90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
4 marca 2017 14:50
Salon - samochody nowe
Odniosłem wrażenie jakby ...
... niektórzy mieli na czole napisane "kupuj albo spadaj". Najgorsza obsluga salonu, w ktorym byłem. To bylo 10.2016. W efekcie kupiłem auto innej marki.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2016 10:36
Salon - samochody nowe
Nie zasługują nawet ...
... na jedną gwiazdkę, już nawet szkoda słów na najgorszy komentarz. Najmniej kompetenty serwis w jakim kiedykolwiek byłem, a to nie pierwszy nowy samochod jaki kupilem z salonu.... . Obsługa serwisowa fatalna, zero, ale to kompletne zero fachowosci i podejscia do klienta. Za każdym razem zbywają klienta tak durnymi tekstami typu "musi Pan to nam pomóc zdiagnozować", "musi Pan lać lepsze paliwo", inny serwisant z tego salonu mowi "musi Pan lac raz drozsze raz tansze paliwo". Dopiero, kiedy widzą, że klient jest nie ugięty, że ma pojecie, albo że nie trafili na frajera przyjmują auto na serwis. Zastanawiające jest ilu klientów już tak zbyli. Mówię szczerze, omijać ten serwis szerokim łukiem. Moje auto dalej jest nie sprawne po trzeciej wizycie w tym salonie, a zaczelo sie od prostej wymiany oleju.. paranoja...napewno nigdy tam nie wróce, ale sprawa z salonem na pewno znajdzie swoj finał w innym miejscu.
Użytkownik sieci
2 maja 2016 15:21
Salon - samochody nowe
Żart a nie ...
... serwis, nie potrafią zdiagnozować najprostszej usterki i straszą klientów kosztami bo wg nich niezasadne. Trzeba samemu kupić urządzenia pomiarowe, wykazać usterkę i wtedy jak mają podane na tacy to ewentualnie naprawią. Nie polecam, lepiej nadłożyć kilometrów i pojechać do serwisu w Długołęce
Użytkownik sieci
10 lutego 2016 02:03
Salon - samochody nowe
Nie polecam, ponad ...
... 2x drozej niz w KIA Dlugoleka + niekompetentna obsluga. Umowilem sie na wymiane czujnika parkowania i instalacje przednich czujnikow. Mialo to trwac ok 4 godzin. Po przyjechaniu na umowiona godzine z samego rana, dowiedzialem sie ze samochod musi jednak zostac do dnia nastepnego a popsuty czujnik nie jest juz objety gwarancja. Zrezygnowalem z uslugi. Przy kolejnej okazji samochod zostawilem w KIA GAM w dlugolece. samochod odebralem tego samego dnia, czujnik tylny wymieniony na gwarancji a cena instalacji przednich pond 2x nizsza.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2015 11:02
Salon - samochody nowe
Chyba najgorszy serwis ...
... z jakim miałem do czynienia! Moje doświadczenia z tym serwisem są tak fatalne, że nie wiem od czego zacząć. Pierwsze podejście: Żona umówiła się na serwis. Hałas z kół. Jakiś cham wsiadł z małżonką do auta, przejechali się chwilę, po czym stwierdził, że wszystko jest ok a żona wymyśla! Zgłoszono też szarpanie silnika w czasie jazdy. Wg serwisu wszystko ok. Zmarnowany dzień pracy! Podejście drugie: Oddaliśmy z żoną auto rano. Mieli zadzwonić około południa co będą robić i kiedy auto do odbioru. W międzyczasie zwolnili pracownika, który nas przyjmował. Nikt nie zadzwonił. Musieliśmy dzwonić wielokrotnie zanim coś się dowiedzieliśmy. W aucie występował hałas z kół. Upierali się, że to wyząbkowane opony. Opony były wyząbkowane, ale do wymiany było też łożysko. Zostało stwierdzone i wymienione w innym serwisie. Nie pokusili się nawet o zamianę kół przód z tyłem, żeby to sprawdzić. Tylko durne dyskusje z klientem. Nie mieli aktywnego interfejsu do diagnostyki komputerowej. Wgrali nowy soft ale po drugim dniu czekania i awanturze. Na szarpanie stwierdzili, że to soft. Na innym serwisie wyczyścili sitko w baku. Szarpanie ustało. Przeprowadzili tylko jeden cykl serwisowy wypalania DPFu. Powinni dwa, żeby filtr był w pełni wypalony. Powiedzieli, żeby sobie pojeździć to się wypali. :D Drugi dzień pracy stracony. Po prostu farsa! Omijać szerokim łukiem. Przykład niekompetencji a w rozmowie momentami wręcz chamstwa! Oszuści, lenie i nie znają się na swojej robocie!