleko zjazdu. Nie byłem umówiony, ale nie czekałem nie wiadomo ile. Chłopaki szybko wychwycili uszkodzoną świecę, wymienili co trzeba i przyzwoicie skasowali tak że od razu mogłem jechać dalej.
Użytkownik sieci
10 lutego 2016 02:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam, ponad ...
... 2x drozej niz w KIA Dlugoleka + niekompetentna obsluga. Umowilem sie na wymiane czujnika parkowania i instalacje przednich czujnikow. Mialo to trwac ok 4 godzin. Po przyjechaniu na umowiona godzine z samego rana, dowiedzialem sie ze samochod musi jednak zostac do dnia nastepnego a popsuty czujnik nie jest juz objety gwarancja. Zrezygnowalem z uslugi. Przy kolejnej okazji samochod zostawilem w KIA GAM w dlugolece. samochod odebralem tego samego dnia, czujnik tylny wymieniony na gwarancji a cena instalacji przednich pond 2x nizsza.